زلزله‌زد‌گان آذربایجان در محاصره برف و سرما

فرماندار ورزقان می‌گوید، زلزله صبح روز جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ به قدرت ۹ / ۴ ریشتر در منطقه ورزقان باعث تخریب سه واحد مسکونی شده و برف و سرما زلزله‌زدگان آذربایجان را محاصره کرده است

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر  کلیک کنید

+377
رأی دهید
-365

sanazsarmad - کلن - آلمان
ما هر کاری از دستمون بر می اومد براشون کردیم ولی متاسفانه کمک به این افراد نیازمند یاری دولت ایران هست. دولت ایران هم که خیلی وقت مرده!!!! فقط می گم که قلبمون با شما مردم زلزله زده هست و براتون ارزوی روزهای بهتری می کنیم. چشم پتو هم جمع می کنیم و براتون می فرستیم :-((((((((((((((((
شنبه 27 آبان 1391 - 14:53
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
آقا به این خبر مثبت بدین بیاد بالا،تا آبروی ساندیس خورهایی که می‌گفتن ۲ ماه بعد از زلزله مسکن مجانی‌ به زلزله زاده‌ها‌ تعلق میگیره بره.اگر چه ساندیس خور رو چه به آبرو؟؟؟!!!!!
شنبه 27 آبان 1391 - 15:12
sara_ra - تهران - ایران
مسئولین...از ته دل آرزو می کنم کاخ هاتون رو سرتون خراب شه...
شنبه 27 آبان 1391 - 16:06
sohrab199 - تهران - ايران
کمک 40 ملیون دلاری به لبنان. یعنی حالم از وطن ام بهم میخورد
شنبه 27 آبان 1391 - 16:07
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
لطفا هرکی میتونه کمک کنه. از این بی بته ها که فقط به فکر لبنان و فلسطینن انتظار هیچ کمکی نیست
شنبه 27 آبان 1391 - 16:14
kiyanmehr - مانیل - فیلیپین
به لبنان برای ساختن یک صد ۴۰ میلیون دلار کمک میکنند اونوقت هموطنان آذری زبان دارن از سرما می‌میرن.جنایات حکومت جهل اسلامی را هیچ گاه تاریخ فراموش نخواهد کرد...ننگ بر شما.
شنبه 27 آبان 1391 - 16:52
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
زلزله‌زد‌گان آذربایجان در محاصره برف و سرما - هدیه 40 میلیون دلاری وزارت نیروی ایران به لبنان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تف به گورت کنن خمینی و خامنه ای.
شنبه 27 آبان 1391 - 16:21
amirehsan1 - آمستردام - هلند
مملکت امام زمان تو اون روحت .. خمینی ، کثافته علی‌ گدا ،مرتیک شامپانزه انتری نژاد ، مرگ بر همتون ، امیدوارم اه این مادر‌ها همین روزها زمین گیرتون کنه ، مرگ بر نظامه جممهوری اسلامی ، مرگ بر هر چی‌ آخوند بو گندو .
شنبه 27 آبان 1391 - 17:07
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
اصلا اشکالی نداره. در عوضش ضریح امام حسین ساخته شد، لبنانی ها هم با پول مردم ایران سد دار میشند، مدرسه، بیمارستان، .. برای مردم عراق ساخته شدند و .. مردم ایران هم صبور باشند و خودشون رو با انرژی هسته ای حق مسلم ماست گرم کنند. نابود باد حکومت ضد ایرانی ولی وقیح. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
شنبه 27 آبان 1391 - 16:54
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
خوب عیب نداره اگه همه شما هم از سرما یخ بزنید،هیچ اشکالی‌ نداره.در عوض دولت جمهوری اسـ... ۴۰۰ ۰۰۰۰۰۰ به لبنان هدیه میده.برق برا اونا واجبه اون تازی‌ها فقط به بی‌ برقی نخورن گور پدر هرچی‌ ایرانی‌.اگه یه روز قسمت بشه خودم هون کاری که با قذافی کردن با سید علی‌ بنگی می‌کنم.ملتفت که هستین با چاقو میزنم به همون جاش.ان‌شاالله قسمت من یا شما باشد.
