اسراییل از هوا و دریا غزه را به توپ بست

رشدی ابو علوف می گوید حملات توپخانه ای از دریا دقت حملات زمینی را ندارد

درگیری های حماس و اسراییل وارد پنجمین روز خود شده است و اصابت موشک به یک برج رسانه ای در مرکز شهر غزه به مجروح شدن شش روزنامه نگار فلسطینی منجر شده است.

شبه نظامیان غزه روز شنبه ده ها راکت به سوی اسراییل پرتاب کردند. یکی از راکت ها که به سوی تل آویو شلیک شده بود توسط اسراییل ردگیری و منهدم شد.
مقامات بهداشت و درمان در غزه می گویند 48 فلسطینی تا کنون کشته شده اند. سه اسراییلی نیز اوایل هفته جان خود را براثر اصابت راکت از دست دادند.

جان دانیسون خبرنگار بی بی سی در غزه خبر داده ساعت دو بامداد روز یکشنبه صدای شش انفجار را شنیده که ظاهرا از روی کشتی های جنگی اسراییلی به سوی غزه شلیک شده اند.

خبرنگاران بی بی سی می گویند تلویزیون القدس که شبکه ای متعلق به حماس است در این برج رسانه ای قرار داشته است.

دفتر بی بی سی در غزه تا سال گذشته در همین برج بود.

غزه شهر ارواح

رشدی ابو علوف خبرنگار بی بی سی در غزه می گوید حمله توپخانه ای از روی دریا معمولا دقت حملات زمینی را ندارد.

به گفته او غزه به شهر ارواح تبدیل شده، مردم خسته از 5 شبانه روز بمبارانند ولی حتی سفر در شب نیز خطرناک است چرا که هواپیماهای بی سرنشین اسراییل بالای سرشان در پرواز است.

رشدی ابوعلوف می گوید مدارس، مشاغل و دانشگاه های غزه بسته اند و تنها راننده های آمبولانس و خبرنگاران در شهر تردد می کنند.

ارتش اسراییل می‌گوید هنوز صد‌ها نقطه‌ دیگر در نوار غزه وجود دارد که می‌خواهد هدف بمباران‌های خود قرار دهد.

یک سخنگوی ارتش اسراییل به بی بی سی گفت سربازان نزدیک مرز گردآمده‌اند و آماده اشغال غزه – در صورت دریافت فرمان از دولت اسراییل – هستند.

او گفته است اسراییل هیچ فرقی میان شاخه‌ نظامی و شاخه سیاسی حماس قائل نیست و هر چیزی که وابسته به این گروه مسلح باشد از نظر اسراییل حمله به آن موجه است.

دور تازه‌ خشونت در پی قتل فرمانده کل نظامی حماس به دست اسراییل آغاز شد و به نظر نمی‌رسد که به زودی فروکش کند.

اسراییل طی شب گذشته دویست نقطه، از جمله دفتر اسماعیل هنیه، نخست وزیر غزه را بمباران کرده است.

افراد مسلح در غزه ده‌ها راکت به سوی اسراییل پرتاب کرده‌اند از جمله به شهر تل آویو که رهگیری هوایی و متوقف شده است.

رییس جمهوری مصر می‌گوید نشانه هایی از احتمال دست یافتنی بودن آتش‌بس وجود دارد اما "هیچ تضمینی" در کار نیست.

محمد مرسی در قاهره، پس از دیدار با رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه سخن می‌گفت. خالد مشعل، رهبر حماس، نیز برای شرکت در مذاکرات در قاهره به سر می‌برد.

اتحادیه عرب نیز در قاهره نشستی اضطراری برگزار می‌کند و اعلام کرده طی روزهای آینده هیأتی را به غزه گسیل کند.

از زمانی که اسراییل، احمد جعبری، فرمانده کل نظامی حماس را کشت تا کنون دست کم چهل فلسطینی و سه اسراییلی کشته شده‌اند.

کامبیز فتاحی خبرنگار بی بی سی فارسی در غزه می گوید:"اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته فشار بر حماس را افزایش داده و از مرکز پلیس شهر غزه تا منازل عده‌ای از مقام‌های امنیتی این گروه در بمباران‌های هوایی به تلی از آوار تبدیل شده است."

با این همه به گفته او بمباران های شنبه شب به شدت شب گذشته نیست.

