حسن نصرالله: در جنگ آینده، هزاران موشک بر تل آویو فرود خواهد آمد

حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان

چهار روز پس از برقراری آتش بس میان اسرائیل و تشکل های مسلح فلسطینی در غزه، حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به اسرائیل هشدار داد که پس از حمله روزهای گذشته به غزه، در اندیشه حمله به حزب الله لبنان نباشد.
 
آقای نصرالله در این اخطار خود به اسرائیل گفت: باید بداند که در صورت نادیده گرفتن این هشدار، «هزاران هزار موشک حزب الله بر سر تل آویو فرود خواهد آمد، و سراسر اسرائیل به جهنمی برای صهیونیست ها مبدل خواهد شد».
 
حسن نصرالله ظهر روز یکشنبه این هشدار را در سخنرانی «ظهر عاشورا»، در عزدارای های حسینی در لبنان بیان کرد.
 
دبیرکل حزب الله گفت: در صورت خطای محاسبه اسرائیل، از «کریات شمونا تا ایلات، جبهه جنگ برای حزب الله خواهد بود».
 
«کریات شمونا» شمالی ترین نطقه مرزی اسرائیل با لبنان و ایلات بندر جنوبی اسرائیل در نزدیکی عربستان و اردن است.
 
در نبرد ۳۳ روزه تابستان شش سال پیش، دورترین راکت از میان صدها راکتی که حزب الله به اسرائیل شلیک کرد، به کمی پایین تر از شهر حیفا رسیده بود.
 
حسن نصرالله در ماه های اخیر بارها تاکید کرده است که زرادخانه کنونی حزب الله به شدت تقویت شده و قابل مقایسه با انبار حزب الله در زمان نبرد ۳۳ روزه نیست و اکنون موشک های میان بردی در اختیار حزب الله است که می تواند تا به بندر ایلات برسد.
 
حزب الله دو ماه پیش نیز مسئولیت ارسال یک پهپاد ایرانی با نام «ایوب» را به آسمان اسرائیل برعهده گرفت و اسرائیل را به چالش طلبید.
 
حسن نصرالله در شب تاسوعا نیز در یک سخنرانی دیگر به طعنه زدن به اسرائیل پرداخت و گفت: «حال که از گروه های فلسطینی در غزه شکست خورده اید، آیا دیگر می توانید در فکر حمله به عوامل دیگری در منطقه باشید که بسیار قوی تر هستند؟»، که اشاره وی به حزب الله و ایران بود.
 
آقای نصرالله در هشدار روز یکشنبه خود به اسرائیل، به این ارزیابی ها اشاره می کرد که احتمال دارد اسرائیل پیش از فرارسیدن زمان برای عملی کردن گزینه نظامی احتمالی در برابر ایران، بخواهد پس از لطماتی که به توان نظامی تشکل های مسلح فلسطینی در غزه وارد کرد، حال در مرحله بعدی، درصدد حمله به حزب الله لبنان باشد.
 
این ارزیابی در روزهای پس از پذیرش آتش بس میان اسرائیل و حماس، از سوی ناظرانی در اسرائیل هرچه بیشتر مطرح شده است.
 
حسن نصرالله در سخنان ظهر عاشورا، برای چندمین بار در روزهای گذشته، از جمهوری اسلامی ایران به خاطر کمک های نظامی به تشکل های مسلح فلسطینی قدردانی کرد و گفت: چند عدد «فجر- ۵» کافی بود که تل آویو را بلرزاند و پرسید: «اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، چند موشک دیگر به سایر شهرهای خود را تحمل خواهد کرد؟»
 
آقای نصرالله در این نطق دوباره مانند چند روز گذشته از کشورهای عرب و اسلامی نیز خواست که «ارسال جنگ افزار به سوی غزه را روان کنند» و از تعارف کردن ها و لابی گری های بیهوده و بی ثمر و دلخوش کردن به اینکه «چند قروش پول به فلسطینی ها بدهند» (بویژه اشاره به قطر که به تازگی ۴۵۰ میلیون دلار دیگر هدیه مالی به غزه اعطا کرد) یا «کمی دارو برای غزه بفرستند» (بویژه اشاره به مصر)،  دست بردارند و این تظاهرکردن ها را کناری بگذارند و مانند ایران «شجاعانه» عمل کنند.
 
