ابراهیم تهامی : شب بازی ایران و استرالیا خداداد و دایی درگیر شدند ,جام جهانی نرفتم چون با میناوند جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم

ابراهیم تهامی در برنامه نود گفت: شب بازی ایران و استرالیا خداداد عزیزی و علی دایی با هم درگیری لفظی داشتند که البته خیلی زود با وساطتت ملی پوشان دیگر جدا شدند.

به گزارش نامه بازیکن سابق تیم ملی که روی گل اول تیم ملی در بازی با استرالیا تاثیر مستقیم داشت، گفت: از مجموعه بازیکنان حاضر در استرالیا تنها من به جام جهانی نرفتم. نگذاشتند من به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم. بازیکنانی مثل سراج و علی لطیفی در حالی به جام جهانی رفتند که حق شان نبود.
 
وی گفت: آخرین سفر من با تیم ملی به هنگ کنگ رفتم، گفتند که من و مهرداد میناوند جایی رفتیم که نباید می رفتیم، البته من دم در آنجا بودم و میناوند داخل رفته بود. اما سوال من اینجاست اگر قرار بود به دلیل حضور در آن جای خاص به جام جهانی نرویم، چرا میناوند را بردند؟
 
تهامی تصریح کرد: اگر من را به جام جهانی می بردند، تیم از مرحله اول صعود می کرد.
 
وی گفت: در بازی با استرالیا به استیلی گفتم شما در بازی باشید به جام جهانی نمی رویم، اگر من به بازی بیایم جدم کمک می کند و بازی را می بریم.
 
این ملی پوش سابق دلیل عدم حضور طولانی مدت در تیم ملی را مایلی کهن خواند و گفت: مایلی کهن از من خوشش نمی آمد و من را به تیم ملی دعوت نمی کرد.
 
تهامی گفت: بر اساس منطق باید بگویم ما به جام جهانی نمی رویم ، اما به عنوان یک ایرانی دعا می کنم به جام جهانی صعود کنیم.
 
وی افزود: من در فوتبال به حقم نرسیدم، باید بگویم که دیگر در فوتبال جهان و ایران بازیکنی مانند من نخواهد آمد.
 
ابراهیم تهامی درباره تفاوت بازیکنان کنونی و خود گفت: الان بازیکنان یک نفر را هم نمی توانند جا بگذارند، اما من در یک بازی 14 نفر را دریبل زدم.

