طعم دلنشین فوتبال برای زنان در عربستان سعودی

فوتبال بازی کردن برای زنان در عربستان سعودی کار ساده‌ای نیست، اما دختران جوان در این کشور تصمیم گرفته‌اند به این وضعیت پایان دهند.

+136
رأی دهید
-35

PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
متأسفانه تیم بانوان کشور عزیزامون ایران به اینها خواهند باخت.اعتماد بنفس ایرانی‌ صفر آقا صفر صفر
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 10:29
TANBOORI - کاسکادا - بورکینو
در اون جامعه فعالیتشون به درازا نمی کشه!!!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 11:44
hankooksaram - تهران - ایران
با این حال که نفرت دارم از عرب ها ولی حرکت زنان در سراسر جهان برای یکسان بودن و گرفتن حق خودشون رو میپسندم.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 12:22
TANBOORI - کاسکادا - بورکینو
hankoolsara برای چی آخه از عرب ها نفرت داری؟
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 13:43
tony24 - سءول - کره جنوبی
بله حرکته خوبیه هنکوکسرم - تهران - ایران
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 14:26
ekman - شیراز - ‫ایران
خب به ما چه!!خبر کم بود که اینو منتشر کردید.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 15:33
pull.over - دوحه - قطر
چه خوب انگلیسی حرف میزد. منم میخوام. امیدوارم روش اَی جَی بتونه منو زودتر به این هدف برسونه.منم فوتبال خیلی دوست دارم و بی شک اگه به استعدادهام توجه میشد الان جای کریس رونالدو تو رئال مادرید بودم و زندگی شیرین تری داشتم.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 15:33
pull.over - دوحه - قطر
اونایی که میگن آمریکا طرفدار حقوق بشر و صلح و آزادی و ...است بیان بگن دقیقا سکوت آمریکا در قبال محدودیت ها و فشارهای حکومت عربستان بر مردمش به چه معناست؟ آمریکا دندون تیز کرده برای رسیدن به نفت و گاز ما نه چیز دیگری!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 15:37
khodesham - بودا - مجارستان
چه بانوی زیبایی‌..........!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 17:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
بقول دوستی فوتبال زنها جالبه چونکه با سه تا توپ بازی میکنند. ( با خطر حمله فمینستها و امانسه ها !). زنهای مسلمان بهترین ابزار فشار بر روی مردهای جامعه مردسالار ( از ایرانش گرفته تا عربستان ) را در دستشان دارند و میتوانند حتی یک سیستم سیاسی را بهم بریزند چه برسد اسلام را ( محرومیت مردها از همخوابه گی ). ولی مشکل کار اینجاست که دشمن اصلی خود را که تفکرات اسلامی باشد نمی شناسند. خانم میخواهد هم دنبال توپ بدود هم رو به قبله بایستد و نمازش را بخواند؟ تا حجاب اجباری است زنها شانسی ندارند نه در ورزش نه در زمینه های دیگر!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 16:55
armin parsi - منچستر - انگلستان
چون بیبییاشو ن از عرب ها نفرت داره اگه صادق هستید بگذارید دیگران ببینند
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 17:14
persian_king - وین - اتریش
hankooksaram - تهران - ایران عربها هم واسشون مهم نیست که شما ازشون خوشت بیاد یا نه چون دنیا ازشون خوششون میاد میدونی چرا ؟ چون پول دارن چشمه دیدنه واقیاتو نداری ؟ ایشاله هرچی حسوده چشاشون در بیاد راستی اینم بگم عربها ماهارو آدم حساب نمیکنن که بخایم ازشون خوشمون بیاد یا نه
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 17:26
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
hankooksaram - تهران - ایران. این نفرت شما ابتدا باید از ایرانیانی باشد که کورکورانه از دین خونین آنان و قوانین وحشیانه ی آن و صد البته زیر شکمی برای مردان!! تبعیت میکنند ---در ضمن عرب واقعی عرب عربستان است!! بقیه کشورها بر اثر هجوم این وحشیان عرب شده اند!!!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 17:50
persian_king - وین - اتریش