"نگرانی از جنگ زمینی"

ارتش اسراییل می‌گوید هنوز صد‌ها نقطه‌ دیگر در نوار غزه وجود دارد که می‌خواهد هدف بمباران‌های خود قرار دهد.

یک سخنگوی ارتش اسراییل به بی بی سی گفت سربازان نزدیک مرز گردآمده‌اند و آماده اشغال غزه – در صورت دریافت فرمان از دولت اسراییل – هستند.

او گفته است اسراییل هیچ فرقی میان شاخه‌ نظامی و شاخه سیاسی حماس قائل نیست و هر چیزی که وابسته به این گروه مسلح باشد از نظر اسراییل حمله به آن موجه است.

یک سخن‌گوی نیروی هوایی ارتش اسراییل نیز گفت دست‌کم نود درصد از راکت‌های دور برد در غزه طی حملات اسراییل از میان رفته و شمار قابل توجهی از راکت‌های میان‌برد و نزدیک‌برد و زیرساخت‌های پرتاب آن‌ها نیز به سختی آسیب دیده‌اند. او گفته است با این حال، صد‌ها موشک با برد نزدیک هم‌چنان باقی مانده‌اند.

در همین حال یکی از سخنگویان کاخ سفید به خبرنگارانی که همراه باراک اوباما به آسیا سفر می کنند گفته "رییس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل معتقدند که کاهش حملات نظامی مرجه است" با این همه "اسراییل حق دارد از خود دفاع کند و درباره تاکتیک های نظامی اش تصمیم گیری کند."

از سوی دیگر دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو همتای اسراییلی اش خواسته وی برای پایان دادن به بحران غزه "هرچه ممکن است" انجام دهد و از احتمال افزایش خشونت ها ابراز نگرانی کرده است.

ریچارد گلپین، خبرنگار بی بی سی در بیت المقدس می‌گوید به رغم شدید بودن بمباران‌های اسراییل، طبق گزارش‌ها، روز شنبه، شصت راکت به سوی اسراییل پرتاب شده که به آسیب‌دیدن چند ساختمان و جراحت‌های سطحی چهار سرباز انجامیده است.

روز شنبه صدای آژیری در تل‌آویو به گوش نرسید. ارتش اسراییل می‌گوید با رهگیری هوایی یک موشک را متوقف کرده است.

یک راکت نیز به آپارتمانی در شهر بندی اشدود اصابت کرده و چند نفر را زخمی کرده است.

علاوه بر ۱۶ هزار سرباز نیروی احتیاط و ذخیره که طی روزها اخیر به خدمت فراخوانده شده‌اند، اسراییل ۷۵ هزار سرباز ذخیره دیگر نیز دارد.

خبرنگار ما می‌گوید تا کنون هیچ تصمیمی برای گسیل کردن این سربازان گرفته نشده است. با این حال از یکی از وزیران اسراییلی نقل شده که اگر پرتاب راکت طی بیست و چهار ساعت آینده متوقف نشود سربازان می‌توانند در خاک غزه عملیات زمینی انجام دهند.

وزارت دفاع اسراییل روز شنبه آماری را منتشر کرده حاکی از اینکه طی سه روز گذشته ۴۹۲ راکت از غزه به سوی اسراییل پرتاب شده و هم‌چنین ۲۴۵ راکت دیگر با گنبد آهنین متوقف شده است.

"موشکی که از در وارد شد"

روز شنبه، شهر غزه پس از ساعت سه به وقت محلی هدف رشته‌ای بمباران‌های شدید قرار گرفت.

جان دانیسون خبرنگار بی بی سی در غزه می گوید خانه رهبر حماس که شنبه شب هدف حمله قرار گرفته در اردوگاه آوراگان جبلیه واقع است که از بالاترین تراکم های جمعیتی در جهان را دارد.

به گفته جان دانیسون به نظر می رسد موشکی که به این خانه اصابت کرده از در ورودی وارد شده ، لباس های شسته شده هنوز روی بندند اما همه چیز دیگر ویران شده است.

خبرنگار بی بی سی می گوید اغلب ساکنان نزدیک به این نقطه کودکانند و برخی منابع از ۳۰ نفر مجروح در این حمله خبر می دهند.

رشته‌ای دیگر از حملات به غزه و اطراف آن پس از ساعت پنج صبح صورت گرفت که هدف آن از حمله چند ساختمان کابینه حماس بود. خبرنگاران می‌گویند این ساختمان‌ها به احتمال بسیار خالی از سکنه بوده‌اند.

