زورگیری و سرقت وحشیانه با قمه توسط ۴ نفر از اراذل و اوباشان شهر تهران

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




  

+277
رأی دهید
-65

pooyan21 - رم - ایتالیا
اینها چه بیناموسایی هستند دیگه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 09:59
tony24 - سءول - کره جنوبی
نمید‌ونم چه می‌شه گفت در این مورد
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:24
pull.over - دوحه - قطر
حالا هی بگین باید به این بی پدر و مادرا رحم کرد! این حرو.. رو باید روشهای قرون وسطا شکنجه کرد تا دیگه از این غلطا نکنند،تو شیراز میگفتن میری جایی پول زیاد نبر با خودت ولی من جوش آورده بودم که جونم بره یک قرون هم بهشون نمیدم! حتی زده بود به سرم واسه دفاع از خودم چاقو هم بخرم که دیگه قسمت نشد بمونم و گرنه حتما چند تا از این جک و جونورا رو به درک واصل میکردم.یکی نیست بگه آخه نادر مگه جکی جانی؟:-) ولی خوب خدا وکیلی کشتن اینا به اندازه ی صد تا حج ثواب داره! نگین نظرت وحشیانس! با وحشی باید وحشی رفتار کرد!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:25
be_pa.khaste - هارلم - هلند
از سوریه بد تر شده
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:30
به خودم میگم - قزوین - ایران
یکی‌ دیگر از دستاوردهای جمهوری اسلامی، پیشرفتترین کشورها یا دولت‌ها وقتی‌ توانایی ایجاد کار و و برنامه‌ریزی صحیح برای ادارهٔ جامعه نداشته باشند این وزیت جمعشون می‌شه در جامعه که بزرگترین دزد خود دولت کثیف جمهوری اسلامی هست از مردم عادی انتظاری بیشتر از این نمی‌شه داشت.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:36
pooyan21 - رم - ایتالیا
اینها چه بیناموسایی هستند دیگه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 09:59
skyskysky - ایران - ایران
حقشون ا عدام و بس حالا هرچی‌ کشورای غربی و رشنفکرای تازه بدوران رسیده میخوان بگن بده
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:52
Artosh - تهران - ایران
یا خود خدااا : چقدر وحشی شدن ملت..
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:53
iSam - لندن - انگلستان
جایی که اسلام حکومت میکند بهتر از این نمیشود.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
خاک صد عالم به سر آن قلابتان!!!که با بیشرمی از آن دفاع می‌کنید حتی یک مورد از این مناظر قبل از شورش ننگین ۱۳۵۷ نبود!!!! و کثیف‌تر ملت بی‌ رگ و ریشه !!!!!!!!!!!!که بی‌ تفاوت میگذرند تا اعتراضی هم میکنی‌ می‌گویند ملت شریف داخل!!! و بی‌ رگهای خارج نشین!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:09
paydar22 - لاهه - هلند
واقعن وحشت ناکه از چند قسمت فیلم اره و مراسم اعدام در ملح عام ترسناک . تر
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:40
ماه شب - تهران - ایران
به به چه امنیتی حظ کردم کجایند ماموران امنیتی؟ فکر کنم همه مردندددددددددددد
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:42
فراوانی - قطر - قطر
اینها که مثل آدم وبا تربیت بودند کجاش وحشیانه بود پس شما گرفتار پلیس و سپاه و ماموران اطلاعات وسربازان گمنام امام زمان و بسیج نشدین تا بفهمین وحشی یعنی چی
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 12:07
perfectman - ماستریخت - هلند
واسه چی منفی میدید آخه، بذارید همه ببینند چه شهره هرتیه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:28
Artosh - تهران - ایران
جای اینکه مثبت بدید و ویدیو بالا بیاد تا همه ببینن تو چه نا امنی زندگی میکنیم. منفی میدید که بره زیر که کسی نبینه؟! بذارید حداقل همه با این قبیل دزدی ها آشنا شن تا در زمان وقوع عکس العمل مناسب نشون بدن. همیشه فکر میکنیم این اتفاقات واسه دیگران میافته. اما بیخ گوش هر کدوممون هست و خبر نداریم..اگر این آقا فرار میکردن. به یه سمتی میدویدن. شاید این دزد ها نا کام میموندن. البته تو اون شرایط اونقدر همه چیز سریع اتفاق میافته که درصد تصمیم گیری طرف خیلی پایین میاد. :(
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:13
نیایش - تهران - ایران
وقتی فقر و بیکاری و اعتیاد بیداد کنه بدتر از اینها هم خواهد شد . حالا فردا حکومت کثیف دزد آخوندی اینها رو می گیره افتابه گردنشون می اندازه تو خیابونها راه می بره و در اخر حکم صادر میکنه ولی ذزذ و ارازل اوباش اصلی خودش که مردم رو به این کارها وادار کرده .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:49
Ghom.666 - قم - ایران