شنبه 27 آبان 1391 - 17:25
sankari - هلسينكي - فنلاند
آنوقت ۴۰ میلیون دلار بلا عوض تقدیم میکنند به لبنان، با این پول چند تا روستای زلزله زده ساخته میشد؟
شنبه 27 آبان 1391 - 17:54
میترا پسر آناهیتا - اصفهان - ایران
من نمید‌ونم شما ملتی که اینقدر تو سرتون واسه ملت فلسطین و لبنان،علی‌ ،حسن ،حسین ،ابوالفضل ،رضا میزنین ..آیا فکر هموطن خود هستید! یا هنوز فکر چپاول همدیگر و نقش دیندار بازی کردن.
شنبه 27 آبان 1391 - 19:02
massoudoslo - اسلو - نروژ
زندگی و دلار ایرانیان را جمهوری اسلامی موشک و راکت کرده داده دست مشتی دیوانه و تروریست در فلسطین و سوریه که اسرائیل را از صحنه روزگار حذف کنند !!! زرشک
شنبه 27 آبان 1391 - 17:55
raha1984 - هامبورگ - المان
اخه ضریح برای مرده عربهای پابرهنه و کمک به حـ... های فلسطینی و لبنانی واجب تره !! امیدوارم که بچه هاشون تو خون پرپر بزنن جلو چشمشون که اینجور با این مردم بیجاره این سرزمین میکنند
شنبه 27 آبان 1391 - 19:57
piade - تهران - ایران
این عکسهارو چرا اینجا نشون میدین. ما که کاری از دستمون بر نمیاد جز اینکه دلمون براشون بسوزه. برین به اونهائی نشون بدین که چند تا قصر و ویلا دارند که ییلاق قشلاق کنند.
شنبه 27 آبان 1391 - 22:33
princesse - تهران - پرژن
یعنی‌ می‌شه من سقط شدن خامنه‌ای و بچه هاشو ببینم چرا اینا نمیمیرنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 27 آبان 1391 - 22:52
Caroline - تهران - ایران
دلخوش از آنیم که حج میرویم، غافل از آنیم که کج میرویم کعبه به دیدار خدا میرویم، او که همینجاست کجا میرویم
شنبه 27 آبان 1391 - 23:45
نسل سوخته آلمان - فرانکفورت - آلمان
هموطن‌های ما باید در سرما بلرزند آنوقت خامنه‌ای ۴۰ میلیون به لبنان ناز شصت بده به این میگن اسلام ناب محمّدی
شنبه 27 آبان 1391 - 23:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در این مورد اراذل اوباش رژیمی‌ و اسلامی خفه خون میگیرند ---کافی‌ است اسمی از اسرائیل یا شاه باشد تا مثل الاغ شروع به عر عر کنند!! ۴۰ میلیون دلار به هموطنان عرب کوفتی کمک کنید!! خاک بر سرتان!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 00:45
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
و همچنان خبری از مزدوران و اوباشان سایبری که در این سایت کم هم نیستند._.نیست.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 00:39
Iran e azad - هورتن - نروژ
کی‌ از عرب‌های عزیز در عراق،لبنان و ..... واجب تره! بیچاره‌ها نیاز به کمک هم زبانان خود در ایران را دارند. سید حسن نصرالله فریاد میزد که خامنه‌ای هم مثل من عرب هاشمی‌ است و از نسل پیغمبر است! تلوزیون ایران هم دائم نشان میداد!!!!!!. این هموطن‌ها ی ترک هم می‌تونند اگر طلایی ،انگشتری،النگویی واسشون باقی‌ مانده،به سازمان حج و اوقاف بدهند تا خرج حرم خانم فاطمه زهرا در نجف بشه!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 01:49
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ساندیس خورها باز هم خفه خون مرگ گرفتند, ولی کافی یه خبر از گلشیفته باشه همشون آنجا دهن گشادشون را باز می کنند از حجاب و عفت و اسلام حرف میزنند, امیدوارم که این دین از دنیا ریشه کن بشود.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 02:31
truth_hurts - سن فرانسیسکو - آمریکا
چی‌ بگم که بقیه دوستان نگفتن. اینها که خودشون در خانه میلیارد تومانی نشستن پای شومینه تریاک میکشن، بچه هاشونهم در خارج در کازینو‌ها پولهای مملکت رو به باد میدن بقیه ایا دیشون هم بانک هارو غارت می‌کنن یا پولهای این مملکتو گلو له‌ می‌کنن مردم بدبختو تو سوریه میکشن و انگار تو این مملکت فقیر کم داریم به جای استاد و دانشمند گدا از سوریه وارد می‌کنیم و در آخر ۴۰ میلیون دلار در لبنان سد درست می‌کنن!!! اینها که هر کی‌ کروات بزنه تو ایران شلق میزنن چرا نه تنها این مرتیکه که داره ۴۰ میلیون دلار میگیره و کروات زده نه تنها کاریش ندران پولم بهش میدن!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 03:27
asal55290 - مشهد - ایران
فقط میتونم باهاتون همدردی کنم وبگم متاسفم ودیگر هیچ..........
