بازنده جنگ حماس و اسرائیل که بود؟

بی بی سی : بعد از آتش بس در غزه، حماس و اسرائیل، هر دو، خود را پیروز این جنگ می دانند. عده ای هم می گویند برنده جنگ محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر است که توانست آتش بس برقرار کند. پس بازنده که بود؟

فرزاد کاظم زاده گزارش می دهد.

+90
رأی دهید
-22

حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
بازنده جنگ همیشه قشر های پایین و فقیر جامعه هستند که چوب ناآگاهی و بیسوادی خودشان را میخورند و راحت توسط قلدرهای قدرت فریب داده میشوند و به بازی گرفته میشوند. درد مشترک همه مردم این مناطق بحران زده دشمن تراشی توسط یکسری سیاستمداران اسلامی جنایتکار از ایران تا فلسطین است. جنگ فقر و محرومیت میاورد و محرومیت و فقر هم جنگ! و مردم فلسطین هم در این دایره شیطانی گرفتار شدند و به غلط گمان دارند که با پیروی از احکام اسلامی و کشورهای که سرانش مثل ایران خونخوار و خونریز مردم خودی هستند گویا کمکگر و نجات دهنده شان هستند. ملاهای ایران آش خود را بر آتش سوختن جنازه های کودکان فلسطینی میپزند و خون مردم فلسطین بسان شرابی است که کیف و لذت مستی اش را خود ملاهای ایران میبرند و با دیدن جنازه های فلسطینها و اسرائیلیها خونخواریشان ارضاء میشود. چونکه اسلام دراکولا خون طلب است و هنوز بعد از 1400 سال سیراب نمی شود. تا مردم فلسطین به این آگاهی نرسند که بازیچه دست یکسری قدرت طلبان داخلی و خارجی مثل ایران شده اند امیدی به بهتر شدن وضعشان نیست و کماکان بازنده خواهند بود در این نبرد نابرابر با اسرائیل!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 03:10
skyskysky - ایران - ایران
دل شما به حال مردم نسوخته ، شماها فقط به هر چیزی که سودتون در اون باشه فکر می‌کنید و الان هم میخواید بگید مردم بازندهٔ واقعین اما دیگه مردم فهمیدن که اگر خودشون برا خودشون کاری نکنند و جلوی زورگوی‌های شماها به هر قیمتی نأیستند . کسی‌ براشون کاری نمیکند توی این فیلم یه خاخام میگفت باید حملهٔ زمینی‌ به حماس میشد می‌خوام بگم زمانی‌ شماها مثل حیوان عدم میکشتید و همه ازتون میترسیدن حالا من میگم بترسید که بار دیگه حماس بهتون حملهٔ زمینی‌ هم می‌کند.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 03:28
perser68 - فلوریدا - امریکا
نسل آخوند فاسد آدم کش نابود باد و نه کمتر.جمهوری فاشیست اسلامی سرنگون باد!نه داستان دیگه‌ای.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 04:44
v-for-vendetta - اوستین - ایالات متحده
ملت بد بخت ایران
یکشنبه 5 آذر 1391 - 06:10
mafshar - دبی - امارات
۶ نفر مقابل ۱۶۳ نفر ،
یکشنبه 5 آذر 1391 - 06:17
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
از این مسلمون‌ها وقیح تر و دروغگو تر کسی‌ نیست در دنیا! از ۳۰۰۰ تا بمبشون چند تا دونش فقط خورده رو زمین و ۳ نفر رو تونستن بکشند، در صورتی‌ که وجب به وجب خاکشون بمب بارون شد و ۱۶۰ تا مسلمون به درک رفتند، حالا هم ادعای پیروزی میکنند!‌ها ها ها. خندیدیم!!!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 06:50
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
بازنده این نبرد نابرابر مانند همیشه فرزندان برگزیده خداوند فلسطینیان بودند ،،و رو سیاهیه موشکای فجر پنجش هم واسه جهودا موند ..حالا بزا آقامون ظهور کنند،اسرائیلی کشی در کنار آقا صفایی دگر دارد ! یاا مهدی ادرکنی عجل الا ظهور مولا
یکشنبه 5 آذر 1391 - 09:07
moci 30 - دوحه - قطر
بازنده فلسطینى ها هستند جون بیشتر خرابى و کشته دادند بیشتر که جه عرض کنم خیلى زیاد کارى به اهداف جنک هم ندارم که اسراییل جه هدفى داشت از این حمله و ایا به هدفش رسید یا نه.....به امید روزى که حماس بتونه به همون اندازه خرابى و کشته ازشون بکیره و نسلشون نابود کنه این بست فترتهاى بى اصل و نصب..زنده باد مقاومت
یکشنبه 5 آذر 1391 - 06:46
morgan123 - واشنگتن - امریکا
یک احمق برای تحریک یهودیان در روزنامه مینویسد برنده ایران است چون اسرائیلیها را به پناهگاه برد خب با چند خمپاره هم میشد این کار را کرد بعد از اون حالا اسرائیل دلایل متقنتری دارد تا تحریمهای جهانی را محکمتر کند نکته مسخره دیگر مثل اینکه اسرائیل را باید به دلیل آنکه کمتر کشته میدهد باید همیشه محکوم کرد! خب بی بی سی هم آتش بیاره معرکه است و طبق معمول نکاتی در گزارشهایش دارد که حکومت اسلامی را خوش بیاید! دلیلش را بارها گفتم :جلب اعتماد تا وقتش! یعنی اینکه اعتماد موافق و مخالف حکومت را جلب کند تا هنگامی که جریانی بر علیه حکومت براه افتاد وارد عمل شود و تا جایی که میتوان به ان شکل و فرم دهد و با مصاحبه و بزرگ کردن برخی جریان سازی کند.اگر وقت اینکار ده سال هم طول بکشد خیالی برایشان نیست. البته چون این سازمان یک کمپانی انگلیسی است طبعا همیشه سمت مردم ایران نیست پس یادمان باشد به همه چیز شک کنیم .