اسراییل می‌گوید آماج حملات هوایی آن، سکوهای پرتاب راکت، انبارهای اسلحه و تونل‌های قاچاق در مرز میان جنوب غزه و مصر است.

اویتال لایبویچ سخنگوی ارتش اسراییل می‌گوید دویست نقطه طی شب گذشته هدف بمباران قرار گرفته است.

مارک ره‌وگ، سخن‌گوی دولت، به بی بی سی گفت وقتی شهروندان اسراییل در امنیت باشند عملیات پایان می‌یابند و نیز همه گزینه‌ها – از جمله حمله زمینی - «بر روی میز» می‌ماند.

با این حال، روزنامه هآرتص از الی یشوای، وزیر کشور اسراییل نقل کرده که هدف این عمیات "برگرداندن غزه به قرون وسطا است. تنها در این صورت است که اسراییل برای چهل سال آرام خواهد بود."

حماس می‌گوید بمباران اسراییلی فلسطینیان نظامی و غیرنظامی‌، از جمله دست‌کم هفت کودک، را در روزهای اخیر کشته است.

سه اسراییلی کشته شده در ساختمانی در جنوب شهر کیریات ملاخی بودند که روز پنج‌شنبه هدف راکت قرار گرفت.

مذاکرات قاهره

در قاهره، محمد مرسی گفته است او با مقامات اسراییلی و فلسطینی در تماس بوده است. پس از دیدار با آقای اردوغان، رییس جمهوری مصر گفت: نشانه هایی وجود دارد حاکی از آن که آتش بس به زودی امکان‌پذیر خواهد بود ولی ما هنوز تضمین‌های قطعی در دست نداریم."

پیش از نشست، آقای اردوغان گفت "این تاکتیک اسراییل است که انگشت بر روی حماس بگذارد و به غزه حمله کند. اسراییل با سه کشته‌ خود جامعه جهانی را تحت فشار قرار می‌دهد. در حقیقت اسراییل آتش بس را نقض کرده است."

پیشتر، یک مقام ارشد حماس در غزه به بی بی سی گفت پیشنهاد ترکیه برای آتش بس را هیأتی از حماس در قاهره بررسی کرده است.

اتحادیه عرب می‌گوید توافق کرده که هیأتی را به ریاست دبیر کل نبیل العربی به نوار غزه بفرستد. این اتحادیه گفته سفر این هیأت طی یک یا دو روز آینده انجام خواهد شد.

در بیانیه‌ای که اتحادیه عرب صادر کرده، تعرض اسراییل محکوم شده و از ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس ابراز ناخرسندی شده است.

