این نقاشی شگفت انگیز با مداد توسط هنرمند ایتالیایی DiegoKoi کشیده شده است. کشیدن این نقاشی زیبا 200 ساعت زمان برده است.







pooyan21 - رم - ایتالیا
این نقاشی نیست عکس هستش
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 18:18
طالب حق - تهران - ایران
واقعا دمش گرم . چی کشیده .
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 18:26
be_pa.khaste - هارلم - هلند
واقعا دست این هنرمندو باید بوسید
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 18:29
پردلان - نیس - فرانسه
جدی جدی شاهکار است...اگر روزی 5 ساعت هم نقاشی کرده باشد (که زمان زیادی برای نقاشی کردن با دقت می باشد) 40 روز زمان گذاشته که برای ترسیم حداقل ده تابلوی با کیفیت زمان خوبی است.. منظور از این محاسبه بیان میزان دقت وقت گیری بوده است که این جوان از پس آن بخوبی بر آمده است.. ترسیم آب با مداد کار هر کسی نیست حتی اونهائی که از نقاشی چیزی می دانند.. به این دستان می گویند دستان طلائی.. عالی بود.
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 18:33
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
این یه سوپر هنرمنده دیگه
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 18:51
mnbbi - کیف - اکراین
کارش درست. حال کردم
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 19:29
kiarash2020 - تهران - ایران
200 ساعت که سهله 200 سال هم وقت بگذاره غیر ممکنه ( دروغ 13 رو زودتر از موعداعلام کردن! )
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 20:56
توفیق - سیاتل - آمریکا
خوب گولتون زده. بابا جان، اون اصلش عکسه، روش با مداد سفید خط کشیده بودن، این آقای هنرمند هم با مداد پاک کنی که ته مداد هست پاکش میکنه و عکس رو میشه. :-)
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 20:36
persian_king - وین - اتریش
تو ایران از بس دروغ گفتن مد شده دیگه مردمش به هنر دنیا هم شک دارن چرا باید همه مسله ایرانی دروغگو باشه؟ چرا فک میکنین همه مسله خودتون دروغ گو هستن این یک هنرمنده نه دروغگو به همه شک دارین مگه همجا ایرانه ؟
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 21:54
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یه جورائی مشکوکه , هیچ نقاشی از گوشه تابلو نقاشی را شروع نمیکند البته من کسانی را می شناسم که با مداد نقاشی می کنند و کارشون محشره ولی این برق را مداد نمی تواند ایجاد کند سایه روشن مات قابل قبول است ولی نه تا این حد یک کم که از تک نیک نقاشی آگاهی داشته باشی اصلا روش نقاشی کردنش متفاوت است . به هر حال اگر واقعا آنقدر استعداد داره شاهکاری به وجود آورده.
پنجشنبه 2 آذر 1391 - 23:31
amir-amir - تورنتو - كانادا
این ادعا سئوال برانگیز است
جمعه 3 آذر 1391 - 00:06
OnLine. - تهران - ايران
تو عکس ۴ نگاه کنین چشم و ابرو یه اونوری رو میشه دید یه کلکی تو کاره به نظرم .و الا به این زیبائی نمیشه با مداد یه عکس در اورد.
جمعه 3 آذر 1391 - 00:22
OnLine. - تهران - ايران
بعدم کسی که نقاشی بدونه ،میدونه که نقاشی کشیدن یه اصولی داره که باید رعایت کنی تا بتونی یه نقاشیه خوب بکشی مثل اینکه اول گردی صورت و میکشن بد قرینه سازی میکنن .نه این که از گوشهٔ کاغذ بکشی و بری.
جمعه 3 آذر 1391 - 00:29
Dara va sara - پرت - استرالیا
من تعجب میکنم.. شما که این نقاشی را با چشتان میبینید . هزاران شک و تردید دارید. ولی داستان نوح و ابراهیم و موسی و عیسی و لوط .ووو را قبول دارید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شستشوی مغزی را ببینید....
