اسکای‌فال؛ پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای بریتانیا شد

جان لوگان؛ فیلمنامه نویس تازه ترین فیلم جیمزباند/فروش اسکای‌فال در حالی که هنوز بر پرده سینماهاست از آواتار جلو زد

آخرین فیلم جیمز باند، "اسکای‌فال" بعد از ۴۰ روز اکران، در صدر فهرست پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای بریتانیا جای گرفت و از "آواتار" جلو افتاد.

فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون توانسته بود در یازده ماه به فروش ۹۴ میلیون پوندی دست پیدا کند. این در حالیست که فروش بیست و سومین فیلم جیمز باند، اسکای فال بعد از ۴۰ روز به ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار پوند رسیده است.

مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه کنندگان این فیلم که سم مندز آن را کارگردانی کرده است، ضمن ابراز خوشحالی فراوان، از افرادی که برای دیدن این فیلم به سینما رفته اند تشکر و قدردانی کردند. آنها در بیانیه ای گفتند: "ما به این فیلم افتخار می کنیم و از همه به ویژه کارگردان و دانیل کرگ، بازیگر نقش جیمز باند که در این موفقیت سهم زیادی داشته اند، تشکر می کنیم".

اکران اسکای‌فال از ۲۶ اکتبر در ۵۸۷ سینمای بریتانیا آغاز شد.

بر اساس آمار موسسه فیلم بریتانیا، فیلم "برباد رفته" با ۳۵ میلیون تماشاگر، در صدر فهرست پربیننده ترین فیلم های این کشور قرار دارد. فیلم "اشک‌ها و لبخندها" با ۳۰ میلیون تماشاگر در ردیف دوم و "سفیدبرفی و هفت کوتوله" با ۲۸ میلیون تماشاگر جایگاه سوم را دارد.

موسسه فیلم بریتانیا می گوید در آمار فروش اسکای‌فال، میزان تورم هنوز محاسبه نشده است. ۹۰ درصد عواید گیشه فیلم آواتار از سینماهای سه بعدی و آی‌مکس، حاصل شده است. اسکای فال در برخی سینماهای آی‌مکس هم اکران شده است اما چون اساسا به شیوه سه بعدی فیلم برداری نشده در سینماهای سه بعدی نمایش داده نمی شود.

این فیلم جیمزباند در سراسر جهان ۸۷۰ میلیون دلار، معادل ۵۴۰ میلیون پوند، فروش داشته است. این میزان فروش، اسکای‌فال را از دو فیلم دیگر جیمز باند یعنی کازینو رویال در سال ۲۰۰۶ و ذره ای آرامش (Quantum of Solace) در سال ۲۰۰۸ جلو انداخته است.

+39
رأی دهید
-11

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
۳ هفته هست دانلود کردم ولی هنوز نگاه نکردم ...نمیدونم چرا خوشم از فیلم این بازیگر جیمربا ند نمیاد ...
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 14:21
OnLine. - تهران - ايران
وحید_ - گلاسگو - انگلستان از کجا دنلود کردی بگو منم دانلود بکنم.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 20:08
parsa-cologne - کلن - آلمان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان عزیز، ممکنه لطف کنین بگین از کجا دانلود کردین؟ ممنون میشم دوست عزیز.
جمعه 17 آذر 1391 - 00:19
perspolisi - سیدنی - استرالیا
دوستان، میتونید به سایت زیر برید و اکثر فیلم هارو اونلاین ببینید. البته کیفیت فیلم‌ها بستگی به این داره که اون فیلم چه مدتیه رو پرده سینماست. movies2k.com
جمعه 17 آذر 1391 - 03:45
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
برید از thepiratebay.se دانلود کنید ،،،با کیفیت بالا ...انجا خودتون طریقه دانلود اینارو بخونید ...چون sharefile وبسایت هست ..بعدشم بعضی کشورها غیره قانونی هست ..خلاصه بعدن مشکلی پیش آمد مارو مقصر ندونید ،،
جمعه 17 آذر 1391 - 10:28
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
انجا قسمت top 100 برید بعدن قسمت . movies ....video .. همون بالاها ست .
جمعه 17 آذر 1391 - 10:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.