انتقاد معصومه ابتکار از زندانی شدن دانشجویان منتقد در مناظره با روح الامینی

خانم ابتکار به دانشجویانی اشاره کرد که امکان فعالیت در نهادهای مدنی دانشجویی را ندارند و به خاطر انتقاد از دولت از ادامه تحصیل محروم شده‌اند و یا به زندان افتاده‌اند.
او گفت که «الان ما در شرایطی هستیم که دانشجویانی در تنگای شدید هستند در بند هستند به خاطر انتقاداتی که نسبت به دولت مطرح کرده‌اند و الان این انتقادات به از تریبون مجلس هم بیان می‌شود وتبدیل به واقعیات جامعه شده‌ است. مشکل جنیش دانشجویی این بوده که این مسائل را پیش‌بینی کرده است.» 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.


 

 

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

 

 

+88
رأی دهید
-43

monjiiran - وین - اتریش
گور خودتو کندی معصومه جون فردا میبرنت کهریزک
شنبه 18 آذر 1391 - 13:02
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
باز انتخاباتی در راه است و ...
شنبه 18 آذر 1391 - 13:05
میکایل - مالمو - سوئد
ای ....،بس کن خودتون هشت سال مردم را الاف،،کردید با دروغ‌های فریبا جون،حالا چرا اینقدر احساس ترس و هقیرانه،صحبت میکنی‌،همین لاشی هایی مثله تو و دارو دستت ۳۳ ساله این آخوندارو نگه داشتید.فاطمه کماندو،،،
شنبه 18 آذر 1391 - 13:35
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ضعیفه ی اسلامی کدام حیوانی از قیافه‌ ات تحریک میشود-- که حجاب ۲ طبقه داری؟؟؟؟
شنبه 18 آذر 1391 - 13:54
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
با عرض خسته نباشید به مدیران و دست اندر کاران وبسایت ...اگه امکانش هست گزینه رای دادن منفی و مثبت به کامنت ها رو هم اضافه کنید ،،، با سپاس
شنبه 18 آذر 1391 - 14:45
tabarzinn - یوله - سوئد
ببند بابا...منتقدین و معترضین به چه روزی افتادن که این حاجی خانوم ازشون حمایت میکنه....
شنبه 18 آذر 1391 - 14:58
behrooz64 - بوشهر - ایران
حرفهای خانم ابتکار کاملا درست ئ منطقی بود. بعضیها که منطق هم سرشون نمی شه گیر الکی می دن به حجاب خانم ابتکار.
شنبه 18 آذر 1391 - 15:00
ali1111 - تهران - ایران
آرتمیس - .پاریس - فرانسه. نسبت به زن اخمقی نژاد، صوفیا لورن هست!.
شنبه 18 آذر 1391 - 15:23
مارتين - تگزاس - امریکا
زمانی این نصایح ارزش داره که گوش شنوا باشه مشکل اصلی اقای خامنه ای است ودرضمن شما چرا پس از ٣سال لب به انقاد گوشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 18 آذر 1391 - 15:34
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه شما انتظار داری با بیکینی بیاد جلوی دوربین صدا سیما.شورشو در نیارین دیگه. مهم 2 نکته باز نزدیک انتخابات شده و بازی های نمایشی برای داغ کردن بازار انتخابات و حرفهای چرند این روح الامینی که حتی حرمت خون پسرشو نگه نمیداره.هی دشمن دشمن ،دسیسه نقشه تفکرات متحجر و مسموم، حالم بهم خورد از این ادم.
شنبه 18 آذر 1391 - 16:33
رضا فرویی - بیرمنگهام - انگلستان
یکی‌ از اصلی‌‌ترین پایه‌های دمکراسی که ما هممون روز و شب برایه ایران آرزو می‌کنیم " تولرانس" یا همون طاقت دگری هست. آرتمیس‌سؤ - .پاریس - فرانسه عزیزم آخه به شما چه ربطی‌ داره که اون خانوم چطور لباس پوسیده. این کامنت‌ها آدمو کا امید میکنند.
شنبه 18 آذر 1391 - 17:34
elynaz - مونترال - کانادا
این روح الامینی این مرد خیلی ح... ,. بچه شو جمهوری اسلامی کشته بعد میاد از انقلاب طرفداری میکنه یکی از پست ترین موجوداتی است که پا بر این کره خاکی گذاشته. چنان در منجلاب نوکری قدرت و ثروت غرق شده که ذره ای از انسانیت براش نمونده. این بی شرف چقدر بی غیرته. بچشو کشتن داره زر می زنه. داره از این حکومت حمایت می کنه. باز فصل انتصابات شد و خیمه شب بازی چهره‌های تکراری در صدا و سیمای سر آخوند شروع شد. ای بی شرف. تف به غیرتت.