یکشنبه 5 آذر 1391 - 09:00
antikaselis - اصفهان - ایران
بازنده اصلی امریکا بود که سگش یعنی رژیم صهیونیستی با آن همه دبدبه و کبکبه و ادعای قدرت نظامی منطقه بودن خیلی راحت تسلیم موشکها و خمپاره های کوچک حماس شد.البته این چیز تازه ای نیست و امریکا قبلا در افغانستان در مقابل طالبان غار نشین و کلاشینکف به دست عاجز مانده بود.تمامی این موارد میتواند تحقق شعار "امریکا را زیرپا میگذاریم " را تقویت کند.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 09:40
Azadikhah - تكسل - هلند
ضرر این جنگها فقط بیشتر به ملتها وارد می‌شه.فتنه‌گر از آخوند مفتخور پیدا نکن!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 11:41
tabarzinn - یوله - سوئد
ایران کشورِ بزرگ و پر جمعیتیه اگر ما بتونیم یک بمب اتم به اسرائیل بزنیم چیزی از اونا باقی‌ نمی‌مونه، ولی‌ اگر اسرائیل ایران رو بمباران اتمی‌ بکنه و ده‌ها شهر رو هم بزنه ایران باز هم شهر و جمعیت خواهد داشت که به زندگی‌ ادامه بده.. از رویا‌ها و گفته های اکبر رفسنجانی‌ برای ایران سال‌ها پیش.. در زمانی‌ که تحویلش می‌گرفتند و هنوز به این روز نیفتاده بود که یک مشت آدم بی‌ سرو پا با دخترش اون رفتار رو داشته باشند و کاری از دستش بر نیاد...
یکشنبه 5 آذر 1391 - 12:03
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
اصلاحیه منظور برنده بود
یکشنبه 5 آذر 1391 - 12:22
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
بازنده این جنگ نه اسرهیل نه فلسطین بود. بلکه مردم ایران. که بار دیگر بازیچه دست این شیخ‌های رسوا شده‌اند. ۳۰۰۰ راکت و فقط ۳ تا اصابت کرد .و کجا تانک اسرهیل ؟ یا سربازان اسرهیل. ؟مثل شغال مثل صدام از سوراخ خود در آیاند راکت بر سر مردم و دوباره در سوراخ خود پنهان می‌‌شوند و مردم غزه را در مقابل ماشین جنگی اسرهیل تنها می‌‌گذراند. و کسی‌ سخن از نمی‌‌کند ۳۰۰۰ راکت از کجا می‌‌یند. بله از دولتی که مشگل مرغ را نمی‌‌تواند حل کند ولی‌ راکت دست ۱۰ کر شمالی و چین را می‌‌خرد با دلار نفتی‌ مستشارن روسی را می‌‌خرد تا چند کیلومتر برد را زیاد کنند. تا راکت اسرهیل مثل مگس این‌ها شکار کند. از ۳۰۰۰ راکت ۳ تا اصابت کرد. چند جوان ایرانی‌ باری این ۳۰۰۰ راکت . اعدام شدند. شکنجه شدند . چقدر سرمایه ملت نابود شد . یک نخطه مثبت داشت، مردم غزه چهره کثیف حماس را شناختند باری اولین بر مردم غزه طالبان غزه را شناختند و آشکار مخالفت خود را نشان دادند. شرم بر تو شاه علی‌ خامنه‌ای که الودتر از تو هرگز ابر ایران حکومت نکرد
یکشنبه 5 آذر 1391 - 12:10
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
نقی‌ الله - سیدنی - خود وزیر دفاع اسرائیل، اصلا خود بی بی سی تو همین سایت خبر گزارش ویدیوییش هست دروغگو، گفت که فقط یک سوم موشک ها رو زدند.خیلی جوکی. تازه اینی که تو میگی بهتره برای ما و فرقی نمیکنه.این پیروزی، پیروزی خون بر شمشیر بود مبارک باد بر همه آزادگان.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 12:41
Roj.dk - کوپنهاگ - دانمارک
برنده جمهوری اسلامی بود که تونست یک هفته فکر ملت را از بدبختی های داخلی دور کنه....ننگ بر جمهوری اسلامی
یکشنبه 5 آذر 1391 - 14:26
