زندگینامه داوران و میزبانان ایکس فکتور، قبل و بعد از شهرت

بامدادخبر – در پاییز ۲۰۱۱ نمایش طولانی و پرطرفدار ایکس فاکتور بلاخره به سواحل امریکا رسید و با کمک داوران و میزبانان آن دوره‌ی نهایی آن برگزار شد. حال به بررسی زندگی این اشخاص قبل از مشهور شدنشان می‌پردازیم تا ببینیم چه زندگی‌ای داشته‌اند.


 
بریتنی اسپیرز

 


 
قبل: بریتنی که در کودکی و نوجوانی‌اش در مدرسه و باشگاه می‌کی موس‌ها درس می‌خواند و در لوییزیانا بزرگ شد، در ده سالگی‌اش در مسابقه‌ی یافتن ستاره‌ها شرکت کرد و در آن مسابقه به دختری دوازده ساله با نام مارتی توماس باخت. اما اکنون وی از بر‌ترین پاپ استار‌های روز است و این سوال باقی می‌ماند که ماری کیست؟
 
بعد: حالا بعد از گذشت پانزده سال از موفقیت وی و انتشار اولین آلبومش در ۱۹۹۷، وی تبدیل به داوری پر طرفدار در ایکس فاکتور شده ولی با این انتقادات رو به رو ست که خیلی نازکدل است و دوست دارد دل همه را به دست آورد، معمولن در برابر حرف‌های سایمون که اشک شرکت کنندگان را در می‌آورد بریتنی کسی است که به آن‌ها دلداری می‌دهد و انگاری هنوز‌‌ همان دختر نوجوانی خوش قلب از یک شهر کوچک است.


 
سایمون کاول

 


 
قبل: سایمون که قبل‌ها در یک دفتر پستی در یک شرکت بزرگ کار می‌کرد، همیشه به دنبال پیشرفت و ارتقا بود. تا اینکه بلاخره کار با هنرمندان را شروع کرد و استعداد خود را در تهیه کنندگی و جذب استعداد‌ها یافت.
 
بعد: سایمون داور بریتین گات تلنت (Britain Got Tallent) بوده و هست و همینطور داور شوی پر بیننده‌ی امریکن آیدل نیز بوده. تا اینکه اکنون شوی اختصاصی خویش برای جذب استعداد‌ها را به راه انداخته. علاوه بر این وی شرکت اختصاصی خود برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی را دارد و همه منتظرند تا ببینند استعداد بعدی که سایمون پیدا می‌کند کیست و چه می‌کند.


 
کلوئی کارداشیان

 
 

 
قبل: کلوئی یک دختر معمولی یازده ساله بود که تنها دو خواهر بزرگ‌تر از خود داشت که حرف آغازین هر سه‌ی آن‌ها با ک شروع می‌شد.
 
بعد: کلوئی با یک ستاره‌ی بسکتبال به نام لمار ادام ازدواج کرد و با وی یک برنامه‌ی ریالیتی شو (Reality show) با نام کلوئی و لمار برای تلویزیون ساخت. وی قبل‌تر هم در ریالیتی شوی دیگری که درباره‌ی این سه خواهر بود شرکت داشت. حضور به عنوان داور در ایکس فاکتور اولین حضور وی در برنامه‌ای جز ریالیتی شو است و دلگرمی بسیاری از دختران برای شرکت در آن و کسب شهرت است.


 
ماریو لوپز

 


 
قبل: کاملن قابل درک است که خنده‌ی ملیح همیشگی بر لبان ماریو عامل موفقیت وی بوده است و راه او را برای حضور در تلویزیون و نمایش نجات یافته توسط ناقوس‌ها، هموار کرده است.
 
بعد: بعد از اتمام نجات یافته توسط ناقوس‌ها، وی در برنامه‌های بسیار دیگری نیز حضور داشت، از جمله برنامه‌ی پر بیننده‌ی اکسترا، تا اینکه نهایتن به جمع داوران ایکس فاکتور به همراه کارداشیان پیوست و محبوبیت این برنامه را دو چندان کرد.
 

+74
رأی دهید
-48

paksan - آمریکا - آمریکا
مترجم گرامی : کاملن نداریم کاملاً درسته
یکشنبه 12 آذر 1391 - 06:20
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
خدا نسل این کارداشیان‌ها رو از رو زمین ور داره ،خانوادگی جواد و غربتی اند ،اون ننشون که مثل این چاقو فروشای دوره گرد می‌مونه که به هر کی‌ میرسند میگند خاله جان فالت بگیرم . تو خونشونم که هر کدومشون یه شکلند ،مامانه یه شکله باباهه یه شکله دیگست کیم شون یه شکلیه خودشم یه شکله دیگست اصلا معلوم نیست کی‌ با کی‌ تولید مثل کرده،خانواده گیم فقط بلادن پول که بدستشون میاد بدو اند برن سیلیکون بتوپونند به یه جایشون . ببین با کیا شدیم ۷ میلیارد رو کره زمین ،،والا بقرآن
یکشنبه 12 آذر 1391 - 06:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.