+133
رأی دهید
-110

AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
14 بازیکن را دریبل میزدم حتما تماشاگران هم دریبل میزدی!!! ها ها ها مردم از خنده چقدر این آبادانیها اعتماد به نفس دارن از حرفهاش خیلی خندیدم. تو با اون چهره خیلی خوشگل!! باید هم دم در وامیستادی و نباید میرفتی تو عشق و حال کنی. لوووووول. ای کلک نکنه تو به مامورا خبر دادی بریزن تو خونه و ضیافت پارتی رو به هم بزنن!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 23:47
Draglion007 - لولیو - سوید
ایول لاف! بابا آبادانی! قولو!. ولی‌ واقعا دوستش دارم، بازیکنه خیلی‌ خوبی‌ بود :)
جمعه 10 آذر 1391 - 00:22
benetton - لندن - بریتانیا
فکر کنم این متن مصاحبه با لیونل مسی بود،نه؟
جمعه 10 آذر 1391 - 00:10
boomfang - آبادان - ایران
ای بابا ابرام تهامی بیخیال گذشته ،طوقی ما رو تو گرفتی؟
جمعه 10 آذر 1391 - 01:00
piki82 - تورین - ایتالیا
خفه لطفا !!! اینهمه بازیکن که 100 تای تو واسه فوتبال مملکت مثبت بودن اندازه تو ادعا ندارن...یک حرکت کردی شانسی جواب داد حالا خدا رو بنده نیست !!
جمعه 10 آذر 1391 - 00:27
zoroye iran - وين - اتريش
بازیکن خوبی‌ بود ولی‌ خودشو خراب کرد و با خلافکارها می‌پرید و به سمت خلاف کشیده شد ولی‌ انگشت کوچک کریمی‌ و خداداد و کیا نمی‌شد تو مایه‌های کعبی بود الان هم حتما چیزی زده که تو توهمش فکر کرده مسی
جمعه 10 آذر 1391 - 00:10
KhayamN - لندن - بریتانیا
تو عبود نبودی !!
جمعه 10 آذر 1391 - 01:27
Arashmmb - تهران - ایران
اقای تهامی دوست راز دوستشو فاش نمیکنه از جوانمردی به دوره با این مرامو معرفت مطمئن باش به جابی نمیرسی.
جمعه 10 آذر 1391 - 02:36
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
یادش بخیر تهامی فان باسن توی استودیو صدایش می کردند یک گل مثل فان باسن هلندی زد. ایول تهامی
جمعه 10 آذر 1391 - 03:39
mehr47 - تهران - ایران
benetton - لندن - بریتانیا- اینو خوب اومدی...ها ها ها.
جمعه 10 آذر 1391 - 04:12
emaduk - لندن - انگلستان
فوتبالش خیلی بالاتر از خددا عزیزی بود واقعا ۱۱ نفر رو می‌تونست دریبل کنه به قول خداداد کمتر بازیکنی دیدم که لبه خط در حالت استارت بتونه اینقدر دقیق سانتر کنه
جمعه 10 آذر 1391 - 05:24
daniall - نانت - فرانسه
کامنت اول رو ببینید این هم از فهم و شعور کامنت اولی ما.چهار تا بچه ی لوده و بی فرهنگ مثل این رو تو همه ی سایتهای ایرانی میشه دید.حرفهای بچه گونه و بی معنی شک ندارم قیافه خودش رو مرغ همسایشون هم نتونه تحمل کنه. بچه جون این دهکوره ای که توش زندگی میکنی هیچ جایی واسه بازی کردن و عشق و حال نداره که اینقدر برات عقده شده؟
جمعه 10 آذر 1391 - 06:11
saba1234 - مشهد - ایران
بابا ابراهیموویچ کوتاه بیا!
جمعه 10 آذر 1391 - 07:07
datis - سن دیگو - امریکا
اگه جدّت کمک کن بود که تیم صعود کند، خوب کمک میکرد حذف نشی‌، جدم جدم حرف آخوندا ۲زریه برای اغفال مردم ، تو دیگه آدا اونا رو در نعیار
جمعه 10 آذر 1391 - 07:27
ابادان - بروکسل - بلزیک
ابادانى نیست اهوازى .لطفا اینقدر زور به تون نیاد که ابادانیها خیلى با کلاسن
جمعه 10 آذر 1391 - 07:55
بت شکن - مونترال - کانادا
پس شایعه نیست و راست میگن که بعضی‌ از فوتبالیست‌های ایران با داشتن دوست دختر‌های طاق و جفت، تا پایشان به اون ور آب می‌رسه به دنبال عشرتکده هستند!!همون بهتر که به جام جهانی صعود نکنید واگر نه جهان را هم مثل خودتان کثیف می‌کنید!!
جمعه 10 آذر 1391 - 10:28
