فرمانده نیروی هوایی اسرائیل : این بار به قلب تهران می زنیم!

روزنامه الحیات چاپ لندن نوشت: "امیر اشل" فرمانده نیروی هوایی اسرائیل، ایران را در ارتباط با انتقال سلاح به غزه، مورد تهدید مستقیم قرار داد.

به گزارش عصرایران، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اظهار داشت: تل آویو امروز می تواند به هر طرفی که بخواهد به اسرائیل و امنیت آن آسیب بزند، ضربه شدیدی را وارد کند ؛ ضربه ای که طنین آن همه خاورمیانه را در بر می گیرد.

اشل ادامه داد: نیروی هوایی اسرائیل در عملیات نظامی اخیر علیه غزه از نظر دفاع و حمله ، با تمام قدرت فعالیت کرد. نیروی هوایی اسرائیل می تواند به هر آنچه بخواهد، برسد و عملیات بی سابقه ای را اجرا کند. این نیرو در عملیات غزه تنها بخش کوچکی از توانمندی های خود را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به انتقال سلاح از ایران به غزه افزود: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به اسرائیل، آسیب بزند. بهتر است همه به یاد داشته باشند که میان غزه و تهران بیش از یک خط مستقیم وجود دارد.

روزنامه الحیات اضافه کرد: مقامات ارشد نظامی و امنیتی اسرائیل این اظهارات فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و اشاره او به انتقال اسلحه از ایران به غزه را هشداری مستقیم به این کشور می دانند که حمله آینده برای منع انتقال سلاح به غزه، "قلب تهران" را هدف قرار خواهد داد.

اظهارات فرمانده نیروی هوایی اسرائیل درباره توانمندی های این رژیم در جنگ اخیر علیه غزه سخن می گوید که گروه های مقاومت فلسطینی توانستند در این جنگ با شلیک موشک هایی با برد 75 کیلومتر، برای نخستین بار در 20 سال گذشته شهرهای تل آویو و قدس را مورد هدف قرار داده و آژیرهای خطر در این دو شهر را به صدا درآورند.

+278
رأی دهید
-274

dara20 - تهران - ايران
تو به گور پدر پفیوز ریشو و به گور موسی خندیدی که بخواهی به ایران حمله کنی. مردم ایران کم از دست جنایات رژیم کثیف اسلامی میکشند حالا شما خاخام‌های کثافت میخواهید بلای جان ما شوید.
شنبه 9 دي 1391 - 13:40
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
خفه بابا ما هم لهتون می‌کنیم موشهای کثیف
شنبه 9 دي 1391 - 13:23
tondar - شفیلد - انگلستان
قیافت منو یاده گداها می ندازه یکی یه تک تومنی بزاره کف دستش ثواب داره
شنبه 9 دي 1391 - 13:30
Dook - دبي - امارات
ای خلطها میکنی. حرف مفت دیگه قدیمی شده . مردم با این بازار گرمیها دیگه گول نمیخورن. همش شعار برای گمراهی مردمه
شنبه 9 دي 1391 - 13:34
Iran vs. Israel - تهران - ایران
هیچ غلطی نمی تونید بکنید تا چشماتون در بیاد که نمی تونید از پس چند تا عرب بربیایید حالا می خواهید قلب تهران رو نشونه برید؟؟!! فعلا تا بلد هستید کری بخونید تا بعد !!! هشت سال با دست خالی جلوی جرثومه ای به اسم صدام (به عنوان نماینده آمریکا و اسرائیل ایستادیم) حالا هم اگر گوشه چشمی به این مرز و بوم بشه نشان خواهیم داد که هنوز هستند کسانی که جانشان برای ایران کف دست است!.
شنبه 9 دي 1391 - 13:50
juvel - اسلو - نروژ
غلطهای زیادی !
شنبه 9 دي 1391 - 13:57
faghat zartosht - شیراز - ایران
یکی به این یهودیه بو گندوی کثافت بگه خفه شو آشغال.ای بدم میاد از این بو گندوها که دنیا رو به لجن کشیدن.همون هیتلر برای اینا خوب بود.دین اینا دیگه لجن تر از اسلامه
شنبه 9 دي 1391 - 14:08
aaheydari88 - کاردیف - انگلستان
من مخالف دولت ایرانم، اما اسرائیل غلط می‌کنه دست به ایران بزنه!!! من ذره‌ای از خاک ایرانو به اجنبی جماعت نمیدم!!! ایران برای ایرانیست....
شنبه 9 دي 1391 - 14:03
بهرام2012 - تهران - ایران
این اسرائیلی ها ازاینگونه خالی بندی ها زیاد میکنند اما یادشان میرود اگر واقعا ایران اراده بکند فقط یک گام علیه موجودیت اسرائیل بردارد آنگاه به ناگهان شلوارهای یکایک این فرماندهان شامل همین آقا زرد میشود و رنگها از رخساره میپرد و دست به دامان ارباب بزرگشان آمریکا میشوند و هی مظلوم نمائی......اما بعنوان یک ایرانی میخواهم به این آقای فرمانده خواب آلودگوشزدکنم یادش نرود آنجا که درباره قلبش مفتگوئی میکند سرزمینی است به قدمت تاریخ بشریت و مملو از مردمانی به عظمت همه کائنات....و خلبانانی دارد که فقط به عشق دفاع از میهن مقدس خود بدون لحظه ای تردید به میهن بازمیگردند و نه فقط قلب سرزمین حـ... شما اسرائیل(حاصل همخوابگی آمریکا و انگلیس) را ازهم میدرند بلکه همه تکنتولوِی و آنهمه موشک و اتم و اف پانزده و شانزده و اف111 و غیره و غیره را به همراه آن گنبد آهنینتان چنان بر سرتان ویران میکنند که دیگر نه نامی از یکایکتان باقی بماند نه نشانی از اسرائیل.....
شنبه 9 دي 1391 - 14:07
amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
زیر 4 تا موشک کاتیوشا زاییدن حالا دارن بلبل زبونی هم میکنن!!!
شنبه 9 دي 1391 - 14:28
lili AT - برلین - آلمان
دست گلت درد نکنه لطفا" بدون خبر قبلی و خیابان پاستور را هدف بگیرید. کی میشه اون روز برسه.....
شنبه 9 دي 1391 - 14:39
alimoghadam - کاردیف - ولسز
درود بر شما
شنبه 9 دي 1391 - 14:48
rahaei - تهران - ایران
h.tajvar - بروکسل - بلژیک . از بروکسل میخاین لهشون کنید احیانا؟تشریف بیارید ایران بعد کری بخونید. عمرا که البته بروکسل باشید شما ولی خوب ما فرض رو بر صداقت میزاریم
شنبه 9 دي 1391 - 15:04
حسام_وطن پرست - کرج - ایران
سلام بردوستان مخالف وموافق! من کاری بادین یهود ندارم.اصل یهودیت الهیه.همین الان تو ایران هم نزدیک به 200هزار نفر کلیمی زندگی میکنن!ولی اسراییل داستانش بایهودفرق داره اینا همون قوم در ظاهر یهودی ولی درباطن شیطان پرست زمان موسی (ع) هستن!همون دشمن قسم خورده ی یکتاپرستی! من نه بسیجیم ونه نظامی!ولی به خدا قسم منتظرم فرمان شروع جنگو بشنوم تا یه هلوکاست واقعی از نوع اسراییل کشی تو اسراییل راه بندازیم!
شنبه 9 دي 1391 - 15:09
boomfang - آبادان - ایران
ولی بد نیست یه حالی به بهارستان بده ها حساب کار میاد دست این مفت خورهای مجلس نشین.تازه اگه تهرانو بزنه دو ماهه درستش میکنن فکر کردید آبادانه که هنوز تو دیواراش ترکش زنگ زده هست
شنبه 9 دي 1391 - 15:10
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
امیر اَشل ،تا شَل و پَلت نکردم خفتو بذار هاهاها. این غلطهای زیادی به تو نیومده. خفه ،بشین بمیر بابا.
شنبه 9 دي 1391 - 15:11
elpaso - تهران - ایران
حمله کردی شوهرتم بیار گاگول خان :))) ... کثیف
شنبه 9 دي 1391 - 15:14
roxana_110 - تهران - ایران
چه بزنه چه نزنه ایران دیگه ویرانه دیگه هم درست بشو نیست...دیگه بریدیم بزن خلاصمون کن-این زندگی خاکستری هم دیگه ارزشی برای ادامه نداره...
شنبه 9 دي 1391 - 15:23
ukguy4u - لندن - بریتانیا
لطفا بیت رهبری و نیروگاه پارچین رو هدف بگیرید بقیه کار رژیم رو هم ما یکسره میکنیم.