antikaselis - اصفهان - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا-دقیقا کامنتهایت سبکش امریکایست و باعث اطمینان من از بودن تو در امریکا میشود.چون در کامنتهایت جز شعار و فحش چیز دیگری نیست.به طور حتم میتوانم بگویم امریکاییها احمقترین و کم سوادترین مردم جهان هستند.اگر به امریکا بروی و ازشان بپرسی ایران کجاست نمیدانند.ولی جالب اینجاست که اگر در یکی از دهاتهای ایران یک پیرمرد بی سواد را پیدا کنی و بپرسی جزایر سلیمان کجاست دقیق آدرس میدهد.یا خودم وقتی در امریکا بودم دانشجویان پزشکی آنجا به پروتون(h+)میگفتند نوعی الکترون ،ازشون توضیحات بیشتر خواستم گفتند کار الکترون را انجام میدهد.اما شما همین را بیا در ایران از یک کارگر ایرانی بی سواد بپرس بلده.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 14:05
kobalt - کرج - ایران
بازنده مردم دوطرف اما اسرائیل از یه جهت برنده است اینکه جنگ بعدی بین اسرائیل وحماس نخواهد بود بلکه جنگ حماس وجهاد اسلامی خواهد بود برادران فلسطینی هم که تو کشتن همدیگه سنگ تموم میزارن.
یکشنبه 5 آذر 1391 - 16:49
رستگار501 - برن - سویئس
بازنده ایران اسلامی بود که 1500 موشک آن حتی نتوانست به نزدیکی شهرهای اسرائیل صدمه بزند و با این آزمایش که از طرف ایران تدارک داده شده بود ناتوانی ایران را با موشکهائی که همیشه لاف آنرا می زد مشخص شد. هر موشکی را که ایران با پول ملت به اعراب تحویل داده بود بیش از 30 هزار دلار خرح برداشته بود . حساب کنید چند ملیون دلار را یک عده روانی در ایران به باد دادند و آخرش به چی تبریک میگن ؟
یکشنبه 5 آذر 1391 - 16:28
ali70 - والنسیا - ونزوئلا
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران . فقط می تونم بگم تو ... . تو میمری ظهور رو نمی بینی همین طور که هزارو چهارصد ساله خبری نیست .
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:43
perser68 - فلوریدا - امریکا
کاسه لیس اصفهان ایران. فکر کردی نوشته‌های تکراری تو و امثال تو مزدور از ۳۴ سال تکرار مرگ و سنگسار و شلاق و دزدی و کلاهبرداری یه مشت آخوند رمال رو کسی‌ غیر از خودت و نو کران سادیسمی ساندیسی میخونه!؟؟عزیزم من داستانهای تکرای بلد نیستم برات بنویسم و فقط مرگ جمهوری فاشیستی آخوندی.شما دور خودت بگرد و داستان بنویس و کاری به دیگران نداشته باش!!!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 23:27
Iran e azad - هورتن - نروژ
بازنده این جنگ همه آن‌هایی هستند که به اسم خدا،خون بیگناهی را ریختند،انسانی‌ را آواره کردند،حقوق انسانی‌ را زیر پا گذاشتند و از اسم خدا و جان انسان‌ها سؤ استفاده کردند.هر ۲ طرف این جنگ و طرفداران آنها چه ملا‌ها و چه اباماها وحشی هستند. دنیا را تبدیل به جنگل کرده‌اند.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 01:39
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا روزنامه معاریب، روزنامه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 31% از راکت های وارد فضای گنبد آهنین را خنثی کرده اگه 33 درصد بود میشد یک سوم. پس فک نزن بابا
دوشنبه 6 آذر 1391 - 10:46
massoudoslo - اسلو - نروژ
بازنده مثل همیشه ملت بدبخت و فلک زده غزه بود که حماس خائن و پول پرست کشته از زن و بچه های فلسطینی روی دست مردم غزه گذاشت ! بازنده جمهوری اسلامی بود مثل همیشه ! حماس موشک اهدایی جمهوری اسلامی هوا میکند اسرائیل هم زمین و ملک مردم غزه را مصادره میکند و خانه در زمین مردم زورکی میسازد !!
دوشنبه 6 آذر 1391 - 11:27
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران / بابا ایول! باز تو رو باش که هنوز منتطری تا آقات بیاد که به اتفاق برین جهود کشی! راستشو بگو چی زدی که هنوز از خواب بیدار نشدی؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 06:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.