anzali city - بندر انزلی - ایران
خوبه یه بار اومد90...اگه چندبار دعوت میشد که تمام خلافایی که از اول زندگی کرده رو لو میداد. چقدرم اعتماد بنفس؟!!!؟ میگه مثل من توی فوتبال دیگه نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توی خونه "پله" صداش میکنن.
جمعه 10 آذر 1391 - 11:03
Artosh - تهران - ایران
ها هاااا. عالی بوووود این تهامی.. جدم کمک میکرد. آخه جد تو کمک کن بود یه کمکی به از خودش به پایین میکرد. با میناوند کجا رفته بودی شیطووون؟! کلاب؟! نمیدونم این صحبت هاش از سادگیش بود یا واقعاْ لاف میزد . در کل جالب بوود
جمعه 10 آذر 1391 - 12:19
nader46 - لندن - انگلیس
بازهم نشد نود را لایو نگاه کنم:(((بازی‌های استاد اسدی که من اصلا یادم نمیاد..یادمه سال ۹۹ بود که از ایتالیا زنگ زدم به خونه و برادرم در ایران بود که گفت وای نادر یه پسره اومده به اسم علی‌ کریمی که مثل پشمک هر کسی و هر چیزی که جلوش باشه را دریبل میزا نه‌ مثل آب خوردن،خدای تکنیک و دریبل و پس‌های خط کشی شده و کپی‌ ماردونا هست،،زمانی‌ هم که تیم ملی‌ قبل از جام جهانی‌ در شهر رم با تیم المپیک رم بازی داشت فقط ب عشق دیدن داش علی‌ جون به استادیوم رفتم که اون بازی را هم هفت به یک باختیم،،آخ که چه دورانی بود ،،شب‌های رم و محله کازلوتی دوستان ایتالیایی و ایرانی‌‌های قدیمی و فرش فروش،،میدان کلسئوو،،میدان پیتسو ونیزیا،،آخ که یادش بخیر اوایل جوانی و عشق هیجان و ماجراجویی،،اگه میدونستم لندن اینقدر باد و بارانی و آسمان همیشه سیاه داره صد سال سیاه از روم و میلان دل‌ نمیکندم،آخ که چقدر دوست و اقوام که همه هم مغازه و فرش فروشی و بیزینس داشتن،،گفتن که همینجا بمون ،اینجا چه پاس داشته باشی‌ یا نداشته باشی‌ همه اتحادیه اروپا را میتونی راحت بگردی،،اما کوو حرف شنوا،،خب واجب شد نود دیشب را حتما نگاه کنم:)
جمعه 10 آذر 1391 - 13:03
mo.ho - تهران - ایران
عادل از خنده مرده بود!اینقدر از خودش تعریف کرد که سقف استدیو ترک خورد!!
جمعه 10 آذر 1391 - 13:28
faryade.abi - دوحه - قطر
خودش و ابادا ن رو زشت کرد زشت خیلی زشت فرقت با جدت میفهمی چیه اگر کسی به جد تو چیز ی میگفت همون لحظه میبخشید ولی تو بعد از 15 هنوزم نبخشیدی احترام سید روی سر ولی سید که نباید به دلیل سیدبودن تکبر داشته باشه اول با چند تا مربی وبازیکن مشکل داشتی حالا کاری کردی که همه ی مردم از تو بدشون بیاد درضمن به هم شهریای خودت هم بدگفتی هنوزم وقت هست رسما از همه ی مردم عذرخواهی کن خالو ابادانی زنده باد ابادان
جمعه 10 آذر 1391 - 15:08
مانفرد - ایران - ایران
راست میگه بدبخت جدش با خودش و خداداد مثلث مرگ تشکیل داده بودند.مرتیکه بزغاله مگه برزیلیها و آرژانتینیها کلن کشورهای فوتبال خیزهم مثل تو جدشون کمک میکنن/با این حساب کاراییه اون اختاپوس معروف ار جدت خیلی بیشتره
جمعه 10 آذر 1391 - 15:17
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
کامنت دوازدهمی قرصاتو خوردی تب که نداری از بلندی هم که سقوط آزاد نکردی! که اومدی هذیون تلاوت میکنی میدونی من کیم. این دفعه کوتاه میام دفعه بعد باز خواستی به این .... ادامه بدی میامو فقط یکبار مثل خودت یا بهتر از خودت. استقلال کسانی مثل تو رو فقط برای توپ جمع کنی میخواد با اندک حقوق و مزایا هه هه. حیف از اون کشوری که تو. ما که تو ایرانیم 180 درجه عوض نمیشیم و نمیایم اینقدر به همنوع خودمون بد و بیراه بگیم ولی تو. تازه کامنت های قبلیتو فراموش نمیکنیم که دم از طرفداری رژیم جمهوری اسلامی فاسد میزدی. اصلا بالاخره ما نفهمیدیم این چه موجودیه که هر از گاهی میاد یه چیزی میگه و ضد و نقیضه حرفاش!!(کلا این طرز ادبیاتت نشان از فرهنگ و حتی قیافه آدم هستش چراکه کشوری را که شاید توش متولد شدی(ایران) را با لفظ بد خطاب میکنی)......
