پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب آهن نه نفره، دهم شد

پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب آهن نه نفره، دهم شد

پرسپولیس با گل دقیقه نود و شش کریم انصاری فرد، ذوب آهن نه نفره را شکست داد.

پرسپولیس با گل ثانیه‌های پایانی محمد نوری، آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر ایران مقابل ذوب آهن را سه بر دو برد و با بیست امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر صعود کرد.

بازیکنان پرسپولیس، پیش از تعطیلی لیگ به خاطر بازی ایران و ازبکستان، توانسته بود شش بر صفر پیکان را شکست دهد. بازگشت علی کریمی در هفته گذشته به تمرینات پرسپولیس باعث شده بود، هواداران پرسپولیس انتظار پیروزی در بازی با ذوب آهن داشته باشند.
پرسپولیس با گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه اول دو بر صفر از میهمانش عقب افتاد. پیام صادقیان با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه در دقیقه ۵ یک بر هیچ ذوب آهن را پیش انداخت و باز هم همین بازیکن از روی ضربه ایستگاهی توپی را روی دروازه پرسپولیس فرستاد که علیرضا نور محمدی مدافع پرسپولیس به اشتباه دروازه را باز کرد.

پاسکاری تک ضرب بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۲۴، می توانست هادی نوروزی را با دروازه بان ذوب آهن در موقعیت تک به تک قرار دهد که خطای سعید عبدالله پور مدافع ذوب آهن او را پشت محوطه جریمه سرنگون کرد. محسن ترکی به خاطر این خطا، او را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد.

مسعود همامی دروازبان ذوب آهن تا دقیقه ۴۵ با چند واکنش عالی مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد ولی در دقیقه ۴۶ تیم میزبان در پشت محوطه جریمه یک ضربه آزاد به دست آورد که شوت مهدی مهدوی کیا بعد از برخورد با دیوار دفاعی تغییر مسیر داد و درون دروازه ذوب آهن جای گرفت.

در نیمه دوم پرسپولیس، با یک بازیکن بیشتر، کاملا تهاجمی بود. در دقیقه ۵۲ بازی، پاس در عمق محمد نوری، هادی نوروزی را در موقعیتی تک به تک با همامی قرار داد و دروازه بان ذوب آهن هم با خطا روی مهاجم پرسپولیس او را در محوطه جریمه سرنگون کرد.

محسن ترکی داور بازی پس از این خطا، دروازبان ذوب آهن را از بازی اخراج کرد و یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفت اما لارکو بوژوویچ دروازبان ذخیره ذوب آهن پنالتی مهدی مهدوی کیا را دفع کرد تا نتیجه همچنان دو بر یک به نفع تیم اصفهانی باقی بماند.

تلاش‌های بازیکنان پرسپولیس در مقابل ذوب آهن نه نفره تا دقیقه ۷۵ نتیجه ای برای پرسپولیس نداشت، اما حرکت جواد کاظمیان در کناره محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او در محوطه شش قدم ذوب آهن به محمد نوری رسید و او هم با ضربه آرام توپ را در درون دروازه جای داد.

حملات پرسپولیس و دفاع نه نفره ذوب آهن تا انتهای وقت‌ قانونی بازی ادامه پیدا کرد، جواد کاظمیان مهاجم پرسپولیس در دقیقه ۹۲ می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما دروازبان ذوب آهن توپ را به کرنر فرستاد.

پرسپولیس بالاخره چند ثانیه مانده به پایان وقت های اضافه، گل سوم را به ثمر رساند. ارسال مهدی مهدوی کیا و ضربه سر محمد نوری به کریم انصاری فرد رسید و او هم با یک بغل پا گل سه امتیازی قرمزپوشان را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رده دهم جدول لیگ صعود کرد و ذوب آهن هم با این باخت با همان شانزده امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