یکشنبه 28 آبان 1391 - 05:31
delijaan - لندن - بریتانیا
صحبت میلیون دلارومیلیارد دلاردیگر گذشته کل مملکت غارت شده درست بحساب برسیدبحساب دلار امروز بحث ترلیونها دلاره (یک ترلیون دارای دوازده صفر است)
یکشنبه 28 آبان 1391 - 07:30
baharmazaheri - عجمان - دبي
۱۰۰ کیلو طلا و چند صد کیلو نقره برای کربلا ........با این ثروت باید آنها تو هتل باشند ..رسواتر بشه اسلام و این حکومت ..ژاپن دین نداره سونامی ۳ ماهه جبران شد ....مردم دنیا ما از همه به صاحب تریم ...پول نفت صاحب داره ..فقط
یکشنبه 28 آبان 1391 - 08:48
شاهین آریا - لندن - انگلستان
هم میهن آذری ام.....هم اکنون کفار خدا نشناس برسرزمینت حکومت میرانند.....تو درمحاصره سرما نیستی ........درمحاصره بدبختی واستعمارو استثمار و استحمار اسلامی و شیعه گری هستی .... فقط دریک صورت نجات پیدا خواهی کرد......که به دور افکنی خرافات وآخوندها را..... مراسم مذهبی مسخره کفرآمیز را به دوربیفکن.....دوباره متولد شو منهم مثل تو بدبخت بودم ودرمانده و سرما زده و زلزله زده .. با یک حرکت و یک تصمیم خردگرایانه ازجانب خداوند جان و خرد ... وبه دورافکندن هرچه دین و مذهب و پیامبروامام است و کتاب آسمانی است. نجات پیدا کردم....تو فقط به خداوندآفریدگاریکتا ایمان داشته باش و ازخردی که به تو داده استفاده کند تو پیروزی و هرگزنخواهی مرد. شاد و ایرانی باشیم
یکشنبه 28 آبان 1391 - 08:43
Mr. black - جاکرتا - اندونزی
مرگ بر این رژیم آخوندی که مردم رو این قدر زجر میده، با سو` استفاده کردن از اسلام، اسلام رو هم بدنوم کرده، طوری که همهٔ مردم از اسلام زده شدن
یکشنبه 28 آبان 1391 - 09:48
شاهین آریا - لندن - انگلستان
الهی نامه برای هم میهنان آذری ام = الهی تمام آیت الله ها فدای شما شوند- الهی هرچه فلسطینی است فدای شما بشه - الهی هرچه عرب بد و مرده پرست و ضد ایرانی براتان بمیره - الهی درد و بلاتان بخوره تخت سینه هرچی مسلمونه دو آتشه لبنانی و حزب اللهی است - الهی زلزله بیاد تمام کاخ نیاوران شون را خراب کنه - الهی یک شاه با یک مشت خرافه پرست مثل آخوند و بهائی و منحرف مثل کمونیست و توده ای و یک کمی هم مجاهد نصیب دشمنان شما بکنه که همه شون را تحویل امام وساندیس خورها بده که ترتیب شون رو بدن تا از ایران گم شن برن و آنوقت میهن پرستان اگرقدرتی پیدا کردن و اگر هم کمی اراده ای داشتند بیایند به کمک شما زلزله و سرما زدگان عزیزو خاک پایتان را سرمه چشم کنند. الهی الهی الهی - خداوند جان وخرد یارتان وزلزله و سرما ازشما دور= شاد و ایرانی بمانیدمی بوسمتان.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 09:58
Tourkan - کپنهاگ - دانمارک
این‌ها همه تجزیه طلب هستند!!! مشکلات را بزرگ جلوه ندهید این خیانت به تمامیت ارزی ایران هست!!!!!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:55
sara_kohkan - پاریس - فرانسه
متأسفم
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:13
Caroline - تهران - ایران