جمعه 10 آذر 1391 - 17:40
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
...... در ضمن در مورد صحبتهای تهامی پکیده بودم از خنده چون میگه 14نفر رو دریبل میزده و......... سال98 خیلی از بازیکنان بودن که صدر درجه بهتر از تهامی بودن مثل"خداداد عزیزی اسطوره ملبورن" اینو همه میگن. صحبتم در مورد تهامی جزء شوخی چیزه دیگری نبود دمش گرم بعد از چند روزی کلی خندیدیم از یک آبادانی با خصوصیت اعتماد به نفس معروف خودشون.
جمعه 10 آذر 1391 - 17:41
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
یادش بخیر انروز که لنگ سوراخ امده بود اهواز و با استقلال اهواز بازی داشت داور عسکری نامرد بود که در دقیقه 5 یک بازیکن از استقلال را اخراج کرد لنگ توسط پیوس گل زد در این موقعه بود که سید ابراهیم تهامی بلای 85 دقیقه ای را بر سر لنگ اورد استقلال بازی را 2 -1 بُرد در اخر بازی مرتضی فنونی زاده و پنجلی و محرمی و میناوند بعد از 90 دقیقه بر زمین افتادن و نمی توانستند حرکت کنند لنگ با مربیگری پروین بود از اون روز استقلال گربه سیاه لنگ شد.بعدش هم سیاسیون طرفدار لنگ باعث سقوط استقلال اهواز شدن.تهامی این بلا را هم سر استقلال تهران اورد أن موقعه سید با صنعت نفت ابادان بود ولی مصدومیت در دقیقه 50 باعث برد استق شد.هل هل مامانه ابرام مال مانه. یادش بخیر این شعار را برای سید ساخته بودن.
جمعه 10 آذر 1391 - 17:52
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
....در ضمن در مورد صحبتهای تهامی پکیده بودم از خنده چون 14نفر رو دریبل میزده و......... سال98 خیلی از بازیکنان بودن که صدر درجه بهتر از تهامی بودن مثل"خداداد عزیزی اسطوره ملبورن" اینو همه میگن. صحبتم در مورد تهامی جزء شوخی چیزه دیگری نبود دمش گرم بعد از چند روزی کلی خندیدیم از یک آبادانی با خصوصیت اعتماد به نفس معروف خودشون.
جمعه 10 آذر 1391 - 19:13
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
این طرفداران سرخابی یک ادمهای هستند که به غیر از بازیکنان سرخابی پولکی و بسیجی ساندیسی کسی دیگر را نمی ببیند .تهامی بازیکن تمام عیار بود و مافیای سرخابی أو نابود کردن.تیمهای سرخابی در مقابل تیم تهامی همیشه با مشکل بر می خوردن.بازیکنان سرخابی چه خلافهای که نکردن اب از اب تکان نخورد. ولی یک روز گند همه اینها بیرون می اید .منتظر باشید.
جمعه 10 آذر 1391 - 21:16
daniall - نانت - فرانسه
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران بذار روشنت کنم من طرفدار تاج نیستم و دم از رژیم جمهوری اسلامی میزنم که این موضوع هیچ ارتباطی‌ به تو پیدا نمی‌کنه و کوچکترین اهمیتی برام نداره ولی‌ دفعهٔ دیگه نه جمع ببند نه در مورد چهره کسی‌ قضاوت کن باشه؟من ابادنیم و خیلیم به شهرم علاقه دارم،سطح فرهنگ تو اصلا برام مهم نیست فقط دیدم هنوز اینو یاد نگرفتی‌ خواستم بهت حالی‌ کنم.میتونی‌ تشکر کنی‌ و قول بدی تکرار نشه.در ضمن نصف حرفات قابل خوندن نیست سعی کن اول خودت بفهمی چی میخوای بگی بعد بنویسش.از همین الان تلاش کن که چیزهایی رو که بهت یاد ندادن یا قدرت فهمشو نداشتی رو یاد بگیری برات ارزو میکنم بتونی.خواستی بنوسی یکمی دقت کن که بتونم بخونم مرسی ازت.
جمعه 10 آذر 1391 - 21:45