جمعه 3 آذر 1391 - 03:29
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
قابل توجه دوستان شکاکی که چون خودشون این هنر رو بلد نیستند سعی میکنند اونو نفی کنن! بالام جان بپر در گوگل یه سرچ کوچولو از اسم این هنرمند بکن تا آثار دیگه شو ببینی و یقین کنی که همه چیز فقط روضه خوانی و گریه و زاری نیست!
جمعه 3 آذر 1391 - 03:14
mehrbaran22 - هال - انگلستان
قابل توجه کسایی که با طرح زنی آشنا نیستن، آخرین تصویر عکس واقعی سوژه هست و تابلو واقعا نقاشیست(محشر) . به تفاوت لب و دندان در عکس و تابلو دقت کنین ! میفهمین
جمعه 3 آذر 1391 - 05:59
mohamad1361 - تهران - ایران
با amir-amir - تورنتو - کانادا موافقم
جمعه 3 آذر 1391 - 08:09
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
محال است که بتوان با مداد یک چنین نقاشی را به وجود آورد. این عکس قبلا به وسیله ماده سفید رنگی پوشانیده شده و سپس هنرمند(!) ماده سفید رنگ را از روی عکس برداشته است
جمعه 3 آذر 1391 - 09:09
Azadikhah - تكسل - هلند
به هر حال کارش جالب هست.
جمعه 3 آذر 1391 - 10:16
paydar22 - لاهه - هلند
بسیار عالی البطه ایتالیایها در زمینه نقاشی شهرت فراوانی دارند یعنی نقاشی در خون و وجودشون نهفت
جمعه 3 آذر 1391 - 11:00
Dean1372 - تهران - ایران
هنر نزد ایتالیاییها هست بس
جمعه 3 آذر 1391 - 15:43
mahsa2013 - تهران - ایران
فکر کرده مردم دور از جون خرن
جمعه 3 آذر 1391 - 15:51
kobalt - کرج - ایران
در قسمت سفید اثری از اتود اولیه طرح دیده نمیشه یا من ندیدم احتمال اینکه تناسب چنین تابلوئی در پایان بدون طرح اولیه درست در بیاد ضعیفه اونم با این پرداز دقیق بهر حال خوبه اما این 200 ساعت رو تو کسر ثانیه میشه انجام داد خیلی ها این رو هنر نمی دونن بلکه صنعت یافن حساب میکنن.
جمعه 3 آذر 1391 - 16:36
delmorde - یوتوبوری - سوئد
خیلی زنده بنظر میرسه کارش عالیست. این برقی که روی چهره دیده میشه در نتیجه ان ماده ژله مانندیست که روی نقاشی کشیده اینطور تصور می کنم. اگر نگاه دقیق به عکس خودش کنید انرا روی چهره اش بوضوح می بینید وگرنه مداد که چنین حالتی نمی دهد. با تمام این کارش فوق العاد است.
جمعه 3 آذر 1391 - 16:34
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد - OnLine. - تهران - ایران - amir-amir - تورنتو - کانادا - توفیق - سیاتل - آمریکا - pooyan21 - رم - ایتالیا (و بقیه نوابیغ عالم بشریت که دهانتان همینطوری باز میشود) . واقعا باید به حال شما " نوابیغ " گریست! متاسفم که در میان ما ایرانیها اینقدر عقب مانده ذهنی و بیسواد وجود دارد حتی آنهاییکه مثلا در آمریکا زندگی میکنند و به اطلاعات دسترسی آزاد دارند! یعنی حتی به خود زحمت نمیدهند یک جستجوی ساده در ایترنت بکنند. یکی میگوید محال است, یکی میگوید دروغ است, یکی میگوید سر کارید, یکی میگوید فریبتان داده اند و کلکی در کار است!! واقعا باید خجالت بکشید! نا سلامتی اینترنتی هست, ویکی پدیایی هست, یو تیوب هست, اگر درست کار کند (عقلی) در جمجمه تان هست! جهت اطلاع تمامی عقب ماندگان ذهنی که بخود زحمت تحقیق نمیدهند و ادعای تخصص و فضلشان ماتحت آسمان هفتم را پاره کرده آدرس وب سایت این فرد به شرح زیر است(باشد که رستگار شوید!!) : https://diegokoi.deviantart.com/gallery
جمعه 3 آذر 1391 - 16:54
من نه منم - قشم - ایران
دوستانی که میگن با مداد نمیشه یه همچین نقاشی کرد احتمالا بانقاشیهای دوران مدرسه خودشون مقایسه میکنن. بابا طرف کار درسته ها! یه احتمال بدید که آدم به این کار درستی تا حالا ندیده باشید.