این ملت بجاى اینکه قیمه بدن تو محرم و سینه بزنند. براى یک .. تآزى. !!! چرا پولشو خرج اینا نمکنن!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:01
hadi_11801 - ایران - ایران
مرگ بر اسلام از صدرش تا انقلابش.مرگ باو هرچی عرب آشغالو عوضی‌.ولدزنها نگاه کنین این آخر عاقبت ماست
یکشنبه 28 آبان 1391 - 11:31
ali1111 - تهران - ایران
جالبه اینجور موقع ساندیس خورهای قمه کش این سایت که دائم شاخ و شانه میکشند، چنان خفه میشوند که انگار تیتر را ندید‌ند؟!!!! کجایید بیایید دیگه!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 12:31
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
حالا یک عکس از گلشیفته اینجا بذار مثل شغال از سوراخ خود در می‌‌آیاند .و مصیبتا پستان گلشیفته ناموس فاطمه را به خطر انداخته. چه بتر از گفتار دوباره گر‌ تکراری ولی‌ سخن تکراری درست ۱۰۰۰ با بتر از دشنام: از کرامت شیخ خامنه‌ای قسمت ۱:روزی مریدان شیخ را گفتند: دختران ما در امارات خرید و فروش می‌شوند!شیخ. فرمود: ملالی نیست.. شیوخ آنجا برادران مایند و تجارت با آنان. حلال!!!مریدان گفتند: سن فحشا به دوازده سال رسید!!شیخ فرمود: خیالی. نیست.. سن تکلیف نه سال است!!!مریدان گفتند: فقرا کلیه هاشان تمام شد،. قلب‌ها را می فروشند!!شیخ فرمود: اشکالی نیست.. فقط ایمانشان را. نفروشند!!!
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:02
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
کرامت شیخ خامنه‌ای قسمت ۲:. مریدان گفتند:جوانان غرق اعتیاد و افیون و اکس شده اند!!. شیخ فرمود:مادام که در مجالس مختلط لهو و لعب نکنند ملالی نیست !! !. مریدان گفتند:مردان سه جا کار می کنند و از مردی رفته اند اما همچنان. مقروض و بدهکارند!!. شیخ فرمود:هنوز از دوازده شب که به خانه میایند تا اذان صبح زمان کافی. برای نماز شب دارند پس اشکال وارد نیست!!!. مریدان گفتند:هر روز بر تعداد نوزادان سر راهی افزوده میشود !!. شیخ فرمود:بچه های بالای پنج سال را به پرورشگاههای محیطی بفرستید تا در. شیرخوارگاه آمنه جا گشاده گردد!!!. مریدان گفتند:از سوخت خراب وآلودگی هوا جوانان چپ و راست سکته می کنند و. کودکان سرطان خون گرفته اند!!. شیخ فرمود:دنیا را اعتبار نباشد . پشت سر وزارت نفت غیبت نکنید
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:03
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
کرامت شیخ خامنه‌ای قسمت ۳:. مریدان گفتند: مردم از فقر و بدبختی و بی عدالتی افسرده و گریان و نالانند !!. شیخ فرمود:مرحبا ! بسیار گریه کنید تا گناهانتان آمرزیده شود !!!ناگاه. مریدی سبک عقل از آن پشت عربده زد: وا مصیبتا.. وا اسلاما!! در میدان. ولیعصر چند تار مو بیرون همی زدندی...!!!!. شیخ خشمگین شد و کف بر دهان آورد و ناسزا و سخط گفت و هروله کنان براه. افتاد و مریدان خشتکها از پا بکندندی و بر سر نیزه ها کردندی و زنجیرها و. قمه ها و پنجه بوکسها برداشتندی و عربده کشان برای ارشاد به موقعیت اعزام. شدندی
یکشنبه 28 آبان 1391 - 13:05
