شمار کشته های فلسطینی در نوار غزه از مرز ۹۰ نفر گذشت

گزارش های جدید نشان می دهد که طی شش روز حملات اسرائیل به نوار غزه، ۹۱ فلسطینی که ۵۰ نفر از آن‌ها غیر نظامی بودند کشته شده‌اند. این حملات همچنین بیش از ۷۲۰ مجروح بر جای گذاشته است.
 
از روز یکشنبه که اسراییل اعلام کرد خانه‌های مظنونان به عضویت در گروه حماس را هدف می‌گیرد، شمار تلفات در نوار غزه به‌گونه‌ای چشم‌گیر افزایش یافته است.
 
تا دیروز، یکشنبه، شمار کشته‌ها در نوار غزه، کمی بیش از ۵۰ کشته بود، اما هم‌اینک شمار کشته‌ها به بیش از ۹۰ نفر می‌رسد.
 
روز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه، و برای ششمین روز پیاپی، اسراییل به حملات هوایی خود به نوار غزه ادامه داد.
 
به‌گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، هواپیماهای اسراییل در نیمه شب یکشنبه دو خانه مسکونی را که به‌ گمان اسراییلی‌ها، خانه‌های متعلق به فعالان «جهاد اسلامی»‌ یا دیگر گروه‌های ستیزه‌جوی اسلام‌گراست، هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو کودک و دو بزرگسال کشته شدند. این حمله  ۴۲ زخمی نیز برجای گذاشت.
 
اندکی بعد، جنگنده‌های اسراییل، ساختمانی را که به مجتمع امنیت ملی دولت برکنارشده حماس تعلق دارد و پیش از این نیز بمباران شده بود، بار دیگر هدف گرفتند و بمباران کردند که در نتیجه آن، در ساختمان‌های کناری این مجتمع، یک کودک کشته و شماری نیز زخمی شدند.
 
برپایه گزارش‌ها، در نتیجه دو حمله هوایی دیگر به نوار غزه، سه تن که به‌عنوان فعالان «جهاد اسلامی» شناخته می‌شوند و نیز پنج شهروند غیرنظامی کشته شدند.
 
از آغاز درگیری‌ها در شش روز پیش تا کنون، سه اسراییلی کشته شده‌اند.
 شبه نظامیان فلسطینی، تاکنون بیش از ۱۰۰۰راکت به سوی اسراییل پرتاب کرده‌اند که ۵۴۴ راکت در خاک این کشور فرود آمده و منفجر شده است.
 
اسراییل می‌گوید سیستم دفاع موشکی این کشور، موسوم به «گنبد آهنین»، ۲۹۰ موشک فلسطینی را رهگیری و در آسمان منهدم کرده است.
 جنگنده‌ها و توپخانه ارتش اسراییل نیز  اسراییل تاکنون به ۱۳۵۰ هدف در نوار غزه حمله کرده‌اند. سخنگوی ارتش اسراییل می‌گوید پایگاه‌های حماس، کانال‌های قاچاق کالا، انبارهای موشکی و پایگاه‌های زیرزمینی پرتاب موشک و نیز خانه‌های ستیزه‌جویان فلسطینی هدف این حملات بوده است.
 
خبرسازترین حمله هوایی روز یکشنبه اسرائیل، هدف قرار دادن دو دکل مخابراتی بر فراز ساختمان دفاتر رسانه های فلسطینی در غزه بود. ساختمان چند طبقه ای که آنتن های شبکه «الاقصی»، شبکه رسمی حماس است، خسارت دید و خبرنگاران و رسانه های فلسطینی و بین المللی در غزه را غافلگیر کرد.
 
این حمله اسرائیل با بیانیه خشم آلود اتحادیه روزنامه نگاران اسرائیل نیز روبرو شد که خواهان رعایت آزادی بیان و حق خبرنگاران و رسانه ها برای ادامه کارشان گردید، حتی اگر شبکه های متعلق به حماس و جهاد اسلامی فلسطین باشند.
 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در آغاز نشست دولت خود در روز یکشنبه با گفتن اینکه سازمان های مسلح فلسطینی متحمل «ضربات جدی» شده اند، افزود که آماده است عملیات را در صورت نیاز، گسترش دهد.
 
