وزیر ارتباطات ایران برکنار شد

آقای تقی‌پور پس از برکناری به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد

 

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران، رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برکنار و وزیر راه و شهرسازی را با حفظ سمت، جانشین او کرده است.

در احکامی که آقای احمدی‌نژاد صادر کرده است، رضا تقی‌پور پس از برکناری از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مشاور رئیس‌جمهور منصوب شد.

در تغییرات جدید، علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی ایران با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شده است.

رضا تقی‌پور از حامیان راه‌اندازی اینترنت ملی در ایران به شمار می‌رود و در دوره تصدیگری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران بر ضرورت اجرای آنچه طرح "اینترنت پاک" خوانده می‌شد، تاکید داشت.

او گفته بود که با اجرای این طرح، لزوم فیلترینگ از بین می‌رود.

نام آقای تقی‌پور در چندین دور از تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران هم مطرح شده است.

در تازه ترین مورد، خزانه‌داری آمریکا رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را از مقامات پیشرو مسئول در زمینه سانسور و کنترل فعالیت‌های اینترنتی و دیگر شیوه‌های ارتباطاتی در ایران معرفی و مشمول تحریم‌هایی جدید کرد.

تغییرات بیشتر

رئیس‌جمهور ایران همچنین دیروز در احکام دیگری، رئیس دفتر خود و رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی را تغییر داد.

او حسن موسوی، رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی را به جای اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور کرد و محمد شریف ملک‌زاده را جایگزین آقای موسوی کرد.

در احکام جدید، آقای مشایی به ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد منصوب شده است.

+36
رأی دهید
-40

golly47 - فرانکفورت - المان
lt;< تو اول بگو با کیا دوستی پس آنگه بگویم که تو کیستی gt;> دانشمندان را اخراج و زندانی یا اعدام میکنند بیسوادها و چاقوکشان را وزیر و وکیل
یکشنبه 12 آذر 1391 - 11:01
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
احمدی نژاد تازه متوجه شده این اقای رضا تقیپور به درد وزیری نمیخورد و تقیپور را در این اواخر رئیس جمهوری خودش برکنار کرده. قیافه و سر صورت جناب تقیپور است اصلا" به وزیر شدن نمیخورد بلکه هنر پیشه سریال و فیلم سینمای میشود خیلی بهتر بود. انهم اگر نقش منفی در سریلها و فیلمهای بازی میکرد بهترتر میشود و یا به مناسبت سال روزکشته شدن حسین عاشورا تاسوعا در ایران فیلم و سریال زیادی درست میشود و اگر رضا تقیپور نقش شمر را بازی میکرد اهمیتش ده چندان میشود.هاهاها
یکشنبه 12 آذر 1391 - 11:53
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
این که کپی ضرقامیه
یکشنبه 12 آذر 1391 - 14:13
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
ما هنوز نفهمیدیم ?؛ وقتی‌ که تمام ارتباطات جهان با ایران قطع شده است و در تحریم کامل نیز بسر میبرد ؛ این مسخره بازی‌ها دیگه برای چیست ؟!، وزیر ارتباطات برای چیست ؟؟!!،، تمام ارتباطات قطع است !، ولی‌ وزیر ارتباطات تعیین میکنند !!!،، واقعاً که هنر نزد ما ایرانیان است و بس !!!!
یکشنبه 12 آذر 1391 - 18:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.