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
بعضی هم دوست دارن هی از خودشان و زندگی کردن در خارج صحبت کنند بابا تیتر یک چیز دیگه است موضوع را عوض نکنید هوای انجا خوب بود اینجا هوا سرد است خیابان های أن شهر اینطور .از مسُولین سایت در خواست می کنم که یک مطلب برای نظر خواهی بذارن که زندگی شما در خارج را توصیف کنید.تو این اقایان کمی خود را خالی کنند.
جمعه 10 آذر 1391 - 23:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
آهان پس بگو تو هم مثل ابرام خوشگله آبادانی هستی. چه بهتر که طرفدار استقلال نیستی. علت اینکه حرفهای منو نفهمیدی به دو چیز بستگی داره اولا اینکه نمیفهمی دست خودتم نیس چون یه بچه 10 ساله میتونه کامنت منو بخونه و بفهمه چی گفتم دوما سانسور بعضی لغات توسط ادمین هستش که این طبیعیه. ببین من اصلا سابقه نداشته که با تو کلنجار برم حتی یه دونه کامنت در مورد تو ندادم تا حالا(99٪ اوقات یا با لنگا کری خوندم یا در زمینه سیاسی و مذهبی و. نظر دادم) اما تو یه جوری اول تند رفتی و خودت شروع کردی که واقعا شکه شدم!!! شاید دلیل تخت گاز رفتنت نسبت به من "شوخی" من با همشهریت بوده!!! به خدا نمیدونم اصلا برام قابل هضم نیست که تو چطور بدون مقدمه هر چی لایق خودت بود را به من گفتی(مگه تهامی پسر خالته یا حرف زشتی بهش زدم که به قبای تو برخورده؟). به نظرم بیش از نیمی از مردم ایران با شنیدن حرفهای دو شب پیش تهامی خندشون گرفت نمونه اش همین جا. هر چند که اون حرفاش در مورد کسانی که روزی هم بازیش بودن را نباید میزد این یعنی نارفیقی یعنی ناجوانمردانه بودن شایدم عقده گشایی پس از 15سال!. بالاخره ولکو خنده و لاف منحصر به فردش.
شنبه 11 آذر 1391 - 01:14
ramniit - مشهد - ایران
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا. میخوای خالی ببندی حداقل درست ببند. میناوند سال 75 اومد پرسپولیس در حالی که مرتضی فنونی زاده سال 72 از فوتبال خداحافظی کرده بود. بعدشم دوست عزیز زمانی که میناوند تو پرسپولیس بازی میکرد مربیای پرسپولیس استانکو و درخشان و بگوویچ بودن. پس میخوای خالی ببندی حداقل تاریخ و مرور کن.
شنبه 11 آذر 1391 - 05:40
daniall - نانت - فرانسه
AЯMAN 2000 - آستارا با اینکه فوتبالش واقعا منحصر به فرد بود ولی‌ خود من هم از شخصیتش خوشم نمیومد.ازت خواهش می‌کنم سعی‌ نکن همه چیز رو قاطی‌ کنی‌.گفتی‌ این آبادانیها.. بازم میگم جمع نبند همین.این اگرم زشت باشه صورتشو خودش انتخاب نکرده و دست خودش نبوده هنوز اینو نمی‌دونی که چقدر این کار احمقانست.
شنبه 11 آذر 1391 - 11:29
takro-abadan-brazil - آبادان - برزیل
خجالت بکشید شما نبودید که ببینید این آقا چه فوتبالی میکرد تو آبادان.شما که نبودید ببینید از کجا به اینجا رسید.شما که نبودید ببینید که چطور ما اموال شخصیش رو خرج فوتبال خوزستان کرد.اگه میخواست مثه بعضی بازیکنا پول پرست باشه که الان بهترین زندگی رو داشت..شما نبودید که ببینید چطور یه بچه فلج بغل می کرد تا بتونه فوتبال بازی کنه.آره اون موقع نه دوربینی بود نه نودی و نه فیس بوکی که توش عکسا آپ بشن.اگه این چیزا بود که ابرهیم ما جفت کسایی بود مثه علی کریمی و فرهاد مجیدی.شما فقط یه سوژه می خواین برا مسخره کردن.همه ما ایرانی ها همینطوریم.برا همینه که این همه بدبختیم.آرمان 2000 واقعا برات متاسفم.بدبخت خوب اگه آبادان و خوزستان نبودن،ایران .. نفت داشت واسه فروختن..اگه فوتبال خوزستان نبود شما بازیکن داشتین؟؟؟خوبه فصل قبل نصه بازیکنا استقلال خوزستانی بودن.مربیتون هم که آبادانی بود.آرمان خیلی بدبختی