چرا نمیخایم قبول کنیم که عربها همجوره از ما سرتر هستن از پیشرفته کشورشون تا خدمت به ملاتشون عربهارو تو کله دنیا بیشتر از ما قبولشون دارن چرا چون ون کسی که تو دولت یه مقامی میگیره به مردمش دروغ نمیگه خیانت نمیکنه دزدی نمیکنه ماله بدبختو نمیخوره ولی ما وقتی به یجای میرسیم به برادره خودمونم رحم نمیکنیم فرزه مثال وقتی پدر از دنیا میره سره هرسه پدری همدیگرو لاتوپار میکنیم سره هم کلاه میزاریم تا هرسه پدری بیشتر برسه متاسفم واسه ملتی که از پایه خرابه
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 17:48
monsef_TARIn - ساونا - ايتاليا
والا ما عادت کردیم از عربها از ترکها از افغانی‌ها, نفرت داشته باشیم خودمون هم نمی‌دونیم برای چی‌ ، مد شده لابد
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 18:00
100da21 - نیویورک - آمریکا
متاسفانه نژادپرستی تو خون ایرانی هست، مگه بزرگمرد !حماسه سرا نمیگه : عرب هر چه باشد مرا دشمن است!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 22:25
sepherdad - سیدنی - استرالیا
100da21 - نیویورک - آمریکا-. یکم عربی تو قوی کن برو کامنتهای عرب‌ها رو در مورده خودت بخون! شاید بعد بفهمی چه ابر مردی بوده که اون موقع اینو فهمیده اما تو هنوز نفهمیدی!!!!!!
جمعه 10 آذر 1391 - 06:55
bita tehrani - ونکوور - کانادا
100da21 - نیویورک - آمریکا/ بزرگ مرد حماسه سرای ایرانی‌ از اعرابی که به کشور ایران حمله کردند و آثار تمدن آنرا نابود کردند و کتابخانهٔ‌هایش را آتش زدند و به زنانش تجاوز کردند،مردانش را به نام عجم کشتند و کودکانش را به غلامی بردند،سروده است.شما که برای آن وحشیان سوت و کف نمی‌زنی؟!هر سخن جایی‌ و هر نکته مقامی دارد جناب! واقعا مردمان عجیبی‌ داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 10 آذر 1391 - 09:44
TANBOORI - کاسکادا - بورکینو
جناب سپرداد سیدنی، شما اگر تو استرالیا زندگی می کنی همزیستی آدم های مختلف رو بدن تنفر از هم خوب دیدی، تنفر داشتن از یک قوم یا ملت اول نشانه بی فرهنگی خود است، حالا اگر بالفرض عرب ها از ایرانی ها خوششان نمی آید این را بگذار به جساب همان بی فرهنگی ولی این را همان بدون که هر ملتی بر اساس آنچع عمل می کنه شناخته می شود، مثلا عملکرد ایرانی های مقیم مالزی باعث خوش آمدن یا بد آمدن مردم مالزی از ایرانی ها می شود، عملکرد آیرانی هایی هم برای کار به ژاپن رفتند باعث تصویر سازی ژاپنی ها از ایرانی ها شد، بهتر است به جای تنفر به فکر اصلاح خود بود
جمعه 10 آذر 1391 - 11:45
persian_king - وین - اتریش
bita tehrani - ونکوور - کانادا هر سخن جایی‌ و هر نکته مقامی دارد هاهاها لطفآ درست بنویسین هر سخن جای و هر نکته مکانی دارد نه که هر نکته مقامی دارد هاهاهاها
جمعه 10 آذر 1391 - 15:15
100da21 - نیویورک - آمریکا
جناب سپرداد از سیدنی . من تنها برای انسانیت کف می زنم ... چرا واقعیت را نمی پذیری ؟ شما برخورد با افغانیها را در ایران چگونه می بینید ؟ آیا تحقیر شدن آذری و لر و دیگر قومهای ایرانی را می بینید؟؟؟ ....متاسفانه ( فردوسی ) هم مثل شما خیلی بوقلمون صفت بوده و هر روز یک رنگ عوض کرده ......... اگر ابر مرد را عرب دشمن بود چرا آیین اعراب را پذیرفت؟ و چرا در مدح همانهایی که به گفته شما اثار و تمدنش را نابود کردند شعر سرود. https://ganjoor.net/ferdousi/
جمعه 10 آذر 1391 - 15:59
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا جان اینها آن آن آن قلاب اسلامی کمونیستی را به ملت زور چپان کردند باعث مرگ و نقص عضو یک میلیون در جنگ و ۱۰۰۰۰۰ اعدامی و این‌همه بدبختی شده آند!! تا توانستند با توهین به کوروش فرهنگ ایران باستان و فردوسی آب به آسیاب اسلام و ملا ریختند ملت را به جایی رساندند که باور کند عرب عربستان قاتل --زن باز بچه باز و قاتل و دزد به ایرانی‌ تمدن داد !!!! و خود با کور و کچلهایشان به اروپا و آمریکا آمدند حال میخواهی‌ به فرهنگ ایران احترام بگذارند!!!؟؟؟ زهی خیال باطل!!!
