نامه تند رییس جمهور لبنان به احمدی نژاد: چرا از خاک لبنان برای پرواز پهبادها به اسرائیل استفاده می کنید؟!

رییس جمهور لبنان طی نامه ای به احمدی نژاد ایرن را به خاطر دادن هواپیاهای بدون سرنشین به حزب الله لبنان سرزنش کرد!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از jerusalem ، میشل سلیمان رییس جمهور لبنان طی ارسال نامه ای به همتای ایرانی خود مراتب اعتراض لبنان را به پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایران از خاک این کشور به حریم هوایی اسراییل را به احمدی نژاد اعلام کرده است.

این خبر توسط یکی از مقامات بلند پایه لبنانی منتشر شده است.

وی گفته است که میشل سلیمان این نامه را از طریق مجید نامجو وزیر نیروی ایران که اخیرا به لبنان سفر کرده بود به احمدی نژاد ارسال کرده است.

وی در این نامه، از ایران به دلیل عدم همامنگی با دولت لبنان در انجام این عملیات در خاک این کشور انتقاد کرده و مدعی شده که ایران با انجام این عملیات قوانین و معاهده های بین اللمللی را زیر پا گذاشته است.

به گفته المستقبل، سلیمان در این نامه، این عمل ایران را باعث نقض حاکمیت ملی لبنان و جریحه دار شدن احساسات این کشور قلمداد کرده است.

این نامه پس از بازدید علی لاریجانی از دمشق نوشته شده است.

لاریجانی پیش تر و در محکومیت حملات به غزه، اعلام کرده بود که کشورهای منطقه باید نیرو و سلاح و امکانات خود را به جای فرسایش و ایجاد درگیری در سوریه، به سوی مردم فلسطین ارسال نمایند، تا در مقابل رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود.

همچنین با ستایش و قدردانی از مقاومت حزب الله لبنان و حماس،انها را نیروی استراتژیک قلمداد کرده است.

در پی این اظهارات لاریحانی، سید حسن نصرالله خطاب به رهبران کشورهای عرب و مسلمان گفته بود که تنها همدردی و بازدید شما از فلسطین و غزه کافی نیست بلکه فلسطین و غزه به ارتش و کمکهای نظامی شما نیز احتیاج دارند.

المستقبل به نقل از همین منبع خبری اعلام کرده است که میشل سلیمان با ناراحتی از این اظهارات گفته است که بیان چنین مطالبی بر خلاف قطعنامه است که در ماه ژوئن توسط کمیته گفتگوی ملی لبنان به تصویب رسیده است. این قطعنامه پیرامون دوری جستن لبنان از مناقشات منطقعه به تصویب رسیده است.

سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان دیروز اعلام کرده بود که در جنگ اینده با اسراییل هزاران موشک به این کشور توسط حزب الله شلیک خواهد شد.

+160
رأی دهید
-26

rezgar - لینشوپینگ - سوئد
لبنانیها و حتی فلسطینیها کم کم دارند سر عقل میایند که دوستی و رابطه با رژیم ایران راه حل نیست بلکه بهم زدن رابطه دوستی و دیپلماتیک با رژیم توطئه گر و متخاصم ایران راه حل میباشد.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 23:28
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
rezgar - لینشوپینگ - سوئد, لبنانی‌های اصیل از حکومت جهل و جنایت و خون آشام ولایت اعدام و اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران همیشه متنفر بوده‌اند، اما در مورد مفتخوران تروریست فلسطینی فکر کنم حق با شماست.
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 01:16
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
حتما براش نوشته: آخه ای عنتر، مگه خودت کشور نداری؟ خب خبر مرگت از کشور خودت شلیک کن دیگه!
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 05:20
exam292 - تهران - ایران
جهت اطلاع وطن فروش های خارج نشین: حاکمهای عرب همگی نوکرهای آمریکا و اسرائیل هستند. در آینده ی نزدیک بیداری اسلامی مردم منطقه وضعیت را تغییر خواهند داد...
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:27
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
داخل نشینه جیره خار، شما لزمنکرد پیش بینی‌ کنید، نتیجه کاملا واضح و آشکار! فقط ۱ نگاه به قذافی و دیگر دیکتاتور‌ها بنداز تا بفهمی سرنوشت سران جبار ایران چه خواهد بود.
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 09:56
Hatikva - توبه موری - انگلستان
تو هم نوکر سید علی‌ گدا و نوکر ساندیس
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 10:04
Hatikva - توبه موری - انگلستان
exam292 - تهران - ایران. تو هم نوکر سید علی‌ گدا و نوکر ساندیس
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 10:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
exam292 - تهران - ایران. اگزما ی اسلامی !!!!!کسی‌ حوصله‌ ی پاسخ به تو مزدور جدید را ندارد فکر نکن کامنتهای ۲ زاری برای ساعتی ۷۰۰۰ تومان تو کوبنده است!!!!!
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 11:20
abdolmalek - رامسر - ایران
exam292-تهران-ایران...احمق جان شما نوکر کی هستی؟؟؟ نوکر آمریکا و اسراییل بودن شرف داره بر نوکری روسیه دزد چپاولگر...
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 13:21
exam292 - تهران - ایران
حرف حق تلخه... بعضی ها به زور هم که شده می خوان چشم هاشونو رو حقیقت ببندن... من طرف حق هستم...
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.