از برکات اسلام ناب محمدى هستش
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 12:13
fekreazad - گتنبرگ - سوئد
تعدادی ساندیس خور و سرباز گمنام در حین مرخصی
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 12:30
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
خواهشان رای مثبت بدهید تا تمام دنیا شاهد باشن اخوندها, چه بلایی بر سر ملت ایران اورده اند با روز روشن سرقت کردن جلوی چشم مردم. این گونه اعمالها نشانه این است سران نظام همه دزد و خیانت کار به ملت هستند به خاطر اینست کسی رحم به کسی نمیکند. واییییییییییییییی با این وضعیتی که اخوندها دزد جنایت کار برای مردم در ایران درست کرده اند هیچ کس در داخل ایران اسایش جانی و مالی ندارد متاسفم برای ملت عزیزمان!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 12:34
delmorde - یوتوبوری - سوئد
عجب امنیتی در تهران که مرکز ایرانست برقراره وای به شهرستانها و مراکز استانها اونجاها ببین چه خبره همه این مسائل در اثر بی لیاقتی مامورین امنیتیست، ها. اما این رژیم بی لیاقت در اداره کشور این چیزها رو عدم امنیت نمی دونه چون معنی نبودن امنیت در کشور اخوندی این نیست که در دنیاست بلکه توهین به کسانیست که خون و جان مردم را بهیچ گرفته و به چپاول ثروت و حیثیت ایرانی مشغولند بد و بیراه گفتن به کسانی که درواقع سزاوار بدترین دشنامها هستند زیرا صاحب هیچ ارزشی نیستند چه در ایران و یا درنظر ملل دنیا.انها برای جامعه خود هم ابرویی نگذاشتند. در چنین شرایطی البته که مردم عادی امنیت ندارند دزدی و چپاول از بالاست تا پائین هرگروه بنوعی مردم را می چاپند.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:47
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
سخنی از خمینی نا بخلف: "ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویجات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند این‌ها. دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم.دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دیم. شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم. ...لکن قدری باید تحمل کنید.به این حرفهای باطل گوش نکنید. این‌ها حرف می‌زنند. ما عمل می‌کنیم. اینها شما را می‌خواهند دلسرد کنند از اسلام. اسلام پشتیبان شماست.". ای مسلمانان در اسارت شیطان تا کی زیر یوغ شیطانی اسلام میمانید؟ تا عمری باقیست، از گمراهی اسلام دست بکشید! ." .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 13:04
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
به این میگن دموکراسی اسلامی، یعنی‌ هر کی‌ هر چی‌ زور داره بزنه تا حقشو بگیره، حتی اگه شده با قمه و شمشیر و شیشه نوشابه! خلاص....
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 13:05
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
الحقّ که حقشون اعدام است.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 13:53
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
ولی‌ خودمونیم ها،حالا بعضیها میگن :هنر فقط نزد ایرانی و بس...اینو چی‌؟اعدام بکنین این ناکس‌ها رو
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 13:55
dara20 - تهران - ايران
دست پروردگان حکومت الله، اوباشان پرورش یافته در نظام کثیف اسلامی، فرزندان ناپاک انقلاب پلید و سیاه خمینی. این است گوشه‌ای از نتایج درخشان انقلاب نسل ابله ۵۷ و روشنفکران نفهم انروزگار. اسلام و حکومت‌های مشتق شده از آن از ابتدای پیدایش تا به امروز نتیجه‌ای بجز فساد و تباهی و هرج و مرج نداشته و نخواهد داشت. تا این دین بر ما حکومت میکند اوضاع روز به روز بد تر از اینها خواهد شد.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:43
haloo - آلاسکا - امریکا
بی‌ در و پیکرترین کشور دنیا ایران است
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:44
میترا پسر آناهیتا - اصفهان - ایران
اینا که تخسیر ندارند ،همش زیر سر دولت اسلامی است که ملت را گشنه و به جون هم انداخته ..الان تو ایران همه گشنه یه لقمه نون هستند، اینجا تو ایران آخوند باش یا کاسه لیس آخوندا باش شیکمت سیر است ..آمریکا بیاد سریعتر کار تموم کنه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 15:22
feminism - لندن - انگلستان
