فال روز پنجشنبه 6 دسامبر - 16 آذر

فروردین


شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را توجیه عقلانی کنید و این کار از شما یک مذاکره کننده عاقل و دانا می‌سازد. متاسفانه برای تان سخت است که جنبه منفی قضیه یک موقعیت را ببینید تا زمانیکه دیگر زمان آن می‌گذرد. به یک روش اکتفا نکنید چرا که ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. اگر این کار را بکنید زمان و انرژی با ارزش و گرانبهایی را از دست می‌دهید.
حافظ:
رحم آر بر دل من کز مهر روی خوبت شد شخص ناتوانم باریک چون هلالی
حافظ مکن شکایت گر وصل دوست خواهی زین بیشتر بباید بر هجرت احتمالی
تعبیر :به هدف و آرزوی خود می رسی. البته بدون سعی و تلاش این مقصود حاصل نمی شود. بخت و اقبال همراه تو هستند. بهتر است که فرصت ها را غنیمت بدانی و همه ی سعی و تلاش خود را در راه رسیدن به هدف بکنی. به خداوند توکل داشته باش.


اردیبهشت


امروز باید درمورد ادامه مسیر زندگی یک تصمیم خوب و رو به جلو بگیرید، پس تمام گزینه های مورد نظر را بررسی کرده چرا که هرکدام از آنها می توانند مسیر زندگی تان را تغییر دهند. امروز زمانی است که باید افکارتان را زیبا کرده و از قلب تان پیروی کنید.
حافظ:
بازآ که چشم بد ز رخت دفع می‌کند ای تازه گل که دامن از این خار می‌کشی
حافظ دگر چه می‌طلبی از نعیم دهر می می‌خوری و طره دلدار می‌کشی
تعبیر :بدون تحمل رنج و زحمت، هیچ چیز بدست نمی آید. در سایه ی سعی و تلاش، به هدف خود می رسی. بهتر است از دوستان خیرخواه کمک بطلبی تا به کمک آن ها به هدف خود نائل شوی. به زودی به نتیجه می رسی.


خرداد


اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.
حافظ:
در نیل غم فتاد سپهرش به طنز گفت ان قد ندمت و ما ینفع الندم
ساقی چو یار مه رخ و از اهل راز بود حافظ بخورد باده و شیخ و فقیه هم
تعبیر :به زودی به مراد و آرزوی خود می رسی. قدر لحظات را بدان و موقعیت شناس باش. در غیر اینصورت نادم و پشیمان خواهی شد. با هر کسی راز خود را در میان نگذار.


تیر


همه به حال شما غبطه میخورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت میشوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد ؛ بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.
حافظ:
در تاب توبه چند توان سوخت همچو عود می ده که عمر در سر سودای خام رفت
دیگر مکن نصیحت حافظ که ره نیافت گمگشته‌ای که باده نابش به کام رفت
تعبیر :فرصتها را با سهل انگاری از دست داده و عمر را بیهوده هدر داده ای. از همین حالا می توانی با سعی و کوشش، دوباره راه درست را انتخاب کنی. نا امید نباش و از ریاکاران دوری کن.


مرداد


حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.
حافظ:
چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز از این حیل که در انبانه بهانه توست
سرود مجلست اکنون فلک به رقص آرد که شعر حافظ شیرین سخن ترانه توست
تعبیر :به زودی به مقصد و هدف خود خواهی رسید. زندگی خوبی در انتظار تواست. اگر قصد ازدواج داری با عشق و محبت به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.


شهریور


امروز اصلاً نمی‌توان این حقیقت که حسهای شما خیلی قوی هستند را کتمان کرد. اکنون شما دلتان می‌خواهد که به کشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته‌ها آن طور که شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی کران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانکیتان را متعادل کنید و یا مشکل صورت حسابهای پرداخت نشده‌تان را حل کنید، شاید مشکلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه کنند.
حافظ:
چو غنچه بر سرم از کوی او گذشت نسیمی که پرده بر دل خونین به بوی او بدریدم
به خاک پای تو سوگند و نور دیده حافظ که بی رخ تو فروغ از چراغ دیده ندیدم
تعبیر :راه رسیدن به هدف، دشوار است اما غیر ممکن نیست. اگر از مشکلات نترسی و ناامید نشوی، به هدف خود می رسی. در این راه به خداوند توکل کن تا آرامش داشته باشی.