+364
رأی دهید
-157

jordanpol - آلبرتا - کانادا
همه مشکلات اقتصادی بخاطر وجود ننگین اسرائیله..بجز مسائل اقتصادی دارن انسانیت رو زیر پا له میکنن
یکشنبه 28 آبان 1391 - 09:58
STING68 - گنبد - ایران
خدا از رو زمین محو و نابودتون کنه ادمکش های کفتار صفت...............ضعیف کش های زذل و ملعون....................تف
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:01
Hatikva - توبه موری - انگلستان
دستشون درد نکنه، تا این فلسطینیا باشن با گنده تر از خودشون در نیفتنو کرم نریزنو گول ایران و فجرو شهابشنو نخورن. پاینده باد سرزمین مقدس
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:16
amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
اسرائیل وحشیه گرگ صفت و عربهای خود فروخته ی بی غیرت
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:17
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
درود بر اسرائیل و قوم یهود که سر ساختانه از ملتش دفاع می‌کنه و در برابر ۱ شروندش جان ۱۰۰ تا عرب ملخ خور و میگیره، واقعا که خدا پشت پناهتون باشه و ایشالا به کوری چشم آخوندهای عرب زده نسل هرچی‌ عرب و فلسطینی از روی زمین بکنید که شاید مرهمی باشه واسه دل میلیونها ایرانی‌ که ۳۳ سال هر روز باید اسم این عربارو بشناون و بابتشون هزینه بدن، زنده با د ایران و به امید نابودی کلّ جامعه عرب به دست مردم غیور اسرائیل...
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:16
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
از همه طرف این جنایت کارای جنگی دران به این شهر کوچک حمله میکنند و بچه میکشند با اون هواپیماها و سلاح های پیشرفته بعد غرب زده های سایت میگن حماس حمله میکنه! جایی که خود ارتش اسرائیل رسما اعلام میکنه ما بنا به دلایل امنیتی خودمون به غزه حمله کردیم تعصب شما احمق ها معلوم میشه. حقوق بشر و سازمان ملل هم که مثل معمول کشک و فقط در راستای منافع آمریکا و لابی های یهود. حقوق بشر رو خودشون طراحی کردن همچننین سازمان ملل یهود که سندش بنام آمریکاست . دیر یا زود صغیر تا کبیرتون رو تو تلاویو و کل اسرائیل میکشیم تا دنیا از شر و فتنه یهود آزاد بشه، این رو من به غرب زده های سایت قول میدم.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:37
Caroline - تهران - ایران
مرا به قعر جهنم ببر خدای عرب  . به شرط آنکه نیاید در آن  صدای عرب. مرا بهشت چه حاجت که زاده عشقم. بهشت ِ حوری و غلمان بود سزای عرب. هزار ننگ تورا باد ، گر نمی فهمی. بجز کلام ُپراز قهر وانحنای عرب. خدای من ، همه عشق است بی نیاز کلام. نه آن خدا که همی سَردهد ، صَلای ِ عرب. خدای عشق و مُحبت که خانه اش دلِ ِ ماست. نه ُمبتلای الفبا  نه ُمبتلای عرب. اشد ُکفرونفاقا مگر نه گفته توست ؟. چه می کنند نفهمان، بسی چنین ثنای عرب ؟. قساوت عربی ، نیست درخور ِ تکذیب. مگر دروغ بود اصل ِ کربلای عرب ؟. شعارعفو و پیام برابری می داد. که جا گرفت به دل ، کیش ِ مُصطفی عرب. اگر سرود عدالت نبود و عشق ِ خدا.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:13
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
جاوید باد اسرائیل !!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:23
gharib 196 - هامبورگ - آلمان
من نمیدونم اسرائیل چی‌ می‌خواد شده گردن کلفت و به همه می‌خواد زور بگه در ضمن اینقدر اینو بدونین اسرائیل همین بلهرو می‌خواد سر ایران بیار اسرائیل دشمنه ایران و ایرانی‌ هست
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:14
Caroline - تهران - ایران