خامنه ای تک دست در سخن پراکنی سالگرد انقلاب ننگین با بی شرمی گفت : شما در کجای دنیا کشور از این آرام تر و با نشاط تر پیدا میکنید. هیچ بحرانی در این مملکت نیست !!!! کشور آرام است و ملت نیز بانشاطند !!!!! ایران اسلام زده روی کلمبیا را سفید کرده. خب آقایون قمه هایشان را بعد از شکافتن فرقشان در عزای حسین بی لشگر به گوشه ای نمیگذارند که خمس به آن بیافتد ،از آن استفادۀ بهینه میکنند!!!!!!! ننگ ننگ و هزاران ننگ بر این حکومت اسلامی که چنین وحشی ها و خونخوارانی را پرورش داده.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:30
daniall - نانت - فرانسه
ویدئو شوخیه جنّتی ۱ هفته بالا میمونه اونوقت این کلیپا که باید بازتاب داشته باشه بلکه یه فکری واسه امنیت ملت بکنن زود باید بره پایین،بابا مثبت بدید مثبت خیلی‌ سخته؟خبرش ناراحت کنند بود که نباید منفی‌ بدی که. ژاپن ربات ماهی‌ ساخته که اشغالهای اقیانوس رو جمع آوری کنه ما هنوز مثبت رو از منفی‌ تشخیص نمیدیم.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:58
فردين - بروجرد - انگلستان
یا أمام نقی خودت
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 16:17
persian_king - وین - اتریش
به خودم میگم - قزوین - ایران چه ربطی به اسلامو آخوند داره ؟ بابا فرهنگه این ملت همینه نمیرن نونه حلال بخورن میان دزدی میکنن هیچ ربطی هم به دینو مذهب نداره فرهنگ از پایه خرابه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 16:57
kobalt - کرج - ایران
مردم هم خیلی ترسو شدن مخصوصا تهران هرکی هم شاهده یا راهشو کج میکنه یا از دور نگا میکنه نیروی انتظامی آمار داده بود تهران تو زور گیری وباج گیری اوله جالبه که کردستان امار نزدیکه صفر.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:12
نیایش - تهران - ایران
جای تاسفه که اعدام انقدر راحت تو زبانها می چرخه . فوری حکم صادر میکنند که حقشون اعدامه یا اعدامشون کنید . پس شما ها یی که اینجور رای میدید فرقی با این حاکمان کثیف و جنایتکار ندارید . چرا شما از خودتون نپرسیدید که ریشه در کجاست و چرا جوانان به این راه کشیده شدند؟ چرا باجگیر انقدر زیاد شده ؟ اگر اعدامها نتیجه می داد که الان ا ینها این کار رو نمی کردند . کاملا مشخص بود که چاقو رو برای ترساندن باخودشان بردند . اما چرا ؟ وقتی جوانها بیکارند بی پولند . کفش پاشون پاره می شه ولی نمی تونند برن کفش بخرند از طرفی هم نمی تونند با کفشهای پاره تو خیابون بیان نتیجه چی میشه ؟؟ من دارم فقر و نداری رو در جوانها می بینم . می بینم که چطور حتی نیازهای ساده و اولیه اشون هم براورده نمی شه . چه برسه که بخوان تفریح داشته باشند .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:59
fdsa60 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .در ضمن ملت ما کثیف و بی رگ و ریشه نیست اگه مرد عملی از کنج خونت دربیا و تو بیا درستش کن.تو هنوز تو توهم 33 سال پیش هستی.چشمهاتو باز کن اون روزها خوب یا بد تموم شدند.الان سال 1391 هست رژیم گذشته شاید خوب بود ولی مملو از کاستی ها هم بود.رژیمی که فقط به آبادی شهرها می پرداخت و روستاها رو به امان خدا ول کرده بود.این نتیجش میشه هجوم فرهنگ روستا با چوب قمه و چاقو به شهرهای بزرگ.فکر کردی اون قمه به دستها دکتر مهندس هستند ؟؟؟ نه اونها روستایی هایی هستند که در اوج فقر فرهنگی بسر می برند.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:20
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
کارشناسان محترم: لطفا اعلام کنید آیا این فیلم واقعی هست یا نه؟ متاسفانه دیگه به هیچ چی نمیشه اطمینان کرد والی بهرحال وحشتناکه .
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:37
fdsa60 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. تو بی ادب ترین و بی اصالت ترین فردی هستی که من توی عمرم دیدم.یقینا آدم بیسوادی هم هستی.مطمئن هستم امثال آدمهای مثل تو اگه در راس حکومت بودن بدتر از آخوندها جنایت میکردن.تو با وجود ادعای دمکرات بودن خوی توحش در وجودت هست.و اینو کاملا از نوشته هات میشه فهمید
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:13
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
حالا اگه مثلا اون پراید یا پزو با ماشین میزد به اون موتور سوارها و لهشون میکرد چی میشد؟ والا اگر من بودم میکردم! یکیشون له بشه بقیشون میشاشن به خودشون و در میرن. خصوصا اینکه اگه یکیشون گیر مامورا بیافته بقیه هم دستگیر میشن. با قمه هم که کسی نمیتونه وارد ماشین بشه. یارو لگد پشه ای میزنه به پراید و راننده هم میگه وای ماشینم له شد نزن بابا رفتم. یا اصلا از تو ماشین با دوربین موبایلت ازشون فیلم بگیر و بده دست مامورین. دیگه اینا نارنجک و آرپی چی که ندارن منهدمت کنن.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:37
