علم الهدی: اطلاع مردم از امور جزئی صلاح نیست

امام جمعه مشهد گفت: نباید با تضعیف مسوولان در آستانه انتخابات آینده زمینه تنش را فراهم کرد و یا جامعه را مضطرب نمود.

به گزارش ایرنا، ˈسید احمد علم الهدیˈ‌ سه شنبه شب افزود: در آستانه انتخابات باید از بیان هر سخن و هر اقدام که جامعه و مردم را ملتهب و نگران کند پرهیز شود. اگر به این امر توجه نشود موجی در جامعه ایجاد می شود و عده ای که جایگاهی در کشور و نظام ندارند سوار بر این موج شده و با جلب آرای مردم به مراکز تصمیم گیری نظام نفوذ می کنند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: انتقاد از عملکرد مسوولان نباید منجر به تضعیف آنان شود و زمانی که از مسوولی انتقاد می شود باید در کنار آن راهکار صحیح نیز ارائه شود و باید دوستانه، مهربانانه و به دور از تضعیف مطرح شود.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: غیر از دستگاههای نظارتی که مکلف به نظارت بر عملکرد مسوولان و دستگاههای اجرایی هستند باید با تلاش نخبگان حوزوی و دانشگاهی ساز و کاری طراحی شود تا بدون آنکه مسوولی تضعیف شود مردم در جریان عملکرد وی قرار گیرند و در این ارتباط از او سوال کنند.

وی اظهار داشت:‌ باید نشاط سیاسی در مردم و جوانان ایجاد شده و برای حفظ این نشاط مردم و جوانان در جریان مسائل کلی کشور قرار گیرند.

امام جمعه مشهد گفت: این به منزله اطلاع از امور جزئی کشور و نظام نیست و عموم مردم نیاز نیست در جریان مسائل جزئی و اطلاعاتی و امنیتی قرار گیرند چون اطلاع عمومی از این مسائل مغایر مصلحت نظام است.

علم الهدی افزود: برخورد رهبر معظم انقلاب با سران فتنه بعد از انتخابات همانند برخورد حضرت علی(ع) با سران فتنه در آن زمان بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب نظیر حضرت امام علی(ع) بگونه ای اقدام کردند که سران فتنه در بایکوت سیاسی قرار گیرند.

امام جمعه مشهد افزود: اگر سران فتنه یکصد سال هم عمر کنند زمینه فعالیت سیاسی برای آنان فراهم نمی شود و مجاهدین خلق هم تا 50 نسل آینده نمی توانند در کشور قد علم کرده و اقدامی انجام دهند.

وی اظهارداشت: اگر با سران فتنه برخورد می شد و یا محاکمه می شدند برخی از این امر سوء‌استفاده می کردند.

در خبر ایرنا، مقصود علم الهدی از سران فتنه در زمان امام علی(ع) مشخص نیست.