در همین حال باراک اوباما و نیز ویلیام هیگ وزیرخارجه بریتانیا در سخنان جداگانه روز یکشنبه خود، از اسرائیل خواستند که از وارد کردن نیروهای زمینی به غزه خودداری کند.
 
اسرائیل احضار ۷۵ هزار نفر نیروی دوره احتیاط را تصویب کرده است.
 
برخی از وزیران اسرائیلی، مانند آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه، و عوزی لانداو، وزیر امور زیربنایی، روز یکشنبه پس از نشست دولت، به رسانه های این کشور گفتند که عملیات نظامی اسرائیل نباید قطع شود مگر آنکه حملات راکتی کاملاً متوقف شده باشد و قطع عملیات «ستون ابر» در مرحله کنونی، «تکرار اشتباهات پیشین» خواهد بود.
 
با وجود این، یک نماینده ویژه دولت اسرائیل روز یکشنبه برای گفت وگو با مقام های مصر به قاهره رفت. به نظر می رسد که رییس جمهوری مصر، دولت اسرائیل را به اعزام نماینده ویژه فرا خوانده بود. نام این نماینده ویژه اعلام نشد و به گزارش روزنامه هاآرتص، او شامگاه یکشنبه با رسیدن به فرودگاه قاهره از سوی مقامات مصری به مکان نامعلومی  برده شد.
 
قاهره اکنون به کانون تلاش های دیپلماتیک برای حل بحران مبدل شده است. در حالی که ایران و سوریه در تمامی سه دهه اخیر به عنوان حامی اصلی فلسطینی مطرح بودند، اما در بحران جاری، این قطر، ترکیه و مصر هستند که بیشترین تلاش ها را برای حل بحران به عمل می آورند.