شنبه 9 دي 1391 - 15:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
dara20 - تهران - ایران - h.tajvar - بروکسل - بلژیک - tondar - شفیلد - انگلستان - Dook - دبی - امارات - Iran vs. Israel - تهران - ایران - juvel - اسلو - نروژ - faghat zartosht - شیراز - ایران .... تا اینجا هفت تا نوکر رژیم و ساندیس خور عرب زاده از لانه های فساد سایبری بیرون ریختند! کافیست خبری از جانب آمریکا یا اسراییل در مورد جمهوری نکبت بار اسلامی منتشر شود و بلافاصله ارتش سایبریهای ساعتی هفت هرار تومانی فرمان مقابله به مثل سایبری را صادر میکند و فحاشان اسلامی و گدازادگان دخمه بسیج با آی دی های جعلی خود را ایرانی مقیم خارج و موافق رژیم جا میزنند و به نفع رژیم فحش نامه مینویسند! دست شما گدا زادگان اسلامی برای همه رو شده! واقعا باید کسی نفهم باشد که نداند شما ساندیس خوران از کجا تغذیه میشوید و چطور عمل میکنید. انگار آب در لانه موریانه ها میریزند! شما نوکران علی گدا باید بجای ...زیادی به فکر ذخیره ساندیس و ...باشید! روز 9 دیماه از طرف زندانی سیاسی ابوالفضل قدیانی ( یوم النکبت ) یا روز نکبت رژیم نامگذاری شد. بزودی نکبت اسلامی به پایان خود نزدیک میشود!
شنبه 9 دي 1391 - 15:32
medi241 - تهران - تهران
بخواب بابا لحاف یخ کرد
شنبه 9 دي 1391 - 15:36
malek khorshid - روتردام - هلند
جون عمه ت. به اهورا مزدا سوگند که شما هیچی‌ نیستید. نه شما نه این جمهوریه اس‌... لعنت به هر دوی شما چه اسلام چه یهود. شما اینو بدونید که ما هم بیکار نمیشینیم.مرگ بر فاشیست اسلامی و یهودی.درود بر ایران اهورایی.
شنبه 9 دي 1391 - 15:40
m.noor - شارجه - امارات
با درود. خداییش خیلی‌ از سر دارهای ذوب در ولایت خوشتیپ تر و زیبا تره.م.ن
شنبه 9 دي 1391 - 15:42
doctorparsa - تهران - ایران
.. خوردی احمق
شنبه 9 دي 1391 - 15:45
espirit - اتویل - آلمان
یهودیان معمولی مردمان مومن و معتقدی هستند. منتهی باید آنها چشمهایشان را باز کنند و از خواب بیدار شود. قرنهاست که قوم آنها از آنها سواستفاده می کند و نه مردمان از نژاد و دین دیگر. از خودتان بپرسید چرا یک دفعه در این قرن 21 با وجود اینهمه پیشرفت علمی یکباره همه ادیان با هم سر جنگ پیدا کرده اند و قصد نابودی هم را دارند و اقتصاد دنیا که هزاران سال است که می چرخید یکباره اینقدر مشکل پیدا کرده است و روشکستگی مد شده است. در حالیکه ثروت برخی ثروتمندان در این مدت بیشتر و بیشتر شده است. چرا؟ ما ایرانیان هم باید از خواب بیدار شویم. قوم ما نه نژاد پرست بوده و نه اهل جنگ مسخره و من در آوردی. از این خواب مصنوعی بیدار شوید....
شنبه 9 دي 1391 - 15:57
reza the persian - لیدز - انگلستان
خفه شو مردک ازگل برو بمیر
شنبه 9 دي 1391 - 16:07
yeshua - سیرجان - ایران
من تعجبم ما الان 30 ساله داریم میگیم مرگ بر اسرائیل ولی مردم اسرائیل مارو دوست دارند ولی حالا یه حرفی این آقا اونم به نظام ظالم ایران زده نه مردم ایران دیگه هزار فحش به اسرائیلیا میدیم ، وای به حال ما ایرانیها که چقد بی انصافیم
شنبه 9 دي 1391 - 16:07
login - ایران - ایران
اگه یه تیر به سمت ایران شلیک بشه از طرف اسراییل تا خوده تلاویو میایم و زن و بچه و تمام صهیونیستی هارو مثل گوسفند میکشیم.
شنبه 9 دي 1391 - 16:09
alibabatabrizi - تبريز - ايران
بعضی‌ موقع‌ها ادم دلش باری ...تنگ میشه آای هیتلر کجایی بیا این مردتیکه رو در یاب حالا درسته که ما از رزیم ایران متنفریم ولی‌ شما ایسرألیها پایی کثیفتون رو به طرف ایران دراز کنید بلایی بسرتون میریم که صدها رحمت به بابا ...تون بفرستید مرده شور تورو با اون خاخام لجنتو ببره کثافت آشغال .
شنبه 9 دي 1391 - 16:12
hossein-87 - تهران - ایران
آیییی قلبم. آی آی آی قلبم!
شنبه 9 دي 1391 - 16:29
amir-amir - تورنتو - كانادا
درست است که ایرانى ها از رژیم اسلامى خوششان نمى آید ولى جنابعالى هم به آنجاى بابایتان خندیدید که مى خواهید قلب تهران را مورد هدف قرار دهید
شنبه 9 دي 1391 - 16:38
arijoonbiabargardbekhone - استانبول - ترکیه
خاخام ... ... مفت نخو اولین کسی که به قلب تلاوویو حمله می کنه منم ...بی شرف زورتون به مردم میرسه گداسفت آشغال می کشمتون ... های روی زمین
شنبه 9 دي 1391 - 16:44
iSam - لندن - انگلستان
واقعا برای همتون متاسفم که اینقدر پوچ و بدون درک و درایت کامت میگذارید و اگر مزدور نباشید، همان جاهلان سال ۵۷ و بقیه سالهای آینده ایرانید.
شنبه 9 دي 1391 - 16:56
mjan53 - مشهد - ایران
واقعا یه هیتلر دیگه لازمه این کثافتها رو سر جاشون بنشونه
شنبه 9 دي 1391 - 17:04
سیف الله پیتزایی - بیرمنگام - انگلستان
تو به گور پدرت خوردی حـ... ای عوضی
شنبه 9 دي 1391 - 17:14
kalleasbi - برس - سوئد
یکی‌ نیست بگه ...دوش نگرفته غزه نون ندران بخورن ۱ مشت آدم بی‌ گناهو کشتن،،ایران باید هر چه زودتر بمب اتم درست کنه
شنبه 9 دي 1391 - 17:24
arashparsi4 - کرمانشاه - ایران
تو ...میخوری با پدرت آشغال
شنبه 9 دي 1391 - 17:54
NedayeAzadi - تهران - ایران
تو غلط میکنی، شما یهودیها هم مادر تمام مفاسد دنیا هستین، از این دینهای لجن ابراهیمی گرفته تا سرمایه دارها و سیاستمداران فرصت طلب و بدنامی که دنیا را به گند کشیده اند.
شنبه 9 دي 1391 - 18:02
Agha Jamal - پاریس - فرانسه
زنده بد فرماندهٔ، از ما ایرانی‌‌ها که بخاری بر نمیاد لاقل شما یه حالی‌ به ما بدین. آدرس کاخ آقایون رو هم بهتون میدیم که قشنگ خاک بر داری کنین.
شنبه 9 دي 1391 - 18:23
pull.over - دوحه - قطر
زرشک،دهنتون هنوز بو شیر میده:-)) حمله از شما،محو از ما!
شنبه 9 دي 1391 - 18:41
a.ahooraei - کلن - آلمان
ایرانیها روبروی دشمن خارجی خیلی زود یکصدا و یکدست می شوند و بجنگ اجنبی مسروند اما دشمن داخلی را با آغوش گرم نوازش می کنند. اگر دشمنی هست که ملاها هم یکی از همین دشمنهای ضد ایران هستند. کاش می تونستیم بر ضد اونها عملی انجام بدهیم و ایران را از شرشون آزاد کنیم.
شنبه 9 دي 1391 - 18:52
ali1111 - تهران - ایران
بدبختی اکثر ایرانی‌‌ها این است که فکر میکنند با غلط میکنی‌، فحاشی میتوانند در برابر دشمن ایستادگی کنند...از این فحشها هم بیش از سی‌ سال است به حکومت می‌دهید ولی‌ در واقع این حکومت بیش از سی‌ سال است که تو سرتون یا سرمون زده!!! حالا امیدوارم هرگز جنگی رخ ندهد که اسرائیلی‌ها هم بیایند تو سرمون بزنند...مگه صدام داخل تهران موشک نمی‌زد؟!!! چرا فکر می‌کنید اسرائیل نمیتواند؟
شنبه 9 دي 1391 - 19:06
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
قلب تهران ستاد بسیج و مجلس و سپاه پاسداران است بزن دستت درد نکنه شاید یک تغییر و تحولی تو ایران ایجاد بشه مردم ایران فقط آزادی را با علامت ویکتوری بهم نشان میدهند در حالی که باید با مشت گره کرده آزادی را بدست آورد.
