کریمی: امیدوارم ذره‌ای مردم ایران را شاد کرده باشم

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور در جمع سه بازیکن برتر آسیا امیدوارم حداقل ذره‌ای مردم ایران را خوشحال کرده باشم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس علی کریمی پس از حضور در مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست مرد آسیا اظهار داشت: با توجه به شرایط فوتبال ایران امیدوار هستم حضور من در جمع سه بازیکن برتر آسیا در این مراسم ذره‌ای مردم ایران را شاد کرده باشد.
 
وی افزود: به غیر از من دو بازیکن برتر آسیا نیز در این انتخابات بودند که جا دارد به نفر اول تبریک بگویم. هر بازیکنی دوست داشت که در این انتخاب، نفر اول باشد اما قسمت من نبود و امیدوارم سایر فوتبالیست‌های ایرانی به این رتبه در سال‌های آینده برسند.
 
کریمی در پایان خاطرنشان کرد: به نوبه خودم به فدراسیون فوتبال ایران نیز این انتخاب را تبریک می‌گویم و امیدوارم که با وجود اینکه کارمان سخت است اما بتوانیم به خاطر دل مردم و موفقیت‌های آینده فوتبال کشورمان به جام جهانی برویم.
 
پس از این مراسم بازیکن کره‌ای که به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد با علی کریمی خوش و بش گرمی داشت.

+159
رأی دهید
-35

100da21 - نیویورک - آمریکا
ملت ایران روزی شاد میشن که ریخت آخوندها رو نبینن
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 23:02
morid - بوشهر - ایران
ایرانیها هر جا باشند میدرخشند چه جایزه بگیرند و چه نگیرند،به شرطی که نگاهشان به تواناییهای خودشون باشه و زیر یوغ اجنبی و بلا نسبت جیره خوار نباشند.با درود به آقایان علی کفاشیان و علی کریمی و تبریک به همه ایرانیان ایراندوست و مستقل.
جمعه 10 آذر 1391 - 09:40
nader46 - لندن - انگلیس
تو تاج سر مایی علی‌ ،پادشاه خوبانی علی‌،،یکی‌ یه دونه‌ای علی‌..خار چشم رژیمی علی‌،،دشمن غرور و حسادت علی‌،،یاور بی‌ پناهانی علی‌،،کمک بینوایانی علی‌،،مرد به تمام معنی علی‌،،علی‌ علی‌ فقط داش علی‌ جون کریمی،،ایرانی‌ پارسی داش علی‌،،دوستتار آذری و گیلکی علی‌،،غمخوار بلوچ و کردستانی علی‌،،دوست همه اقوام ایرانی‌ علی‌،،محبوب تر از علی‌ تازی,علی‌ جون کریمی دلاور ایرانی‌..خار چشم بعضی‌ استقی اسقاطی‌های عقده‌ای علی‌،،مظهر انسانیت علی‌،،کمک حال بی‌نشان محروان علی‌،،در قالب و دل‌‌های پاک کودکان کار و دخترکان گل‌ فروش علی‌،،نجات دهنده بیماران بی‌ بضاعت علی‌،،فرشته روی زمین علی‌،خدای انسانی داش علی‌ جون کریمی وارث داربی جهنمی علی‌،،علی‌ جون حماسه سازه *3*10*10
جمعه 10 آذر 1391 - 13:27
Afshin London - لندن - انگلستان
برای ما که هیچ فرقی نمیکرد. اگر در جمع سه بازیکن برتر آسیا هم نبودی برای ما عزیزترین بودی و هستی
جمعه 10 آذر 1391 - 17:10
dave07 - سیدنی - استرالیا
حیف که بهترین بازیکنه آسیا نشد ولی‌ ایوالا که بچه‌ با معرفتیه. افرادی مثله احمده عابد سوراخ که هیچی‌ بارشون نیست و فقط ادعا دارن باید از این جوونه رشید معرفت یاد بگیرن.
جمعه 10 آذر 1391 - 18:24
سحر2012 - مشهد - ایران
علی عزی ی ی ی یزمان .دمت گرم.سحر.سپیده از مشهد..عاششششششششقوقارتم
شنبه 11 آذر 1391 - 13:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.