شنبه 18 آذر 1391 - 15:47
شیرسلطان - دابلین - ایرلند
اینها همه بازیهای انتخباتی هست، حتی اختلافات احمدی نژاد با خامنه ایی بازی و دسیسه هست برای تحریک اذهان عمومی جهت شرکت در انتخابات، نظام چاره ایی جز فریب ندارد و نداشته از همان سال 1357 ، البته باید دید این بار مردم چه میکنند؟!!!. ببینید مردم مصر به خاطر یک جمله مرسی (رئیس جمهور مصر) چه میکنند و ما مردم ایران همیشه اجازه داده ایم بزنند تو سرمان!!!! همین چند هفته پیش در نماز جمعه خاتمی گفت؛ مردم چه کاره هستند که مصلحت اندیشی کنند ؟ مرم حقی ندارند؟. چرا کسی اعتراض نکرد؟ واقعا فرق ما و مصریان چیست؟
شنبه 18 آذر 1391 - 16:15
parviz1 - کترینگ - انگلستان
آقای دکتر حق دارن.بد از ۴ سال ‌یک دادگاه فرمایشی براش گذاشتن و قراره یک دادگاه دگر هم نزدیک انتخابات بزارن و خلسهین وضع کشور هست تازه مجرم هم بیرون هست و پست بالاتر مشغول جنایتها و دزدیها مثل خودت زیر سایه مقام معظم .ولی‌ دانشجو را برای یک انتقاد میگیرن و زندان و شکنجه و تجاوز و میکشن و اصلا پاسه هنوز به دادگاه هم نریسیده و بعد هم میگید خواهر و مادر دانشجو هم اگر مصاحبه کنند تجاوز و زندان و ...در انتظارشان می‌‌باشد.جمع کنید این مسخره بازیهارو.همتون دزد و جنایتکار و انگل هستید.اصلاح تالاب یا اصول گرا یا هر چرندیات دیگر.رژیم اسهال و گدا علی‌ شیره را فقط خودتون جماعت انگلی قبول دارید و ملّت ایران خیلی‌ وقت هست فاتحه رژیم و رهبر را خوندن .
شنبه 18 آذر 1391 - 16:42
razmandeh - استکهلم - سوئد
چرا بعضیا فقط اینجا تا کسی‌ رو میبینند حجاب داره فحش بدو برا میکشن فعلا ایران یعنی‌ این و باید از کسانی‌ که میتونند بیان تلویسینه و و حرفشو بزنند استقبال کرد اگه ایشان می‌ترسید به این صراحت صحبت نمی‌کرد . بجای حمایت و تشویق . از روش ساندیسی استفاده می‌کنید . هر کسی‌ بتونه در راه آزادی ایران و دانشجویان که زندانی سیاسی هستند قدمی‌ بار داره باید حمایت بشه . فکر کنید که خواهر خودتان یکی‌ از همین دانشجویان زندانی باشه > آیا این موقعه هم از گفته‌های این خانم حمایت نمی‌کنید ؟
شنبه 18 آذر 1391 - 18:13
kobalt - کرج - ایران
روح الامینی هرگز بی آب چشم از پسرت یاد نکردم .قبلنا میگفتن فرزند ناخلف حال چی بگیم چنین پدر چنان پسر دریغا.
شنبه 18 آذر 1391 - 18:17
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه/ خوب واسه همین هوس کهریزک کرده ؛ میگه شاید آنجا به یه نوائی برسه.
شنبه 18 آذر 1391 - 19:01
perser68 - فلوریدا - امریکا
جااااااااان،به این میگن دموکراسی!!!بحث و گفتگو برای روشن شدن مشکلات!!!حالا ما هی‌ فحش میدیم!!!تازه داریم از سال ۵۹ شروع می‌کنیم!!!و یه سال بعد که انتخابات فرمایشی انجام شد و یه جونور دلقک روانی دوباره انتخاب شد،میرسیم به سال ۶۰،حالا بکش،۱۰۰تا۱۰۰ تا!!!البته که کهریزک امروزی، اون سالها به این مدرنی‌ نبود!!!الان مدرن هم شدن!!!خیلیه،بی‌انصافیه اگه اعتراض کنیم!!!ننگ به جمهوری متعفّن اسلامی جذامی!!!
شنبه 18 آذر 1391 - 19:57
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
اینها که خوب میتونند با تهدید و ایجاد رعب و وحشت مردم رو به زدن مهر توی شناسنامه مجبور کنند دیگه این شعارهای مسخره و تکراری چیه؟!!! شاید هم دوباره تو فکر به دام انداختن معترضین و مخالفین هستند. نابود باد حکومت جهل و جنایت ولی وقیح. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
شنبه 18 آذر 1391 - 20:29
Iran e azad - هورتن - نروژ
