روزنامه اسرائیلی هاآرتص: بشار اسد در پی پناهندگی سیاسی به آمریکای لاتین است

هاآرتص مدعی شد: بشار اسد در پی پناهندگی سیاسی به آمریکای لاتین است

روزنامه هاآرتص در خبری مدعی شد: معاون وزیر امور خارجه سوریه طی روزهای گذشته با سفر به برخی کشورهای آمریکای لاتین نامه‌های سری از رهبران این کشورها برای بشار اسد آورده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص مدعی شده است: فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه طی روزهای گذشته به کوبا، ونزوئلا و اکوادور سفر کرده و نامه‌هایی سری برای شخص بشاراسد، رئیس‌جمهور سوریه از سوی رهبران این کشورها آورده است.

براساس ادعای این روزنامه بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به دنبال گرفتن پناهندگی سیاسی برای خود، خانواده و نزدیکانش در آمریکای لاتین در صورت مجبور شدن به فرار از دمشق می‌باشد.

+113
رأی دهید
-8

rezgar - لینشوپینگ - سوئد
بشار اسد خودش با دست خودش خود را شهید کند محترم تر است تا اینکه پباهنده شود به خاطر چنایتهایش.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:54
parviz1 - کترینگ - انگلستان
اینم آخر و عاقبت اسد.البته اگر بتونه جون سالم بدر ببره!!!!!!!! آقای سید علی‌ گدا و جنابان ملاها و انگلها این آخر و عاقبت همتون هست.چرا از خواب غفلت بیدار نمیشید و دست از کشتار ملّت بیگناه و دزدی و تجاوز بّر نمیدارید!!! چرا در زندان‌ها را باز نمیکنید و زندانیان بیگناه را آزاد نمیکنید!!!تا ملّت در زندانها را باز نکردن و شما را به سزای عمل‌هاتون نرسودن خودتون این کار را بکنید و چرندیات گدا علی‌ کاری نداشته باشید.چند نفری توی این رژیم هستن که دیگه کارشون از کارها گذشته .منظورم شما ساندیسیها و اون انگلهای رژیم هست که مثل زالو خون ملّت و دارو ندار کشورو دارن میمیکن و می‌بلعند و غارت می‌کنن.بس کنید تا دیر نشده .این اخر و عاقبت همه ظالمین و جنایتکاران هست.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 21:10
mountainman - استکهلم - سوئد
ایرانیا شما هم میخواید بلند بشید؟.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 22:16
ekman - شیراز - ‫ایران
آنقدری که اسد تا به حال از مردم سوریه کشته،با کشتار هموطنانمان در زمان شاه اصلا قابل قیاس نیست،شاید چون ملت آنزمان مسلح نشد و جنگ داخلی ای رخ نداد،ولی متعجبم که چرا اسد توانسته طبق این خبر از کشورهایی پناهندگی بگیره اما شاه با آن حال جسمی آواره شده بود،شاهی که اگر اندکی استقامت و پایداری میکرد و حقوق کارمندان اعتصابی را قطع میکرد تا سر کارشان برگردند،اکنون وضع ایران و خاورمیانه بهتر از این بود،البته میگفتند که آمریکا میخواست حکومتی اسلامی را در برابر شوروی کمونیست آنزمان عَـلَم کند و القاعده هم فرزند نامشروع خود آمریکا بوده و هست.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 21:18
ufo-alien - تهران - ایران
mountainman - استکهلم - سوئد: بفر ماید تو بیرون بده.. شما پیش کسوترید قدم رنجه کنید این فر مایشات را داخل ایر ان بفرماید تا کنار هم فکری بکنیم و از اقدامات شما فیض ببریم ....بیرون گود سخنرانی آسونه همتون خوب حرف میزنید چون جاتون امنه و خانو ادتون در آرامشه و امنیت لطفا وقتی درداخل بودید از این تفکرات نابتون ما را راهنمایی کنید شما آرزوتون همینه که ایر ان را مثل سوریه ببینید درگیر جنگهای داخلی و ویران .....و لی متاسفم بر اتون که ما را با یک سری عرب خائن و وطن فروش مقایسه می کنید شعور سیاسی ملت ایران با اونی که شما دیددی خیلی فرق کرده عزیز جان ... با آرزو هاتون خوش باشید