bambook - تهران - ایران
وجدانا اینها رو باید میبردن کهریزک و حسابی از ته دل بهشون تجاوز میکردن
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 17:41
classic - تهران - ایران
باز هم بعضی ها بیایند و بگویند آفتابه دزد. من کلا با این اصطلاحات مشکل دارم. با تمامی سارق ها و جانی ها و کلاهبردارها باید برخورد کرد که توی ایران اصلا نمیشه. من خودم از نزدیک از عدم برخورد مطلع هستم. وقتی بیایید و صف مردم بیچاره رو جلوی مراکز قضایی و آگاهی ببینید . وقتی کسی اصلا دل نمیده به کارش چه برسه بخواد حق این مردم رو بگیره. و این مردم دستشون به هیچ جا هم بند نیست. برخلاف سارق های حرفه ای که همه جا آشنا دارند. اون موقع دیگه شاید از این اصطلاحات جاهلانه آفتابه دزد و غیره استفاده نمی کنید. همه باید سزای کار خود رو ببینند چه کسی که سارق و زورگیر خیابونیه و چه کسی که اختلاس ملیاردی می کنه. چیزی به نام آفتابه دزد نداریم. همین سارق هایی که بعضی ها حتی به اسم فقر سنگشونو به سینه میزنند اتفاقا زندگی خیلی فقیرانه ای هم ندارند و در عوض خیلی از اقشار با وجود فقر هیچ گاه اجازه دست درازی به مال و حق کسی به خودشان نمی دهند . آفتابه دزد = چرت
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:57
classic - تهران - ایران
نیایش - تهران - ایران. اینا هیچ کدوم دلیل نمیشه. همون اعدامی که برو بچز گفتن کوچکترین کاره دادا. تو لازم نیست سنگ این حیوانات رو به سینه بزنی. هر وقت برای خودت همچین اتفاقی افتاد بیا موعظه کن. توی این مملکت خراب شده هر کی هر..میخواد می خوره 4 نفر مثل تو هم سنگشونو به سینه میزنند. یارو جانی رو بعد از چند سال تونستن بگیرند یکی میاد بخاطر اینکه ثواب ببره پول جمع می کنه آزادش کنند! اینو میگن حماقت یه سری ..
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:15
Artosh - تهران - ایران
Cater_pillar - اپسالا - سوئد/ نه عزیزم. مثل اینکه فیلمی هست برای مخدوش کردن چهرهء نظام اسلامی...!!!! : اخه حرفه شما میزنی. ماها اینجا نمونه های بدی از این خشونت ها و درگیریها رو به وضوح میبینیم. کار کارشناسی هم لازم نداره. همه چیز گویاست...!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:51
piade - تهران - ایران
وقتی که میگم از ایرانی بودنم شرم دارم هزار نفر میریزن سرم که واااااااااای پس تمدن 2000 ساله چی میشه!!! اینم تمدن. دیگه چی میخواین. من که شخصا آرزو داشتم هر خراب شده دیگه ای بدنیا میومدم بجز ایران.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:27
classic - تهران - ایران
ماه شب - تهران - ایران. نه نمردند. هستند ولی برای امثال ستار بهشتی و وبلاگ نویسان دیگر...
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:21
oghab - هلسينكي - فنلاند
به تمام مقدسات سوگند .اگر قوه قضایه کاری به من نداشته باشه .عین چهارتاکثافت صد تاپدررا سرمی برم...تادرسی بشه برای بقیه انگل های اجتماع .خدائی چه نسل استفراغی توایران امروز امده ..فقط دسته دسته اعدام ..
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:43
poriyaye_vali - دوحه - قطر
من لا معاش له لامعاد له...کسیکه در امدی نداشته باشه دست به هر جنایتی میزنه ..یه چیز کاملا طبیعیه .وقتی حقوق ماهیانت کفاف زندگیتو نمیده وقتیکه پول دوا ودرمان بچتو نداری و وقتیکه صاحب خانه مثه برج زهر مار دم خونت ایستاده ونداری که پول کرایه خانه رو بدی دست به هر جنایتی میزنی....نمیزنی؟؟!!!خانه از پای بست ویرانست ..خدایا گناه اون بیچاره ای که باید سر ماه حقوق ماهیانشو مثه قربانی تقسیم کنه بده به بقال سر کوچه چیه؟؟خدایا گناه اونیکه باید نون رو نسیه بخره چیه ؟؟!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:50
daewoo.racer.gte - ایران - ایران
منو پدرم یک شب ساعت 1یا 2 بود داشتیم با ماشین 0تا 100 میکردیم و گاز میدادیم.میدونو ک دور زدیم دیدیم یک موتور ک 2نفر روش بودن(قیافه هاشونم خلاف بود و سنی هم نداشتن) جلوی یک ماشینو گرفته بودن بنده خدا هم با زنو بچه بود.پدرم سریع بمن گفت سریع بزن رو ترمز منم همینکارو کردمو.دو نفری سریع از ماشین پریدیم بیرون.اون موتوری ها تا مارو دیدن فرار کردن.یارو هم کلی تشکر کرد از ما.گفتش ک از ما پول میخاستن .ماهم رفتیم.این یارو هم شل بازی زیاد در اورد باید با ماشین از روشون رد میشد.تا حساب کار دستشون بیاد.من یه قمه داشتم این هوا اکثرا تو ماشین بود ولی بابام برد سر به نیستش کرد حیف شد.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 21:29