+281
رأی دهید
-129

golden ari - ایران - تهران
پاداش کلوخ انداز، سنگ است !!! مرده باد عرب.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:05
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
شمار کشته شدگان در زلزله اردبیل بیش از ۳۰۰نفر و شمار کودکان بدون سرپناه در سرمای اردبیل نگران کننده است .
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:06
100ra - پیرانشهر - ايران
نتیجه یه عمر مفت خوری و زمین فروشی همینه که هست.تا گول این آخوندای مفت خور حاکم بر ایران رو بخورید شیران یهود بر شما مسلمانان موش عرب میتازند.صدام و قذافی هم خیلی‌ گردن کلفت بودند.درست مثل یاسر عرفات و اسماعیل هنینه و ناصر نر خر.دم اسرائیل گرم که با این یه وجب خاک ر گ چهارده تا کشوره عربی‌ دستشه.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:37
abdolmalek - رامسر - ایران
این حماس لامذهبه که داره مردم غزه رو به کشتن میده نه اسراییل.عاقبت دست کردن تو لونه زنبور همینه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:44
ItsMeWT - کلن - آلمان
از ماست که بر ماست
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:59
sohrabsun - تهران - ایران
حالا که اسرائیل جنگ را شروع کرده ببینیم کسی این را محکوم خواهد کرد اخیرا اقای باراک اوباما و کاترین اشتون از اسرائیل دفاع کردند واقعا این ها همه مدعی حقوق بشر هستند خدا به داد مردم جهان برسند که اینها سردمداران آنها هستند
دوشنبه 29 آبان 1391 - 13:49
razmandeh - استکهلم - سوئد
اعراب وحشی !! هرچی‌ خفت و خاری بر سر مردم ایران آوردید حالا حساب پس بدهید !!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 14:58
ARIA_JAPAN - توکیو - ژاپن
جناب سایت ایرانیان یوکی شما نمی‌دانید ما ایرانیها همه چیزمان بر عکس هست حتا مثبت و منفی‌ ددنمون پس شما بر عکس کنید .مثبت و منفی‌ هارا تا درست شود .
دوشنبه 29 آبان 1391 - 15:06
msforugh - تهران - ايران
گور پدر هرچی‌ جهاد اسلامی که بچه‌های فلسطین رو کرده سپر بالا . که چی‌ !
دوشنبه 29 آبان 1391 - 15:11
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
90 تا فلسطینی شهید شدن و در عوض 3 تا اسرائیلی هلاک شدن. حالا کی تروریسته.برید خودتون و گول بزنید فاشیست های غرب زده
دوشنبه 29 آبان 1391 - 15:20
samuk66 - لندن - انگلستان
به اندازهٔ ۹۰ نفر از پول مردم ایران که به فلسطینی یا داده می‌‌شد ،کم شد!به امید ماندگار شدن بیشتره پول مردمِ ایران در چند روز آینده.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 16:36
Matilda71 - سوئد - سوئد
به جهنم، امیدوارم نوبت ساندیس خورا هم بشه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 16:41
Matilda71 - سوئد - سوئد
به جهنم، امیدوارم نوبت ساندیس خورا هم بشه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 16:41
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
مسئول کشته شدن تمام این آدمها دولتهای سوریه و ایران هستند که مردم بی پناه فلسطین را بازیچه دست قدرتهای سیاسی خود کردند. خصوصاً رژیم دیکتاتوری ایران و شخص خامنه ای مقصر است که خواهان حمله تروریستهای حماس به اسرائیل است و آنرا با کمکهای مالی و نظامی دامن زده و میزند و حمایت میکند. به سخنرانی امام جمعه تهران خاتمی در جمعه پیش گوش دهید که به تروریستها خدا قوت گفته و از باران موشکهای حماس بر سر خانواده های بیگناه اسرائیلی خوشحال شده و تشویق به ادامه هم کرده. همانطور که کشته شدن مردم بیگناه در غزه غیر قابل قبول است کشته شدن کودکان اسرائیلی هم باید محکوم شود. مگر خون کودکان و مردم فلسطینی رنگینتر از خون کودکان و مردم اسرائیلی است؟ این دستور حمله موشکی را که حماس شروع کرده خامنه ای داده تا افکار و رسانه های خبری دنیا از مردمکشی رژیم قاتل سوریه منحرف شوند و روی جنگ اسرائیل با حماس مشغول شوند. از زمان شروع این جنگ ایا خبری از درگیریهای سوریه داده میشود یا حمله احتمالی نظامی اسرائیل به ایران؟ سران حماس سر اسرائیل را به غزه گرم کردند و خطر حمله به رژیم ملاها را برای جان خود خریدند.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 17:25