جمعه 3 آذر 1391 - 19:20
pink panther - ابیجان - ساحل عاج
من۳ سال در ایتالیا زندگی کردم .بگذریم از بعضی مسائلش .اما واقعا هنرمند هستن حتی انسانهای معمولی شون هم یه جورایی هنرمند هستن.خوش سلیقه خوش ذوق وای دکوراسیون و.......
جمعه 3 آذر 1391 - 21:35
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
Zebelkhan-Los Angelesمنهم فکر نمیکردم که در بین ایرانیان چه در داخل و چه در خارج ایران کسی اینقدر . وقیح، بی تربیت، و بی شخصیت و از خود راضی باشد و کسانی را که با وی هم عقیده نیستند با این واژهها و جملات بسیار سخیف مورد تاخت و تاز قرار دهد. احتمالاً جنابعالی از چاله میدان تشریف آورده و دری به تخته خورده و ساکن لوس انجلس شده اید. برای مزید اطلاع میگویم که من دارای بالاترین مدرک تحصیلی که ممکن است انسانی به آن دسترسی پیدا کند هستم. توصیه من به شما اینست که تربیت و عفّت کلام را پیشه سازید
جمعه 3 آذر 1391 - 22:15
kobalt - کرج - ایران
زبلخان-هر چی توسایت یا کتاب باشه که مقدس نیست و نشه بهش شک کرد شما هم خودشو برا مسئله به این کوچکی ناراهن نکن و دیگران رو عقب مونده وخودتو جلو مونده فرض نکن همه اینجا یه آیدین پشت این آیدی کیه هر ادعائی میشه کرد یادت نره .ادب مرد به از گرین کارت اوست.
شنبه 4 آذر 1391 - 07:18
OnLine. - تهران - ايران
زبلخان - لوس آنجلس - آمریکا یعنی کلا برات متأسفم ،من با شهریار۶۹ - گوتنبرگ - سوئد موافقم در ضمن آدمهای مغز کپک زدهای مثل تو که تحمل نظره دیگران و ندارن بهتره تو این سایت نیان یا هر سایته دیگه که تبادل نظر میشه
شنبه 4 آذر 1391 - 09:01
DADA_ST - آمستردام - هلند
دوستان به جای توهین و تحقیر یکدیگر بهتر است قبل از هر داوری کردن ، و نقد کسی کمی تحقیق کنند ، در ایتالیا چند هنرمند نقّاش معروف وجود دارد که یکی این آقا و یکی هم آن دختر ایرانی نو جوان است که همه جهان را شگفت زده کردهاند ، هر ۲ این عزیزان را در شبکههای ایتالیا نشان دادند . کمی تحقیق کنید کمی با شخصیت باشید .
شنبه 4 آذر 1391 - 10:42
Saeeddar - دالاس - امریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا . ببخشید کامنتتون بیشتر شبیه اینه که دل پری دارید کامنت بزار برا چی توهین می کنی اصلا من همه معلومات صفر ولی این رفتارت که خودت میرفایی در ناف امریکا هستی از شما بعیده ب خدا...
شنبه 4 آذر 1391 - 09:52
kitaro - تهران - ایران
فقط میشه گفت شگفت انگیزه!!!!. منطق من نمیتونه باورش کنه!. گرچه به نظر میاد واقعیت داشته باشه!!!!
شنبه 4 آذر 1391 - 12:09
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
چه قدر خوبه که آدم (انسان) باشه. متأسفانه کمتر دیده میشه. چون همه دارن سر هیچ به همدیگه میپیچن. در ضمن، هر چه باشه، از من که کمی نقاشی میدونم، هزاران هزار برتر هست.
