سناریوی دو برادر برای قتل خواهرشان

سناریوی دو برادر که پس از قتل خواهر خود با صحنه‌سازی قصد داشتند مرگ او را خودکشی نشان دهند، در جریان تحقیقات ماموران پلیس فاش شد. ماموران پلیس آگاهی بوشهر پس از اطلاع از مرگ مرموز زن جوانی در شهرک صنعتی، تحقیقات برای افشای این موضوع را آغاز کردند. ماموران زمانی که در خانه این زن حاضر شدند با جنازه او در حالی که با چادر حلق آویز شده بود، روبه‌رو شدند. تیم جنایی در بررسی صحنه جرم دریافتند علت مرگ زن جوان خفگی با دست بوده و خانواده‌اش قصد صحنه‌سازی دارند به همین دلیل به تحقیق از دو برادر او پرداخته که دو پسر جوان سرانجام لب به اعتراف گشوده و پرده از راز قتل خواهرشان برداشتند. یکی از آنها در بازجویی گفت: چند روز قبل دامادمان سراغ ما آمد و مدعی شد خواهرم با مرد غریبه ارتباط دارد به همین خاطر برای حفظ آبرو تصمیم به قتل او گرفتیم. روز حادثه نوزاد 14 ماهه خواهرم را به دامادمان داده و بعد نقشه قتل را اجرا کردیم. برای اینکه راز جنایت فاش نشود، جسد خواهرم را با چادرش در خانه حلق‌آویز کرده تا مرگ او را خودکشی نشان دهیم. متهمان پس از اعتراف به این قتل با قرار قانونی روانه زندان شدند.

+46
رأی دهید
-138

perser68 - فلوریدا - امریکا
رگه گردن اسلام متحجّر قرون وسطایی وقتی‌ با قوانین فاشیستی اسلامی خامنه‌ای کثافت با د بشه چیزی بیشتر از تعفن درش جریان نداره و نتیجه بهتر از این نخواهد بود!ننگ به حکومت آدم کش خامنه‌ای منفور
جمعه 1 دي 1391 - 05:36
توفیق - سیاتل - آمریکا
خوب، بزودی میان بیرون. داداشای مقتوله بودن و صاحب ایشون، هر کاری بخوان می‌تونن بکنن. دامادشون هم که صاحب دوم ملک (مقتوله) بود راضی‌ بود، پس دیگه اشکالی‌ در کار نیست. اصلا باید یکی‌ زد پس گردن اون پلیس‌های احمقی که این بیچاره‌ها رو الکی زندونی کردن و به ابروشون بی‌احترامی کردن.
جمعه 1 دي 1391 - 06:18
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
خاک بر سرتان کنند که از آدمیت فقط راه رفتن بروی دو پا را یاد گرفته اید. آخه بی انصافها چطور تونستید یه نوزاد 14 ماهه رو که شما رو قراره دائی خطاب کنه، بی مادر کنین؟ واقعا که بعضی وقتا اعدام هم برای چنین جانورهائی کم است.
جمعه 1 دي 1391 - 08:59
dariush_1 - گنبد کاووس - ایران
خوش به حال داماده هم از دست دختره خلاص شده هم 2 تا داداش
جمعه 1 دي 1391 - 09:07
Sarina777 - اوکلند - نیوزلند
خاک بر سر همچین برادرهایی.
جمعه 1 دي 1391 - 09:22
Aqili - استوانگر - نروژ
شما دو تا بردرا باید اوّل تحقیق میکردید که این حرف داماد آقا صحت دارد یا نه‌‌
جمعه 1 دي 1391 - 09:26
دارچین - همدان - ایران
اعدام و حلق آویز کردن توی این مملکت یه چیز عادی شده. مردم هم از حکومتشون درس گرفتن و حالا خودشون خودکفا شدن. توی خونه با کمترین امکانات مراسم اعدام اجرا می کنن. آخه چرا اینجا، برادر فکر میکنه مسئول اعمال خوب و بد خواهرشه؟؟؟
جمعه 1 دي 1391 - 08:20
robinsson77 - استکهلم - سوئد
ایران تبدیل شده به دیونه خونەی قاتلان باصصصطلاح مثلآآآ ناموس پرست. تا کی باید ناموس و غیرت رو با آلت جنسی سنجید؟ تا کی باید شاهد عظمت غرور مردان خوش غیرت بود که دست به جنایتهای چندش آور و تهوع آور میزنن. بعد این غرورمندان پرغیرت چطور باغیرتانی هستند که به نوزاد 14 ماهه که به شدت به مادرش احتیاج داره رحم نکردند؟ کثافتها
جمعه 1 دي 1391 - 11:22
parastooeshge - توکیو - ژاپن
اقا یان وخانم این های بیمار هست
جمعه 1 دي 1391 - 13:18
mandana53 - ایران - ایران
به راحتی خوردن یک لیوان آب ! آفرین . حالا پدر و مادر رضایت می دن تا دردانه هاشون زیاد سختی زندان رو تحمل نکنن . به عنوان یه زن توی این خراب شده هیچگونه امنیت جانی نداریم . قانونی برای حمایت از زن وجود نداره به این می گن اسلام ناب محمدی مدافع برابری حقوق زن و مرد .
جمعه 1 دي 1391 - 14:49
Azadikhah - تكسل - هلند
اینقدر خنگ هستند که فکر می‌کنن با کشتن کسی‌ این کارها تمام می‌شه از ریشه درست باید بشه
جمعه 1 دي 1391 - 14:54
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
خودشون هم که ولی دم هستند و با افتخار از زندان آزاد میشن
جمعه 1 دي 1391 - 15:08
m_h_gol - تهران - ایران
عجب داداش های با غیرتی بودن دمشون گرم ! به چنین جونهای فهیمی باید افتخار کرد !!! البته از در عقب !
شنبه 2 دي 1391 - 10:57
yeshua - سیرجان - ایران
جالب اینجاست که میبینی خود آقای داماد زن صیغه میکنه عیبی نداره ، خود داداشا هم که با زنای همسایه دوستن یا حداقل به شهوت نگاشون میکنن بازم عیبی نداره ، بیچاره زنه . قضاوت نکنین تا قضاوت نشین آممین
یکشنبه 3 دي 1391 - 22:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.