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 22:55
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
نوبتی هم که باشه نوبت حاکم ایران هم میرسه ، اندکی‌ صبر سحر نزدیک است!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:01
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
برادر اسد هم زرتش در اومد! ساندیسی ها کجان؟؟! هر چی زور داشتین زدین، روسیه هم خودشو زد به بی گناهی که ما نماینده سوریه نیستیم!! دم مردم سوریه گرم، برای چیزی که عقیده داشتن وایستادن، این رو هم مثل قذافی به همون وضع میکشن!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:03
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
ekman - شیراز - ‫ایران. بیخود چرت و پرت و مزخرف نگو.حرفهات یک قرون هم اعتبار نداره.زمان شاه عده خیلی کمی کشته شدن اصلا قابل مقایسه با توپ و تانک و بمبارانی که تو سوریه میشه نیست اینو یه بچه ۷ ساله و یه عقب مونده ذهنی هم میتونه با یه تلویزیون نگاه کردن بفهمه.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 00:34
dara20 - تهران - ايران
چرا از چلاق علی‌ تقاضای پناهندگی نمیکنه تا بدست مردم ایران به درجه رفیع شهادت نائل بیاد؟
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:21
exam292 - تهران - ایران
قابل توجه وطن فروشهای خارج نشین: شتر در خواب بیند پنبه دانه که گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 02:24
shervin-iran - خرم آباد - ایران
exam292 - تهران - ایران. اون لپ لپ نیست...لف لف صحیحه
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 10:57
ekman - شیراز - ‫ایران
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی. تو یا سواد فارسی خواندن نداری ،یا خودت را زدی به نفهمی .منکه نوشته ام قابل قیـــاس نیست،کشتار شاه با اسد!!!!البته تو کشتار میدان ژاله تهران،جمعه سیاه در مشهد،و شهرهای تبریز،اصفهان و.....را فراموش کردی.درد من این است که شاه قدرت تصمیم گیری نداشت.سال 1342 هم که خمینی فتنه بپا کرد،اگر اسدالله علم نبود،همان زمان اتفاق سال1357 اتفاق می افتاد.نه جانم تو یا خودت را به نفهمی میزنی و یا مزخرف فکر میکنی.شاه هم چندتا کشتار بزرگ در شهرهای بزرک انجام داد.سال 42 مردمی را که به طرفداری از خمینی ،توی خیابان سینه میزدنند،همگی را به رگبار بست،البته بدستور علم.سعی کن که درباره تاریخ بیطرفانه قضاوت کنی
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 14:37
abdolmalek - رامسر - ایران
به امید نابودی هرچه زودتر ستمگران به خصوص سید علی گدای پوفیوز
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 16:44
exam292 - تهران - ایران
abdolmalek - رامسر - ایران: آدم بی منطق، بی ادب هم هست!!!...
جمعه 17 آذر 1391 - 03:58
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ekman - شیراز - ‫ایران. آخه تو میدون ژاله تهران مگه چقدر عدم جا میگیره؟؟ بر فرض هم اگر همه رو هم کشته باشه مگأ چقدر می‌شه؟ قطعه شهدا معلومه تو بهشت زهرا، برو نگاه کن چنتا مال ساله ۵۷ هستش؟ آخه اونو داری با کشتار یک ساله اسد مقایسه میکنی‌ که داره یک سال با تمام قوا مردم رو می‌کشه؟ عیب شاه این بود که نزد همه آنهایی که این بلا رو سر ما آوردن بکشه. واقعا این مقایسه‌ها رو از کجاتون در میارین؟
جمعه 17 آذر 1391 - 08:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.