شنبه 4 آذر 1391 - 13:34
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد / دوست گرامی در کامنتتان فرموده اید که: "من دارای بالاترین مدرک تحصیلی که ممکن است انسانی به آن دسترسی پیدا کند هستم" ممکنه بفرمائید این کدام مدرک تحصیلی است که ما که در سوئد هستیم از وجود آن بی خبریم؟ نکند شما هم خدای ناکرده دچار عقده خود بزرگ بینی شده اید؟! در ثانی اون شخصی که به شما اون مدرک رو داده قاعدتا بایستی دارای مدرک بالاتری از شما باشه! گذشته از این مگر قرار است هر کس که در رشته ای تا بالاترین پایه اش پیش رفت یک "همه چیز دان" شود؟
شنبه 4 آذر 1391 - 13:37
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد . جناب آلبرت انیشتن! شما که دارای بالاترین مدرکی هستید که هیچ انسانی نتوانسته به آن دسترسی پیدا کند!!!!!!!! اولا ممکن است بفرمایید چه مدرکی با چه ویژگیهایی است که حتی به شما این قدر وسعت دید نداده که قبل از باز کردن دهانتان به یاوه گویی یک جستجوی ساده بکنید و بعد نظر بدهید. بجای فحش دادن و خالی بندی بهتر است یاد بگیرید کم گویید و گزیده گویید. بنده نه از خود راضی هستم نه در خور آن فحشهایی که لایق خودت هست. من با حرف زدن و نظر بدون تحقیق دادن مخالفم. شماها از خود راضی هستید که به این اشتباهتان اعتراف نمیکنید. این مشکل تاریخی ما ایرانیان است. در ضمن جواب بقیه شماها که فرافکنی کردید (Saeeddar - دالاس - امریکا - OnLine. - تهران - ایران) هم هست! این مغز شماهاست که کپک زده و عرضه جستجو کردن ساده در اینترنت را هم ندارید. یاوه گویی شده هنر بعضی از ما ایرانیان. تنها هنر ما اینست که توانایی دیگران زیر سوال ببریم. علی دایی بد است, گلشیفته فلان است, نقاش ایتالیایی شارلاتان است .. خودتان چه هنری دارید بدبختهای از خود راضی! این چه فرهنگ مزخرفی است؟!
شنبه 4 آذر 1391 - 20:42
OnLine. - تهران - ايران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا آخه گاگول هر چی رو سرچ بکنی و ببینی که دلیل بر درست بودنش نیست تو اینترنتم هر ننه قمری میتونه بره و چیزی بذاره منم اگه چنتا عکس بذارم بعد بنویسم با فلان متد کشیدم اسمم اینه ننم اینه بابام اینه این کشورمه تو یا عمت منو میشناسین که اینجوری جو گرفتتت و فکر میکنی اینترنت خداست.ممکن طرف این کاره باشه ولی لزومی نداره خودتو پاره کنی چون هر چیزی که تو اینترنت هست دلیل بر درست بودنش نیست باسواد
یکشنبه 5 آذر 1391 - 05:05
Saeeddar - دالاس - امریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا.. ضمن تشکر از شما واسه معرفی خودتون و آورین به تو که این همه اطلاعات بالایی در یوتیوب و ویکی پدیا داری که به مغز کپک زده دیگران پی آوردی آوردین . پر از خشم ونفرتی و حتی متوجه نشدی که من چی نوشتم چی جواب دادی دوست عزیزم هم وطن هیچکس بی عیب نیسته و شما خودت رو تغییر بدی بهتر از اینه بیای اینجا فحاشی کنی....