Azadikhah - تكسل - هلند
نه غزه نه لبنان,اهر هریس ورزقان
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:11
Negah* - فرانکفورت - المان
جان رهبر فدای غزه و لبنان. زلزله‌زد‌گان آذربایجان را بیخیال مرگ بر رهبر ننگین نام تاریخ ایران-
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:13
morgan123 - واشنگتن - امریکا
Tourkan - کپنهاگ - دانمارک- خب که چی؟! کسان اندکی مثل تو هستند که بین اقوام ایرانی جدایی میندازند به کوری چشم دشمنان جدایی طلب ضد ایران تمام اقوام ایرانی از یک پیکرند. جوانان آذربایجانی در جنگ عراق علیه مرزهای جنوبی مملکت برای حفظ خاک ایران کشته شدند و اکنون کل ملت ایران نگران آذربایجان هستند.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 16:36
venus100 - تهران - ایران
چی‌ بگم دوستان همه چیرو که لایق این حکومت تازیست گفتند، تنها راه نجات ایران و ایرانیان ،به دور انداختن این دین ویران گر‌ و تمامی‌ خرافاتی که از این دین و ‌شیعه مذهب ناشی‌ می‌شه می‌‌باشد،تا مادامیکه ایرانیان خود رو از این خرافات اسلامی و شیعه گری پاک نکنند، خر سواری‌ تازیان ادامه دارد،ایرانیان باید این دکان دین فروشی تازیان رو با وجود نحسشون با هم در هم شکست،
یکشنبه 28 آبان 1391 - 17:57
sash - تبريز - ايران
چی میتونم بگم خدایا به داد همه انسانها برس.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 19:05
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
همین الان مردم ایران از تهران تا اهر و هریس و رزقان دارند تو هئیت امام حسین سینه و زنجیر میزنند و تنور آخوندا را داغ نگه میدارند.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 02:34
bita tehrani - ونکوور - کانادا
بابا چرا این خبرا رو میزارین اشتهای امت عزادار رو کور می‌کنین؟! خورش قیمه و امام حسین و خرجی دادن به یه مشت آدم سیر تر از خود را زهر مار می‌کنید؟! خوش باشید عرب پرستان بهشتی!
دوشنبه 29 آبان 1391 - 09:01
sohrabsun - تهران - ایران
اخیرا که دولت به این مردم زلزله زده وام بلاعوضی داده بود تا در ساخت و ساز کمکشان باشد و اخیرا در صحبت با یکی از این زلزه زده ها که چرا خانه ات تمام نشده اعلام کرد که این وامهای بلاعوض را خرج خورد و خوراک کردم و الان پول ندارم این که نشد همکاری این شد توقع بی معنی عزیزان زلزله زده کمی هم باید خودشان همت کنند.
دوشنبه 29 آبان 1391 - 11:58
forogh-london - لندن - انگلستان
همه از اینجا کمک کردن ولی‌ متأسفانه گذاشتن تموم کمکها جامعه بشه و بعد همه رو با هم بخورن واقعا ان پولها از گلوشون پائین میره؟ جواب این همه ظلم را کی‌ می‌خواد بعده، خدایا به داد مردم ایران برس که هیچ کس رو ندران به جز تو به حق این ماه عزیز به مظلومیت امام حسین قسمت میدم کمک کن این مردم چیزی جز احترام و آزادی و سیر کردن شکم بچه‌هاشون رو از تو نمیخوان
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 13:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.