حسن نصرالله گفت: «عواملی هستند که هر روز می خواهند چنین نشان دهند که اسرائیل، دوست دنیای عرب و ایران، دشمن اعراب است، اما هر روز از نو دوباره ثابت می شود که این ایران است که دوست واقعی اعراب است...».
 
در آیین روز یکشنبه در بیروت، هزاران نفر از زنان و مردان شیعه لبنانی سیاه پوش که سربندهای سبز با نوشته «لبیک یا حسین» و غیره بر سر داشتند، با فریادهای «فجر- ۵، فجر تازه ای برای فلسطینی هاست»، از سخنان دبیر کل حزب الله حمایت می کردند.
 
حسن نصرالله این سخنرانی ها را از مخفیگاه های خود انجام می دهد ولی هزاران نفر از نیروهای حزب الله با گرد آمدن در میدان های بیروت، با شنیدن این سخنرانی ها، بیعت خود را با این رهبر محبوب شان، تکرار می کنند.
 
آقای نصرالله از روز اول نبرد شش سال پیش تا کنون تنها در موارد بسیار معدودی و برای لحظاتی کوتاه در ملاء عام ظاهر شده است. اسرائیل که عباس موسوی و سایر سران حزب الله را کشته است، سوگند خورده است که روزی نصرالله را «مجازات» کند.
 
حسن نصرالله شامگاه آدینه در یکی از مخفیگاه های خود با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران که برای چند ساعت به لبنان رفته بود، دیدار کرد.
 
آقای لاریجانی در بیروت جز با نصرالله و نبیه بری دبیرکل شیعه سازمان «امل» و رییس مجلس لبنان، نتوانست با هیچ یک دیگر از بلندپایگان لبنانی دیدار کند.
 معلوم نیست که چرا نجیب میقاتی نخست وزیر یا سایر مقامات لبنان از تعیین وقت ملاقات با آقای لاریجانی خودداری کرده بودند.
 
آقای لاریجانی در اقامت کوتاه خود در لبنان، به سر مزار عماد مغنیه، درحالی که شیخ جواد مغنیه، پدر مغنیه نیز حضور داشت، رفت و مغنیه را در ردیف سپاهیان امام حسین و سیدالشهداء نامید.
 
عماد مغنیه دست راست حسن نصرالله، به مثابه رییس ستاد شبه نظامیان حزب الله بود و با ایران مناسبات بسیار نزدیکی داشت، اما از سوی دهها کشور جهان به دلیل عملیات تروریستی در سطح بین المللی تحت تعقیب بود.
 
عماد فایز مغنیه، ملقب به حاج رضوان، چهار سال پیش تنها دقایقی پس از بیرون آمدن از سفارتخانه ایران و شرکت در آیین سالروز انقلاب اسلامی ایران، در انفجاری سهمگین در «کفر سوسه» در دمشق، پایتخت سوریه، کشته شد.
 
مغنیه مغز متفکر حزب الله در نبرد ۳۳ روزه شش سال پیش با اسرائیل بود. عبدالحلیم خدام معاون پیشین رییس جمهوری سوریه و ولید جنبلاط رهبر دروزهای لبنان گفته بودند که مغنیه به دستور بشار اسد کشته شد اما حزب الله و ایران، قتل مغنیه را به اسرائیل نسبت می دهند.