شنبه 9 دي 1391 - 19:11
گلپونه - رم - ایتالیا
محمد حق داشت بنی قریظه رو نابود کنه، این ملت اگه کشته نشن، میکشن. خونخوار تر از یهود خودشه.
شنبه 9 دي 1391 - 19:19
fdsa60 - تهران - ایران
موش فاضلاب , به قلب تهران میزنی؟؟؟؟؟ اگه نمیدونی بدون وطن ما زادگاه شیرانی مثل (عباس دوران) هست.حالا از تلاویو حرکت کن ببینم تا کجا میرسی؟ 10 متر از مرز ایران ردشی خاکستر میشی.بعد از حمله, موشکهای ایرانی خاک اسرائیل رو شخم میزنن.
شنبه 9 دي 1391 - 19:22
SPSSMARDANI - تهران - ایران
خفه شو بی شعور
شنبه 9 دي 1391 - 19:32
alborzi - کرج - ایران
بابا ولش کنید طرف عین سردار نقدی یه شکری خورد !
شنبه 9 دي 1391 - 19:47
exam292 - تهران - ایران
faghat zartosht - شیراز - ایران: منظورت "اسلام آمریکایی" ست؟!!! اسرائیل خودش فهمیده روزهای آخر عمرش رو داره سپری میکنه...
شنبه 9 دي 1391 - 20:21
persian proud 1984 - طهران - ایران
مرگ یزدگرد
شنبه 9 دي 1391 - 20:26
walla chi begam - تهران - ایران
ای دژمن کثیف
شنبه 9 دي 1391 - 20:36
abonoon - لندن - انگلستان
وقتش که بشه جوجه هارو میشمریم ،پسرم گوگولیه بابا
شنبه 9 دي 1391 - 20:55
Arashmmb - تهران - ایران
تو اصلا بیا منو بکش فقط بیا از سمت قزوین هم بیا.
شنبه 9 دي 1391 - 21:09
princesse - تهران - پرژن
آفرین فقط جان مادرت خانه سید علی‌ رو نشونه بگیر پیشاپیش مرسی‌
شنبه 9 دي 1391 - 21:10
gharib 196 - هامبورگ - آلمان
یهودیها بدونید ایران سرزمین شیران
شنبه 9 دي 1391 - 21:41
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
باور نکنید این فرمانده مثل دیگر مسئولین اسرائیل در مورد حمله به ایران زررررر میزند اسرائیلیها با این نوع تهدیدها انرژی به نظام احوندی ایران میدهند. کاش میشد این جنگ زرگری هرچه زودتر بین رژیم ایران و رژیم اسرائیل به اتمام برسد.
شنبه 9 دي 1391 - 21:44
massoudoslo - اسلو - نروژ
دوستان زیاد ناراحت نشید منظور این اقا این دفه فرق میکنه ! در واقع وقتی میگه قلب تهران را میزنیم یعنی این مستقیم میریم تو جماران و آنجا را بمباران میکنیم که اتفاقا قشنگترین تهدید نظامی بود که تو این چند ساله اخیر از اسرائیل در مورد ایران شنیده بودم ! فقط تیتر خبر عجیب هستش نمیدونم شاید ترجمه انگلیسی و یا عبری جمله این اقا اینطوری نوشته شده ! میگه (اینبار ) میزنیم تو قلب تهران !! سوال اینجاست که قبلا مگه کجا را میزدند که (اینبار ) قلب تهران رو اشاره میکنه !!!؟ ;)
شنبه 9 دي 1391 - 21:44
rezanl - امستردام - هلند
من رضا ضدّ انقلاب هستم! لطفا اگه خواستی‌ بزنی‌ بزن تو مجلس که ما خودمون اینکاره نیستیم. پلیز
شنبه 9 دي 1391 - 21:48
net_shayan - تهران - ایران
جنگ اول 33 روز جنگ دوم 22 و جنگ سوم 8 روز جنگ چهارم 1 روز به طول خواهد انجامید و نابودی اسرائیل که اونم حتی لازم نیست ایران وارد عمل بشود حزب الله همون جا کار اسرائیل و تمام خواهد کرد با موشک های با برد 1300 کیلومتر حتی اگه با ایران وارد جنگ بشه که یه روزی خواهد شد در عرض 20 دقیقه حدود 300 موشک سجیل به سمت تل اویو شلیک می شوذ و تمام منافع امریکا از جمله پایگاهای هوایی امریکا در کشورهای خلیج فارس که برای صدمه زدن به ایران به پراز در بیان خواهیم زد . امید وارم تائید کنین که این نظرم نشون داده بشه ممنون :)
شنبه 9 دي 1391 - 22:05
kutol - ارومیه - ایران
باز جماعت ساندیس به دست و نوکران این رژیم شروع کردند....۳۴ سال است شماها میگوید ما اسرائیل را نابود می‌کنیم.. یعنی‌ اینا حق دفاع ندارند؟؟؟؟ الحقّ که لیاقت شما علی‌ گداست.....آرزوی قلبی من حمله اسرائیل به ایران و نابودی این رژیم....از دست ساندیس خوار هم راحت میشیم....زنده باد اسرائیل.........
شنبه 9 دي 1391 - 23:05
htafas - مادرید - اسپانیا
کسی‌ پیشنهادی داره برای اینکه ایران به غزه سلاح و پول نتونه بفرسته؟؟؟؟باتوجه به اینکه سلاح هم در واقع پول و ثروت مردم ایران
شنبه 9 دي 1391 - 23:11
ufo-alien - تهران - ایران
بخواب زن حال نداری...
شنبه 9 دي 1391 - 23:02
harrp - وین - اتریش
ما که حاضریم "هر چی‌ " داریم رو بدیم این آخوندا از ایران برن-- جونِ کی‌ ارزش آزادی ایران رو داره ؟؟ هر کی‌ مخالفِ یه خودخواه احمقه . در ضمن هر بی‌ پدر مادری بیاد از این آخوندا بهتره
شنبه 9 دي 1391 - 23:14
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
به امید دوستی مجدد ایران و اسرائیل.
شنبه 9 دي 1391 - 23:39
garmsari - یورک - بریتانیا
ایرانها و اسرایلیها با هم مشکلى ندارند،این اخوندا هستند که دارند کرم مى ریزند.این خامنه اى و این سکهاى بسیجى که فقط بلدند شعار بدهند،وقت عمل که برسد،به هر رذالتى تن مى دهند.
شنبه 9 دي 1391 - 23:44
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به نظر چند دستمال یزدی و کلاه شاپو لازم است که همه چیز کامل شود ، بعد مینالیم که چرا حکومت آخوند بر سرمان است ، اما این‌بار این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست بس است هر چه از احساسات جاهل مابانه ایرانیان بی‌ منطق کشیدیم و باختیم ،‌ای کاش این یقه جر دادنها را برای تخریب همه چیز به دست آخوند انجام میدادید که امروز به این فلاکت نبودیم ، همین جو گیر شدن باعث این آن قلاب کذأیی شد به قول معروف آفتابه لگن هفت دست ، شام و نهار هیچی‌ ، ....
یکشنبه 10 دي 1391 - 00:00
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....اگر روی میهن و هم میهن خود غیرت داشتید نباید یک لحظه در برابر ظلم و ستم آخوند ساکت میشدید نه اینکه یک عده در زندان زیر شکنجه و یا در قبرستان توان حماقت ما را بدهند و ما دل‌خوش که نامم کبوتر حرم است ، من به نوبه خود کفّ کفش کسی‌ را میبوسم که بخواهد قلب حکومت آخوندی را نشانه بگیرد ، مگر اسرائیل با مردم ایران یا کشور ایران مشکل دارد که بخواهد به مالکیت عرضی ما و یا مردم ما حمله کند ، تا زمانیکه ما به شعار زدگی آخوند و توهم مبتلأییم همین است ، حتما غرق شادی میشوید اگر پشت پرده با غرب لاس بزنند و بر سر مردم و ایران مانند تاا کنون معامله کنند و باز به خود فریبی و غرور کاذب مشغول شویم و باد به غبغب بیندازیم و ادای برنده‌ها را در بیاوریم باید از خود برای اینگونه رفتار خجالت بکشیم و شرمنده باشیم.