poriyaye_vali - دوحه - قطر
. چوب به میخ گفت:"تو مرا شکستی". میخ جواب داد:"تو اگر ضربه ای رو که بر سر من وارد میشه میدیدی از من معذرت خواهی میکردی. چه زیباست که از همدیگر معذرت خواهی کنیم. چرا که ما شرایط بددیگران که از چشممان پنهان است را نمیبینیم!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:56
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
اینها دیگه کی‌ بودند ؟!،، نکنه اینها همان راهیان نور هستند که اسلام وعده اش را به ما داده بود ؟!!!،،، مملکت خر تو خر اسلامی !!!،، باور کنید ، حتی خود آخوندها هم که این صحنه‌ها را ببینند می‌گویند ، تقصیر خودتان است ، غلط کردید انقلاب کردید که به این روز بیفتید !!،،ناسپاسی و ناشکری کردید و دل‌ شاه و خاندانش را که آنقدر برای کشور زحمت کشیدند, شکستید ، حالا نوش جون‌تون بی‌ امنی‌ را تحویل بگیرید !، هنوز روز خوشتون است !، بد تر از این در انتظارتان است !، حوصله‌ داشته باشید و ببینید !!، تا به حال فقط برای یک لقمه نان بخور و نمیر سگدو میزدید !، از این به بعد همان لقمه نان را هم به جان همدیگر خواهید افتاد و هر که که زورش بیشتر باشد لقمه را از دست ضعیف تره میقاپد !، این وضعیت را خود مردم برای خودشان درست کردند !،، هر روز ذلیل تر از دیروز !، این است نتیجه انقلاب بی هدفی که فقط از روی سیری و زیاده خواهی‌ انجام شد !!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 21:05
parsi6 - نیویورک - آمریکا
کافی‌ یه جنگی، هرج مرجی یا یه بی‌ نظمی تو ایران رخ بده، اون وقت مردم به هم دیگه رحم نمیکنند.غارت و دزدی و تجاوز فراگیر میشه.
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 22:06
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه ..حتی یک مورد از این مناظر قبل از شورش ننگین ۱۳۵۷ نبود!تو گفتی وما هم باور کردیم جناب شاه اللهی!!!!!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 22:51
sange_sabor - نامور - بلژیک
این هم اسلام نابه اخندی مردم از بی‌ پولی‌ به جون هم افتادن منم بی‌ پول بشم هر کاری می‌کنم راسته خا
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
fdsa60 - تهران - ایران. رژیمی‌ منفور برو کشک خونین اسلامت را بساب!!چرا سوخته یی؟؟؟ بچه بازی در دینت نیست؟؟؟ کشتن کفّار چطور؟؟ ۴ زن عقدی تعداد زیادی صیغه چی‌؟؟؟این حقایق فحشه نه؟؟؟ بله رانندگانی که این صحنه را می‌بینند و مثل الاغ بی‌ تفاوت میگذارند انسان نیستند!!! نکنه تویکی‌ از اون ماشینها بودی از کامنت من آتش گرفتی‌؟؟؟ بسوز!!!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
fdsa60 - تهران - ایران. در قسمت جنایات رژیم. فقر.دزدی و تجاوز..کشته شدن دانش آموزان در اتوبوس‌های راه گور۱!! آتش سوزی در کلاسهای درس و ناقص شدن کودکان بیگناه خفه خون مرگ ---اینجا بلبل درخت نخل در وطن محبوبت عربستان!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:20
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
با درود دوستان به یک مسئله توجه کنید این یک خیابان خلوت نیست.کسانی که جرات چنین کاری را دارند یعنی حتی 1% هم احتمال گرفتار شدن را حساب نمی کنند؟اینجا هست که باید سوال کرد به راستی این افراد چه کسانی هستند؟کسانی که حتی اگر هم دستگیر شوند به راحتی و پس از چند ساعن آزاد می شوند .زمانی که ایران بودم تو مغازه دوستم بودم و به چشم دیدیم که یک پیرمردی از بانک خارج شد یکی از همین افراد با قمه به پیرمرد بیچاره حمله کرد و شروع به گشتن جیبهای پیرمرد بیچاره کرد که مردم دخالت کردند و طرف را دستگیر کردند .3 رزو بعد از همین ماجرا من همان اوباش را در همام محل دیدیم .جالب هست چه کسی فیلمبرداری کرده؟
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:07
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
یک مووضع دیگر شما فکر می کنید اگر نیروی انتظامی آنجا بود چه کار میکرد؟اینها فقط برای جمع کردن دیشهای مردم و و زورگیری از زنان بیچاره ایران به جرم بدحجابی نیروی انتظامی نامیده می شوند نه برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم .تو همه کشورها مردم وقتی پلیس را میبینند احساس آرامش می کنند تو کشور ما مردم با دیدن پلیس احساس ترس و انزجار دارند.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:18
Islam zoda - تورنتو - کانادا
مسلمون بازی برادران ارزشی به عنوان شغل دوم..