جمعه 10 آذر 1391 - 17:36
bita tehrani - ونکوور - کانادا
وین - اتریش/ اتفاقا اونی‌ که شما گفتی‌ ورژن غلطش هست که بیشتر این غلط مصطلح را تکرار می‌کنند!جناب! بعد هم شما از کجا یک دفعه به مقام پادشاهی رسیدی؟ نکنه از طرف طالبان؟! کامنت‌های نژاد پرستانه شما ضّد ایرانی‌‌ها توی این سایت فراوان است.پس لطفا ساکت!
جمعه 10 آذر 1391 - 18:37
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
پرشین کینگ وین اتریش. خیلی‌ سخت نگیر بابا. اگر دقت کنی‌، میبینی‌ که جفتش دوتاست.!!!! اگر معنی‌ مقام را در این جمله میدونستی، هرگز این حرف رو نمی‌زدی.
جمعه 10 آذر 1391 - 19:25
mehrdad2010 - ونکوور - کانادا
persian_king - وین - اتریش.در ضمن این خانم هم اشتباه نفرموده اند. این بیت از حافظ در نسخه‌های مختلف به صورت‌های مختلف ذکر شده: با خرابات نشینان ز کرامات ملاف/ هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد. که بعضی‌ معتقدند به جای مقام، مکان بوده. حتی اینطور هم گفته شده: با خرابات نشینان ز کرامات ملاف/هر سخن وقتی‌ و هر نکته مکانی دارد.
جمعه 10 آذر 1391 - 18:59
armin parsi - منچستر - انگلستان
armin parsi - منچستر - انگلستان. چون بیبییاشو ن از عرب ها نفرت داره اگه صادق هستید بگذارید دیگران ببینند که صادق نیستید
جمعه 10 آذر 1391 - 19:51
armin parsi - منچستر - انگلستان
شما یک سایت نژادپرست٬نژادپرست که نه آتش بیار معرکه و به بهانه های مختلف موضوع اعراب را به نحوی که ایجاد حساسیت بکند آورده واین نه به نفع ایرانی ونه به نفع خوانندگان روشنفکر این سایت میباشد ضمنا این را بدانید که لقمه پاک خیلی از ایرانیها از اعراب است
جمعه 10 آذر 1391 - 13:03
mehrdad2010 - ونکوور - کانادا
این شعر از فردوسی‌ نیست. تاریخ ادبیات این کشور را خراب نکنید. اون بیت: ز شیر شتر خوردن و سوسمار.. که در ادامه این شعر میاید هم از فردوسی‌ نیست. کمی‌ مطالعه کنید. ارزش شاهنامه و نظایر آن بیشتر از این است که برخی‌ برای توجیه نژاد پرستی‌ و یا بر عکس برای تحقیر ایرانیان و خود فردوسی‌ به آن رجوع میکنند. نکنید این کار‌ها را. در بحث کردن‌هایتان با هم منصف باشید و از افکار خودتان مایه بگذارید نه از دروغ بستن به فردی مثل فردوسی‌.