ario barzan - ويرجينيا - امريكا
همش ۹۰ تا ،خیلی کمه هر چی‌ مسلمان بکشن بازم بس نیست
دوشنبه 29 آبان 1391 - 17:57
jahanara - لاهتی - فنلاند
پاینده باشی‌ اسرائیل امیدوارم با قدرت و سنگدلی تمام این آشغالای فلسطینی که جیره خوار رژیم پشکلی ایران هستند را تار و مار کنی‌ بعد رژیم فاضلابی ایران با رهبری الاغ بزرگ خامنه‌ای پوفیوز را نابود کنی‌
دوشنبه 29 آبان 1391 - 17:58
واي بر تكذيب كنندگان - باختران - ایران
انا لله و انا الیه راجعون/ اسرائیل نابود خواهد شد/ باطل خواهد رفت/ به امید دیدن این گرگ صفتان و نجسان در اتش سوزان جهنم
دوشنبه 29 آبان 1391 - 18:01
Azadikhah - تكسل - هلند
لعنت به طرفین درگیر جنگ
دوشنبه 29 آبان 1391 - 18:18
77777 - تهران - ایران
دولت قطر که زن صیقه ائی شما انگلیسهاست مگه حق اظهار نظر هم داره
دوشنبه 29 آبان 1391 - 18:30
morid - بوشهر - ایران
همانطور که پیشبینی میشد تمام حساب و کتابهای صهیونیستها به هم ریخت و با ورود موشکهای غیبی پر قدرت(فشفشه-بقول میکرو نوکرهای نگون بخت) ابهت ساختگیشان فرو ریخت و ملتمسانه تقاضای آتش بس(خریت بس) از رزمندگان فلسطین کردند.تونی بلر سراسیمه وارد تلاویو شد تا به اونا دلداری بدهد.او خوب میداند این مهاجرین اروپایی آنقدر خوشگذرانند و نمیتونند ذره ای سختی را تحمل کنند چه برسد که بر سرشان موشک ببارد.یهو دیدی همه اشان آماده مهاجرت معکوس به اروپای بحران زده شدند ،اونوقت خر بیارو باقالی بار کن.صهیونیستها فقط در پناه اسلحه های مدرن غرب میجنگیدند وشرطشان این است که طرف مقابل حتما خلع سلاح باشد.دوم اینکه دزدانه افراد را ترور کنند.شکست سوم اونها بیاری خدا دارد اتفاق میافتد.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:06
paydar22 - لاهه - هلند
لطفان درج شود عربهای ساکن فلسطین در ظمن 1400 سال قبل همین عربها وقتی پاشون به فلسطین رسید مانند دیگر گشورهای که پا گذاشتن شروع به کشتن و زنده زنده سوزاندن و تار مار کردن ساکنان ان منطقه کردن باز دم یهودیان کرم خاک خودشون که از زمان حضرت ابراهیم خریداری کردن و صاحب به اصل ان منطقه هستن نصف کردن تاز الان هم جواب ترورهای که انجام میدن دارن میکیرن زنده جاوید با اسراییل و قوم خداوند یهود
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:28
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
خدا قوت برادرهای اسرائیل ای‌‌. تا اینا باشند دیگه با بزرگ تر از خودشون شوخی‌ بمب پرونی نکنند!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:41
piki82 - تورین - ایتالیا
تا دیگه از این غلطها نیکنید ! انقدر انگولک میکنید تا به ...خوردن بیوفتین,
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:57
jahanara - لاهتی - فنلاند
این حماس جنایتکار ملّت زن بچه‌های بیگناه را سپر کرده تفف به ذات کثیفتن آشغالای بوگندو ترسهی پشکلی پاینده باشی‌ اسرائیل امیدوارم با همین قدرت جنگ را ادامه دهی‌ و این بوگندهای تاپاله را به جهنم بفرستی‌ حمله حمله اسرائیل جنگنده خدا پشتو پناهتان باشد دلیران اسرائیلی
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:52
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
به درک، چند تا تروریست فاشیست اسلامی مفتخور کمتر، تا باشه از این خبرای خوب باشه، علی‌ گدا بگیر ه و بترسه از روزی که دچار قهر و غضب ارتش نیرومند و آزادیبخش اسرائیل بشه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 20:32
dkdk - اسلیس - دانمارک
من فکر می‌کنم که کشتن کودکان و زنان بیگناه که هیچ ربطی‌ به جنگ ندارند کاملا اشتباه و ظالمانه است.حال کودکان و زنان اسرائیلی باشد یا فلسطینی فرقی نمی‌کند.امروز زمانیکه بی‌بی‌سی اجساد کودکان را نشان میداد بی‌ اختیار اشک ریختم و از سیاست،جنگ،و قدرت نمایی متنفر شدم.گور پدر دولت حماس و اسرائیل امروز واقعاً از خودم پرسیدم آیا انسانی است که اجساد این طفلان معصوم را ببیند و اشک نریزد.غمگین نشود.و نفرت از مهاجم و جنگ پیدا نکند???