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:21
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
دوستان همیشه سعی کنید با خودتون خیلی کم پول نقد داشته باشید .اگر هم قصد دریافت پول از عابربانک را دارید به عبار بانکهایی مراجعه کنید که شلوغ هست.در آخر هم اگر خدایی نکرده این اتفاق برای کسی افتاد دوستان مقاومت نکنید جون در واقع با جان خودتان بازی می کنید.تو این فیلم با آن ضربه ای که با قمه به صورت اون بیچاره زد نصف صورت طرف داغون شد .حالا کسی هم بعدا جای آن قمه را ببیند فکر می کند طرف چاقو کش هست.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:26
perser68 - فلوریدا - امریکا
دوستان سایت،کجایید که بگید به جمهوری فاشیست اسلامی یه چنین صحنه‌هایی‌ ربط نداره!!!!!!!!!!!مقصر مردم هستن!!!!!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:45
perser68 - فلوریدا - امریکا
از خوندن همه کامنت‌ها لذت می‌برم!!!مطمناً جمهوری متعفن اسلامی هم لذت میبره که با چه کسایی طرفه!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:51
shahre aftabi - سن دیگو - آمریکا
هر چی‌ تورم و گرانی بیشتر فقر و جنایت بیشتر می‌شه مردمو به جنون و خونخواری واداشتن
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 04:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
نیایش تهران ایران. متأسفم که آدم‌هایی‌ مثل تو کم داریم!اعدام کن،اعدام کن شده گًل سر سبد!!!!هرکی‌ به بنبست میرسه بیاد اعدام می‌افته و چه قیافه حق بجانب هم میگیره!!!۳۳ ساله که اعدام ادامه داره ولی‌ مشکل کمتر که نشده بیشتر هم شده!!!آدم‌هایی‌ که کشتن یه موجود زنده رو می‌پذیرن نیاز به درمان دارن!!!آدم سالم نمیتونه آدم بکشه!!!الان منو هم اینجا اعدام خواهند کرد!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 04:14
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
poriyaye_vali - دوحه - قطر. تو یکی‌ رژیمی‌ خجالتی‌ خاموش!!! من شاه اللهی نیستم ولی‌ شم قوی دارم در شناخت مزدوران چون تو!! چون انتقادم از دین خونین تو منطقی‌ و جوابی‌ ندارید گروهی حمله می‌کنید تا این سا یت‌ هم بشود رجا نیوز!!! تو به عربی‌ زبان مادریت از وطنت عربستان بنویس که آهنگ خر کن خوبی‌ است!! برای افلیج‌های ذهنی‌ انقلابی‌ و اسلامی!!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 08:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
poriyaye_vali -در ضمن شاه ایرانی‌ بود ترجیح میدهم مرا شاه اللهی بدانید ولی‌ عاشق قاتلان اجدادم محمد اللهی ----حسین اللهی--- و علی‌ اللهی-- ندانید شیر فهم شد!!!
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 08:18
classic - تهران - ایران
oghab - هلسینکی - فنلاند. مشکل این جاست که اگه مثلا توی همین صحنه با ماشین بزنی به این سارقای زورگیر اون موقع تو رو به جای این حروم لقمه ها می برند بازداشت می کنند. اینجا توی این خراب شده انقدر قوانین تخمیه که سارق ها هم فهمیدند که از حاشیه امنی واسه اینجور کثافت کاریها برخوردارند.
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 11:36
kobalt - کرج - ایران
چند توصیه ایمنی اگه مجبورید شب مخصوصاتنها رانندگی کنید بهیچ عنوان هیچ غریبه ای رو سوار نکنید حتی زن وبچه برای کمک یا دادن بنزین به ماشین های متوقف کنار جاده یک لحظه هم توقف نکنید اگه تو مسیر به چیزی برخورد کردید برای بازدید ماشین پیاده نشید اگه بی علت ماشین دیگه ای به ماشینتون زد بی خیال شید(ترفند جدید).تمام در هارو قفل کنید کیف یا هیچ بسته ای رو روی صندلی نزارید.برا تماشا یا دخالت در تصادفات حتی جانی توقف نکنید.بفکر خودت باش کمک به دیگران رو برا روز روشن بزار .. ایرانه دیگه
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 14:33
Azadikhah - تكسل - هلند
در حالیکه تمام تمرکز نیروهای سپاه و انتظامی و بسیج متمرکز به سرکوب فعالین سیاسی و فرهنگی و منتقدین و وبلاگ نویسان میباشد . در حالیکه دستگیری و قتل ستار و پیش از آن ندا ها و سهراب ها و بهنود ها ووو در پرونده افتخاراتشان دارند و در حالیکه به سرکوب جنبش مردمی ایران از طریق کهریزک و اوین و شلاق و اخراج می بالند و در حالیکه وکلای متهمین و خانواده وکلا را هم تحت تدابیر امنیتی و بازداشت قرار می دهند ؛ و به آن می بالند ؛ ناگهان دوربین امنیتی یک ساختمان در تهران با ضبط یک جنایت در پایتخت به مثابه مشتی از خروار ؛ تمام پوچی و بی ثباتی دستگاه امنیتی یا همان دستگاه سرکوب مردم ایران , و سستی و رویه رو به ضعف آن را , به تصویر می کشد .