کدام محیط آزاد دانشجویی ! . در دانشگاهی که تنها ۲ نهاد قابل عرض اندام داشته و دارد (انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی) مگر می‌توان حرفی‌ جز تمجید نظام زد!. از زمانی‌ که نهاد هماهنگی‌ حوزه و دانشگاه تاسیس شد و انقلاب فرهنگی‌ کردید،دانشگاه را تبدیل به مکتب حوزوی کردید!. دیواری را که تا ثریا کج رفته را نمی‌توان با کلک اصلاحات،راست کرد!. خانم ابتکار، دوران خاتمی را هم دیدیم !
شنبه 18 آذر 1391 - 22:56
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
اسلام و دمکراسی؟. جوک میگی‌؟؟؟؟!!!!
شنبه 18 آذر 1391 - 23:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
eqqe - بوگوتا - کلومبیا. آقا من یکی‌ فریب این نمایشات را نمی‌خورم!! امثال ستار بهشتی‌ با انتقادی کوچک به مسلخ و شکنجه برده میشوند!! آن وقت یکی‌ صراحتاً خامنه یی را به گند میکشد آب از آب تکان نمیخورد!! در همین چند ماهه چند سناریو تهوع آور نوشته شده!! دستگیری فرزندان رفسنجانی‌!! بیماری ناگهانی کروبی موسوی زهرا رهنورد و مراجعه به بیمارستان!! جلوگیری از کار دختر موسوی!!!و -و !!!شما باور کن من نه!!!
شنبه 18 آذر 1391 - 23:34
azadi-iran - وین - لااتریش
مردم ایران دوباره یک عده‌ای میروند دوباره مسجدها رای میدهند تا دوباره چند پاکت ساندیس ولایت فقیی را نوش جان کنند. این‌ها دوباره زنان نقاب‌ دار و ریشو‌ها را آوردند. که مردم را دوباره مثل گوسفند به اخور صندوق ببرند. افسوس که این ملت هیچ وقت نخواهد فهمید که این بازی عوامفریبی انتخاباتی بیش نیست. پس این ملت،سزاوار همین رژیم دروغ‌ ، ریا می‌باشد.
یکشنبه 19 آذر 1391 - 08:59
saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
اینکه هنوز هم داره از اعمال ننگین خودش دفاع میکنه.راستی‌ آبجی‌ مری، فیلم آرگو رو دیدی؟من که ندیدم.ولی‌ مطمئنم که تو دیدی.نقش کثیف تو رو کدام هنرپیشه بازی کرد؟
یکشنبه 19 آذر 1391 - 19:07
Azadikhah - تكسل - هلند
فکر کنم یکی از آرمانهای محسن، مبارزه با تفکرات این پدر لمپنش بود. به پدر محسن روح الامینی هم می گویم:درحقیقت با این کارهایت بچه تو خودت به کشتن دادی تو لیاقت داشتن اون بچه پاک و معصوم را نداشتی.وقتی فکرشو می کنم که چطور بعد از شهادت بچه اش پیش قاتل بچه اش خامنه ای رفت و گفت :فرزندم تقدیم به انقلاب و شما! روح الامینی این‌قدر در این نظام ننگین ذوب شده که اجازه نمیده طرف مقابلش که اون هم ذوب شده در نظامه حرفش رو بزنه و هی‌ میپره وسط حرفش اون هم در تلوزیونی که هزار جور فیلتر داره.با این برنامه ها این حکومت خودشو مدعی جنبش دانشجویی نشون میده و با مصاحبه با اصلاح طلب ها به نوعی هم برای آوردن اصلاح طلب ها به بازی انتخابات مقدمه چینی میکنند.
یکشنبه 19 آذر 1391 - 17:50
datis - سن دیگو - امریکا
باز یه فاطی کمندو دیگرو عالم کردند خفه شید بو گندوها، باز انتخابات دارید روضه خونی باب طبع مردم می‌کنید حـ...ا، این خانم تاحالا کجا بودند ۱۸ آذر کجا بودند پر‌پر شدنا و تنگناها قصه ۳۰ ساله هست، حالا وعدهٔ چی‌ بهش دادن روضه میخونه؟
یکشنبه 19 آذر 1391 - 22:34
classic - تهران - ایران
kobalt - کرج - ایران. حال باید گفت پدر نا خلف
دوشنبه 20 آذر 1391 - 08:14
sepherdad - سیدنی - استرالیا
این همون نیست که از دیوار سفارت رفته بود بالا!؟
‌چهارشنبه 22 آذر 1391 - 07:49
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
زنک جاسوس میهن فروش که با آن گروگانگیری مسخره تان سی سال بدبختی برای مردم ایران آوردید. روشن نیست سر لچک بسته این زن بدریخت به کدام جاسوسخانه ای وصل است. تا حالا که صدایش در نمیامد، باز چه برنامه ای دارند که این را رو کردند.
‌پنجشنبه 23 آذر 1391 - 13:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.