قرارداد رضا حقیقی با پرسپولیس امضا شد

هافبک میانی تیم فوتبال فجرسپاسی که سابقه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را دارد رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


به گزارش خبرنگار مهر، رضا حقیقی  عصر امروز چهارشنبه در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه در مراسمی با حضور اصحاب رسانه قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان پایتخت به امضاء رساند. حقیقی در فصل نقل و انتقالات قراردادش را رسما در هیات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با رضا حقیقی، شال قرمز باشگاه پرسپولیس و شال مشکی ماه محرم را روی شانه های این جوان آینده دار انداخت و برای او آرزوی موفقیت کرد. این بازیکن که از تیم فوتبال فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شده است، قبل از این به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده بود.

+116
رأی دهید
-41

dave07 - سیدنی - استرالیا
حتما پوله خریده این هم بقیه پوله ترانسفره علیرضا حقیقی‌ بوده. این تیمه آخوندی انقدر ریختو پاش کرد و از جیبه ملته بدبخت پول حروم کرد آخرشم ببین ردهٔ دوازدهم و شونزدهم ییلاقو قشلاق می‌کنن. لعنت به آفتابه و ارباب‌های اخوندش. اونوقت بازیکنه تاج پول نداره خونه کرایه کنه.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 02:05
AcidY - استکهلم - انگلستان
این بنده خدا هم رفت که فوتبالش به فنا بره،مثل اینا زیاد داریم که با رفتن به تیمهای بزرگتر فوتبال شون خراب شده،البته بجز استقلال ‌ها هر کسی‌ بره لنگ اوضاعش خراب می‌شه
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 02:18
تنها0511 - خ رضوی - ایران
تنها نماینده خراسان بزرگ به پرطرفدارترین تیم آسیا خوش آمدی
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 05:03
soheil rad - بابل - ايران
بیچاره چه زود عمر فوتبالیش تموم شد
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 08:46
saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
dave07 - سیدنی - استرالیا-کدام بازیکن تاج پول نداره خونه کرایه کنه؟
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 08:40
mami irani - بولتون - انگلستا ن
پرسپولیس آنقدر دا غونه که با این کا را درست نمیشه ، فوتبا لشو دقت کردین ؟ در حد دسته یکه ، شا یدم پا یین تر
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 09:15
pull.over - دوحه - قطر
رضا جان امیدوارم با درخششت تو پرسپولیس جواب خیلی ها رو بدی. تو بهترینی و از پرسپولیس به بهترین تیم های جهان میری. مطمئنم.تو بهترین هافبک دفاعی ایرانی.دم سردار گرم که به هیچ کدام از خواسته های هواداران نه نگفته.عشق است پرسپولیس.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 10:07
Artosh - تهران - ایران
dave07 - سیدنی - استرالیا/ چرند چرا میگی؟! نگاه به موش مردگی امیر قلعه نوعی و . نکن. اینا همش فیلمه واسه گرفتن پول بیشتر. پرسپولیس هم الان دهم هست و با صدر جدول اختلاف زیادی نداره. شما پاسخگوی رفتن استقلال به لیگ دسته ۳ در دهه هفتاد باش. قعلاْ که تیم افتاده روو دور و داره خوب نتیجه میگیره.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 11:36
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بیماری میره دکتر میگه آقای دکتر این داروهایی که واسم تجویز کردین حالمو بهتر نکرد چه کاری میتونید بکنید تا بهتر شوم؟ دکتر قلم را برمیداره و باز دارو برای بیمار تجویز میکنه!!!. تا وقتی ممدی بنزین فروش و ... و و وو .... تو باشگاه لنگ هستن همین آش و همین کاسه. انگار فکر کردن مسی رو خریدن! اووووه چند روزه چقدر آب و تابش میدن به این خبر. اومد نیومد اومد نیومد....
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 11:34
zoroye iran - وين - اتريش
آه‌ جونم به این خرید ،بهترین خرید بود این حقیقی‌ ۲۳سالشه جوون فیزیکی‌ قدرتی‌ قد بلند بهترین هافبک دفاعی ایران،پرسپولیس با ۲-۳ برد بالای جدول میاد، لگن پول نداره آخه پس رحمتی و جباری و حیدری و برهانی ،میداودی،و جان وارییو ،و نکو مجانی‌ به عشق صورت زیبای فتل نوحه و قندلی اومدن, پول بیت رهبری بود که سر از کیسه در اوردن یا پول بیت المال قندلی و فتل میگن مشکل مالی حل شده
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 12:22
sasi1360 - لندن - انگلستان
آخی بی‌چاره کرد خودشو رفت تیم لنگیها
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 12:37
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
انصاری فر هم مثل این بازیکن آشغ رفتن به لنگ را داشت و پس از نتایج ضعیف این تیم گفته بود پشیمانم!...... الان بعد از ماهها توسط ممد 4لیتری فردی از دل نظام جمهوری اسلامی با پول مردم یه ذره بهتر شدن و خودشونو کشیدن بالا و دهم اند "نکته جالب و عبرت آموز اینه که سایپا(تیم قبلی انصاری فر) الان 5 پله بالاتر از لنگ قرار داره"
جمعه 3 آذر 1391 - 13:48
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
آخی، گناه دارن کیسه کش‌ها چقدر سوختن طفلی‌ها ،۶تایی ها۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶
شنبه 4 آذر 1391 - 00:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.