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 13:38
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه...شم قوی داری ؟؟؟یحتمل به خاطر شم قوی استخدام فرودگاه شارل دوگل باشی؟؟؟!!!!خودت هم خوب میدونی ذره ای از ادب وعرفت در وجودت نیست وعمریه بابد وبیراه گفتن سایت رو به گند کشیده ای...خودتم خوب میدونی من رژیمی نیستم ولی مثه شما شاه اللهی هم نیستم ..تو از اون دسته ادمهایی هستی که زمان شاه میگفتند :چه فرمان یزدان چه فرمان شاه..تو اینقدر منفوری که کامنتهات ارزش خوندن رو نداره وخیلی وقتها چون از قبل میدونم که چی بلغور میکنی زحمت خوندنش رو به خودم نمیدم..درضمن محمد شمع جمع افرینش تا چشت در بیاد..ماسون بدبخت
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 14:02
نیایش - تهران - ایران
هشدار هشدار . اینها نمایش سپاه برای نا امن بودن جامعه است و در این بازی نیروی انتظامی بی عرضه و ناتوان نشان داده می شه و به این صورت سپاه پایگاه های بسیج رو در محلات مستقر می کنه و به اینصورت کنترل کامل بر انتخابات را خواهد داشت . این قمه کشی سناریوی سپاه هستش .
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 17:31
نیایش - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا نمی دونم من نتونستم نظرم رو برسونم یا شما اشتباه متوجه شدید . چون من هم از اونهایی که هی این جمله رو تکرار میکردن انتقاد کردم و گفتم که این همه اعدامها نتیجه اش جز افزایش جرم نبوده . چون انقدر الان به مردم فشار می اد که همه راضی به مرگ خودشون هستند و جوانها هدفی تو زندگی ندارند . من هنوز چهره اون بچه 17 ساله که به خاطر قتل داداش زاده اعدام شد جلو نظرمه . بچه ای که فقط به خاطر اینکه با خانواده که دست تو قدرت و حکومت داشت در افتاد و در عرض یک ماه حکم صادر شد و چون خانواده داداشی خواسته بودند پیش از چهلم برادرشون این بچه اعدام بشه حتی سن اون رو به قمری حساب کردند! و در میان سوت و شادی مردم !!! با جرثقیل که بدترین نوع مرگ رو داره اعدام شد .
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 17:36
نیایش - تهران - ایران
classic - تهران - ایران زیاد نگران نباش چو ن به زودی پایگاه های بسیج در محلات شما امنیت رو به زندگی شما بر میگردونند . این سناریو سپاه برای انتخابات هست . هر چند ممکنه خیلی ها قربانی این سناریو بشن ولی خوب اینها که چیز مهمی نیست !
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 17:40
arash993 - قزوین - ایران
عامل اصلی این بدبختی ها رو می توان با یک تابع مستقیم نشان داد: فقر ، بی سوادی ، ناآگاهی، ایدئولوژی، مذهب ، حکومت های بی کفایت ایدئولوژی، تحریم ها در نهایت دستاوردهای مبارک آن با اعدام این افراد هیچ چیز عوض نمیشه. ما می توانسیم ثروتمندترین و مرفه ترین مردم دنیا باشیم ولی این نفتی که داشتیم که می بایست کارهای زیربنایی روش انجام میشد ظرف 10 سال آتی ازبین میره و آینده ای سیاه در انتظار نسل های بعدی ما خواهد بود..
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 19:40
fdsa60 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. خدایی روان پریشی در حد تیم ملی. حتما باید به یک روانشناس مراجعه کنی. توهم داری در حد کهکشان راه شیری. به همه میگی مزدور خائن وطن فروش
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 21:44
monjiiran - وین - اتریش
من تا ۲ هفته دیگه دارم میرم ایران با این فیلم دلهره گرفتم چه مملکتی شده خدا کمک کنه
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 22:50
perser68 - فلوریدا - امریکا
نیایش تهران ایران . کاملا با نظرت موافقم و منظورم این بود که اگه مثل تو بیشتر داشتیم،شاید زود تر میتونستیم اعدام رو کنار بزنیم.درود بر تو.
جمعه 17 آذر 1391 - 01:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
poriyaye_vali - دوحه ---محمدت شمع محفل هرچه قاتل چون تو!! ادب در برابر شما قاتلان اسلامی که دنیا را در آتش و خون غرق کرده اید‌ بی‌ هویتیست!! مزدور عربزاده از عربستان!! من نه مجیز گوی شاه فقید هستم نه اسلامی حیله گر چون تو که با نام پوریای ولی‌ درویشان قصد فریب داری!! دیگر هم جواب تو مزدور را نمیدهم در حد من نیستی‌
جمعه 17 آذر 1391 - 00:47
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
fdsa60 - تهران - ایران. روان پریش کسی‌ است که برای یک مشت وحشی از کشوری دیگر گل به سر میمالد و سینه میزند با این که می‌بیند کثیفترین ایده در تاریخ بشر بوده چون در هیچ دینی در هیچ ایدو لوژی‌ بیماری کثیف پدوفیلیا ((بچه بازی)) به رسمیت شناخته نشده!!! با این همه جنایتی که در جهان و ایران کرد!!! البته برای شما تخم و ترکه‌های آن‌ اشغالگران تمام این جنایات نوازش!!!
