آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه پیرانشهر

گزارش ها از ایران حاکی از آن است که بر اثر یک سانحه آتش سوزی در دبستانی در آذربایجان غربی، تعدادی از دانش آموزان دچار حریق شده‌اند.

ایسنا (خبرگزاری دانشجویان ایران) از قول رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی، تعداد دانش‎آموزان مصدوم را ۳۷ نفر گزارش کرده و گفته حال ۸نفر از دانش‌آموزان، به دلیل سوختگی‌ بالای ۴۰ درصد، نامساعد است.

سانحه در دبستان دخترانه‌ای در روستای شین آباد شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی رخ داده است. بر اساس گزارش مقام‌های محلی، دانش‌آموزان مصدوم، کلاس چهارم دبستان هستند.

یک مقام محلی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفته است که علت سانحه، آتش‌ گرفتن بخاری نفتی کاربراتوری بوده که در حین خارج کردن آن از کلاس درس، از دست خدمه مدرسه رها شده و موجب آتش‌سوزی گسترده شده است.

رسول خضری، نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در پایان وقت علنی جلسه امروز مجلس، خواستار پاسخگویی مقام های دولتی و استعفای وزیر آموزش و پرورش شده است.

آقای خضری گفته به دلیل استفاده نادرست از برخی بخاری‌ها در مدارس ایران است که چنین حوادثی رخ می دهد و مسئولان هم پاسخگو نیستند.

عکس های خبرگزاری "کردپرس" از این حادثه را در زیر می بینید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+244
رأی دهید
-63

