منتخبی از عکسهای روز اینترنت 117

مشایی در سفره خانه سنتی

 

صفحه فیسبوک پسر احمدی نژاد

 

رنگ عجیب زیر دریایی ایران

صدای روسیه نوشت: روز پنج شنبه ایران یک زیردریایی مدرن و از نوع نسل جدید را به نام سینا 7 و از کلاس غدیر را به نمایش گذاشت. این زیردریایی در گردش خود در آبهای خلیج فارس و در بندر عباس گوشه ای دیگر از توان نظامی ایران در عرصه دریای را به نمایش گذاشت.مهمترین سوال برای رسانه های رنگ عجیب آن می باشد و بسیار علاقه مند هستند تا علت استفاده از این رنگ را بدانند.

 
 

 لحظه ای تاریخی برای تحقق آرزوی فلسطینی ها
  تعداد 138 کشور به تشکیل "کشور مستقل" فلسطین و عضویت ناظر آن در سازمان ملل متحد، رای مثبت دادند، 9 کشور رای مخالف و 41 کشور هم رای ممتنع دادند. مجمع عمومی سازمان ملل متحد دارای 193 عضو است. این تصویر لحظه نمایش نتایج بر روی تابلوی سازمان ملل را نمایش می دهد. 

 

 

سکانس حذف‌شده‌ "من مادر هستم"

این تصویر از سکانسی از فیلم من مادر هستم، حتی در نمایش خصوصی سال گذشته‌ی فیلم هم وجود نداشت.

سکانسی مربوط به ازدواج باران کوثری در نقش آوا با جوان مورد علاقه‌اش، پیش از اعدام با حضور ماموران زندان.

 
 

ناصر حجازی با سری تراشیده در دوران جوانی

 

 علی دایی در مصاف باگواردیولا
  در این عکس خاطره انگیز از دنیای فوتبال، صحنه از دیدار قدیمی تیم های هرتابرلین و بارسلونا را در دهه نود می بینیم که در این صحنه علی دایی اسطوره فوتبال ایران و پپ گواردیولا اسطوره فوتبال جهان و باشگاه بارسلونا را در یک صحنه درگیر بر سر تصاحب توپ می بینیم. 

 

حسرت علی دایی و بایرن مونیخی‌ها در لحظه جام گرفتن منچستریونایتد 

 

عکسی جالب از حاشیه تمرین تیم آرسنال در سال 1930

 

ایمون زاید در کنار همسرش
ایمون زاید سرانجام در تماسی تلفنی با رویانیان توانست اجازه تسویه حساب بگیرد. 

 

قنادی در زمان قاجار

 

دیگه از این تبلیغات پیدا نمیشه...!؟ 

 

روش جدید نگهداری همسر

 

چراغ راهنمائی جالب در ژاپن  

 

تقلب به سبک هندی را ببینید  

 

خلاقیت در آینه دیوار اتاق

 

عاقبت شوخی با گاو

 

حمام فیل ها

 

استتار جغدی

 

شاخه پر جمعیت

 

قبل و بعد از اصلاح

 

سنجاب خسته

 

خشم ببر

 