یکشنبه 10 دي 1391 - 00:00
nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان
( @ )-- فرمانده محترم نیروی هوایی اسرائیل ; قلب تهران حوزه علمیه قم است !،،، لطفاً به خلبان‌های شکاری تان بگویید این مکان را دقیق نشانه گیری کنند و با خاک یکسان کنند , که ملت ایران تا ابد مدیون شما شوند !،، بی‌ صبرانه منتظر آن روز هستیم !!،،, ما ملت ایران قول میدهیم اگر این لطف را در حق ملت ایران بنمایید در تاریخ کشورمان شما را به عنوان قهرمان و نجات دهنده جان ۷۴،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ایرانی از دست این حکومت ظالم و ستمگر آخوندی عربی‌ به ثبت خواهیم رساند و در آینده نیز در کتابهای درسی‌ مدارس ایران نیز این محبت تاریخی شما را ثبت و به نسلهای آینده نیز انتقال خواهیم داد !,,, متشکریم !
یکشنبه 10 دي 1391 - 00:21
sting68 - گنبد - ایران
اتحاد ایرانیان از هر سلاحی برای شما دشمنان وطن خطرناکتره..............پادگان نظامی اسرائیل یک روزی جواب این همه جنایت و خباثت هاش رو میبینه
یکشنبه 10 دي 1391 - 00:50
Iran vs. Israel - تهران - ایران
مردان سرزمین من همون هایی هستند که مثل شهید همت مثل جهان آرا مثل حسین خرازی مثل حسن باقری مثل دکتر چمران مثل خیلی از گمنامان مردانه ایستادند تا ایران بماند امروز هم اگر کوچکترین گوشه چشمی به ایران بشه زمان رو به ایستایی خواهیم کشاند حالاخواهید دید!!! با لقب هایی مثل ساندیس خور و ارتش سایبری و این خزعبلات نمی تونی اصل رو انکار کنید(قابل توجه پناهندگان نون به نرخ روز خور) ایران توسط هیچ سرباز آمریکایی و سربازان ناتو اشغال نخواهد شد تا مردان ایرانی نفس می کشند!
یکشنبه 10 دي 1391 - 01:00
Iran vs. Israel - تهران - ایران
همون روز هم که دست خالی هشت سال جلوی صدام وصدامیان ایستادیم تا یه وجب از خاک ایران دست هیچ کس نیافته شما ها یا مقابل ما بودید یا داشتید کارهای پناهندگیتون رو جور می کردید پس بخوابید که لحاف یخ کرد اما این مزدوران خارج نشین مثلzebelkhan و nmayandeh khoda و shirzan e irani و massoudoslo و بقیه اعضای خود فروخته باید بدونن نه ارتش سایبری هست و نه کشکی مهم اینه که همتون می دونید دستتون به خاک این کشور نخواهد رسید و به گور می برید این آرزو رو .. ما هیچ وقت در زمین خودمون با اسرائیل نخواهیم جنگید اگر هم روزی این اتفاق بیافته حتما اسرائیل رو محو خواهیم کرد!!!
یکشنبه 10 دي 1391 - 00:54
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
اقای خلبان خسته نباشی خیلی فکر کردی که یه چیزی بگی ... منم مثل تو هول کردم
یکشنبه 10 دي 1391 - 01:18
eslam777 - وین - اتریش
شاید خواستِ خدا باشه که اسرأئیل حمله کنه به ایران، وقتی‌ خواستِ خداست، ما کی‌ هستیم که بخوایم تکلیف تعیین کنیم.
یکشنبه 10 دي 1391 - 01:59
dara20 - تهران - ايران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا اولا مزدور ریزه خوار خودتی، دوما اگر کسی‌ وابسته باشد این تو هستی‌ که جانب خا خام‌های ریشو را میگیری که قصد حمله به ایران را دارند. حالا مزدور کیه تو که رفتی‌ آمریکا لانه کردی و خواستار حمله اوباش به ایرانی یا من؟ گور پدر حکومت کثیف اسلامی با هوادرانش اما این امثال تو وطن فروشان هستید که در ایران کس و کاری ندارید و خیالتان از بابت صدمه دیدن و کشته دادن در هنگامه بروز جنگ راحت است و احمقانه بر طبل جنگ میکوبید. خیانت امثال تو به ایران کم از خیانت آخوندک‌ها و مزدورانشان نبوده و نیست چراکه شماها آگاهانه تیشه به ریشه مردم ایران میزنید. اگر مرد هستی‌ بیا ایران در کنار مردم بر علیه اوباشان اسلامی بجنگ و از ایران بیرونشان کن‌ اما بیرون گود پرت و پلا نگو و لاف نزن
یکشنبه 10 دي 1391 - 01:49
nirvana_s - تهران - ایران
1 . حرف این اقا چه ربطی داشت به یهودیت که به میلیونها یهودی توهین میکنید فاشیستها !!! 2 . این اقا یا دولتش تا به امروز یک دونه فشفشه به افقانستان یا کشورهای دورو بر ایران فرسانده که ایران رو بزنند !!!!! 3. شمایی که مثلا از اروپایی اگه این کشور زیر و رو بشه شما از پشت مانیتور جم نمیخوری بیخود عربده نکشید اقامت تون رو محکم بچسبید !!!! 4. و اما اونهایی که از ایران عربده میکشند میکشم میزنیم و .. معمولا تو ایران رسمه تو دعوا اونهایی که بی .. هستند اولش عربده کشی میکنند اما چک اول رو که میخورند اگه خیلی مرد باشند خیس نکنند به .. خوردن میوفتد !!! 5. کمی منطق و شعور داشتن بد چیزی نیست !!!
یکشنبه 10 دي 1391 - 02:00
Iran vs. Israel - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. مال این حرف ها که تو این سایت میزنی نیستی فقط همین و بهت بگم بدو ... یخ کرد
یکشنبه 10 دي 1391 - 04:12
yashainiran - ایران - ایران
خب که چی؟ درست میشه زمان جنگ ایران و عراق که باز مردم بی پناه و بیچاره باید با دادن جونشون تاوان پس بدهند
یکشنبه 10 دي 1391 - 06:14
dkdk - اسلیس - دانمارک
ایران وسه. اسرائیل - تهران - ایران درود به شرافت و وطن پرستی شما.ضمنا وطن فروشان حقیر و پست و هرزه باید بدانند که ممکن ما با دولت مشکل داشته باشیم اما اسرائیل که هیچ هیچ بیگانه‌ای جیگر حمله به ایران را نداره.چرا که آنها را نه‌ چند تا اشغال وطن فروش بلکه جوانان باشرف و وطن پرست داغون میکنند،ضمنا کسانی‌ که دوست دارند به وطن و ناموسشان حمله بشه همان آدمهایی هستند که در کودکی سینه پر مهر مادرشان را دندان گرفته اند.بنابراین انسانهای بی‌ ارضاش و سخیفی هستند.
یکشنبه 10 دي 1391 - 04:00
Islam zoda - تورنتو - کانادا
یک موقعی‌ ایرانیان یهودیان رو در تاریخ نجات دادن، ظاهراً در این دوران یهودیان میخوان ایران رو از دست اعراب نجات بدن.،، چه جالب...فقط جون مادرتون خامنه‌ای رو دقیق بزنید که ما سرگرم بشیم.... خخخخ
یکشنبه 10 دي 1391 - 05:59
souroosh - ساری - ایران
متاسفم برای هموطنان ایرانی خودم که دوباره جو گیر شده و احساساتی. همان موضوعی که حکومت کثیف به زیبایی به عنوان یک اهرم استفاده می کند. عزیزان کشوری که مردمش مرده اند و روز به روز غرق در بدبختی بیشتر پس فرقش چیست اخوند ما را بکشد یا موشک؟ عزیزان خارج نشین به جای جو گیر شدن بایید داخل و با اخوندا بجنگید ! از جای گرم ادای وظن پرستی را در نیاورید.
یکشنبه 10 دي 1391 - 06:15
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
همچنان بیاد داشته باشیم، که بسیاری ازقوانین و شریعت اسلامی دقیقا از یهودیت تقلید شده ، شانس آوردیم در زمان محمد دستگاه کپی تکمیل نشده بود! از بابتی دیگر اسراییل به ایران و ایرانی از زمان کوروش کبیر مدیون است، و شاید بهترین راه پرداخت این دین، کمک به آزادی ایران از اسارت اسلام باشد! پس دوست عزیز اسراییلی لطفا بیت رهبری و مراکز اصلی سپاه و وزارت اطلاعات ایران را با چد صد تا از بمبهای لیزری شکافنده نوازشی بده، تا دینت را به کوروش کبیر ادا کرده باشی! .