javaad - تهران - ایران
جمهوری اسلامی بی شرف. هر روز باید شاهد کشته شدن ایرانیهای عزیزمون باشیم. به جای اینکه پول کشور رو خرج موشک واسه غزه کنن، سیستم گرمایشی مدارس رو درست کنن.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 16:05
Behrooz_UK - بريستول - انگلستان
خبر متأثر کنننده ای است ، اما من موندم بچه ها وقت داشتند تمام کیف و کتاباشونو ببرند اما ٢ نفرشون وقت نکردند کفشاشون رو بپوشند؟!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 16:21
Azadikhah - تكسل - هلند
این مشکلات مهم نیست مهم اینه مردم لبنان و فلسطین عزیز در رفاه باشند و گنبد حسین آقا از طلا انباشته تر بشه که انشاالله وقتی غایبشون ظاهر شد قرار آقازاده رو به عنوان معاون انتخاب بکنه.نماینده مردم سردشت با اشاره به آتش سوزی مدرسه دخترانه ای در شهرستان پیرانشهر گفت: اگر هر کجای دنیا این اتفاق می افتاد، وزیر آموزش و پرورش استعفا می داد. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، رسول خضری، نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در پایان وقت علنی جلسه امروز مجلس با اشاره به آتش سوزی در مدرسه دخترانه در شهرستان پیرانشهر از مسئولان دولتی خواست در این خصوص پاسخگو باشند. وی اظهار داشت: هر جای دنیا چنین اتفاقی بیفتد، وزیر آموزش و پرورش استعفا می دهد، اما در کشور ما به دلیل استفاده نادرست از برخی بخاری ها که چنین حوادثی را می آفریند، مسئولان پاسخگو نیستند.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 16:59
آریانا 1989 - تهران - ایران
الهی بمیرم ....زندگی واقعا عجیبه..کو عدالت؟؟؟؟اگه ابن بچه ها تو یه خونواده دیگه بزرگ شده بودند 100 سال این اتفاق واسشون نمی افتاد...
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:11
baharmazaheri - عجمان - دبي
میلیون بار ننگ و نفرین به آخوند دزد ضّد ایرانی‌ ،،،،،،،،،،،،،،
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:15
amir-amir - تورنتو - كانادا
حماقت مسئولان آموزشى که یکى دو تا نیست که آدم از آن بگذرد بار ها بار ها به دلائل مختلف دانش آموزان مدارس دچار سانحه و آسیب و یا مرگ شده اند بخارى نفتى تکنیک ٥٠ سال پیش را هنوز در مدارس به کار مى برند پس آن برق اتمى تان کجاست که بتواند ٤ تا بخارى برقى را روشن کند که از لحاظ ایمنى براى این اطفال معصوم موثر باشد
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:54
آریانا 1989 - تهران - ایران
Behrooz_UK - بریستول - انگلستان آخه باهوش کتاب دفتر تو آتیش می مونه؟؟کفشها هم احتمالا موقع فرار و لحظه آخر مونده....عزیز به همه چیز شک نکن
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:57
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
فقر ، بدبختی ، فساد و آتش از این همه نعمت ایران به برکت آخوندها نصیب ایرانیان شده. در عوض پول ملت خرج حکومت بشار اسد و جنگ با اسرائیل و...... میشه .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:26
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
Behrooz_UK - بریستول - انگلستان. عزیزم همه 37 شاگرد کلاس مصدوم شدند و سوختگی دارند از کجا اینقدر مطمئنی که کیف شون رو با خود بردند یا تو نیمکتشون هست یا تو اتیش سوخته .از قرار معلوم اتش سوزی شدید بوده .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:31
بیداد - اصفهان - ایران
بنگرید این خلق عالم را که دندان بر جگربیدادتان را بردباری می کنند
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:48
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
فقر ، بدبختی ، فساد و آتش از این همه نعمت ایران به برکت آخوندها نصیب ایرانیان شده. در عوض پول ملت خرج حکومت بشار اسد و جنگ با اسرائیل و...... میشه .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:28
no_rasicm - استکهلم - سوید
پست از تر پست ، نجس تر از نجس خود جمهوری اسلامی ، خدایا تو عادل نیستی تو خوابی ، تو خدا نیستی اگر هستی چرا جمهوری اسلامی را نمی بینی که چرا هشتاد ملیون نفر را در به خاک سیا کشانده؟ خدایا اگر خدا هستی خدایی کن و عادل باش !!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:41
malih - شیراز - ایران
اینحا ایران است. جون مردم برای مسوولان ارزشی نداره . کوچیکو بزرگ هم فرقی نداره .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:07
Negah* - فرانکفورت - المان
مرگ ونفرین بر حکومت بى لیاقت چمهورى اسلامى که میلیاردها دلار سرمایه ایرانیان را خرج سوریه ولبنان وغزه واتم میکند و38 یا 40 نفر را در یک کلاس کوچک مثل گوسفند قربانى کوتاه فکرى وجهالت خود مى نماید ودر تمام این ندانم کارى هایش مردم ایران بزندگى سخت خود ادامه میدهند ومیگویند خدا بزرگ است درست میشود ...افسوس بحال چنین ملتى از هوا وزمین دچار بلاهاى این جکومت ناقص العقل هستند ومیگویند خدا را شکر راستى تاسف بار است حال این مردم.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:04
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
واقعا ناراحت کننده بود تصاویر. اینقدر جمهوری اسلامی پر رو شده که علنا تو همه رسانه ها اعلام میکنه ما همه نوع کمک هایی به مردم غزه کردیم(از سر قبر باباشون بوده نه پول نفت) در صورتی که این اتفاقهای ناگوار نه تنها تو مملکتمون همیشه بوده بلکه جدیدا شاهد زیاد شدن هم هستیم! "از نظر جمهوری اسلامی مردم غزه و لبنان و فلسطین و سوریه و افغانستان و میانمار و کوفت زهر مار.... خیلی عزیزتراند نسبت به مردم ایران اینو بارها ثابت کرده به ایرانیان سراسر دنیا" پایان عمر این نظام یا به زودی سر میاد و یا روزی میرسه کسانی که حامی این نظام هستن خود با دستان خود همدیگر رو نابود میکنن هرج و مرج خاصی تو مملکت اتفاق می افته.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:17
ramtin.p - دورتموند - المان
مرگ بر خامنه ای
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 05:20
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فقط دوست دارم هرچی‌ فحش بلدم به مردم مظلوم فلسطین، لبنان و غزه بدم!. ببینم یه نفر لبنانی الان ککش هم میگزه؟ ۳۸ میلیارد دلار از ایران خارج شده، یعنی‌ سرانه $۵۴۰، یعنی‌ همین کلاس ۴۰ نفر سهمش میشده ۲۱۶۰۰ دلار، که می‌شه ۶۴ میلیون تومن، اون‌وقت این‌ها باید برای یه بخاری ۵۰۰ هزار تومنی بسوزن. کجایین بی‌ بته‌های ساندیسی؟ اسلام عزیز رو بچسب، باشه؟.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 09:48
tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
آقای خضری واسه کدام پیش‌آمد تو ایران کسی‌ جواب داده کا شما منتظر این یکی‌ هستی‌!!! مگه خود شما نماینده مجلس نیستین مگه احمدی نژاد این همه خلاف کرد خود شما اممزتنو پس نگرفتین و نگفتین سوالی ندارین؟؟ وزیر آموزشو پرورشم مثل خود شما تاقسیرو میندازه گردن بخاریو استکبار جهانیو اسرییل ،حالا نگفتن این بخاری از منافقین خیلیه؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 17:20
zhandark - نیوکسل - انگلستان
با پول طلاهای ضریح جدید آقا امام حسین!! چند تا از این مدرسه ها میتونست بخاری استاندارد داشته باشه؟! الان این دخترک باید بره صورتشو برای شفا گرفتن به کدوم ضریح بسابه؟! تاکی پرستار باید اشک بریزه؟! غسال باید مویه کنه؟
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 19:18
Green_fighter - کرج - ایران
فکر کنم امام زمان اون روز خواب مونده یا سردش شده بوده از خونه بیرون نیومده.کلا خوب غیبت میکنه حتا وقتی‌ جون آدمایی‌ که میپرستنش و کل عمرشون هی‌ صداش زدن در خطره!
جمعه 17 آذر 1391 - 01:45
beautysmile - لندن - انگلستان
طفلی دختر ها.حالا دیگه باید تا آخر عمرشون با این سر و صورت بسازن. هیچ چی‌ بدتر از عطسه سوزی نیست،در عرض ۱ ثانیه همه جا رو میگیره و کاری هم از دست کسی‌ ساخته نیست.
جمعه 17 آذر 1391 - 13:38
monsef_TARIn - ساونا - ايتاليا
اصلا با عقل جور در نمیاد . آخه چجوری کلاس به این بزرگی‌ با یه بخاری فسقلی شده زندان اون بچه ها،. معلّم نکرده بگه کیف و کتاب رو ول کنید جونتون رو ببرید
‌چهارشنبه 22 آذر 1391 - 10:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.