سوءقصد به جان دو روزنامه‌نگار در تهران و خرم‌آباد

علی صالح‌آبادی، نماینده اسبق مجلس و مدیرمسوول هفته‌نامه اصلاح‌طلب صبح صادق

بامدادخبر – رسانه‌های داخل ایران از سوءقصد به جان دو روزنامه‌نگار در تهران و خرم‌آباد از سوی افراد ناشناس خبر می‌دهند.
 
به گزارش شماره‌ی امروز چهارشنبه (یکم آذر) روزنامه اعتماد، علی صالح‌آبادی، مدیر مسوول هفته‌نامه ستاره صبح، غروب روز یکشنبه (۲۸ آبان) توسط دو جوان که وارد اتومبیلش شده بودند، از ناحیه گردن با ضربات چاقو مجروح شد و شدت جراحات به حدی بوده که وی در بیمارستان آتیه تهران مورد جراحی قرار گرفته است.
 
 نماینده مردم مشهد در ‏دور سوم مجلس شورای اسلامی در خصوص این سوءقصد به اعتماد گفت: «ساعت ۶:۲۰ غروب یکشنبه بود و من در ابتدای خیابان ‏فرح‌زادی (حوالی شهرک غرب)، برای خرید روزنامه از دکه روزنامه‌فروشی توقف کرده بودم. هنگامی که قصد سوار ‏شدن به ماشین را داشتم، هم‌زمان با من دو جوان که یکی صورت نیمه‌پوشیده و دیگری چهره‌ای ‏بدون پوشش داشت، به سرعت سوار شدند. یکی جلو نشست و دیگری عقب، سپس با تهدید کلت و ‏چاقو به من حمله کردند و پس از زخمی کردنم با کارد، هر آنچه با خود داشتم از قبیل اسناد و مدارک‏، کیف پول، کارت ملی و عابربانک و حتی ماشین را با خود بردند.»
 
آقای صالح‌آبادی افزود: «با اینکه مقاومتی نشان نمی‌‏دادم به این دلیل که عجله داشتند محل را ترک کنند، زخمی‌ام کرده و پس از اینکه غرق در خون در ‏خیابان‌‌ رهایم کردند با ماشین دور شدند.»

وی که مدت چهار سال است هفته‌نامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ستاره صبح را با مدیریت و ‏صاحب امتیازی خود اداره می‌کند، اظهار داشت که در حال حاضر غیر از این مسوولیت، پست ‏دیگری بر عهده ندارد، و این رخداد را بیش از هر چیز یک اتفاق یا زورگیری قلمداد می‌کند.
 
در خبری دیگر، خبرگزاری ایسنا گزارش داده که علی‌قدرت نجفی، سرپرست یکی از روزنامه‌های محلی در لرستان، صبح روز سه‌شنبه (۳۰ آبان) مورد هجوم چند فرد نا‌شناس قرار گرفته و با ضربات چاقو ‏به شدت مجروح شده است.
 
دکتر هرمز محمودوند، پزشک معالج این خبرنگار در گفت‌و‌گو با «ایسنا» ‏گفت که این خبرنگار ۴۰ ساله «به دلیل اصابت ۲۶ ضربه متعدد و عمیق در ناحیه سر و گردن، پیشانی ‏و جمجمه، شانه، اندام فوقانی چپ و راست، قفسه سینه، اندام تحتانی چپ به اورژانس بیمارستان ‏شهدای عشایر خرم‎آباد منتقل شد».
 
‏وی با بیان اینکه تیم اورژانس به محض انتقال مضروب به بیمارستان، اقدامات احیا و کنترل موقت ‏خونریزی را انجام دادند، افزود: «در حال حاضر بیمار در اتاق عمل تحت جراحی قرار دارد، ‏البته علائم حیاتی‎اش پایدار بوده و بعد از عمل با همکاری سرویس بیهوشی به بخش ویژه (‏ICU‏) ‏منتقل می‌شود.»
 
‏سرهنگ نوراللهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان نیز در این باره اظهار تاسف کرده و گفت: ‏‏«پس از این اتفاق، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند و ‏پیگیری موضوع را آغاز کردند. تحقیقات اولیه این حادثه انجام شد، اما برای رسیدن به ‏علت اصلی نیاز به زمان داریم.»

+61
رأی دهید
-41

mehrbaran22 - هال - انگلستان
دهانت را میدوزند مبادا گفت باشی‌ دوستت دارم.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 04:42
mehrbaran22 - هال - انگلستان
دهانت را میدوزند مبادا گفت باشی‌ دوستت دارم.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 04:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.