یکشنبه 10 دي 1391 - 06:23
paksan - آمریکا - آمریکا
در جنگ غزه می گن حماس برنده شد ولی واقعیت اینه که بعد از 5 سال اسرائیل هم فرمانده ارشد آنها رو کشت و هم غزه رو صاف کرد و هم طوری قرارداد صلح نوشت که حماس تا الان جراًت نکرده یه سنگ بندازه اون طرف..خوب اگه اسم این پیروزی نیست پس چیه؟حماس می گه تلاویو رو زده پس پیروز شده؟!درمورد صحبتهای این خلبان باید یکم دقیق و میدانی به موضوع حرفاش نگاه کرد، چطور میشه تمام مقامات ولایت فقیه از ریز و درشت حتی وقتی می خوان از اقتصاد و چاقوکشی حرف بزنن دوخط هم درباره اسرائیل و نابودی اون می گن ولی این طرف که نظامیه و تهدید نظامی کرده همه تعجب کردن؟! خیلی جالبه؟ در هر صورت 90 درصد کسانی که اینجا مطلب گذاشتن معلومه که چکاره هستند می خوام بدونم مگر شما هر روز و ساعت بر طبل جنگ نمی کوبید !حالا چی شده طرف مقابل می گه جنگ شماها ناراحت می شید؟بهتون بر می خوره؟مگه حماس به اسرائیل حمله کرد خانه مردم رو زد و پایکوبی کرد شما خوشحال نبودید حالا چی شده قلب تهران که می گه شما ...
یکشنبه 10 دي 1391 - 06:55
Iran vs. Israel - تهران - ایران
dara20 - تهران - ایران. آقا یا خانم دارا شما این پناهندگان مفلوک خارج نشین رو نمی شناسید اینا نون رو به نرخ روز میخورند و برای گرفتن اقامت به اصطلاح مدینه فاضله شون حاضر شدند هر کاری بکنند حتی فروش خانواده و مام میهن!!!! از این روست که حالیشون هست شما چی می گی خیلی هم زیبا نوشتی اگر واقعا انسان هستند بیان تو با همین آخوندک ها بجنگند اما اون کله کره زمین نشستند فقط قپی میان و خود فروختگی خودشون رو نشون میدن!!! زبلخان خاطرات گرفتن پناهندگی رو تو برو بنویس مال این حرف ها نیستی که بخوای استراتژی بدی و برای بهبود وضعیت ایران نظر بدی!!! بدو کوچولو بدو ببینم!!! ایران به دست کثیف شما ها نخواهد افتاد! تا ما زنده هستیم و نفس می کشیم...
یکشنبه 10 دي 1391 - 04:08
Iran vs. Israel - تهران - ایران
dara20 - تهران - ایران. آقا یا خانم دارا شما این پناهندگان مفلوک خارج نشین رو نمی شناسید اینا نون رو به نرخ روز میخورند و برای گرفتن اقامت به اصطلاح مدینه فاضله شون حاضر شدند هر کاری بکنند حتی فروش خانواده و مام میهن!!!! از این روست که حالیشون هست شما چی می گی خیلی هم زیبا نوشتی اگر واقعا انسان هستند بیان تو با همین آخوندک ها بجنگند اما اون کله کره زمین نشستند فقط قپی میان و خود فروختگی خودشون رو نشون میدن!!! زبلخان خاطرات گرفتن پناهندگی رو تو برو بنویس مال این حرف ها نیستی که بخوای استراتژی بدی و برای بهبود وضعیت ایران نظر بدی!!! بدو کوچولو بدو ببینم!!! ایران به دست ...شما ها نخواهد افتاد! تا ما زنده هستیم و نفس می کشیم...
یکشنبه 10 دي 1391 - 04:09
پیامک - تهران - ایران
شما اگه تا حالا میتونستین از این چیزا بخورین خورده بودین، از پس یه گروه مفنگی بر نمیاین برا ما رجز می خونین کفتارا !؟اگه جرات (...) دارین، یه سنگ بندازین تا "محو شدن واقعی" رو تجربه کنین.. مزدورای اسراییل و آمریکا هم بگوش باشن!
یکشنبه 10 دي 1391 - 07:02
toopetoop - سانتا کلارا - آمریکا
eslam777 - وین - اتریش ، خواست خدا یا خواست دل پرکینه و بی مهر تو؟
یکشنبه 10 دي 1391 - 07:38
mmaziyar - تهران - ایران
تاکسی که مسافر نداره بوق می زنه!!!! زیاد بوف نزن ابجی بوقت زنگ زده...
یکشنبه 10 دي 1391 - 08:30
zooohal - یزد - ایران
بیا بزن عزیزم ...
یکشنبه 10 دي 1391 - 08:35
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
متاسفانه چقدر ما ایرانیها بی اطلاع و پرمدعا هستیم! اولا به کسانی که از یهودیان و دیگر ادیان متنفرند، باید گفت، خدمتی که یهودیان در طول تاریخ به بشریت کرده اند، هیچ ملت یا مذهبی نکرده. یهودیان نوابغ بسیاری را در زمینه های طبابت، علوم ، هنر و مو سیقی، فلسفه، .. به بشر و بشریت به ارمغان آورده اند! دوما، ایرانی و یهودی سابقه دوستی دوهزار ساله دارند، و هر دو ملت از اسلام و اعراب صدمه بسیاری دیده اند!تا قبل از انقلاب ، اسراییل هیچگاه دست دشمنی به ایران و ایرانی بلند نکرده و اگر جنگی هم در بیفته تمام اتهام به دوش جمهوری اسلامی است که ٣٣ سال است مشغول تعلیم آدمکشان و تامین مالی و تسلیحاتی به حزب الله لبنان برای صدمه زدن به اسراییل میباشد. فراموش نکنیم اسراییل هر زمانی بخواهد میتواند تمام تاسیسات نظامی ، اتمی و اقتصادی ما را با خاک یکسان کند، در برتری نظامی و تکنولوژیکی اسراییل در مقابل ایران حرفی نیست. ، بنابرین این هموطنان بسیجی، لطفا حرص زیادی نخورند! ما با صدام ٨ سال جنگیدیم و نتوانستیم یک قدم از خاک عراق را برای مدتی طولانی تسخیر کنیم.
یکشنبه 10 دي 1391 - 06:22
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا . زبل خان / خانم ! تا کی میخوای مزدور بمونی !؟ خجالت بکش اجنبی ! ایران با هر نظامی که در آن باشه بهرحال خانه ماست ولی ترا نمی دونم که خانه ات کجاست ! چون گویا بی خانمانی و یا از تل اویو کامنت میذاری ! و اونجا خانه توست! قبلا هم بهت گفتم تو مزدوری بیش نیستی!
یکشنبه 10 دي 1391 - 09:28
faghat zartosht - شیراز - ایران
dara20-تهران-ایران.واقعا دمت گرم.این zebelkhan-لس آنجلس اینقدر نمیفهمه که من و شما ساندیس خور نیستیم.مخالف این رژیم هم هستیم.ما مخالف حمله بیگانه به ایران هستیم.مخصوصا اسراییل.واقعا فهمیدم این آدم هیچی نمیفهمه
یکشنبه 10 دي 1391 - 09:28
yeshua - سیرجان - ایران
واقعا برای کسانی که به اسرائیل بد گفتند افسوس ،،، ایران و اسرائیل 2500 ساله که مثل 2 تا دوست صمیمی بودند اما از زمانی که اسلام اومد محبت بین ایران و اسرائیل رو تبدبل به دشمنی و نفرت کرد ، کار اسلام تبدیل محبت به نفرته ، همه ی شماها هم که بد از قوم یهود میگین مغز اسلامی دارین که هیچ جوری درست نمیشه مگر اینکه منصفانه تاریخ رو مطالعه کنین تا همه چیز دستگیرتون بشه و بفهمین که این دشمنیتون اشتباه بوده
یکشنبه 10 دي 1391 - 09:53
yeshua - سیرجان - ایران
30 ساله ما ایرانیا میگیم مرگ بر اسرائیل و میگیم اسرائیل باید نابود بشه ولی به جاش از اون طرف مردم یهودی و مسیحی اسرائیل برای ما دعای خیر و برکت میکنند ، عزیزان چشماتون رو باز کنین و طوطی وار حرفای ملاهارو پیگیری نکنین ملا هدفش اینه که مردم مغزشون رو همینجور آکبند تحویل قبرستان بدن اما شما گول نخورین و از مغزتون استفاده کنین همونجور که من و امثال من استفاده کردیم - خدا به شما عزیزان برکت بده
یکشنبه 10 دي 1391 - 09:56
arijoonbiabargardbekhone - استانبول - ترکیه
تو به گور پدرت میخندی که به ایران حمله کنی همه بچه های ایرانی باغیرت هستند و پدرتو در می آورند پفیوز پدر سگ
یکشنبه 10 دي 1391 - 10:41
toopetoop - سانتا کلارا - آمریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا .... همیشه داری اینجا ... پیام میدی. تو در واقع خائن سایبری هستی ... به راحتی به هم وطنهای شریف من لقب میدی در حالیکه تو ... سایبری هستی وگرنه نمیشه تو هر اتاقی .. نوشته هات رو ندید. اگه پول نگیری که اینهمه پیام نمیدی و فعال نمیشی.