که جا گرفت به دل ، کیش ِ مُصطفی عرب. اگر سرود عدالت نبود و عشق ِ خدا. نمی سرود قلم ، مدح ِ مُرتضی ِعرب. فساد موبد و ساسانیان به بادم داد . اگرنه فرّ اهورا کجا ، ولای عرب ؟ . بر آستانه زرتشت ، می نهم سر ِ جان. نه آن بهشت که باشد به زیر پای عرب. بهشت من ، ُسخن ُپرتوان ِ فردوسی است. که نیست در سخنش ، رنگ ِ اعتنای عرب. به بوستان وگلستان ، بهشت جاوید است. بهشت ُرشد بشر ، نی شکم سرای عرب. بهشت من ، سخن حافظ خوش الحان است. کلام پخته کجا ، شرح ِ قصه های عرب ؟. سخن ز مثنویِ ِ مولوی بگو ، ای دوست. که شادمانه بهشتی است  بی عزای عرب. بهشت نقد جهان در ُرباعی خیام. هزار بار به از باغ ِ بی صفای عرب. کلام گاندی و شعر ِ هوگو ، شرف دارد. بر آن سخن که بر آید ز ادعای عرب. مرا به خشم مبین ای خدای کوچک ِ خام. به ُجرم آنکه ندانسته ام  بهای عرب. اگر که رفته بود عرب ، از سرای پاک ِ ُامید. نمی سرود چنین شعر در جفای عرب. خدای من ، که خدای دلی ؛ به عشق قسم. که میهنم برهانی تو ، از بلای عرب.                         
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:14
Azadikhah - تكسل - هلند
متأسفانه ملت بیچاره از دو طرف کشته میشوند برای هیچ! و بعدش هم خرابی‌‌های غزه و فلسطین رو عاغا جبران میکنه! مردم هم اعتراض نکردن یعنی اینکه راضی هستند! و باز روز از نو روزی از نو! مثل یک قرارداد می‌‌مونه
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:48
باريك بين - تهران - ایران
اونهایی که به این خبر مثبت داده اند از حیوان هم پست تر هستند. چرا که حیوان از مرگ همنوع خودش ناراحت میشه ولی این افراد نه.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 12:41
واي بر تكذيب كنندگان - باختران - ایران
خداوند افرادی را که از حملات اسرائیل راضی و خشنود هستند را هدایت کند اگر هدایتشان مقدر نبود آنان را به قهر خود گرفتار سازند. نفرین الله بر ظالمان وحامیانشان
یکشنبه 28 آبان 1391 - 12:46
بت شکن - مونترال - کانادا
ساختن ویرانی‌های لبنان توسط حکومت ایران کم بود حالا باید ویرانی‌های فلسطین را بسازند و صد البته که راکت‌ها و موشک‌های منهدم شده را نیز جایگزین کنند!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:04
piki82 - تورین - ایتالیا
خوب شما که زورتون نمیرسه...واسه چی راکت پرت میکنین آخه ! تنتون میخاره ??
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:13
samuk66 - لندن - انگلستان
خوب هست دیگه پول مردمِ ایران به این عربایه فلسطینی داده نمیشه!گور بابای فلسطین و اسرائیل
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:23
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
این چرا پیش مقام معظم رهبری نمی‌‌روند. ما که همیشه فکر می‌‌کردیم آقا رهبر دنیا مسلمانان می‌‌باشد. چه کنم پیر شده و کم حافظه. همین چن وقت پیش بود که مرسی‌ گفت گودرز به ریش محترم آقا . دلار ولی‌ می‌‌خواهند. چرا نه خود را انصافا به جای این‌ها گذارید. سالی‌ یک بر یک آخوند درجه ۳ به ایران می‌‌فرستند در متبوهات داخلی‌ گوید. ریش آقا زیباترین ریش مسلمانی می‌‌باشد . و گونی گونی دلار می‌‌بارند .شما بودید همین کار را نمی‌‌کردید. مترجمان ما هم ترجمه می‌‌کنند آخوند لبنانی گفت . آقا رهبر آمریکا ، روسیه تمام دنیا می‌‌باشد. نلسون ماندلا آمد ۴ زانو نشست . دست آقا را بوسید این هم عکس آن در روزنامه کیهان. دشنام به عربها و ترکان ندهید . هیچ کس مقصر نیست که مشت قاطر بر ما حکومت می‌‌کنند.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:27
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
دست اسرائیل درد نکنه.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:46
ghafas - مشهد - ایران
خوب این کارشون خوبه اما به زن و بچه هاشون کاری نداشته باشن که من عصبانی می شم
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:50
jahanara - لاهتی - فنلاند
دستت درد نکنه امیدوارم همینجوری این انگلهارو بفرستی‌ تو فاضلاب با خشم اسرائیل بازی نکن حماس پشکلی زنده باد اسرائیل ناجی بشریّت
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:36
aryobarzanpersia - ابوموسی،تنب بزرگ و کوچک - ایران
این برنامه جمهوری اسلامیه واسه سرگرم کردن اسرائیل واسه حمله نکردن به ایران
یکشنبه 28 آبان 1391 - 14:14
farhad_dayan - پاریس - فرانسه