یکشنبه 5 آذر 1391 - 08:39
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
zebelkhan-Los Angeles-ابله خان! هر چند جواب ابلهان دادن خاموشیست، ولی گفتم چند کلمه در پاسخ به خزعبلات آن دوست بی تربیت و چاله میدانی بنویسم! من هیچ لزومی نمیبینم که چیزی در مورد تحصیلات خودم به تو بگویم برای اینکه از نظر من تو آنقدر ابله هستی که معیارت برای تشخیص بیسوادی و یا با سوادی افراد انست که بتوانند تشخیص دهند تابلویی با مداد کشیده شده یا عکس است!!ولی برای آنکه جگرت کباب شود، تحصیلات من در ایران،سوئیس، آمریکا، و سوئد است و با وجودی که در سال ۱۹۹۷ گرین کارد(البته به قول تو گرین کارت) گرفتم ترجیح دادم در جوار ... نظیر تو زندگی نکنم
یکشنبه 5 آذر 1391 - 09:47
kuorosh21 - وین - اتریش
https://diegokoi.deviantart.com/gallery/?offset=0
یکشنبه 5 آذر 1391 - 10:59
kuorosh21 - وین - اتریش
بسیار عالیست بی نظیره. این هم گالری آقای دیگوکوی دوستان علاقمند میتونند ببینند. https://diegokoi.deviantart.com/gallery/?offset=0
یکشنبه 5 آذر 1391 - 11:09
Saeeddar - دالاس - امریکا
OnLine. - تهران - ایران این زبل خان رو بذار به حال خودش از نوع حرف زدنش معلومه تا الان داشت خودش رو معرفی میکنه و تازه رفته تو ویکی پدیا و یوتیوب خیلی کار سختیه ها فهمیده که مغزمون کپک زده از نوع حرف زدنش معلومه سنی نداره .. طفلک
یکشنبه 5 آذر 1391 - 11:17
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
فضول میرزا-استکهلم- به شما هیچ ربطی ندارد که من دارای چه تحصیلاتی هستم آن مطلب را در جواب شخص بی تربیتی نوشتم. در این مورد فضولی به شما نیامده! شما مواظب باشید به موقع سوسیال بیدراگ خود را دریافت نمائید
یکشنبه 5 آذر 1391 - 11:26
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد. اولا که جگر بنده نیازی به کباب شدن ندارد چون همه چیز در زندگی دارم و مثل تو نیاز به خالی بندی ندارم. ثانیا کسی که فرافکنی میکند و دلیل تراشی میکند و به اشتباهش اعتراف نمیکند و در مقابل به هزار جور دروغ روی میاورد تا اصل قضیه را ماستمالی کند ابله است نه کسی که به بلاهت تو انتقادی وارد می آورد! چون حرفی نداری بزنی معلوم است که در مورد مدرک خیالی ات هم هیچ حوابی نداری بدهی جز رسوایی! فکر کردی با دسته کورها طرفی؟! بنده هم در دانشگاه استنفورد درس خوانده ام و همچین مدرک خیالی که هیچ انسانی بجز تو مخبط به آن دست یافته باشد نشنیده ام! برو خودت رو سیاه کن بیسواد !
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:32
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
Saeeddar - دالاس - امریکا . خوب بیچاره بی عرضه! تو که همین سرچ ساده رو هم بلد نبودی بکنی که اینقدر آبرو ریزی نکنی! . OnLine. - تهران - ایران -.! من لینک مستقیم به وب سایت این فرد دادم و بیوگرافی این نقاش معروف در اینترنت هست! ببینم چرا شماها به جای اعتراف به اشتباهتان همگی به فحاشی و جر دادن خودتان متوسل شده اید؟! بابا مونگولهای عصر فضا و اینترنت! به جای آبرو ریزی و لو دادن خودتان از اینترنت استفاده درست بکنید. این نقاش معروف استاد کارهای گرافیکی با مداد است. چرا اینقدر فحاشی میکنید؟ چرا اینقدر آبروی خودتان را میبرید؟ چرا اینقدر خالی بندی میکنید! بابا دست بردارید از این فرهنگ مزخرف!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:38
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد. دوست عزیز. من هم همان کامنت شما را دادم. ببینید چه دارند میکنند!! قصد من این بود که ماهیت و ذات این جماعت یاوه گویی را که در این وب سایت به جز مهمل گویی و چرند نویسی کار دیگری ندارند نشان بدهم. ببینید این اسوه های ادب و تحصیلات عالیه!!! که به محض انتقاد من شروع کردند به فحاشی و جامه دری , حتی در جواب سوال ساده شما میگویند این فضولیها به شما نیامده! پس تصدیق میفرمایید که مشکل از انتقاد بنده هم نیست چرا که این جماعت یاوه گوی بیسواد با چنین فرهنگی که متاسفانه در میان ایرانیان چه در خارج و چه در ایران رواج دارد خو گرفته اند. جالب است که این آقای دارای بالاترین مدرک بشری!!! اینقدر وقت دارد که فحاشی کند و لاطایلات بنویسد اما عرضه ندارد قبل از یاوه گویی یک تحقیق ساده اینترنتی انجام بدهد!
