کلاهبرداری از همسر

خانمی که با همدستی دونفر، کارت عابر بانک همسرش را متقلبانه بدست آورده و 450 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.

 


به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس آگاهی زنجان گفت: در پی در یافت شکایتی مبنی بر سوء استفاده از کارت عابربانک و کلاهبرداری به ارزش 450 میلیون ریال پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار  گرفت.
 
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد همسر شاکی به دلیل اختلافی که با وی داشت با همدستی دو نفر دیگر متقلبانه عابربانک شاکی را بدست آورده و با مراجعه به طلافروشی اقدام به خرید طلا به ارزش 450 میلیون ریال کرده اند.
 
سرهنگ مصطفی طلوعی تصریح کرد: دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از شناسایی متهم ، وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
رییس پلیس آگاهی زنجان اظهار داشت: با ارائه دلایل و مدارک متهم در بازجویی های بعمل آمده به کلاهبرداری از همسرش با همدستی دو نفر دیگر اعتراف که اقدامات قانونی صورت گرفته است.

+74
رأی دهید
-19

rezgar - لینشوپینگ - سوئد
اگر فقط کلاهبرداری مادی باشد اشکالی ندارد!
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 23:30
be_pa.khaste - هارلم - هلند
دوست عزیز اگه از من میشنوی این زنیکه دزد پول پرستو با لگد از تو زندگیت پرت کن بیرون.
جمعه 3 آذر 1391 - 00:34
lili AT - برلین - آلمان
چقدر ما انسانها زود قضاوت میکنیم........مجموع خبر 10 خطه......خیلی زود انگشت اتهام را نشونه میگیریم.....از کجا معلوم که ارث پدری خانم نبوده که در اختیار شوهرش گذاشته تا با کار و فعالیت....چرخ زندگی را بهتر بچرخونن...ولی!!!! یا خیلی چیزهای دیگه .....
جمعه 3 آذر 1391 - 08:58
bita-gh - لیدز - انگلستان
وقتی‌ که آقایون همسرشون رو شریک مالشون ندونن همین میشه اگه زنی‌ مطمئن بشه تو زندگی‌ واقعا شریکه مالشو حفظ میکنه..
جمعه 3 آذر 1391 - 10:27
665+1 - جهت - آمریکا
ببخشش ببرش خونه بعد نبخشش اما.......حق طبیعیته نگرانم نباش دوباره اما.....
جمعه 3 آذر 1391 - 10:29
bawafa1385 - هامبورگ - المان
بطوریکه مامورین تخقیق نموده و در پرونده این ضعیفه مکرمه و منوره ضبط میباشد نامبرده بارها اقدام بکلاهبرداری از شوهر خود توسط راننده اژانس بقال.پسر همسایه و قصاب و اکثر صنف ها در زنجان نموده و اینبار با همکاری طلا فروش که مرد بسیار حوش چهره و مهربانی است اقدام باین عمل نموده و این ضعیفه گرامی در پاسخ بمامورین در باره علت اینکار اظهار داشته چون بر حسب روایت و ایات شریفه مقرر است در روز قیامت و در بهشت موعود هر کدام از ضعیفه ها در نقش جوریان ظاهر و هر 40 حوری بیک مرد متقی و پرهیزکار و با ایمان سرویس بدهند لذا ما هم در این دنیا لا اقل با 40 مرد همکاری تنگانگ داریم تا اصل مساوات و برابری را رعایت نمائیم و بحول قلوه الهی در بهشت از مقربان خدای تبارک و تعالی قرار گیریم
جمعه 3 آذر 1391 - 10:27
setayeshz565 - وین - اتریش
همچون نوشته lt;وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.gt; انگار سردسته دزدا و قاچاقچی های ایرانو گرفتن.البته دزدی کار شنیع و زشتیه مخصوصا اینکه آدم از همسرش دزدی کنه...
جمعه 3 آذر 1391 - 14:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.