وقتی‌ که رئیس حماس در ترکیه دست اردوغان را بالا میگیره و الام می‌کنه رهبر مسلمانان دنیا اردوغان است و ریئس جمهور مصر هم وارد عمل می‌شه و ادعا می‌کنه خیلی حمایت می‌کنه از مردم غزه..حالا این دونفر بیان جلو.و مردم بی‌ دفاعه غزه را نجات بدن ..واقعا چه سیاست کثیفی وجود داره ..اگر اسرائیل وجود می‌کنه به جنوب لبنان تجاوز کنه اونجا معلوم می‌شه رهبر مسلمانان دنیا کیست.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 14:15
samuk66 - لندن - انگلستان
خوب مموتی چرا نمیری کمک فلسطین!!!از آمریکا که نمی‌ترسی!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 14:47
مهرداد2538 - تهران - ایران
حالا که همسر عرفات به دنبال پیدا کردن علت واقعی مرگ یاسر عرفات است اسرائیل و هنیه برای منحرف کردن اذهان این جنگ را براه انداختند.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 14:50
keyanrad - منچستر - انگلستان
فلسطینی های بی ناموس عرب ناراحت نباشن خامنه ای و احمدی نژاد وجمهوری اسلامی هست که از مردم ایران بدزدند خسارات هاشونو جبران کنه مثل لبنان که خسارات حماقت حزب الله رو جمهوری اسلامی از ملت ایران دزدید .
یکشنبه 28 آبان 1391 - 14:57
elpaso - تهران - ایران
به امیده روزی که این غده سرطانی رو زمین نبینیم ..ظلم هیچوقت پایدار نیست.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 15:17
feminism - لندن - انگلستان
خرافاتی هایِ موهوم پرست امامزاده نفرینی در این سایت گشوده اند و پی در پی شب و روزشان را به نفرین کردن اسرائیل سقط میکنند و خدای خیالی اشان نیز از قرار تا به اکنون جانب اسرائیل را گرفته و نوای الله و اکبر فلسطینیان را نمیشنود !!!! ای مسلمانان و موهوم پرستان فقط لحظه ای با خود بیاندیشید که چرا خدایتان برای نفرین ها و یا دعاهای شما " تره " هم خـُرد نمیکند !!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 15:48
Artosh - تهران - ایران
STING68 - گنبد - ایران/jordanpol - آلبرتا - کانادا/ شما دوتا درک و فهم ندارید..!!! من نمیخوام بهتون توهین کنم. فقط میخوام بدونید که الان که به من واکنش نشون میدید. اسراییل و .. هم حق دارند در برابر کنش. واکنش نشون بدن. به نظر من اونی که باید نابود شه حماس هست که باعث بدبختی فلسطینی ها شده.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 15:37
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
حالا گور پدر سیاست خارجی‌ اسراهیل. نگا به این حمس کنید. مثل لاشخور از سوراخ خود در می‌‌آیاند . چند تا راکت کورانه شلیک می‌‌کنند و در میان زن و بچه پیر . بعد در مناطق مسکونی می‌‌روند و خود را پنهان می‌‌کنند .پشت زنان و کودکان. و خود را هم شجاع می‌‌دانند. اسرهیل هرچه است می‌‌باشد ولی‌ از یک نظر هزران بر شجاع تر از این شغالان حماس می‌‌باشد. بله زنان و کودکان بیگناه فلسطین قربانی می‌‌شوند بر منکر آن لهنت. ولی‌ بم تک‌ نفر وجود ندارد. اگر حماس شجاعانه به شهید اعتقاد دارد .پس در بیابان روند و گویند .یهودی‌ها بیاهید. تا مثل جنگ ۶ روزه به شما مسلمانان نشان دهند. ۳۵۰۰۰ سرباز یهودی در عرض ۶ روز چنان بلهی به سر ۲.۵ میلیون سرباز مسلمان آوردند که بد از ۳۰ سال هنوز از این ضربه بیدار نشده‌اند. هدف از دفاع از اسرهیل نیست. بلکه رسوهی این بزدلان حماس می‌‌باشد که مثل آخوند‌ها از ملت باری قدرت استفاده می‌‌کنند. تازه ادعا هم داریم که ما مسلمانان از یهودی بهتر هستیم. یاران حسین شما واقعأ شرم انسان می‌‌باشید
یکشنبه 28 آبان 1391 - 15:58
morid - بوشهر - ایران
این درسته که فلسطینیها در یک گوشه از سرزمین پدری خود گیر افتاده و هر از چند وقتی مورد تهاجم کفتارهای صهیونیست قرار میگیرند ولی آنهااین بار وحشت زده شاهد ویران شدن سوراخ موش خود تلاویو ، توسط موشکهای رزمندگان فلسطینی هستند.جالب اینکه اونا برای اولین بار توانستند یک جت اف16 را سرنگون و هردو خلبان و کمک اورا دستگیر کنند بعلاوه یک هواپیمای بدون سرنشین، که هیچ اشاره ای در این سایت به آن نشده تا همچنان ضد ایرانی ها و ساواکیهای قدیم و میکرو نوکران استعمار، بی خبر و خوشحال بمانند و نیازی به بازسازی مغذ فندقی خود احساس نکنند.راستی صهیونهای دیوانه دفتر اسکای نیوز و هتل محل اقامت خبرنگاران را راکت زدند تا مردم دنیا متوجه جنایاتشان در اونجا نشوند.موشهای یهودی قطعا محو و نابود خواهند شد.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:05