+121
رأی دهید
-168

lucina - تهران - ایران
هه هه زحمت کشیدن. با تبانی، کمک های یاره دوازدهم ( داور) زحمت کشیدن تیم بردن اینم ذوق کردن داره؟ سرتو بالا کنم صدر جدولو نگاه کن. تاجه کبیر اسیاست سروره کل لنگیاست
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:18
ario barzan - ويرجينيا - امريكا
بنده خداها چقدر جو گیر شدن از بس روی برد‌و ندیدن .یک مشت سپاهی ریختن تو لنگ طرفداراشم جوجه بسیجیا هستن....تهرانیا خیلی بدبختن با این تیماشون با داور فدراسیون تمام روزنامها و کمیته انضباطی بازم به زور میبرن تیمای شهرستان سرورتنن بازم
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:20
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
من ماندم طرفداران لنگ با چه روی می ایند و از این تیم طرفداری می کنند در بازی با پیکان امدن و بازیکنان تیم را خریدن در این بازی جدا از بازی نجوان مردانه که اینها معروف هستند بابا داره از سر دروازبان خون می اید دروازبان خودش توپ را انداخت بیرون أخ أخ تیم ٩ نفره اخراج بازیکن اول أخ أخ اگر این تیم با این کارها می خواهد در جدول تک عددی یعنی به رده ٩ برسد بدرد عمه اش می خورد طرفداراش چه شادی می کردن مثل اینکه تیم انها ٩ نفره بود گوینده هم خودش را داشت جر می داد .ترکی هم روی مظفری زاده را سفید کرد.ترکی+پول+فدراسیون +بازی ناجوانمرانه=برد لنگ سوراخ. یکی بگه دفاع ذوب اهن چرا اخراج شد ،نصیرزاده گفت اخراج دفاع ذوب اهن اشتباه محض بود.بخاطر این ٢ تیم (استق و لنگ ) این بلا بر سر فوتبال ما امده حالا برین حق تیمهای دیگر را پایمال کنید.تا تیمهایتان یک علطی بکنند این طرفدارا هم چه ذوقی کردن مربی زوار در رفته لنگ فهمیده این لیگ هم کسانی به غیر بازیکنان نتیجه را رغم می زنند.این هم مُد جدید نمی توانند تیم مقابل را ببرند بازیکنان تیم مقابل را اخراج می کنند .استقلال -نفت و این بازی
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:38
Hamid1970 - ارواین - امریکا
ترکی ٣ ذوب اهن ٢ امروز داور سر ذوب آهن را در آزادی از بیخ بردید. - دقیقه ۲۴ بازی و درست چند دقیقه بعد از ۲-۰ جلو افتادن ذوب آهن داور مدافع ذوب آهن را به دلیل خطا در موقعیت آشکار گل اخراج کرد! در حالی که دو مدافع دیگه ذوب آهن هم در صحنه حضور داشتند و به هیچ وجه خطای بازیکن ذوب آهن اخراج نداشت. (نصیر زاده کارشناس داوری)- دقیقه ۵۲ داور دروازه بان ذوب آهن را اخراج کرد و پنالتی برای پرسپولیس گرفت، در حالی که جهت حرکت بازیکن پرسپولیس به سمت کنار بود و حتی در صورت خطا بودن هم این صحنه اخراج نداشت! - و نهایتا وقتهای تلف شده بازی که انگار تمامی نداشت. پرسپولیس در دقیقه ۹۷ به گل سوم رسید و بلافاصله ترکی با خیال راحت بازی را تمام کرد. * محسن ترکی در این بازی ماموریتش را به خوبی انجام داد. به احتمال زیاد پاداش خوبی هم بابت این خوش-خدمتی از حسین عسگری و رویانیان خواهد گرفت.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:49
zoroye iran - وين - اتريش
جونم به این پرسپولیس ،ولی‌ بازی بعدی تو انزلی بدون حسینی خیلی‌ مشکله مخصوصا ملوان پرسپولیسیهای جدا شده‌ای مثل بادامکی- نوری- زارع - اولادی -رو داره و اگه پرسپولیس اونجا مساوی کنه حکم برد‌و داره . داوری هم در ۹۰ نشون داد که داور در دقیقه ۱۳ روز نوروزی خطای پنالتی شد و پای نوروزی رو کشیدن و مرادی گفت ۱۰۰ در ۱۰۰ پنالتی بود که گرفته نشد و دروازبان ذوب موقع اخراج ۷دقیقه و ۲۵ ثانیه وقت کشی کرد که داور فقط ۶ دقیقه وقت تلف شده گرفت به‌هرحال به همهٔ پرسپولیسی‌ها تبریک میگم
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:58
zoroye iran - وين - اتريش