مهر


امروز زندگی خانوادگی و خانه تان، مورد توجه قرار می گیردو این درست زمانی است که مریخ وارد علامت آبی عقرب می شود. این به شما انرژی و اشتیاق لازم را برای بهبود سازی اوضاع خانه، خواهد داد. متاسفانه، این معنا را هم می دهد که کشمکش هایی در بین خانواده رخ داده و افرادی که دوستشان دارید در برابر موضوعات بسیار حساس و دفاعی می شوند. به احساسات خود اجازه ندهید که برانگیخته شوند، چراکه این یک راه میانبر به سمت جاده اصلی است.
حافظ:
سخا نماند سخن طی کنم شراب کجاست بده به شادی روح و روان حاتم طی
بخیل بوی خدا نشنود بیا حافظ پیاله گیر و کرم ورز و الضمان علی
تعبیر :به نعمت ها و لذت های زودگذر دنیا دل مبند. بیهوده خود را برای آرزو های نا ممکن دچار دردسر و زحمت نکن. به آنچه که داری قناعت کن و به لطف خداوند توکل داشته باش. آنچه خیر و صلاح تو در آن است، پیش می آید.


آبان


برای شما سخت است که فکرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید، اما امروز حتماً باید این کار را بکنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینک مبارزه کردن با الگوهای همیشگی‌تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند کار ساده ای نیست.
حافظ:
آن کشیدم ز تو ای آتش هجران که چو شمع جز فنای خودم از دست تو تدبیر نبود
آیتی بود عذاب انده حافظ بی تو که بر هیچ کسش حاجت تفسیر نبود
تعبیر :هیچ خواسته ای بدون سعی و کوشش به دست نمی آید. انسان نباید از شکست ها نا امید و مأیوس شود بلکه باید عزم خود را جزم کند. با نشستن و آه و ناله کشیدن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری صورت نمی پذیرد. اراده کن و دوباره از صفر شروع کن. مطمئناً به خواسته ی خود خواهی رسید.


آذر


فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.
حافظ:
ز خوف هجرم ایمن کن اگر امید آن داری که از چشم بداندیشان خدایت در امان دارد
چه عذر بخت خود گویم که آن عیار شهرآشوب به تلخی کشت حافظ را و شکر در دهان دارد
تعبیر :زندگی را سهل و آسان نگیر و مشکلات و سختی های آن را فراموش نکن. عاشق کسی هستی که با غرور و تکبر تو را می آزارد. خودپسندان را به دوستی انتخاب نکن تا حقیر و کوچک نشوی.


دی


شما امروز می‌توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.
حافظ:
ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار
حافظ چو رفت روزه و گل نیز می‌رود ناچار باده نوش که از دست رفت کار
تعبیر :حسرت گذشته را مخور. آنچه که از دست داده ای به زودی پیدا خواهد شد. مال و منال دنیوی زودگذر است و دائمی نیست. بهتر است که قانع باشی و زندگی آسوده و آرامی در پیش بگیری.


بهمن


با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.
حافظ:
غم دنیی دنی چند خوری باده بخور حیف باشد دل دانا که مشوش باشد
دلق و سجاده حافظ ببرد باده فروش گر شرابش ز کف ساقی مهوش باشد
تعبیر :کارها را آسان نگیر و سهل انگاری را رها کن. تلاش و کوشش انسان را به همه چیز می رساند. از شکست ها نترس و از آنها به عنوان تجربه استفاده کن. هر کاری محتاج صداقت و ایمان است. با تظاهر و عوام فریبی به جایی نخواهی رسید.


اسفند


شما، بار دیگر سادگی و بی آلایشی گذشته را بدست می آورید. شما قدرت این را دارید که وضعیت پیچیده ای را تنها با تغییر دادن متغیرهای بسیار کوچکی از بین برده و تاثیر مثبت خود را به همگان نشان دهید. تلاش نکنید که به تمام جزئیات و نکات ظریف زندگی تان توجه کنید. با اینکه آرزو می کنید که زندگی پیچیده نباشد اما بدانید که زندگی با تمام مشکلاتش درحال سپری شدن است. به یک مکان رویایی فکر کنید و در ذهن تان از حضور در آنجا لذت ببرید.
فال حافظ:
در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
به شعر حافظ شیراز می‌رقصند و می‌نازند سیه چشمان کشمیری و ترکان سمرقندی
تعبیر :زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. اگر امروز دچار رنج و زحمت شده ای فردا به آرزوی خود می رسی به شرط آنکه از ناملایمات راه ناامید و مأیوس نشوی. به لطف خداوند توکل داشته باش و ایمان بیاور. غرور و تکبر را رها کن و با دوستان و افراد خانواده ات مشورت کن تا به مقصود خود برسی. زیاده طلب و حریص نباش.

+50
رأی دهید
-10

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.