Azadikhah - تكسل - هلند
نه غزه نه لبنان,اهر هریس ورزقان
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:12
bagheyrat bidar sho - اسلو - نروژ
دم اسرائیل گرم ،درود بر اسرائیل که از قبل هویت این عربهای چموش رو دونست ولی‌ بین ما ایرانیان عده‌ای هستند که چرا بر خود قبول نمیکنن که به خدا شمایکه عشق این عربهارو دارید ،اونها نفرت شما رو در قلبشون دارن،، بابا یه کم تاریخ رو مطالعه کنید ,, مزدوران فلسطینی دو شادوش سربازان عراقی با ما می جنگیدن۵ هزار مزدور فلسطینی در طول جنگ به اسارات گرفته شدند؟ ,,یاسر عرفات از دریافت خون ایرانی برای مجروحان فلسطینی امتنا میکرد چون خون شیعه یعنی‌ همین خون ما ایرانیان رو را نجس می دانست.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:12
jahanara - لاهتی - فنلاند
پاینده باشی‌ اسرائیل ناجی بشریت امیدوارم با تمام قدرت خشم خود را بّر سر این ابلهان تروریست بکوبی بعد در اولین فرصت به ایران حمله کنی‌ و این رژیم پشکلی ایران را نابود کنی‌ البته این وظیفه ملّت ایران بود اما ملّت بی‌ بخار ترسو .... پس زحمت آنرا به شما دلیران اسرائیلی پاینده باد اسرائیل
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:31
zps - تهران - ایران
اه همشون لنگه همند!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:36
keyanrad - منچستر - انگلستان
مسیح - پسرمریم فقط لال شو باشه
یکشنبه 28 آبان 1391 - 15:55
razmandeh - استکهلم - سوئد
مثل اینکه بعضی‌ها هنوز عربها رو نشناختتند ۳۰ ساله که آخوندها دارند حق مردم بیچاره ایران را میدهند این سوسمار خورهای بیدین که فقط کشتن و تجاوز و ویرانی را بلدند این جانورهای وحشی اگه دستشون برسه دنیارو میخواهند زیرو رو کنند بهترین روش همینه که اسرائیل در پیش گرفته باید ارتباطشان با ایران قطع بشه بد ببینیم از کجا میاورند بخورند و جفتک بزنند
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
نه خیر آقا !!!!!!!!به برادران فلسطینی عزیزت بگو موشک‌های ۲ زاری ساخت ملایان عزیزت را به سوی اسرائیل نفرستد تا جواب بگیرد!!!!فعلا که این دین عرب و برادران عربت هستند که ایران را به این لجنزار تبدیل کرده آند!! کم فیلم بازی کنید!!اسرائیل چکاره حسن است
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:02
potatis - مالمو - سوئد
اسراییل میخواهد با حماس صلح کند که دست کثیف جمهوری اسلامی از آستین گروه تروریستی جهاد اسلامی بیرون میاد و شروع به پرتاب موشک های فجر جمهوری اسلامی به تلاویو میکنه، اسراییل هم احمد سعید خلیل الجعبری رو هدف قرار میده (نفر اصلی آموزش دیده در ایران برای موشک های فجر و فرمانده ی گروه نظامی عزالدین قسام) اینجاست پای حماس به وسط کشیده میشه و پرتاب موشک به اسراییل چند برابر میشه و اسراییل چاره ای جز پاسخ به این حملات نمیبینه چونکه این تروریست های اسلامی چیزی جز زبان زور نمیفهمند، این جنگ برای حکومت ایران نعمت بزرگی هستش تا به عمر کثیف خودش چند صباحی اضافه کنه .
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:05
nader46 - لندن - انگلیس
دشمن مشترک ایران و اسراییل همین عرب‌های کثیف و تازی سوسمار خار بی‌ شرف هستن،،۱۰۰۰سال پیش همین عرب‌های پا پاتی غربتی ایران‌زمین را که یکی‌ از آباد‌ترین و متمدن‌ترین کشور زمان خود بود را به خاک خون کشیدن و دختران و زنان را به کنیزی و مردان را بعد از ‌قتل عام به بردگی گرفتن ۳۰ سال پیش هم صدام حسین عرب کثیف باز هوس حمل به ایران‌زمین را کرد،چه نامردی‌ها که دنیای عرب با ما نکردن،،اما اسراییل تنها کشوری بود که به ایران اسلحه و مهمات فروخت و تا الان هم حتا یک وجب از خاک ما را اشغال نکرده و دشمنی آنها با رژیم بی‌ شرف ایران است نه مردم ایران..ما از اعراب و انگلیس و روسیه زخم زیاد خوردیم.,از اینکه سیاست کثیف هست شکی نیست،،کشتن زن و بچه چه اسرییلی چه اعراب کار کثیفیست هر چند که عربا خودشون کرم می‌ریزن و اسرییل هم از خدا خواسته ،، و تلافی میکنه!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:09