+126
رأی دهید
-116

samuk66 - لندن - انگلستان
ها‌ها ها حسن تروریست ، فعلا که اسرائیل باباتو نو در آورد حالا تا بعد....
یکشنبه 5 آذر 1391 - 16:59
m4ssod - لندن - انگلستان
قیافه کریهی داره این حیوون!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 17:08
skyskysky - ایران - ایران
سلام و درود خدا بر حزب‌الله که نشون دادن چطور می‌شه پوزهٔ ظالم و دشمن خدا را به خاک مالید
یکشنبه 5 آذر 1391 - 17:15
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
درود بر سید یمانی.حاکمان عرب بی غیرت دیگه باید از این یاد بگیرند. راستش اسرائیل ...حمله به ایران رو نداره.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 17:34
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
و البته از اون هزار تا حراقل ۹۹۹ تاش تو هوا شکار میشه و بازهم تبدیل به جک میشید بعد هم هزارها نفر از شما رو اونها میفرستن به درک.تروریست بوگندو.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:18
mehr47 - تهران - ایران
مرده شور تو رو ببرن با رهبر دزدت
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:10
orel91 - نتانیا - اسراییل
اگه راست میگی‌ از اون سوراخ موش در بیا تا بهت نشون بدن یه لیوان آب چقدر روغن داره رفته ۶ سال تو فاضلاب مثل موش کور قایم شده رجز می‌خونه آخ چه حالی‌ میده اون روز که جنازه تیک پاره شده بوگندو تو از تو سوراخت بکشن بیرون
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:23
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خوک کثیف ؛ من جای اسرائیل بودم نسل تون را از زمین بر میداشتم.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:30
Artosh - تهران - ایران
جناب سید حسن. همانطور که دیدید سپر دفاع موشکی اسراییل همهء حملات هم پیمان شما حماس رو ناکام گذاشت و این رو میتونید تو تعداد کشته های اسراییل و فلسطین ببینید. آخه با چه روویی باز از این حرفها میزنید؟! تو این دنیا بی ارزش تر از جان مسلمان وجود نداره. خود مسلمانان هم دوست دارن رهبران دیوانه ای چون سید علی و حسن و خالد مشعل و .. داشته باشن. ننگ بر شما که انسان ها رو فدای شهوت قدرتتون میکنید..
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:04
gharib 196 - هامبورگ - آلمان
حسن جون دنیا در ۲۱ دززمبر به آخر میرسه و دیگه جنگی نمیمونه
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:43
alborzi - کرج - ایران
دلارای نفتی ایران چه کرده !؟ به 450 میلیون دلار میگه چند قروش !
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:45
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
در جواب این سگ کثیف کذب الله بگذارید از رساله دلگشای عبید زاکانی مثالی بزنم: (( میگویند شخصی به جنگ شیر میرفت نعره و تیز میداد! گفتند برای چه نعره میزنی؟ گفت که شیر بترسد! گفتند پس برای چه تیز میدهی؟! گفت: چون خودم هم میترسم!!! )). حالا این حکایت جمهوری نکبت بار اسلامی و حسن سگ الله است. شماها که میتوانید هزاران موشک تا آنسوی اسراییل بر سرش فرود آورید و اسراییل را به جهنمی از آتش و نابودی بکشانید پس چرا معطلید؟!! مگر فتح قدس و محو اسراییل از صفحه روزگار هدف شما نبوده و نیست؟ همه چیز هم که در اختیار دارید. بقول خودتان جنگ 33 روزه را هم که بردید (البته در خیال با دهها کیلومتر عقب نشینی و نابودی 75 درصد سلاحها و نفراتتان). پس این تاخیر برای چیست که اسراییل را همین امشب نابود نمی کنید الا اینکه خودتان هم میدانید اینها یاوه گویی است و جرات اینکار را ندارید و مثل حماس برای آتش بس به زاری و التماس دنیا میافتید کما اینکه در جنگ 33 روزه هم افتادید و بعد با شارلاتان بازی اعلام کردید که کذب الله جنگ را برد!! شارلاتانهای دروغگوی اسلامی فکر میکنند با دسته کورها طرفند!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:56