یکشنبه 5 آذر 1391 - 18:47
Saeeddar - دالاس - امریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - پسر خوب من در مورد این نقاشی هیچ نظری ندادم و ندارم کاری هم ندارم که دیگران چی نوشتن من یه کامنت گذاشتم و از نظرت انتقاد کردم نه به خاطر اینکه دیگران اشتباه میکنن من منظورم اینه که شما و چند نفر دیگه نظر دادنتون بی ادبانه است همین.. بعد شما با 3 نظر دیگه با همون لحنت ادامه دادی قرار هم نیسته عذر خواهی کنی کسی هم ازشما انتظاری نداره این همه هم بزرگش نکن برو خوش باش..
دوشنبه 6 آذر 1391 - 09:26
sefead - لندن - انگلستان
قیافه نقّاش مشکوک میزنه!
دوشنبه 6 آذر 1391 - 14:43
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد / من که از شما نپرسیدیم که مدرک تحصیلی شما چیست که در جواب مینویسی که این فضولی ها به من نیامده! شما خودت ادعا کردی که دارای مدارک فلان و بهمان هستی و منهم کنجکاو شدم که بدانم این کدامین مدرک است که اسمش حتی به گوش ما سوئد نشینان نخورده است! بعد از آنالیز سخنان گُهربارت و ادعای درس خواندن در سوئیس و آمریکا و سوئد و نوشتن کلماتی مانند گرین کارد به جای گرین کارت، معلوم میشود که شما در اصل شاید شاگرد جیگرکی با تحصیلات زیر دیپلم ولی با گنده گودرزی های بالای پرفسوری هستی (آخه آدم مومن در کدام زبان به کارت میگویند کارد؟ حتما در آشپزخانه، قصابی، جیگرکی، سلاخی و غیره! که آنهم احتیاج به تحصیلات بالا ندارد!) ادامه...
سه شنبه 7 آذر 1391 - 06:01
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد / موضوع جالبتر اینکه شما گویا تبحر خاصی در رمل و اسطرلاب (البته اگه بدونی که اینا چی هستن!) و جادو و جنبل و پیشگوئی داری زیرا پیشگوئی کرده ای که مواظب باشم که به موقع سوسیال بیدراگم را بگیرم! بگفته دوستی: خورده میداند، نخورده چه میداند! من تعجب میکنم که تو به گفته خودت با اون تحصیلات عالیه که هیچ انسانی تا بحال به آندرجه نرسیده و داشتن گرین کارد(!) از سال 1997 در جیبت، داری چه غلطی در سوئد میکنی؟ .
سه شنبه 7 آذر 1391 - 06:02
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریک / دوست گرامی کاملا صحیح می فرمائید. اگر دقت کرده باشید من در همون کامنت اولم به دوستان شکاک پیشنهاد کردم که بجای دری وری گفتن بهتره که یه سرچ در مورد این بابا بکنن تا قضیه معلوم بشه. افرادی مثل این یارو که به هیچ صراطی مستقیم نیستند جزو افرادی هستند که کارشان فقط مخالفت است و برایشان فرقی نمی کند که دارند با چه چیزی مخالفت میکنند! اینان فقط خوشحالند که کامنتهاشون درج میشه و هر از گاهی کسی اینا رو آدم حساب میکنه و جوابشون رو میده! همه ساندیس خورای سایت جزو همین گروه هستند، منتهی چون این یارو پررو تر بود من جوابشو دادم.
سه شنبه 7 آذر 1391 - 11:43