ماجرای کمک مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به استقلال که از آن به عنوان کمک میلیادری نام برده شده است، در یک برنامه رادیویی بررسی خواهد شد.مازیار ناظمی مجری صداوسیما و کارشناس رسانه در وبلاگ شخصی اش وعده داده در برنامه " ورزش بدون ویرایش" رادیو گفتگو با حضور محمد رویانیان به موضوع کمک میلیاردی مدیرعامل پرسپولیس به همتای استقلالی اش خواهد پرداخت.ناظمی در مطلبی با همین موضوع نوشته است:« هم باعث تعجبه و هم خوشحالی ! پرسپولیس و استقلال این رقبای دیرینه با مدیران عامل فوق رسانه ای و متخصص در ارائه مصاحبه های آتشین علیه هم، در روی دیگر سکه، هوای هم را گاهی دارند. شنیده شد سردار رویانیان مدیر عامل قرمزها کمکی در حدود یک میلیارد تومان به عنوان بلاعوض به باشگاه استقلال اهدا کرده است.قبول کنید در این روزهای بی پولی تیم های دولتی تصمیم بسیار خوبی است چون اگر استقلال کم بیاورد پرسپولیس هم صدمه می خورد و بالعکس فقط باید ببنیم حاجی آبی ها چطوری تلافی میکند!؟
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:38
zoroye iran - وين - اتريش
2. البته تصور میکنم ذهن جستجوگر همکاران خبرنگار بدنبال منبع تامین این کمکها باشد. شاید پست دیگر مدیریتی سردار مهربان سرخ ها، پاسخگوی این پرسش شما باشد. موضوع جالبی است که در برنامه این هفته ورزش بدون ویرایش به سراغ سردار خواهیم رفت.»این خبر در حالی منتشر شده است که علی فتح الله زاده دریافت هرگونه کمک از محمد رویانیان را رد کرد اما مازیار ناظمی در گفتگویش صحت این خبر را تایید کرد.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:41
dave07 - سیدنی - استرالیا
بالاخره دلارهایه آخوندی یه جایی باید خرج بشه دیگه، حالا یا کله تیمه مقابل رو بخری مثل پیکان یا داور رو بخری که مثل نقلو نبات به تیمه مقابل کارته قرمز بده. به هر حال با هر زوری که شده باید این لنگه خیس رو تو جدول بالا بکشن که بره آسیا عربا سوراخ سوراخش کنن مثل بازی با الغرافه ۵ تا بخوره برگرده. آسیا که دیگه نمیتونین داور بخرین.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:45
آبي ترين - تهران - ایران
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند .
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 05:05
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
بهترین بازیکن میدان از نظر کارشناسان. ترکی. شعار طرفداران لنگ سوراخ. داور ما گل می خایم در پایان بازی داور متشکریم.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 07:23
احتراز - دورف - آلمان
لنگی‌ها خودشون کشتن تیم ۹ نفره بردن
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 07:28
ghafas - مشهد - ایران
این که شما استقلالیا از این بازی عصبانی هستین بر می گرده به نیتجه 2-3 اش که برای شما یاد آورد خیلی چیزهاست ......
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:19
ali-s - تهران - ایران
کیسه کشهای عزیز 6 تایی . یادتون نره نفت تهرانو چطور بردید. پس دهنتونو ببندید 10-3-3
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 10:10
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
لنگ سیزده نفره یعنی با کمک داور و شیپورچی های مخصوص خود آن هم ثانیه های آخر و در خانه و با این همه ادعا......... وای خدای من چقدر خوشحالی میکنن طفل معصومان. تازه باز دو رقمی اند تو جدول وای مردم از خنده هه هه هه هه هه هه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:03
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
آخه کدوم داوری میاد 6 دقیقه وقت اضافه بگیره آخر بازی تازه 3 دقیقه هم بهش اضافه کنه تا لنگ آفتابه از ضعف 9 نفره حریف استفاده کنه و گل بزنه!!!!!!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:06
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
ghafas * ghafas حرف دیگه ای نداشتی بزنی!!! ها ها ها ها ها. باز برگشتن به زمان خیلی پیش. توهم کیلویی چنده!؟