جمعه 10 آذر 1391 - 18:37
poriyaye_vali - دوحه - قطر
armin parsi - منچستر - انگلستان ..لقمه پاک خیلی از ایرانیها از اعراب است..خوشحالم از اینکه هموطنان بافرهنگی مثه شما هم هستند ومثه بعضی ها نمک نشناس نیستند .. تویی که تو ایران اه نداشتی با ناله عوض کنی وپات که به قطر وکویت ویاامارات باز شد برای خودت کسی شدی حق نداری به عربها توهین کنی...بخدا اگه پولهای این چند کشور نبود ،مردم جنوب ایران برای یه لقمه نان همدیگه رو لت وپار میکردند..
جمعه 10 آذر 1391 - 21:23
Ahora-mazda - تهران - ایران
واقعا تا حالا متوجه نشده بودم . فردوسی میگه که (عرب هر چه باشد مرا دشمن است ) . اما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. که خورشید بعد از رسولان مه. نتابید بر کس ز بوبکر به. عمر کرد اسلام را آشکار. بیاراست گیتی چو باغ بهار. پس از هر دوان بود عثمان گزین. خداوند شرم و خداوند دین. چهارم علی بود جفت بتول. که او را به خوبی ستاید رسول.
جمعه 10 آذر 1391 - 21:40
persian_king - وین - اتریش
bita tehrani - ونکوور - کانادا تا هستمو زدم پادشاهه فارسی زبانان هستم تا کور بشه کسی که نتونه ببینه ارزشه جواب دادن هم نداری طالبان کلان تو قم هستن اگه نمیدونی بدون که طالب از طلبه به وجود آمده چشمیه طالبان قم هستش تا خون در رگم هست پادشاهه فارسی هستم
شنبه 11 آذر 1391 - 01:01
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ARTEMIS-SW/ کاملاً مشخص است که یک عده با قصد و غرض اینجا اینجور کامنت‌ها را میگذارند.آنوقت خیلی‌ از همین آدم‌ها با این شعار‌های دهن پر کن سر یک مسابقه فوتبال ابرو و حیثیت میبرند!
شنبه 11 آذر 1391 - 06:17
kobalt - کرج - ایران
رفقا وبرودرای عزیز لطفا دست از سر فردوسی بردارید پدر جان ما که نه سر پیازیم نه تهش روزی صد بار باید به چیزی که بهش اعتقاد نداریم قسم بخوریم چون سرمون درد نمیکنه کلا تو جایی هستیم که باید آسه بریم آسه بیاییم توقرن21متوجهی حالا به فرض که تمام این شعرها مال اون مرحوم افکار و جهان بینی فردوسی از کلیت شاهنامه قابل برداشته نه چند تا بیت که شاید از ترس فلان حاکم یا مفتی گفته که شعرهای ضعیفی هم هستند یاد بعضی برودرا بخیر که بجای شاهنامه طاغوتی پاسدار نامه نوشتن وبعضی رفقای انقلابی که به کمتر از حافظ وفردوسی کمونیست راضی نمیشدن
شنبه 11 آذر 1391 - 05:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
۱۰۰دا۲۱ - نیویورک - آمریکا. راستش من مثل شما همش شاه نامه نمیخونم و اساسا به شعر هم اعتقادی ندارم، اما به عنوان یک ایرانی‌ در ایران دیدم که چقدر مهاجرین به ایرانی‌‌ها ظلم میکردن، بیشتره مهاجرین پولداره شمال شهر تهران از کربلا یا کابل بودن، دوست خوب افغانی داشتم که الان توی آلمان هست، بیشتر آذری‌ها و شهرستانیها در تهران از پولدار‌ترین ایرانی‌‌ها هستن. تمام ادارات دولتی از وزیر تا پیشخدمت روستای وشهرستانیها هستن.
شنبه 11 آذر 1391 - 10:14
sepherdad - سیدنی - استرالیا
تنبوری - کاسکادا - بورکینو. ۵۸ کشور عرب امروز توی دنیا قدرت دارن! که هرچی‌ بگن سازمان ملل بگه چشم!! اما شما عجم‌های چی‌ دارین، تنفر هم ندارین!! تنفر هم به رگ و غیرت نیاز داره!!
شنبه 11 آذر 1391 - 10:20
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. واقعاً حق با شماست! بوی تعفن افکار حزب توده رو میش حسه کرد !.