یکشنبه 10 دي 1391 - 04:17
مهر آسا - تهران - ایران
یاد مقاله چند وقت پیش یکی از روزنامه های صهیونیستی افتادم که به سران دولت اسراییل گفته بود که قبل از هر اقدامی به جنگ با ایران اول با تمام بستگان و آشنایان و مردمت خداحافظی کن که این دستورت آخرین لحظه زندگیت می باشد - ما در هیچ دوره ای مهاجم نبودیم زمانی که سال 59 مشغول پاکسازی حکومت فاسد پهلوی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم با چراغ سبز آمریکا و بقیه سیلی خوردگان به حق از انقلاب با اهرم دیوانه ای به نام صدام به ما حمله شد درست در روزی که فردایش اول مهر است و نوجوانان عزیر ایران اسلامی در حال مهیا شدن برای مدرسه بودند و دنیا دید که مظلومانه عده ای از هم وطنان ما بی گناه به خاک و خون کشیده شدند بعد از آن با ندای ملکوتی امام جوانانی که نه جنگ دیده بودند و نه دوره های چریکی درسی به صدام و مزدورانش دادند که در تاریخ به ثبت گردید و حالا به همه عزیزان جمهوری اسلامی که در همه جای دنیا هستند می گویم که اسراییل با اولین حرکت خود به سمت ایران خود را برای همیشه از کره زمین محو می کند که این یعنی راحت شدن دنیا از دست شیاطین
یکشنبه 10 دي 1391 - 10:44
جنگنده - تهران - ایران
مرگ بر اسرائیل.
یکشنبه 10 دي 1391 - 13:00
antikaselis - اصفهان - ایران
من تعجب میکنم که چرا سایت ایرانیان انگلستان با وجود این همه خبر صاف این بلغورهای نه چندان مهم این افراد را منتشر میکند؟ همانطور که از نظرات پیداست موافق و مخالف نظام ، مخالف حمله اسرائیل هستند.این اخباری که میگزارید در هدایت افکار ، همانگونه که میخواهید، نتیجه معکوس داره.از ما گفتن بود.
یکشنبه 10 دي 1391 - 10:57
bakhtiyar - گوتنبرگ - سوئد
مردک با اون قیافه درب و داقونت.زورتون به غزه و لبنان نمیرسه زر زیادی میزنی.همش تقصیر کورش بود که شما ها رو از اسارت بابلی ها آزاد کرد.بتون جا داد.اورشلیم رو از خزانه پارس ترمیم کرد.اگر نه نسلتون از تاریخ بر می افتاد
یکشنبه 10 دي 1391 - 13:08
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا....بآمریکای تو به کارت برس نمیخواد از یه کشور من در آوردی بر علیه ایران طرفداری کنی‌، ولی‌ بدون، روز حمله اسرائیل به ایران برابر با اولین روز شروع نابودی اسرائله.
یکشنبه 10 دي 1391 - 13:13
Iran vs. Israel - تهران - ایران
مرگ بر اسرائیل دیگه در حد شعار نیست حالا دیگه عملیش رو خواهید دید. ""فقط اندکی صبر سحر نزدیک است!""
یکشنبه 10 دي 1391 - 13:37
exam292 - تهران - ایران
"nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان" و "harrp - وین - اتریش" و "Royan - کالیفرنیا - آمریکا" و امثال شما، کامنتهاتون نشون میده که همگی وطن فروش و خائنید!!! به زودی شاهد نابودی آمریکا و اسرائیل خواهیم بود(انشاالله)
یکشنبه 10 دي 1391 - 14:24
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
yeshua - سیرجان - ایران......بله درسته، پدران ما یهودیانی که تحت ظلم و ستم بودن را نجات دادند، نه بخاطر اینکه یهودی بودند، بلکه به این دلیل که انسان بودند. حالا هم ما وظیفه داریم از فلستینان که تحت ستم هستند طرفداری کنیم.
یکشنبه 10 دي 1391 - 14:44
پیامک - تهران - ایران
Cyrusiii - لیدز - انگلستان/ آفرین برتو دوست عزیز///این yeshua - سیرجان - ایران / میگه اسراییلیا برا ما هر روز دعای خیر میکنن!!! مثل دعاهایی که برا فلسطینیا و لبنانیا میکنن!!! طرف یه جمله از تاریخ خونده جو گرفتتش...
یکشنبه 10 دي 1391 - 15:17
مجیدخان - تهران - ایران
با درود:دوستان چرا ناراحت می شوید؟مگر نمی دانیدکه این پدر سوخته ها دستهایشان در دست هم است؟از این طرف آدمکشان کریه المنظر حکومت ننگین ایران ادعای نابودی طرف مقابل را می کنند و از آن طرف جنایتکاران کثیف الاعمال اسراییلی. وجود اسراییل به بحران مشروعیت نظام آخوندی کمک رسانی می کند و وجود جمهوری اسـ... بهترین دلیل برای سرکیسه کردن غربی ها توسط اسراییلی ها. هیچ دقت کرده اید که اسراییلی ها چطور دارند تاوان هزاران سال توهین و تحقیر را از مردم اروپا و آمریکا می گیرند؟مالیات دهندگان غربی باید فدای منافع و مطامع اسراییل شوند.ما هم قربانی حماقت تفکرات منفور گسترش پان عربیسم در قالب اسلام گرایی.
یکشنبه 10 دي 1391 - 15:28
yeshua - سیرجان - ایران
Cyrusiii - لیدز - انگلستان - یهودیان از کشور خودشون به بردگی به بابل آورده شده بودند - اما فلسطینی ها در کشور خودشونن و جفایی هم نمیبینن چون توی زمینای مردم نشستند به زور
یکشنبه 10 دي 1391 - 16:32
yeshua - سیرجان - ایران
پیامک - تهران - ایران- دوست عزیز جمله از تاریخ نخوندم بلکه با چشم دیدم که زنان اسرلئیلی میگن ما هر روز با ترس بچه هامونو میفرستیم مدرسه شبا با ترس میخابیم چون ایران گفته ما باید محو بشیم به همین خاطر از ترس ما همیشه با ترس راه میرن که مبادا هر لحظه بمب اتمی بیاد روی سرشون اما با این حال همان زن ها در کنیسه هایشان این دعارا برای ما میکردند ( خداوندا ازت میطلبیم که چشم قلب ایرانیان رو باز کنی تا بدونند که ما دوستشون داریم نه اینکه دشمنشان باشیم آممین )
یکشنبه 10 دي 1391 - 16:36
پیامک - تهران - ایران
yeshua - سیرجان - ایران// دوست عزیز، آرامشی که به لطف اون مردم اسراییل به کنیسه ها می روند و دعا می خوانند، در پناه ویرانی خانه و زندگی و عبادتگاههای فلسطینیان بدست آمده و مطمئن باش اگر ترس از ایران نبود، این دعاشون هم که شما میگی، با تغییر ماهیت به نابودی هر چه سریعتر ایران و ایرانی تبدیل می شد. این ما نیستیم که بمب اتم داریم و بمبهای چند تنی، آنها هستند که نه تنها این جنگ افزارها رو دارن که با گلوله های اورانیومی و بمبهای خوشه ای مثلا ممنوعه، بجان مفلوک ترین منطقه جهان یعنی غزه می افتند. خاخامهای اونها هستند که کشتار زنان و کودکان و تن فروشی و .. رو برای امنیت اسراییل مباح میدونن.