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:15
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
لنگای..... "روزبه" و داشته باشن که خیلی مفید بود براشون مگه نه؟!!! واقعا این روزبه با این حرکتش درست مانند یه بچه دوساله عقده ای که کسی بهش محل نمیذاره و در حد و اندازه بچه روش حساب میکنن کاری کرد که بسیاری از پرسپولیسیهای فهیم و خوب ازش متنفر بشن. دمش گرم هادی استقلالی با مرام و لوتی که حتی قبل از اعلام نتایج قسم خورده بود اگه برنده بشم مبلغ را تقسیم بر چهار میکنم و سهم خودمو میفرسم واسه زلزله زدگان. واقعا حقش برد بود.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:40
داریوش یاس - تهران - ایران
خسته نباشید. حتما روزنامه ها امروز تیتر میزنن که خط و نشان پرسپولیس برای استقلال و آسیا!!!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 12:49
pull.over - دوحه - قطر
طاقت دیدن بردهای پرسپولیس رو داشته باشید. داور مسابقه به قول مرادی کارشناس داوری"برنامه 90" در هر دو صحنه ی اخراج درست عمل کرد و دقیقه 12 یا 13 یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. ضمنا وقت های اضافه هم بیش از 6 دقیقه بود.سوزش بعضی ها هم کاملا طبیعیه https://i45.tinypic.com/14o524j.jpg
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 12:15
AcidY - استکهلم - انگلستان
. اعتراض باشگاه پرسپولیس به AFC:چرا در بین کاندید های بهترین بازیکن سال آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس " ترکی و مظفری زاده " حضور ندارند؟. :)). مدیرعامل تیم نگون بخت ذوب آهن : میگفتید 3-0 بازنده اید تا ما از اصفهان تا اینجا نمی آمدیم ! . داور منتظر گل بود تا سوت را بزند !
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 13:58
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون این اراذل یه هفته که قلیون نکشن ردیفن . دستور برچیده شدن قلیون توی قهوه خونه‌ها بخاطر بازیکنای پرسپولیس بوده و بس . برید داییتونو دیوونه کنید بابا
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:15
م تهرانی - دورتموند - آلمان
چقدر سوزشی زیاد شده انقدر حرص نخورید میترکید
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:33
zoroye iran - وين - اتريش
1. از زمان عباس انصاری فرد طرح کوبندن پرسپولیس شروع شد و تا الان نتایجش رو میبینید تازه پرسپولیس داره قد علم میکنه که باز مافیای رسانه ها که سردسته آنها فتل نوحه جوی درست کردن که پول بیت المال و .. وقتی پول مردم رو آخوندها میخورند و ۳۰۰۰ میلیارد و حماس و حزب الله میخورن مهم نیست لالمونی میگیرید ولی شاد کردن ۴۰ میلیون بیت المال وسط میاد چرا در این چند سال وقتی فتل نوحه تمام ستاره های لیگ رو با قیمتهای نجومی خرید صدای مافیای رسانه ها در نیومد مردم هم ساده فریب ۴ روزنامه که فتل تغذیشون میکنه که همیشه ضد پرسپولیس مینویسن رو میخورند ۲ سال پیش رحمتی و آندو بخاطر دایی میخواستن بیان پرسپولیس که فتل ۲ برابر بهشون پول داد و بعد با اون خنده های کریه گفت از دهن شیر درشون آوردم چرا بیت المال رو وسط نکشیدن اگه تو این ۲ سال رحمتی رو نداشتن الان مثل گذشته روشنشون دسته ۳ میبودن
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 15:26
zoroye iran - وين - اتريش