دوشنبه 29 آبان 1391 - 20:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
تکذیب کننده --باختران ایران. چند بار حال مردم سیل زده مازندران،زلزله زده آذربایجان رو پرسیدی!؟باطل خامنه‌ای کثافت و جیره بگیران ساندیسی سادیسمی هستن که خواهند رفت،اسرائیل میمونه!تو همین خیال باش!مگه خودت هم جهنمی هستی‌ که میخوای کسی‌ رو تو جهنم ملاقات کنی‌!؟جوش نیار و به حال مردم خودت گریه کن اگه ایرانی‌ هستی‌!؟
دوشنبه 29 آبان 1391 - 21:15
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
90 تا نون خور ایران کمتر !!!! حق بچه های ایران خوردن نداره باید تقاص پس بدین عربهای سوسمارخور !!!!!!!!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 21:54
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
sohrabsun - تهران - ایران . شما فکر کنم اخبار رو از کانال ۱ جمهوری اسلامی پیگیری میکنی‌، نه؟اسرائیل جنگ رو شروع کرد؟‌ها ها ها.. پسر خوب برو یکم اخبار رو پیگیری کن ببین کی‌ جنگ رو شروع کرد. حماس چند تا بمب زد اول تو اسرائیل که ۴ تا کشته هم داشت. اسرائیل الان در حال دفاع کردن از حق و حقوقش هست. خوب معلومه اگه یکی‌ بمب بزنه ۴ نفرشون رو بکشه یعنی‌ اعلام جنگ دیگه. حالا که این مسلمون‌ها به چیز خوردن افتادند و فهمیدند چه غلطی کردند، میگن کی‌ بود کی‌ بود من نبودام!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 19:46
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
نازی‌ها و هیتلر هم "توانمندانه" و بدون رحم کشتن.زن رو-‌بچه رو -بیدفاع رو‌-صدام هم کشت.عاقبتشون رو دیدیم.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:05
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
جنایت محکومه،چه از طرف ارتش اسرائیل چه از طرف نازی ها!نازی‌ها هم همین کار‌ها رو کردن.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:12
واي بر تكذيب كنندگان - باختران - ایران
فلوریدا-perser68 بهشتیان میتوانند عذاب جهنمیان را مشاهده کنند. و همینطور بالعکس.جهنمیان میتوانند رحمت و آسایش بهشتیان را مشاهده کنند.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 03:54
yasamangoleziba - تهران - ایران
در حیرتم که وقتی مردم چچن به ناحق با خاک یکسان شدن، ایرانی های طرفدار غزه و لبنان ، که ادعای “انساندوستی" دارن کجا بودن؟ در حیرتم که چرا هیچ تظاهراتی جایی ندیدم و از هیچ ایرانی نشنیدم که بگه ‘ما درکنار مردم چچن ایستاده ایم’. در حیرتم که سرزمین های خود ما بدست روس ها از ما جدا شده، سهم ما از دریای مازندران به این اندکی رسیده، شیخک نشین هایی ادعای مالکیت جزایر ما رو دارن و اینها بیشتر به فکر ‘سرزمین اشغالی فلسطین” هستند!.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 04:00
MOCI 30 - دوحه - قطر
واقعا واسه اونایى که از کشته شدن کودکان فلسطینى خوشحال میشند و حمله ى اسراییل را تحسین میکنند متاسفم نه احساس دارند نه انسانیت فقط واسه اینه که دو روز رفتن اروبا که نکنه یه وقت فکر کنند اینا عقب موندن بابا اینا خیلى روشنفکرن نمیبینه که همشون مامانشون دوست یسر دارن هههههههه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 05:21
ghafas - مشهد - ایران
قربان شعور عده ای که هم جنابات اعراب کله شق بی همه چیز فلسطینی را می بینن و هم از آن طرف وحشی گری های روشن تر از روز اسرائیل بدنام بی صفت و بی رحم را ...درد و بلایتان به جان آنهایی که فقط به خاطر نفرت از شیخها حق را هم نادید می گیرند و یک طرفه به قاضی می روند
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:30
danial nabi - استكهلم - سوئد
نقی‌ شعبان بی‌ مخ الله- سیدنی - استرالیا خواهیم دید که این سیونیستهای بی‌ پدر روزی به پای همین فلسطینی‌ها زمین رو چنگ میزنند، و خفت و خاری‌شان را می‌‌بینیم، تو هم نوکریت را براشون ادامه بده تا نون خشکت قطعه نشه،
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:33