یکشنبه 10 دي 1391 - 20:06
پیامک - تهران - ایران
ادامه/////این مردم اسراییل هستن که هر روز با آرامش تمام به شهرکی مدرن در اراضی فلسطینی می روند و با این کارشون عده ای را از روستا و خانه و کاشانه شون بیرون میکنن. اونها هستن که در روز روشن مخالفین خودشون رو در ایران و لبنان و فلسطین و دبی ترور میکنن و اگه اونها پاسخ بدن، بلطف بابابزرگ خودشون در واشینگتن اونها رو تروریست می خونن. من نمی دونم کدوم فضیلت این رژیم جنایتکار و مردم غاصبش شما رو بر اون داشته وقتی دولتش علنا ایران رو به جنگ تهدید میکنه، از لطف و مرحمت اونها برای ما داستان بگی!؟
یکشنبه 10 دي 1391 - 20:06
mojmoji - خراسان - ایران
به اونجایه ایرانم نمیتونین بزنین چه برسه به قلبش ه.......... *****************
یکشنبه 10 دي 1391 - 20:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ای بی‌چاره ایرانیانی که هر روز تجاوز ، شکنجه ، قتل ،اعتیاد ، غارت ، اجحاف و از دست دادن کرامت انسانی خود را می‌بینند و دم بر نمی‌آورند اما در برابر این موضوع خشتک خود را به سرشان کشیده‌اند و ادای وطن دوستی‌ و غیرت در می‌آورند شما نسل کسانی هستید که آن قلاب کردند ، انسانهای تو خالی‌ مدعی ، حق شما همین امثال ساندیس خوران است و گرگ پیر اما حق ما این نیست ، حق دلسوزان واقعی‌ به این مرز و بوم ، شما افشین‌های زمان خود هستید که با دشمن ایرانی‌ دست همکاری با بی‌ تفاوتی‌‌هایتان داده‌اید ، شما که در ایران هستید همانهأیی هستید که جلوی چشمتان زن و دختر ایرانی‌ را به خاک می‌اندازند به خاطر بد حجابی بعد دم از ناموس میزنید مردان مدعی نر صفت ، یا شماها که در خارج از ایران هستید که به خاطر خانودتان نگرانید یا اینکه میخواهید به ایران مدام سفر کنید ، همانهأیی هستید که ککتان هم از رنج هموطنانی که در زندان و زیر شکنجه اند نمیگزد و فقط آرامش خود میخواهید و اطرافیانتان ، ننگ بر این همه خود پرستی‌ و خود خواهی ،
یکشنبه 10 دي 1391 - 21:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....حتما میخواهید آنها هم مثل شما خفه خون می‌گرفتند تا وطن دوستی‌ و خانواده دوستی‌ یشان مثل شما بی‌ غیرتها ثابت شود ، من باور دارم که ۹۰ درصد کامنتهای این تاپیک از اتاق سایبری عوامل گرگ پیر گذشته شده چون یک ایرانی‌ با شرف چشمش را اینگونه به روی حقایق موجود و دشمن واقعی‌ نمیبندد و خلط مطلب نمیکند / اسرائیل با حکومت مشکل دارد که جاسوس دوطرفه است هم از توبره می‌خورد و هم از طویله / مردم که قیام کردند اما این حکومت جانی به هیچ قیمتی حاضر نیست از خر مراد پیاده شود ، خداوند هم که از آسمان به زمین نمی‌آید تا به ما یاری برساند و وسیله جور میکند/ خداوند پشت حکومت ایران نیست چون ظالم و ستمکار است / اگر ما با توکّل بر او با شهامت به دنبال نشانها برویم صد در صد حتی بدون خونریزی امور به نفع ما میگردد اولین قدم ما در این است که همه با هم به این اتحاد برسیم که دشمن هگیق ما در خاک ایران تخت و بارگاه زده است و هر روز خون مردم و فرهنگ و اقتصاد مار را میمکد و به رگ بیگانگان و خودی‌هایش تزریق می‌کند ، تنها راه نجات ایران کوتاه شدن دست آخوند از ایران است.
یکشنبه 10 دي 1391 - 21:11
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان - Cyrusiii - لیدز - انگلستان - exam292 - تهران - ایران - toopetoop - سانتا کلارا - آمریکا - faghat zartosht - شیراز - ایران - Iran vs. Israel - تهران - ایران- dara20 - تهران - ایران - و بقیه عقب ماندگان اسلامی و پاچه خواران رژیم و نوکران سر در آخور علی گدا که نامتان از قلم افتاده... افتخار بنده اینست که شما ساندیس خوران و بسیجیان مزدور ارتش سایبری بر علیه من مطلب بنویسید! افتخار بنده اینست که آب در لانه شما موریانه های اسلامی بریزم! شماها اگر مزدور نبودید همگی یکجا در حمایت از رژیم شروع به کوبیدن اسراییل نمیکردید! مثالی هست که میگوید {دشمن دشمن من دوست من است}. اسراییل در طول تاریخ همواره دوست ملت ایران بوده. بسیاری از سران اسراییل و مردم اسراییل ایرانی الاصل هستند. اگر اسراییل یه ایران حمله کند, نه به مردم بلکه به ساختار ضد مردمی رژیم و اهداف اتمی حمله خواهد کرد! شماها اگر ذره ای شرف و وجدان داشتید بر علیه رژیم موضع میگرفتید. امیدوارم اسراییل ریشه فلسطینی و شما عرب زاده های بی وطن را بکند! لعنت بر مزدوران عربزاده بی وطنی چون شما!
یکشنبه 10 دي 1391 - 20:06
پیامک - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا///تو چقدر بدبختی که آرزو میکنی یکی دیگه بیاد نجاتت بده! اگه داری خودت بیا جلو.....
یکشنبه 10 دي 1391 - 21:35
antikaselis - اصفهان - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا-1دشمن دشمن دوست توست.یعنی ایران دشمن توست.2-تو هم اگر کمی شرف و غیرت داشتی تا میدیدی کسی حتی با وجود اختلافات داخل به ایران دهن کجی میکنی علیهش موضع میگرفتی.عقب افتاده خودتی و ..... مشروب خورت
یکشنبه 10 دي 1391 - 21:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
پیامک - تهران - ایران/بدبخت ساندیس خوران هستند که در امور سوریه با وقاحت و سبعیت دخالت میکنند / بدبخت بشار اسد است که پشت سر حکومت آخوندی گرگ پیر سنگر گرفته و جیره اش از جیب مردم ایران تامین میشود ، بدبخت سپاه نا مقدس شیطان صفت است که در خاک سوریه مردم بیگناه حق خواه را به خاک و خون می‌کشد ، بدبخت کسانی‌ هستند که جیره‌شان از جیب ملت ایران است و بر روی ان ملت اسلحه میکشند و به این خیانت میبالند و غرق در غرور میشوند . حال همه از این همه رذالت و فریبکاری به هم می‌خورد .
یکشنبه 10 دي 1391 - 23:22
Zedezolm - برن - سویس
باز سرو کله این..... که بخاطر پول با جانیان و دزدان وخونخواران رژیم سفاک و قاتل هزاران مردو زن و کودک ایرانى و سوریه اى همکارى میکنند و بعضى از خشکه مغزها وبدون فکرکه کور کورانه و با جو گرفتگى کامنت میگذارند و فکر نمیکنند که ١- فرق بین اسرایًیل و کشور هاى همسایه چیست ؟ کدامشان با ملت ایران دشمنى داشته ودارند و خواهند داشت ؟ ٢- اگر در جنگ ایران و عراق اسرایًیل به ایران اسلحه نمیرساند مطمًناً در همان سالهاى اول جنگ نصف کشور ایران از دست رفته بود . ٣-انصافاً ، ( اگر انصاف دارید )زندانهاى ایران و اسرایًیل رامقایسه کنید اززندانهاى اسرایًیل دکتر - مهندس بیرون می ایند از زندانهاى ایران کشته شده زیر شکنجه ، یا تجاوز شده یا فلج و یا روانى شده بیرون میایند و .......٤- حقیقت تلخ است و باور ان براى کله پوکان و خود فروشان و کسانى که کور کورانه هر چه رژیم ادمکش و دزد جان و مال و ناموس مردم میگوید ، باور میکنند، سخت است . اگر دین ندارید با فکر قضاوت کنید، اگر دین دارید، واقعاً کدامشان به دین عمل میکنند،اى خودفروشان ( ساندیس خوران)؟ بیخود تهمت نزنید  که
دوشنبه 11 دي 1391 - 00:51
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
پیامک - تهران - ایران . از بی غیرتی مردم ایران است تقصیر بنده نیست! کاش یک کم از مردم سوریه یاد میگرفتیم. antikaselis - اصفهان - ایران. چرا خودت را به .. میزنی ! دشمن من ارباب خونخوار تو سگ علی عظمی است نه وطن من. من نمیفهمم چرا در باره هر موضوعی تو خودت را به .. میزنی؟! در مورد نشستن هواپیمای آمریکایی در فرودگاه اهواز هم گفتی این هم نشانه دموکراسی است که جواب لاطایلاتت را دادم. تو واقعا نمی فهمی و کلا گیج و منگی یا ..پول میگیری؟! بقول احم شاملو سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول میگیرد. اسراییل به ایران حمله نمیکند ابله! به ماشین نظامی و اتمی این آخوندهای خونریز حمله خواهد کرد.
دوشنبه 11 دي 1391 - 01:53
mehrbaran22 - هال - انگلستان
سلام به همه. دست همتون درد نکنه کیف کردم از غیرت اکثرتون. اما حیف نیست واقعا اینهمه همگرأیی رو به جای آباد کردن ایران به پریدن به هم بگذرونیم؟ ضمنا اسرائیل هیچ وقت به ایران حمل نمی‌کنه.