antikaselis - اصفهان - ایران
هزاران هزار موشک شهاب 3 + سجیل از ایران شلیک میشود.هزاران هزار موشک از لبنان.هزاران هزار موشک از غزه.همچنین شیعیان آماده شهادت در همه جای دنیا(افغانستان ، سوریه ، عراق ، نیجریه و ...) میتوانند کمک کننده باشند.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 19:41
REZGAR - لینشوپینگ - سوئد
حاج اقا نصرالله! بر پدر دروغگو لعنت اگر دروغ بگوید. اسرائیل اگر بخواهد هر عملی انجام دهد خاطر جمع باشید ارزش پشیزی برای تهدید نصرالله و حتی ایران قائل نیست و در عمل نیز اسرائیل به همه دوست و دشمنانش نشان داده است چند من هلاج است!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 20:24
perser68 - فلوریدا - امریکا
دزد قاتل مفت خور کلاه بردار!نوبت توهم میرسه
یکشنبه 5 آذر 1391 - 23:18
Khoda boze - تبریز - ایران
خفه شو دجال همه موشکهاتون که تو هوا زدن. و ر. بهتون
یکشنبه 5 آذر 1391 - 22:58
massoudoslo - اسلو - نروژ
مزخفترین حرف و شخصیت رو حسن نصرالله دارد . مگر پول و قدرت الکی چقدر میارزد که اشخاصی مثل این حیوان به ملت و هم زبان های خودش خیانت میکند و زن و بچه های مردمش را به کشتن بدهد !!؟ مذهبی های رادیکال و کور کلا رحم و شفقت و شعور ندارند نوکران و کاسه لیس های رژیم جمهوری اسلامی ول و تعطیل تشریف دارند . این بی پدر میدونه که اگه فشار های بین الملل و افکار عمومی جهان اجازه میداد اسرائیل یه اتوبان جهنمیه مرگ از غزه تا خود جماران میکشید !!
دوشنبه 6 آذر 1391 - 00:37
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
skyskysky - ایران - ایران - مسیح پسر مریم - تهران - ایران. نوکر رژیم! هنوز سیستم گنبد آهنین اسراییل تکمیل نشده بیش از 96% موشکهای پرتاب شده را در هوا زده اند! شما عقب ماندگان اسلامی تروریست که حریف تکنولوژی برتر نخواهید شد. این عر و تیزهای زیادی بیش از هر چیز نشان از ترس گوینده دارد. اگر میتوانستند همین الان به اسراییل حمله میکردند تا آنرا بقول آن خمینی گور بگور دجال از صفحه روزگار محو کنند. اما زر مفت زدن که خرجی ندارد. مردک یابو حسن سگ الله با پول ملت ایران عربده کشی میکند. ... شما مزدوران که در مقابل چپاول ایران توسط آخوندهای شیاد سکوت کرده اید. ننگ بر شما عرب زادگان بی وطن!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 23:01
perspolisi - سیدنی - استرالیا
مثل بقیه موشکاتون رو هوا دود میشن.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 04:53
kobalt - کرج - ایران
نکن حسن خطر ناکه حسن.اگرم خواستی واقعا هزاران موشک بزنی قبلش هزاران پوشک مخصوص بزرگسال سفارش بده چون 6سال بعدی رو معلوم نیست کجا باشی
دوشنبه 6 آذر 1391 - 05:20
moci 30 - دوحه - قطر
بله,فقط یه حزب کوجکر تونسته دمار از روزکار صهیونست در بیاره سبر موشکى کشک بابا کشک
دوشنبه 6 آذر 1391 - 05:28
datis - سن دیگو - امریکا
خوب با این همه قدرتت واسه چی‌ ۱۲۰ تا کشته در مقابل ۳ تا کشته از اسرائیل دادی؟ آخه خرسله قمپز دادنم حد داره، از ترس به .. خوردن افتادی،