شنبه 11 آذر 1391 - 12:04
بچه پرو آبادانی - مانیل - فیلیپین
درد و بلاش بخوره تو سر همه بدخواهاش...زمان اون خدا بیامرز وقتی آبادان دست انگلیسیا بود همه شما تو کفش بودین حالا اینقدر ذلیل شدیم که شما مسخره کنین مارو!؟ واقعا که از عرش به فرش رسیدیم ولی در عوض قم شد استان!!!
شنبه 11 آذر 1391 - 14:44
nader46 - لندن - انگلیس
حالا حالا‌ها باید بسوزی تا تورو قاطی‌ باقالی‌ها حساب کنم و جوابتو بدم،،فعلا تو خماری جواب بمون:)))اگر خیلی‌ ناراحتی‌ خوب یک قدم برو جلو تر،،البته بوق هم یادت نره!!!
شنبه 11 آذر 1391 - 14:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
daniall - نانت - فرانسه. بازم بهت میگم فقط جنبه طنز داشت نه مسخرگی. چه عجب یه ذره ار بی ادبیت کاسته شد!!
شنبه 11 آذر 1391 - 16:53
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
مثل اینکه کیلومترت خیلی زیاد رفته بالاکمی عقب عقب بیا صفر کیلومتر بشی.تازه أن باقالی باقالیها هم برات زیاده که حرفش می زنی.
شنبه 11 آذر 1391 - 16:57
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
Ramniit مشهد ایران شما واجب است یک سری به حرم امام رضا (ع) بزنی لازم است و کمی این سرخابی های ساندیسی را دعا کنید.
شنبه 11 آذر 1391 - 17:00
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
takro-abadan-brazil. خواهشا ببند و به بیچارگیت برس کسی از تو نظر نخواست که یهو میشنی وسط سفره. نخود هر آش میخوام بدونم یه کاسه نفت خالص تا حالا بهت رسیده که نفت نفت میکنی! نکنه پول نفت تو حسابت میره که یهو آتیش گرفتی؟
شنبه 11 آذر 1391 - 16:51
ramniit - مشهد - ایران
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا. از طرف شما نایب االزیاره هستیم. آخه راهتون دوره و از نظر عقلی هم در تعطیلات بسر میبری خیلی خیلی محتاج دعا هستی. در ضمن هرکی سیبیل داره مطمنا پدربزرگ گرامیتون نیستن.
شنبه 11 آذر 1391 - 18:55
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
بدجوری به مغز اسیب رسیده حرفهای زده می شود که خود گوینده قادر به درک أن نمی باشد با رفتن به حرم و خوابیدن حتماً شفاء خواهید یافت ما هم در جوار کفار برای شما دعا می کنیم.
شنبه 11 آذر 1391 - 23:40
ramniit - مشهد - ایران
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا حرفهای زده شده در حد عقل و درک شما مطمئنا نیست و گنجایش مغز نخودی شما رو نداره زیادی فکر نکن چون از قدیم گفتن عاقلان دانند. یکبار گفتم ولی ظاهرا نفهمیدی ...به قولی هر گردی گردو نیست یا به عبارتی هرکی مشهد یا قم زندگی میکنه حتما نباید مسلمون باشه.
یکشنبه 12 آذر 1391 - 06:28
saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
حقیقتش عادت ندارم هر خبری رو سیاسی ببینم ولی‌ واقعا حکایت ابراهیم تهامی مثل احمدی نژاد هست.در گفته هاش صداقت موج می‌زنه. به تعریفهایی هم که از خودش میکنه اعتقاد و ایمان داره.مشکل, نوعی (اختلال)مالیخولیا به نام خودشیفتگی شخصیت (نارسیسم) که احمدی نژاد هم گرفتار همین بیماریست .قذافی و صدام هم دچار همین بیماری بودند..از کسانی‌ هم که در قید حیات هستند همین دو هموطنمون.این طرف آب سمت ما هم پاریس هیلتون و دونالد ترامپ از همه معروفترند. برای اطلاع بیشتر در مورد این اختلال شخصیتی:. https://www.ravanyar.com/psycologyworld/popup/character-part7.asp.
دوشنبه 13 آذر 1391 - 09:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.