دوشنبه 11 دي 1391 - 04:09
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
خواهر و مادرت با عالم و آدم سر خوردند اگه حمله نکنی‌. الاغ جان، ملّت ایران ختم روزگارند، ما همه می‌دونیم که سنگ بزرگ علامت نزدنه،،معلوم نیست همون شب به خاطر همین حرفت چند بار به .. خوردن افتادی و خوابت نبرده. به خدا مادر نزاییده به ایران چپ نگاه کنه،،همه جارو به آب و آتیش می‌کشیم اگه به ایران چپ نگاه بشه،،به ولله با کلّه خودمو به ایران می‌رسونم. اینجا ایران سرزمین شیران. جانم فدای ایران.
دوشنبه 11 دي 1391 - 07:24
پیامک - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد///راست میگی، بدبخت کسانی که در عراق و افغانستان صدها هزار نفر رو با بمباران اشتباهی هواپیماهای بی سرنشین میکشن و بعد برای کشته شدن یه نفر در زندانهای ایران خودشونو جر میدن. بدبخت کسانی که بجرم همکاری با القاعده به عراق حمله میکنن و امروز برای شکست دادن اسد، همون وهابیها و سلفیهای کثافت قاتل رو به سوریه پست میکنن. بدبخت تروریستهایی که تو مجلس سناشون علنا از دولتشون میخوان مخالفین خودشون رو ترور کنن و بعد دیگران رو تروریست میخونن. منم حالم از این همه رذالت بهم میخوره. چه اینوریش(آخوندی) و چه اونوریش(آمریکایی)!
دوشنبه 11 دي 1391 - 08:25
exam292 - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا: اگه تو یه ایرانی واقعی هستی! برو بررسی کن چرا ما ایرانی ها سیزده نوروز رو نحس میدونیم ولی اسرائیل صهیونیسم در این روز جشن میگرن!!! (در زمان خشایار شاه، توطعه ی"مردخای" یهودی یک نسل کشی واقعی رو در ایران رقم زد...)
دوشنبه 11 دي 1391 - 09:26
parastooeshge - توکیو - ژاپن
بچه های عزیز دم تو گرم همه وطن پرستید اما جنگ با احساس پیش نمیره این کشور بسیجی وسپاه وازتش نگه داشتن شماها به بسیجی وسپاه تو هین می کنید یاد تان نره اول جنگ ایران وعراق من از بسیجی دفاع نمیکنم ولی رشادت ودلیری بچه بسیجی وسپاهی فراموش نشدنی است حاج همت باکری باقری متوسلیان زین الدین بسیجی واقعی هنو ز هم در داخل سپاه بچه های با غیرت هستن وبچه ها در شب عملیات وجنگ بدبختی کشیم هی فحش بده موفق باشید
دوشنبه 11 دي 1391 - 14:03
Reza1050 - لندن - انگلستان
قلت میکنة.......
دوشنبه 11 دي 1391 - 14:54
faridfarid53 - رامسر - ایران
زرشک.
دوشنبه 11 دي 1391 - 17:05
arijoonbiabargardbekhone - استانبول - ترکیه
احمق ایرانیا اینقدر زور دارند که تو کسافت نتونی به خاک پاک ایران حمله کنی
‌سه شنبه 12 دي 1391 - 10:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
پیامک - تهران - ایران / قبل از ان قلاب روسی آخوندی ، در دعا نه تروریست بازی به این شکل رایج بود و نه مسلمانان تروریست شده بودند و نه ایران کشور تروریست پرور در نفوذ آخوند / شروع تجاوز ، یک‌سال قبل شورش ننگین ایران توسط روسیه ارباب آخوند به افغانستان بود / از آن‌زمان نقشه برای ایران مطرح شده بود که غرب هم فریب روس و آخوند را خورد و با همکاری لقمه آماده را در دهان روس و آخوند گذشت ، از آن سؤ گروه‌های سیاسی‌ هم که آب به آسیاب دشمن ریختند ، برای القاعده دوباره امریکا فریب نقشه روس و آخوند را خورد و مار در آستین خود پرورد ، همان گونه که گرگ پیر اخیرا به مزدورانش گفته که باید به یک وسیله قوی خودتان را بچسبانید ، ....
‌سه شنبه 12 دي 1391 - 14:22
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....مصداق اعمال خود او است که به روسیه چسبید ، از نظر او هدف وسیله را توجیه میکند ، این گرگ پیر خدا نشناس ، خدا را وسیله قوی و اصلی‌ نمی‌بیند چون نه درکی از این برده و نه اعمالش در راستای تقوا است که بخواهد از خدا انتظار داشته باشد ، تمام مسألی که در عراق و افغانستان و سوریه و طالبان پیش آماده ریشه آاش از زمان پیدایش حکومت آخوند است و بس ، در این مورد در آینده به امید خدا بیشتر خواهم نوشت.
‌سه شنبه 12 دي 1391 - 14:22
danial nabi - استكهلم - سوئد
اسرائیل را باید سوزاند تا غده سرطانی دوباره رشد نکند.
‌چهارشنبه 13 دي 1391 - 18:47
danial nabi - استكهلم - سوئد
اسرائیل را باید سوزاند تا غده سرطانی دوباره رشد نکند.
‌چهارشنبه 13 دي 1391 - 18:47
danial nabi - استكهلم - سوئد
اسرائیل را باید سوزاند تا غده سرطانی دوباره رشد نکند.
‌چهارشنبه 13 دي 1391 - 18:47
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
آنهایی که اسراییل را دورست قدیمی می دانند بروند تاریخ بخوانندکه استر و مردخای ، زن و وزیر یهودی خشایار شاه با توطئه و دروغ فرمان قتل 70 هزار ایرانی را از شاه گرفتندو نحسی سیزده بدر از انروز شروع شد.چون ایرانیها از ترس جانشان به کوهها فرار کردند.این قوم از قدیم توطئه گر بودند.
‌پنجشنبه 14 دي 1391 - 01:00
saljog - سوئد - سوئد
اسرائیل سیاست شفاف ندارد، اینها نه تنها مخالف ادامهٔ هیات ننگین این رژیم نیستند بلکه احممدی نژاد را هدیه الهی به ملت یهود می‌دانند.
‌پنجشنبه 14 دي 1391 - 01:18
طرفدار حقیقت - تهران - ایران
آقا شاید این بیچاره فکر میکنه تهرانم مثل شهرای خودشون یه وجبه . ..اخه اشل. بابا. تو. فشنگات به لب مرز خودتم نمیرسه مشنگ اونوقت میخوای بیای به جنگ ایران! شما فعلا یه فکری بکن مردمت شبها تو پناهگاه نخوابن بعد زرت و پورت کن قودوخ!
‌پنجشنبه 14 دي 1391 - 02:58
nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. --( 1 )-- درود بیکران بر تو هموطن عزیز که آنچنان کلامت قالب مزدوران رژیم آخوندی و ساندیس خوران نکبت و جیره خوار‌های آخوند‌های چاپلوس و دروغگو و مکّار عربی‌ و ضّد ایرانی را به آتش میکشد و این چاپلوسان نژاد عرب را از سوراخ‌هایشان بیرون میکشد و دیگر دوستان مبارز ایرانی مان میتوانند آنها را شناسایی و رسوا نمایند !!،، با تمام وجود به شما هموطن عزیز و محبوب و دیگر عزیزان روشنگر آفرین می‌گویم و زبلخان جان عزیز ، این را بدان که جزو افرادی هستی‌ که مورد احترام و علاقه اکثر کاربران این سایت هستی‌ !، به وجودت و روشنگری که مینمایی از صمیم قالب احترام می‌گذاریم و این را بدان که وجودت و حضورت در اینجا افتخاری است برای همه ی ما !، راحت ادامه دارد !،،، به پاس این زحمات و روشن‌گری که مینمایی با احترام تمام به شما دوست عزیز و محبوب بلند شدم ایستادم و با اجازه ات مجدد نشستم !،، >>>
‌پنجشنبه 14 دي 1391 - 21:37
nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. --( 2 )-- حضورت تیری است بر قلب دشمنانی که ۳۳ سال است ایران عزیزمان را اشغال کرده اند و تمامی سرمایه‌ها, پول و دلار‌های های کشورمان را میفرستند به سرزمین آب و اجدادی‌شان اعراب !!،،،، به امید آزادی ملت و ایران عزیزمان از چنگال آخوندهای نژاد عرب و فاشیست‌های مذهبی‌ !،، آمین
‌پنجشنبه 14 دي 1391 - 21:39
exam292 - تهران - ایران
"nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان" و "zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا" ک واسه هم در نوشابه باز میکنید!! از روباه پرسیدن شاهدت کیه! گفت، دمم!!!
جمعه 15 دي 1391 - 07:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.