جمعه 17 آذر 1391 - 08:10
amin,london - خرمشهر - ایران
بدن میگن چرا این بی‌ ناموسارو اعدام می‌کنن.
جمعه 17 آذر 1391 - 15:53
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه ...در حد من نیستی!!! "من"که هیچ "کیلو" هم نیستی!!!!
جمعه 17 آذر 1391 - 21:39
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه...پیشنهاد میکنم هر چه سریعتر به یه روانشناس مراجعه کن.....گیر پاچ کردی!!!!
جمعه 17 آذر 1391 - 21:42
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. دوست عزیز. اسلام در طول تاریخ بر هر سرزمینی وارد شده آنرا به ویرانه و مریض خانه ای تبدیل کرده که نمونه آنرا می بینید. اشکال عرب زادگان بی وطنی امثال poriyaye_vali - دوحه - قطر - fdsa60 - تهران - ایران - oghab - هلسینکی - فنلاند - morid بوشهر و بقیه گدازادگان سایبری و نوکران شناخته شده رژیم در این وب سایت اینست که اینها پول می گیرند که مجیز بگویند یا آنقدر بیسواد و ابله هستند و تاریخ نخوانده اند یا تعصب و جهل مذهبی اینها برایشان مانعی است در برابر دیدن حقایق! دفتر تاریخ را که ورق بزنی جنایات اسلام بدست خود محمد و علی شروع شده تا به امروز. هر کشوری که این طاعون جهانی یعنی اسلام به آن قدم نهاده به جنگ و فحشا و ناموس کشی, بیماری و نابودی اقتصادی کشانده شده. نمونه بارزش ایران طاعون زده اسلامی. جالب است که این تفاله های بی ادب اسلامی ادعای ادب و تربیتشان دنیا را کشته! تربیت اسلامی اینها بقول خودشان در حد تیم ملی لاتها و اراذل اسلامی است!
شنبه 18 آذر 1391 - 03:34
sama128 - شیراز - ایران
واقعا من اگر جای رادان و احمدی مقدم و .. استعفا می دادم در ایران در ام القرای جهان اسلام ماشاا.. روز به روز شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم زورگیری – دزدی – خفت گیری ولی نیروی مخلص انتظامی در سر میادین به دنبال گیر دادن به افراد بابت حجاب اونهاست یا امثال ستار بهشتی را بفرستند برای گورستان جهت خواب ابدی ولی دزد و جنایتکار و آدم کش و جانی مثل آب خوردن دزدی کنند و دخل ملت را بیارند آقای احمدی مقدم اونجاش هم فشار نمیاد و حساب نمی یاد این هستش ان قلاب اسلامی ایران .
شنبه 18 آذر 1391 - 09:41
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه...اگه روزی فرا برسه که یاد بگیری به عقاید دیگران اهانت نکنی اونوقته که تازه میشه بهت گفت "ادم"...تازه تا انسان شدن هم خیلی کار داری
شنبه 18 آذر 1391 - 08:23
sama128 - شیراز - ایران
یک سوال از سردار و سرتیپ کیلویی احمد مقدم دارم : واقعا این کلیپ را مردم خارج از ایران چه ایرانی ها ی مقیم خارج چه کلا تمام مردم خارجی ببینند چی میگن . ایران را یاد زمان فیلم های سرخپوستها و احد فیلم های تگزاسی نمی اندازه جای تاسف نداره واقعا به خدا کسی جای تو بود تا الان ده دفعه سکته کرده بود ولی تو بشکه سکته که نمی کنی هیچ 10 پرس هم غذا از زمان دیدن این کلیپ بیشتر هم می خوری . جای تاسف داره واقعا.
شنبه 18 آذر 1391 - 09:50
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. دوست گرامی‌ حق با شماست!!از شما خواهش می‌کنم فعالیت خود را فقط روی این دین ایران بر با د ده!! متمرکز کنید چرا که درد ایرانیان واقعی نه‌‌ اعتقاد به خدایان دیگر است نه ادیان دیگر !! مسیحی‌ یهودی زردشتی!! و حتی بهایی مساله نیست زیرکه هیچیک مینیمم شانسی برای حقنه کردن ندارند!! ولی‌ این عفریت عربی‌ مثل آفتاب پرست در حل تغییر چهره است!! ‌شیعه کثافت کاری می‌کند افلیج‌های اسلامی ماله کشی‌ سنّی-و بر عکس!!! حال هم عرفان و مرام درویشی عصای دست ملایان شده!!! شاد و برقرار باشید با امید بهترینها!!!
شنبه 18 آذر 1391 - 16:03
nashmeili - آمستردام - هلند
عجب امنیتی درست کردند این آخوندها .......لعنت بر جمهوری اسلامی ولعنت بر خامنه ای
شنبه 18 آذر 1391 - 22:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.