danial nabi - استكهلم - سوئد
راه بهتر برای ضربه سنگین به این حکومت جعلی اسرائیل نفوذ مستقیم درون این خاک است و از داخل این مار دو سر را یاید در گلو خفه کرد، فلسطین پیروز است.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 10:41
Ghom.666 - قم - ایران
دم إسرائیل گرم.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:12
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. morid - بوشهر - ایران danial nabi - استکهلم - سوئد. دوستان عزیز مدتی بود نبودین نگران شده بودم گفتم بکنه خدا نکرده کسالت دارین که منم خوشبختانه به لطف امامان سیزدهم و چهادهم کسالتی ندارین شاید دست جمعی به سفر حج مشرف شدن حالا که به سلامتی برگشتین میخاستم ازتون تقاضا کنم نظرتون رو راجع به تاپیکهایی که در مورد قتل ستار بهشتی یا بی خانمانی زلزله زدگان آذربایجان در سرما یا کمک ٤٠ میلیون دلاری به لبنان بیان کنید که همگی استفاده
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 13:38
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
یاسمن گٔل زیبا.شما تازه عضو این سایت شدید.رسیدن به خیر.اما شک نکنید که هر انسان آزاده و آزاده اندیشی‌ جنایات و نسل کسی‌ روسیه در چچن محکوم میکنه.به دور از موافق یا مخالف دولت ایران بودن و به دور از دشمنی تاریخی‌ با اعراب یا هر ملیت دیگه جنایت ظالم علیه مظلوم(علیه زن و بچه‌های بیگناه و بی‌ دفاع) محکوم و مشمئز کننده است:چه تو اشویتز‌-چه چچن- چه غزه.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 13:39
اواره وطن - نیکوزیا - قبرس
بهتر! 90 تا سگ مفت خور کمتر! عاشقتم اسرائیل! بزن که خوب میزنی! حق ما رو از این تازی های کثیف تروریست بگیر ! تو که تو جنگ ایران و عراق پشت و حامی ایران بودی (در حالیکه همه دنیا بر ضد ایران بود ) تو که اولین کشوری بودی که حمایتت رو از زلزله زده های بم اعلام کردی! تو که هیچگا ه خلیج پارس را خلیج عرب نخواندی ! درود بر تو اسرائیل!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:43
montaghed - کلن - آلمان
حمله نظامی از سوی اسرائیل به ایران بسیار نزدیک است.. نگاهی به رویداد های اخیر معمای این پازل رو مشخص میکنه. ابتدا بزرگترین کارخانه اسلحه سازی سودان رو زدن که به گفته خودشون توسط ایران راه اندازی شده بود تا اسلحه و مهمات لازم رو برای حماس برسونه و از این طریق خیال خودشون رو از ارسال اسلحه های جدید به حماس راحت کنن در مرحله بعدی خود حماس رو زدن و انبار مهمات از جمله محل ذخیره موشک های فجر 5 رو نابود کردن تا در صورت حمله به ایران توسط این موشک ها غافل گیر نشن و حالا در مرحله بعدی اگه ریزه کاری دیگه ای نداشته باشن که به عقل حقیر نرسه متاسفانه راهی ایران میشن و البته امیدوارم که تمام این محاسبات غلط بوده و از ذهن خواب آلود من تراوش کرده باشه. شب همگی خوش..
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 06:09
ghafas - مشهد - ایران
اواره وطن - نیکوزیا - قبرس. عزیز من نصف این کشته ها بچه اند ..می دونم که خیلی از اعراب ناراحتی اما نبار این قدر سنگدل شده باشی
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 08:13
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( @ )-- 90 تا چیزی نیست ! ، خدا انشا الله زیادش کند !، اینها با پول‌های دزدی ما ایرانیان پروار شده اند !!،، الهی از دماغشون در بیاد !،،، ما ایرانیان امیدواریم که این بار اسرائیل دخل اینها را در بیارد و همه ی این تروریستها را نابود کند تا منطقه آرامش بگیرد !، آمین
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 18:47
اواره وطن - نیکوزیا - قبرس
ghafas - مشهد - ایران دوست عزیز چند درصد احتمال میدهید اون بچه های فلسطینی اگر کشته نمی شدند چند سال دیگه که بزرگ شدند ادمهای تروریست و مفت خور مانند پدرانشان نشوند؟ چون از همان نسل و نزاد هستند .
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 19:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.