+23
رأی دهید
-139

compatriot - تورنتو - کانادا
سید احمد علم الهدی -"سید" چقدر از این کلمه بدم میاد یاد آدمهای شیاد و حقه باز میفتم.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 02:46
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
پیر خر شکم گنده !!! ( البته اشکنه چه کارها که نمی کند ) فکر کردی تو و اون رهبر چلاقت عمر نوح می کنید !!! نسل جوان ایران برای شما عمامه به سرها پشیزی ارزش قائل نیست و با نشان دادن اسلام ناب محمدی به مردم بیشتر مردم دیگر نه اعتقادی به این دین شیطانی دارند نه برای رهبران این دین مزخرف تره خرد می کنند !!! شما سالهاست با استفاده از جهل و خرافات بر مردم حکومت کرده اید به زودی دوره رنسانس در ایران فرا میرسد و مسجد ها مانند کلیساها منزوی شده و خیلی ها برای دستشویی رفتن هم از آن استفاده نمی کنند !!!!!!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 02:58
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
بر پدر همتون لعنت که با پول یامفت این ملت بیچاره فقط مشغول تن پروری و زرزر اضافی هستید!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 03:06
naderan - یوتوبوری - سوید
من روزی را میبنم که مردم به هر دینی باور ولی مسلمانی را دورغ میدانن شما ملاها مقصرید
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:04
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ملت ایران خودشون واسه خودشون قیم انتخاب کردنند از این ملت هالو تر وجود نداره . خودشون اعلام کردنند که شعور کامل و کافی ندارند و تشخیص نمیدهند راه چاهشون چیه و افسار رادادنند دست ولایت وقیح که راه را بهشون نشون بده و خوب و بد را براشون مشخص بکند.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:20
mashhabib - کبک - کانادا
این بقول شما فتنه تا کجای شما را میسوزاند که هر چیزی میشود. هی میگویید فتنه. بزودی سیل فتنه بلند میشود و دودمان شما . خیانتکاران را به باد میدهد.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:55
احتراز - دورف - آلمان
نه از کلی‌ خبر دارن ،حالا از جزئی نباید خبر داشته باشن. برای شما آخوندها هر چی‌ مردم کمتر بدونن بهتره
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 05:02
farhad352 - تهران - ایران
خیلی وقته دوران خر بزرگتری شیخ های بیشرف عرب زاده خمس و زکوت خور به پایان رسیده است. مرگ بر چلاق علی صدقه خور بیشرف و تمامی کاسه لیسان حـ... و ملایان پست فطرت ایران بر باد ده. لعنت بر خمینی دجال و مردم فریب. درور بر آزادی و وطن پرستان ایران زمین
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:27
naderan - یوتوبوری - سوید
این مردم یک عاشورا دیگری را بر سر شما میاورن.که کربلا را جشن بدانید
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 06:00
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( 1 )-- یک ساعت و نیم پیش جلسه من به عنوان مدیر عامل و رییس هیئت مدیره بهشت با خدا و هیئت مدیره محترم جهنم و عزرائیل به پایان رسید !، و در این جلسه پیرامون وضعیت حقوق بشر در ایران صحبت کردیم و از رفتارهای ضّد انسانی‌ آخوندهای شیاد در ایران صحبت شد که خداوند نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد اشک از چشمان خدا جاری شد و ما برای اولین بار اشک خدا را دیدیم ؛ !، در این جلسه خداوند به ما گفت این جرثومه‌های فساد مرا هم نزد ملت بدنام کرده اند !، که به عزرائیل دستور داد که تا پایان نیمه اول ۲۰۱۳ میلادی جان سه تن‌ از آخوندهای کلاش را بگیرد و تحویل مدیریت جهنم بدهد تا به اشدّ مجازات برسند !، که متأسفانه به دلیل محرمانه بودن جلسه از ذکر نام این ۳ تن‌ آخوندهای کثیف معذورم , تا ملت خودشان شاهد و ناظر آن باشند !، از خداوند سوال کردم که همه دست به دعا شده اند و خدا خدا میکنند ؛ چرا شما خودت را نشان نمیدهی و به داد آنها نمیرسی ؟، خداوند مهربان فرمودند که آخوندها کاری کرده اند که من از ملت ایران شرمنده و شرمسارم و از خدا بودن خود نزد ملت ایران خجالت می‌کشم !،....>>>
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 08:24
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( 2 )-- در پایان خداوند فرمودند بعد از بشار اسد نوبت بهار ایرانی است و من به همراه ملت ستمدیده ایران تکلیف خود را با این آخوندهای مکّار و فاسد و دروغگو مشخص خواهیم کرد و برای همیشه ریشه این جرثومه‌های فساد را از شر ایران و ایرانی خواهیم کند , که دوباره ملت ایران آرامش خود را بدست بیاورند و همه با هم بدون آخوند ، با صلح و صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی‌ کنند !، که من و مدیر جهنم و عزرائیل بلند گفتیم آمین! ، و سپس خدا در حالی‌ که هنوز اشک می‌ریخت جلسه را ترک کرد !،، دوستان ایرانی امید داشته باشید که خدا با شماست .
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 08:25
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
ˈسید احمد علم الهدیˈ‌ . لطفا خفه
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 08:57
m4ssod - لندن - انگلستان
مرتیکه پشمالو خیکی. تو برو بمیر!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 09:36
shahramareia - تهران - ایران
نمیدونم چرا اینقدر شباهت است بین خرس قهوه ای و این تن لش؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! کسی میداند چرا؟
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 09:37
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
به خاطریکه مردم جنبه ندراند ..یه ذره صبر ندارند فقط میخوان بریزن تو خیابون اغتشاش و شیشه‌ای بشکنند !
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 10:02
Star bandar - تهران - ایران
اقا اخوند زرنگه خوب میفهمه از این ملت چطورى سواری بگیره (از نوع شکمی(خمس)وزیر شکمی (صیغه)که ملت هم لبیک میگویند..کرم از خود است مگر این چند روز قبل تو محرم ندیدید از دیندارو وبی دین چنان میزدند به سرو کله شون که انگار بابا شون مرده
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 10:57
sooly - بوکان - ایران
چقد چندش اور است این موجود کثیف
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 11:30
Afshin London - لندن - انگلستان
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان- دم شما گرم با جلسات تون ولی خدمت خدا بفرمایید که سه تا آخوند کمه، حداقل سه هزار و اگه شد حتا سی هزار تا از این آخوندا کم بفرمایند تا بلکه ایران و دنیا از شر اینا راحت بشه
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 12:57
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران. نه بابا!!!؟ راست میگی!؟ چطور وقتی میخواین یه اراجیفی رو به عنوان سیاست خارجی یا داخلی اعمال کنین میشه حرف ملت ایران و یا مثلا احاد ملت اینو خواستن، اینجا که میرسه مردم جنبه ندارن؟! تو کی هستی أصلا که بخوای نظر بدی راجع به جنبه مردم؟! در حد ٧٠٠٠ تؤمن در ساعت نظر بده، نه بیشتر
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 13:43
hamidesabz - لندن - انگلیس
امور جزئی! ثر.ت به یغما برده مردم توسط ایشان و خانواده اش تمور جزئی به حساب می آید؟
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 14:15
kobalt - کرج - ایران
کلاً اشکنه و پیاز نفاخه
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 14:39
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران- تو جیره خار جنبه نداری، ...چرا مردمو بی‌ جنبه خطاب میکنی‌؟!
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 14:58
souroosh - ساری - ایران
حیف حیوان
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 15:02
parviz1 - کترینگ - انگلستان
اره والله.مسائل جزئی مثل میلیاردها دلار پول نفت چی‌ شد و یا کشتار ملّت بیگناه به‌‌ دستور گدا علی‌ شیره و یا توله مجتبی کجاها پولها و چندین تن شمش طلا را گذاشته و هزاران جور نقشه برای نابودی ایران و ایرانی و،،،،،،،،، بزودی ترتیب هر چی‌ ملا و مزدور و انگلهای رژیم اسهال مشخص خواهد شد.اونم خیلی جزئی.
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 16:32
sia-2012 - تهران - ایران
گردن که گردن نیست , گردن خره !!
جمعه 10 آذر 1391 - 03:42
sara_ra - تهران - ایران
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان . لطفا در جلسه بعدی به خدا بگید که سارا گفت مگه نبینمت...2 ، 3 تا چیه؟؟ نسل همه اخوندا و مزدورانشون باید کنده شه...اگه نه کلامون میره تو هم.
جمعه 10 آذر 1391 - 11:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.