kobalt - تهران - ایران
کلوخ انداز را پاداش سنگ است باز این احمقا چند تا فشفشه از ایران گرفتن فکر کردن ابر قدرتی شدن تاوان این حماقت رو مردم غزه باید بدن آخه احمق ببین طرف دعوا کیه بعد بپر وسط از برودرای دهن گشاد هم چیزی بجز شعار صد تا یه قاز عایدت نمیشه
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:59
datis - سن دیگو - امریکا
مسیح - پسرمریم : مثل اینکه کیفیته ساندیس‌های جدیدت بالا رفته، روزه خونیت بهتر شده شایدم کلاس‌های تقویتی روزه خونی براتون گذاشتند، چشم حماس کور راکت نپرونه تا زیر موشک له‌ نشه، فقط بی‌چاره مردم بیگناه که چوبه تروریست پروری ایران تو فلسطین میخورند.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 19:16
دستان - تهران - ایران
هر چند که ایرانی نه به نام است و نه در ایران بودن .چه بسیارند کسانی که با داشتن یکی از این نشانها بویی از هزاران منش ایرانی اصیل در وجود ندارند.ایرانی یعنی دلسوز و مسئولیت پذیری نسبت به هم نوع مهم نیست همنوع که باشد کجا باشد ایرانی یعنی منزجر و بیزار از تجاوز و قتل عام زنان و کودکان ایرانی یعنی ایستادگی در مقابل زورگویان و پشتیبان ستم دیدگان شرم بر کسانی باد که در آبان هر سال برای کوروش بزرگ یادبود بر پا میکند ولی بویی از خصائص این بزرگ مرد نبرده اند و فقط به دنبال بهره برداری و سواستفاده از نام اویند.ای کاش بجای حمایت از یک رژیم متجاوز و جعلی تاریخ ایران را میخواندید تا ببینید اجداد ایرانیان برای رهایی همه مردمان ستم دیده چگونه جانفشانی میکردند.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 19:34
Khoda boze - تبریز - ایران
نابودشون کنید وحشیها ى غزه را!!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 20:52
bg_m555 - بلغارستان - صوفیا
دستان - تهران - ایران دوست عزیز خیلی‌ قشنگ نوشتی‌ آفرین
یکشنبه 28 آبان 1391 - 22:12
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- درود و صد درود بر اسرائیل !، آخوندهای شیاد و دزد ، میلیاردها دلار پول ملت ستمدیده ایران را از خزانه دزدیدند و به این‌ها دادند ، در صورتی‌ که هیچ ایرانی راضی‌ نبوده و نیست !!!،،،، عاقبت خوردن این پولهای دزدی همین میشود که هست !،لذا ما مردم ایران قلبا پشتیبان اسرائیل خواهیم بود و از این بابت نیز جای تشکر را دارد !!،، لذا ایندفعه دیگر به این تروریست‌های وحشی مهلت ندهید ، نابودشان کنید که هم دنیا از دست این کفتارها راحت شوند و هم مردم مظلوم و ستمدیده ایران !!،، پیروزی از آن اسرائیل است !،، آمین
یکشنبه 28 آبان 1391 - 23:48
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
باریک بین - تهران - ایران . اگه اینجا زده بود ۸۰۰ تا بچه اسرائیل کشته شدند اونوقت می‌دیدیم که امثال تو اولی‌ کسایی‌ بودند که مثبت میدادند!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 02:08
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
وای بر تکذیب کنندگان - باختران - ایران/ فعلا شما برو مرگ ستار بهشتی توی زندان را تکذیب کن , / دست اسرائیلیها درد نکنه و نوش جون غزه ای ها که هرچی ملت ایران میکشند از دست این آشغالها و آخوند خائن وطن فروش عرب پرست و ساندیس خورهای بی وجدان میکشند.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 02:17
mashhabib - کبک - کانادا
کرم از خود درخت است. حماس با کدام استدلال مردم بدبخت را جلوی ارتش. اسراییل می اندازد.خاک بر سر اسماییل هنییه و دیگر فرماندهان مزدور حماس
دوشنبه 29 آبان 1391 - 04:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.