2- اون سالها حنیف ، منتظری، آندو، رحمتی، حیدری،میداودی،و غیره رو خریدن و فتل گفت تیمشون کهکشانیه و کرار رو با ۱ میلیارد و ۲۰۰ گرفت و با جهان پهلوان کریمی مقایسه کرد اون موقع پول بیت المال نبود لیگ گذشته در تمام بازیها داوری آقای گلشون شد و همه اتفاقات داوری بکمکشون آمد و با کمک لگن محمدی جام حذفی رو با آن سناریو(جلو انداختن دربی و لغو لیگ بخاطر مصدومیت نصف تیم و محرومیت چند بازیکن)گرفتن حالا یکی دقیقا از جنس فتل نوحه پیدا شده و مثل خودش رفتار میکنه گریه فتل در آمده و جوسازی میکنه و جو رو علیه پرسپولیس با مافیاشون مسموم میکنند و یه مشت ساده لوح حرفهای اینها رو تکرار میکنند چرا کسی از خرید پشت پرده و مافوق نجومی نکونام حرفی نمیزنه چون مافیای رسانه پشت کیسه کشانه سایت رسمی باشگاه اوساسونا اعلام کرده که بابت نکونام هیچ پولی نگرفته و از اینور چوپان دروغگو فتل نوحه اعلام کرده پول بابت رضایت نامه نکونام داده پولی رو که بابت نکو از بالا گرفته رو خودش بالا کشید و همه فهمیدن ولی صداشو در نیاوردن چون تقسیم شد
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 15:28
zoroye iran - وين - اتريش
3- وقتی فتل چوپان میگه بابت اسپانسور ۱و نیم میلیارد حق دلالیشو رو به تیم بخشیده شما تا ته قضیه رو بخونید که در این سالها فقط از حق پیدا کردن اسپانسر چقدر بجیب زده بخاطر همینه اول فصل با اون فضاحت انداختنش بیرون و رفت پیش وزیر ورزش که انموقع ترکیه بود رفت و با گریه قول داد هیچ پولی از وزارت نگیره و خودش خرج تیمو میده این آقا روزی که از دهات آمد تو شپیش ته جیبش نقاره میزد الان مولتی میلیاردر شده بخاطر همینه از در میندازنش بیرون از پنجره میاد تو این آقا بنیانگذار رشوه پولهای زیر میزی زد و بند و مافیای فوتباله و از بالا حمایت میشه بخاطر همینه که مثل انگل شیره فوتبال رو مکیدن و به این روز درش آوردن عاشق ظاهر شدن در هر برنامه ای و عاشق چنجال و در معرض دید بودن فوتبال ما افتاده دست اینها و قندلیها و شعبون بی مخها و علی ها هنوز یه عده تو هپروت خوابیدن و تاج تاج میکنند تاج در زمان شاه و حمایت دربار تاج شد و پرسپولیس بخاطر مردمی بودنش محبوب شد و الان تاج ۳۰ و اندی سال عمامه شده و مورد حمایت دربار آقاضحاک شده جونم پرسپولیس که از بدو تاسیسش تا الان پرسپولیسه.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 15:28
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
پرسپولیس بازی ۲بر صفر باخته رو ۳بر ۲برد ،باز یاد خاطرات بدشون افتادن و سوزش گرفتن ،مثل بازی قبلی‌ که پیکان رو ۶تایی کردیم ،۶تایی‌های کیسه کش بسوزید
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 00:45
ghafas - مشهد - ایران
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک. کامنت تو خیلی کاملتر از کامنت من بود آفرین .درستش همینه /.دارن از غصه می ترکن
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 08:16
shah_par - شيراز - ايران
در اینکه پرسپولیس یه تیم خوب و پر طرفداره شکی نیست. ولی موندم این پرسپولیسی ها از کجا این همه رو ور می دارن میارن کامنت میزارن. 40 سال پیش 6 تا گل زدن اونقدر بی افتخار هستن که اون 6 تا رو کردن تاریخ افتخاراتشون. بابا رئال مادرید هم از بارسا خورد ولی بارسا نیومد افتخار به این برد بکنه چرا؟ چون بیش از اینها افتخار داره. حالا این آجودانای سردار که عشق پرسپولیس رو فقط با BMW یک شبه کسب کردن جواب این همه طرفدار قدیمی رو چی میدن که 9 نفره تیم ته جدولی رو به سختی بردن. خودمونیم ها واسه این همه ادعا بی ارزش ترین خوشحالی همین برد برابر ذوب بود.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 08:34
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
شما که کار شناس داوری نیستید بی‌ خود ادعا دواری نکنید.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 19:12
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
shah_par - شیراز - ایران بچه شیراز هستی‌ احترامت واجب ،خوب ۶تایی مال ۴۰ سال پیش ،نظرت در مورد ۳ تا گًل تو ۱۰ دقیقه از یک بازیکن با وجود داشتن دروازه بان تیم ملی‌ چی‌ هست؟ این که هنوز ۱ سال هم نشده !!!؟؟؟
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 03:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.