دوشنبه 6 آذر 1391 - 07:06
alwaystruth - تهران - ایران
درود بر حزب الله همیشه قهرمان
دوشنبه 6 آذر 1391 - 07:11
victory835 - تهران - ایران
آخه مردک بوگندو رجز خوندن اونم از توسوراخ که هنر نیست ..داری بیا بیرون. واقعیت همینه که دوستمون "massoudoslo - اسلو - نروژ" در پایان کامنتشون گفتن، تمام دلیل کوتاه اومدن اسرائیل در نابودی این خرمگس و گروهش و همچنین گروه اخلالگر و تروریست حماس فقط وفقط فشار بین المللی و تحریک افکار عمومی بدلیل مظلوم نمایی همین اشغالهاست. شگردی که جمهوری اسـ... یادشون داده تا مناطق مسکونی رو تبدیل به میدان جنگ کنند و با ایجاد سپر انسانی و کشته شدن یک غیر نظامی شروع کنند به گریه و زاری. اگر نه هر عقل سلیمی میدونه که در میدان جنگ کار کل حماس و حزب این مردک یک روزه تمامه.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 07:13
antikaselis - اصفهان - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا-شعر نگو اسرائیل 30 درصد موشکها را منهدم کرد.انشالله بعدا موشکهای سجیل و شهاب از خجالتشون در میان.هاهاها
دوشنبه 6 آذر 1391 - 10:07
siavash33 - کردستان - ایران
جدی نگیرید سیر شده داره جفتک میاندازه مردک مفت خوررررررررر
دوشنبه 6 آذر 1391 - 12:39
exam292 - تهران - ایران
در کامنتهای بالا خیلی ها طرفدار ظالمند!!!! فقط این رو بگم که این صهیونیسمها بر اساس اصول اعتقادی شون فقط یهودیهایی که مادر یهودی دارن رو آدم میدونن در غیراینصورت بقیه آدمها، حیونی در خدمت یهودند... حالا بازم طرف اسرائیل رو بگیرید!!!!
دوشنبه 6 آذر 1391 - 13:05
Artosh - تهران - ایران
antikaselis - اصفهان - ایران/ :)) حتی شمار کشته هاش به انگشتان ۱ دست نرسید. جداْ از رو نمیرید شماها. سجیل و شهاب و .. هم یه مشت اسباب بازی هستن که اونارو هم منهدم میکنه. مگه کم از فجر۵ میگفتید؟!! این جنگ بزرگترین آبروریزی رو برای اربابان تو داشت. :))) دیگه مردم فهمیدن که کوچکترین قدرت نظامی هم ندارید..
دوشنبه 6 آذر 1391 - 13:11
pull.over - دوحه - قطر
massoudoslo - اسلو - نروژ:زرشک،به همین خیال باش مزدور سگ های وحشی یهود!
دوشنبه 6 آذر 1391 - 16:20
Azadikhah - تكسل - هلند
حسن نصرالله،خالد مشعل،بزدلان ترسو خوب مردش هستین بیاین بیرون از تو سوراختان مثل مرد بجنگید!من نمیدونم چرا اینها اینقدر دوست دارند تهدید کنند و آدم بکشندexam292 - تهران - ایران.ظلم تو کشور خودمون کم نیست و کم نیستند جوانانی که این حکومت کشته آخرینش هم ستار بهشتی‌ بود!یهودی با مثلمان،مسیحی‌،هیچ فرقی‌ نداره.دولت یک کشور رو با ملتش نمی‌شه یکی‌ کرد همینطور که دولت ضدّ ایرانی‌ جمهوری اسلامی رو با ملت ایران نمی‌شه مقایسه کرد؟دلیل تنفرت از یهودیا چیه؟مشکلت چیه؟
دوشنبه 6 آذر 1391 - 17:28
jahanara - لاهتی - فنلاند
بوسکه فاضلاب از سوراخت بیا بیرون اگه جرات داری تاپاله بعد از این شکرا بخور
دوشنبه 6 آذر 1391 - 19:14
datis - سن دیگو - امریکا
antikaselis - اصفهان - ایران /زیاد زور نزن، همه کارشناس دنیا فهمیدن قدرت نظامی ایران در مقابل ایسرییل صفره؛، حالا تو با مدرک ساندیسخوری داری نظر کارشناسانه میدیو، برو پوشاک بخر که بزودی همتون تو یک گورید
دوشنبه 6 آذر 1391 - 20:28
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
خب ار ۱۳۰۰ تا موشکتون که ۱۲۹۹ تاش یا کج و کوله رفت تو دشت و بیابون خلی از سکنه و دریا یا تو هوا ترکوند.کلا ۵ نفر اسراییلی کشته شدن در مقابل سقط شدن ۱۲۰ تا فلسطینی بوگندو.فرمانده نظامیتون رو همکه با موشک زد ترکوند.باز هم حالا زر بزن.تا بیاد باز دهنتون رو ...