صندلی جالب

https://dl.lorddownload.com/images/sandali.gif

+304
رأی دهید
-55

amir-amir - تورنتو - كانادا
معمولا رنگ زیر دریائى ها خاکسترى است که بتواند بهتر استتار کند اگر روى آب آمد این ها هم با این رنگ خیلى دلشان مى خواهد که همه بدانند ما هم زیر دریائى داریم حالا تا چه زیردریائى باشد اگر از داخل نشان بدهند بهتر مى شود قضاوت کرد
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 15:09
روشنگر - تهران - ایران
عکس ناصر حجازی مربوط به صفحه ای به نام "عکسهای قدیمی فوتبال " در فیس بوک است.صفحه بسیار جالبی است و قدیمی ترین عکسهای فوتبال ایران را می توانید در آن پیدا کنید .
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 15:35
Draglion007 - لولیو - سوید
آقای مشایی عزیز به همراه اون گنده بک ملا نوشابهٔ کوکا کولا و فانتا میل میکنند!!!. آمریکا حرام است ولی‌ نوشابه‌های کافران خوشمزست!!!‌ای لعنت!!!
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 15:20
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
این آخریه اصلا اعصاب مصابش رو به راه نیست!
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:26
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خوبه زیر دریائی را بنفش با خالهای نارنجی نکردنند.
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:48
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
تا حالا که facebook و فیلتر شکن حرام بود حالا چطور برای توله رییس جمهور هلاله؟.
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:59
علی فقط کریمی - شیراز - ایران
ممنون عکسهای قشنگی بود به خصوص اقای هت تریک وهمسرش.
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 19:04
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
این اسباب بازی مسخره (زیر دریایی مثلا ساخت ایران) با آن رنگ خنده دارش اسباب خنده تمام دنیا شده و تیتر اکثر خبر گزاریهای دنیا بود که بیش از هر چیز رنگ آنرا مسخره میکردند. درست مثل آنکه به یک وسیله نظامی که باید رنگی همرنگ محیط (استتار) داشته باشد رنگ اسپورتی بزنید! جدای از طول خنده دار این زیر دریایی که به زحمت به 15 متر میرسد و احتمالا چند نفری به حالت خزیده و خمیده در آن جا میشوند و صد البته زیر دریایی ساخت جنگ جهانی دوم روسهاست, این نمایش خنده دار که دو نفر مثل الا کلنگ در دو سر آن ایستاده اند بهمراه رنگ فیروزه ای سوژه جوک محافل دنیا شده است. مقایسه کنید با زیر دریایی های دودی رنگ کلاس لس آنجلس آمریکا با طول 110 متر و عرض 10 متر و توانایی حمله به هر نقطه زمین با دهها موشک توماهاوک! اینها با این قارقارک میخواهند پهنه اقیانوسهای جهان را پوشش دهند!! بعد هم این حریف طلبی اینها ما را کشته!!
‌سه شنبه 14 آذر 1391 - 23:39
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
این علی دایی قیافش به همه چی میخوره بجز فوتبالیست
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:46
pull.over - دوحه - قطر
ببره چه دندونای زردی داشت:-) اون شاخه پر جمعیت خیلی خنده دار بود یعنی تیترتون خنده دار بود:-) مرسی.zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا:بالاخره زیر دریاییه دیگه،شما هم شدی وکیل مدافع آمریکاها:-) اصلا شایدم وزیر دفاعشونی:-) نیستی؟ بعیدم نیستا! یا شاید مامور یهودی ها:-) بالاخره خمیده یا خزیده یا هر چی،ایرانی باید از دیدن پیشرفت کشورش خوشحال باشه، اونی ام که خوشحال نیست بدون شک یا ایرانی نیست،یا اگه ایرانیه خائنه! البته میدونی الان این زیر دریایی اگه 500 متر هم بود فرقی در نظر دادن شما نمیکرد،یعنی باز میمومدی فاز منفی میزدی و یه گیری میدادی! یه بچه 5 ساله هم میتونه گیر بده! با این نظرم حتما میخوای بگی صد در صد ساندیس خورم:-) اشکالی نداره،بالاخره ساندیس که زهر مار نیست:-) آب میوه س:-)
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:47
sange_sabor - نامور - بلژیک
عالی‌ بود عکس اولی‌ مفتخره حروم.. رو ببین مردم از گشنگی دارن می‌میرن اینا مفتخرا دارن خوب خل می‌کنن زیر سایه‌ٔ خامنه‌ای چلاغ حروم........................................................................دلا می‌خواد همچی‌ بگم ولی‌ عیبه
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:50
ariya777 - تهران - تهران
pull.over - دوحه - قطر قرار نیست چون ایرانی هستیم از همه ی تولیدات داخلی حمایت کنیم ، خوباین اسباب بازیه مسخره که اینا درست کردن به عنوان زیر دریایی بیشتر ازینکه بخواهد قدرت کشور نشون بده ضعف رو نشون میده چون یه اصل اساسی که همون استار و مخفی شدن از دیده دشمنه رعایت نشده !!!
‌چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:23
asal55290 - مشهد - ایران
جالب بود مرس یو کی جونم...
‌پنجشنبه 16 آذر 1391 - 06:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.