مدارک محرمانه پلیس در میان کاغذ‌های رنگی‌های جشن در نیویورک

به گفته رسانه‌های آمریکایی مدارک محرمانه پلیس جز کاغذ رنگی‌های تزئینی بوده که در رژه سالانه فروشگاه زنجیره ای 'میسیز' در نیویورک استفاده شده است.

دبلیو پی آی اکس، یکی از تلویزیون‌های نیویورک گزارش کرده است که این مدارک، خرد شده اما خوانا بوده‌اند و به پلیس منطقه 'نسا' تعلق داشته‌اند.

گفته می‌شود در این مدارک، اطلاعات بانک و شماره ملی کارمندان پلیس نوشته شده بود.

این مدارک افقی خرد شده بودند، نه عمودی در نتیجه اطلاعات آنها کاملا دیده می شدند.

ایتن فینکل اشتاین، یک دانشجو که متوجه تکه کاغذ خرد شده ای بر روی کت یکی از دوستانش شده بود به شبکه تلویزیونی دبلیو پی آی اکس گفت: "روی کت (دوستم) افتاد و روی آن یک شماره ملی نوشته شده بود."

او و دوستش به دنبال خرده کاغذهای دیگر گشتند و اطلاعات بیشتری پیدا کردند.

آقای فینکل اشتاین گفت: "شماره‌های تلفن، آدرس، شماره‌های ملی، پلاک اتومبیل‌ها و بعد گزارش‌های پلیس از حوادث را (روی این تکه کاغذها) پیدا کردیم."

روی برخی از این تکه کاغذها آمار مربوط به دستگیری‌ها و گزارش‌های پلیس درباره آنها دیده می‌شد و برخی دیگر هم نام کارآگاه‌های منطقه نسا را در بر داشته‌اند.

یک نماینده پلیس‌ منطقه به این تلویزیون گفته است که "پلیس در این باره بسیار نگران است. ما در این باره تحقیق و مراحلی را که باعث شده این مدارک پخش شود را مرور خواهیم کرد."

فروشگاه میسیز خرد کردن این مدارک را رد کرده و گفته است که از کاغذهای تزئینی استفاده کرده است که سوراخ شده اند نه تکه تکه.

+42
رأی دهید
-15

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.