دوشنبه 6 آذر 1391 - 19:26
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
یکم اینکه چرا تو این جنگ به اسرائیل موشک نزدی؟ پس حتما از چیزی میترسی. دوم اینکه چرا تو مخفیگاه هستی آن هم در کشور خودت؟ باز هم از یک چیزی میترسی. این اسرائیل برای شما عزرائیل است. بیچاره فلسطینی ها را به کشتن میدید و خودتان تو چاله چوله قایم میشید. به به چه دل و جراٌتی. اینقدر دروغ به خورد خودتان و این قلسطینی های دربدر ندید حقیقت را قبول وباور کنید و راحت زندگی کنید.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 19:46
pull.over - دوحه - قطر
درود بر تو سید حسن.خوشم میاد هم در جنگ با لبنان و هم در این جنگ اینا هدفشون این بود که موشک های ارسالی به طرف اسرائیل رو نابود و متوقف کنند اما به این هدف نتوانستند برسند.اینا جلو حماس و حزب الله هیچ غلطی نتونستند بکنند.جلوی ایران میخوان چیکار کنند؟! راستی اون کسانی که طرفدار سگ های یهودی هستند نظر آقای exam292 - تهران - ایران رو هم با دقت بخونند و اگه جوابی دارن بدن! همین که موشک های ایرانی حماس چندین روز اسرائیل رو فلج کرد ما خوشحالیم.گنبدهای آهنین را هم لوله کنید.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 16:16
massoudoslo - اسلو - نروژ
بزن بغل .دوحه .قطر . یه مطلب خیلی کوتاهی از صادق هدایت رو چند روزی پیش جایی خوندم و به نظرم خیلی جالب و درست اومد،میگه: تمام ... ها ،دزد ها ، قاچاق چی ها، میهن پرست هستند و باید هم همینطور باشد ! براستی که میهن برای اینهاست ! اره میهن فعلا میهن شماست پس بپرستیدش . راستی هموطن شما هم این حس رو کردید تا حالا که ایران رو بیشتر کسانی میپرستند که کمتر ارتباط و تعلق به ایران دارند!!؟ میگم چطوره ایران رو عملا تبدیل به غزه کنیم و به طرف اسرائیل موشک بپرانیم و از اسرائیل هم ایران را بمب باران کند و من از اسلو و تو هم از قطر بشینیم شاپک بزنیم ،هاا !؟
دوشنبه 6 آذر 1391 - 22:36
exam292 - تهران - ایران
Azadikhah - تکسل - هلند:دفاع از مظلوم نشانه ای از فطرت پاک انسانهای آزاده است(اگه کسی به هیچ دینی اعتقاد نداره، حداقل یک انسان آزاده باشه)
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:19
kobalt - کرج - ایران
آنتن کاسه لیس -اگه 1000تا مشک حمس زده باشه و فقط 300تاشو اسرائیل منهدم کرده یعنی 700 موشک حماس همش 6تا تلفات داشته فکر نمیکنی اگه بجای موشک پوشک پرتاب میکرد تلفاتش بیشتر میشد یا حداقل رایحش صهیونست هارو فراری میداد بابا اونی رو که خدا ت بهت داده فقط برا قمه زدن نیست.کاسه لیسی عربا ......چه شرافتی
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 04:57
Azadikhah - تكسل - هلند
exam292 - تهران - ایران:قبول دارم پس اونهأیی که در عاشورا و تظاهرات سکوت ۸۸،در کهریزک و... کشته شدند رو هم فراموش نکن چون اونها هموطنت هستند و خیلی‌ هم مظلوم و بیدفاع کشته شدند.یا حق
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 10:27
exam292 - تهران - ایران
Azadikhah - تکسل - هلند: در فتنه ی سال 88 عده ی زیادی از مردم ، بازیچه ی اقلیت فتنه گر شده بودند، ولی مردم در راهپیمایی خود جوش 9 دی، جلوی جریان فتنه را گرفتند.(من میپذیرم که در عملکرد نیروی انتظامی اشتباهاتی هم بود)
‌پنجشنبه 9 آذر 1391 - 04:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.