شنبه 11 آذر 1391 - 10:23
sepherdad - سیدنی - استرالیا
۱۰۰دا۲۱ - نیویورک - آمریکا. یه جمله یه فرد عرب در مورد ایرانی‌‌ها در سایت ال عربیه نوشته بود که فکر می‌کنم در مورد بعضی‌ ها صادق باشه، نوشته بود زن‌هاشون بخصوص شوهر دارشون( مادراشون) فقط به عشق ما میان زیارت! (البته من خودم دیدم برای مرد عرب چه میکردن این حجاج شما!!).
شنبه 11 آذر 1391 - 10:30
100da21 - نیویورک - آمریکا
سپرداد از سیدنی / بله ، متاسفانه بنیاد گراهای افراطی امثال شما در ملتهای دیگر هم هست که انسانیت را فراموش کرده اند و همه چیز را در بی حرمتی به نژاد و ادیان همدیگر می بینند.اما شما مطمئن باش آب دریا با دهان چند سگ نجس نمیشه .ز دیو و دد ملولم انسانم آرزوست،..و بعد من نمی دانم که شما کجای ایران زندگی کرده اید که این همه عدالت اجتماعی را دیده اید، که همه پست و مقامها بین بلوچ و آذری و کرد و عرب تقسیم شده، سپرداد عزیز در شما نمی توانید در سراسر ایران یک نظامی عالی رتبه یا یک فرماندار پیدا کنی که از اقلیتهای مذهبی ( مسیحی ، سنی مذهب ، زرتشتی و...) باشه... شما بهتر است به جای دیدن شمال شهر تهران ، تمام ایران را ببینید.محرومترین نقاط ایران مربوط به اقلیتهای قومی است ، بلوجستان و خوزستان ، کردستان ،و ترکمنها......
شنبه 11 آذر 1391 - 15:39
bita tehrani - ونکوور - کانادا
پس درست حدس زدم از طالبان.مرسی‌ جوابت پادشاه خیالی!
یکشنبه 12 آذر 1391 - 10:49
sepherdad - سیدنی - استرالیا
100da21 - نیویورک - آمریکا. اول از انسانیت دم میزنی‌ و از عرب دفاع میکنی‌!!,!!!!!! از کسانی‌ که ۲۰۰۰ سال به مردم این کشور حمله و تجاوز کرده‌اند( بخوان داستان شاپور ذل اکاتف رو که باغارتگرأن چه کرد تا مرزهای جنوب ایران آرام شد) از کسانی‌ که دروغ را برای رسیدن به هدف مجاز میدانن دفاع میکنی‌ (تقیه!! )بعد میشوی دلسوز مردم ایران!! از افغانستان و بستن رودخانه هیرمند بر مردم سیستان دفاع میکنی‌!, بعد میشوی دلسوز مردم سیستان! . شما وکیل مردم نیستی‌ و اگر هم بودی از طرز نام گذاری مردم, که مردم ایران را به گروهای کوچک تقسیم میکنی‌ بجز تفرقه هدف دیگری نداری مردم ایران یه ملت هستن و هیچ فرقی بین انها نیست.
یکشنبه 12 آذر 1391 - 17:06
100da21 - نیویورک - آمریکا
سپرداد از سیدنی// اول از انسانیت دم میزنی واز عرب دفاع میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این گفته شما چه معنی میتونه داشته باشه؟؟ نژادپرستی شما در این حد که 25 کشور دنیا را به عنوان انسان قبول نداری. .. اشتباه امثال شما این است که در 2000 سال گذشته زندگی میکنید، و با قرن 21 خیلی فاصله دارید . ...........دوست عزیز برو تحقیق کن لطفا ، ایران هم در مسیر چند رود منتهی به کشور عراق سد احداث کرد و از مانع ورود آب به عراق شد، . .. . اقوام بلوچ ، آذری ، لر و کرد ، عرب , فارس ، ترکمن و .... کشور ایران را تشکیل میدهند این یک ( واقعیت ) است . فرهنگ و زبان یک عرب با یک آذری و یک بلوچ با یک کرد کاملا متفاوت است ، اما همه همنوع و هموطن هستند ،اگر غیر این است شما بگو.....دوست عزیز لطفا دنیای امروز را ببین
دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.