مصباح یزدی : رای عدم کفایت؛ پروژه دشمن برای اثبات فرضیه خطای رهبر در تائید احمدی‌نژاد است

دیگربان : محمدتقی مصباح‌یزدی می‌گوید «دشمنان» تلاش می‌کنند ثابت کنند علی خامنه‌ای در تائید محمود احمدی‌نژاد اشتباه کرده است.
 
به گزارش روز دوشنبه (ششم آذر) سایت «رجا‌نیوز»٬ آقای مصباح‌یزدی این مطلب را هفته گذشته در جمع گروهی از دانشجویان بیان کرده است.
 
وی گفته «دشمنان اعلام کرده‌اند حتی اگر یک روز به پایان زمان ریاست جمهوری کنونی باقی مانده باشد باید رأی به عدم کفایت او {احمدی‌نژاد} داده شده و فرضیه اشتباه رهبری در تائید او را اثبات کند.»
 
این روحانی محافظه‌کار اشاره‌ای به نام و نشانی این «دشمنان» نکرده است٬ اما گفته آن‌ها به عوامل «استکبار» تبدیل شده‌اند.
 
مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به «خائنان منافقی» اشاره کرده که با همراهی غرب تلاش می‌کنند با دامن زدن به گرانی‌ها «صدای اعتراض ملت علیه نظام را بلند کنند.»
 
در ماه‌های اخیر در پی افزایش مشکلات اقتصادی در ایران بحث سئوال٬ استیضاح و حتی رای عدم کفایت احمدی‌نژاد در مجلس مطرح شده بود که با دستور خامنه‌ای نمایندگان در این باره سکوت اختیار کردند.
 
قرار بود در مجلس از محمود احمدی‌نژاد در خصوص مسائل و مشکلات کنونی کشور پرسش‌هایی مطرح شود که رهبر جمهوری اسلامی مانع از این اقدام شد.
 
گروهی از محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای به خاطر مقاومت احمدی‌نژاد در برابر دستورات وی خواستار برکناری او از قدرت هستند٬ اما خامنه‌ای از آن‌ها خواسته احمدی‌نژاد را تا پایان دولتش تحمل کنند.
 
رهبر جمهوری اسلامی که در دوره انتخابات ریاست جمهوری از احمدی‌نژاد حمایت کرده و نظرات او را بیش از هر مقامی دیگر به نظرات خود نزدیک‌تر اعلام کرده بود٬ تلاش می‌کند دوره وی بدون تنش به پایان برسد.
 

+31
رأی دهید
-46

be_pa.khaste - هارلم - هلند
این ۲ تا همو رو نگاه تمساح یزدی با اون یارو لاریجانی ۲ جانی ۲ تا اشغال
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 01:33
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یعنی از آخوند جماعت پر رو تر، خود بنیان گذار اسلامه
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:03
perser68 - فلوریدا - امریکا
جانم،آنچنان در زیبائی بیکران قیافه‌های کریهه مالیخو لیایی هم محو شدن که کم مونده یه ماچ هم از هم بگیرن!چهار تا آدم کش دزد کلاهبردار
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:29
mehrbaran22 - هال - انگلستان
آقای تمساح نقدی (نسیه قبول نیست) باز سرشونو از آب در آوردن و افاضات کردن.تورو خدا به قیافه کریهش نگاه کنین. نمی‌دونم اگه این بشر از مادر زاده نمی‌شد دنیا چیش کم میومد؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:31
ملاصدرا - شیراز - ایران
مطمئنا احمدی نژاد در چند ماه باقی مانده از ابزار تهدیدی که استفاده کرد و اتفاقا کارگر افتاد باز هم استفاده خواهد کرد و ایت الله مصباح پیشدستی کرده و از ترس انکه رهبری بخواهد عدم کفایت احمدی نژاد را تایید کند این موضوع را مطرح کرده تا ایشان را در مقابل عمل انجام شده قرار داده باشد.واقعیت اینست که احمدی نژاد در چند ماه باقی مانده سعی میکند خود را به نقطه ای برساند که پس از دوران ریاست جمهوریش بلایی که بر سر موسوی و کروبی امد بر سر او نیاید و این صحبتهای مصباح برای بالا بردن آستانه تحمل رهبری میباشد!!!!در واقع این آیت الله مصباح است که با حمایت و دفاع تمام قد از احمدی نژاد اکنون به پشیمانی افتاده و راهی برای خروج از منجلابی که خود تولید کرده ندارد!!!
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 08:12
irane aziz - وین - اتریش
خب ابلیس،حالا بگو بالاخره منظورت اینه که احمدی نژاد ،بده اما خامنه‌ای هم اشتباه نکرده،یا هر ۲ خوبن و دنیا دارن اشتباه می‌بینن؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 08:35
ghafas - مشهد - ایران
به غلط کردن افتادذین نه ؟ دارین فکر می کنین چه کار کنین ثابت نشه بصیرت رهبرتون در نماز جمعه خرداد 88 یه وراجی تمام عیار ابلهانه بود ؟فرار می کینن از اینکه دنیا بفهمه میرحسین و یارانش چقدر عاقل و دور اندیش بودند بی اونکه زرت و پرت بصیرت مصیرت داشته باشن .فرار می کنین از اینکه کسی زخم دستاتون رو که احمدی نژاد نمک نشناس گازشون گرفت ببینه نه ؟ الهی ...آخی ..
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 08:43
sama128 - شیراز - ایران
التمساح الیزدی فی امور کیک الیزدی فی WC - دامت حفاظاتو یا دامنت حافظت باشه انشاء ا.. از عقب . مگر شما نمیگید که ولی امر مسلمین جهان که یه مشت لب گور در مجلس مردگان رهبری انتخابش کردند با عالم غیب در ارتباط هستش و از همه چیز آگاه طرف حامله که بشه هفته اول که سونوگرافی تشخیص نمیده دختر یا پسر آقا از دور تشخیص میده میگه خواجه است ببین قدرت تشخیص چقدر بالاست پس چرا زمان انتخاب احمدی فشار اینقدر قدرت تشخیص پایین بود نکنه واقعا ته هش خیس بود.
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 06:42
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
این اخوند مصباح انقدر در برابر خامنه ای خودرا کوچک کرد که کفش اش را بوسید و معلوم است کسی مثل تو مصباح کفش بوس هیچگاه نمیخواهید ولی نعمتت سید علی شیره ای به خاطر تایید کردن احمقی همچون احمدی نژاد زیر سوال مردم و بخصوص سیاست مداران دنیا قرار گیرد.
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 09:29
مانفرد - ایران - ایران
انگاری مصباح و لاریجون دارند با هم تانگو میرقصند.با سمفونی شماره 3 بتهون.چه عاشقانه هم به هم نیگاه میکنند آدمو یاد کارتون سیندرلا میندازه فقط خدا کنه ساعت دوازده شب نشه
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 09:47
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
سید علی‌ سگ دست از موقعی که خیر سرش رهبر شده، با تصمیمات گاویانش(داهیانه) فقط گند زده به اوضاع مملکت، یعنی‌ گاو پیش سید پشم علی‌ پرفسوره، ولی‌ برادران ساندیسی ناراحت نشن چون بالاخره کشور به گاو هم احتیاج داره دیگه!؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 12:11
kabootar - لاهور - پاکستان
حاج آقا پروژه بعدی تون علی آقاست؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 14:20
Kamran631 - لیون - فرانسه
یعنی‌ به زبون لری: رهبر شکر خورده که احمدی نژاد رو انتخاب کرده، ولی‌ نباید جایی گفت که سید علی‌ گدا سگ دست اشتباه کرده !!
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 15:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.