بانوی خیر مشهدی یک منزل مسکونی به ارزش 18 میلیارد ریال را به کودکان بی سرپرست اهدا کرد

مشهد- بانوی خیر مشهدی یک منزل مسکونی به ارزش 18 میلیارد ریال را به کودکان بی سرپرست موسسه خیریه ˈگلستان علیˈ در مشهد اهدا کرد.

مریم احمدی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: این منزل مسکونی ارثی پدری ام بود که با هدف زنده نگه داشتن یاد و مادرم عزیزم که درب خانه شان همواره بر روی کودکان یتیم و بی سرپرست باز باشد، آن را به موسسه گلستان علی اهدا کردم.

وی اظهار داشت: پدر و مادرم هر ساله در ماه مبارک رمضان، کودکان یتیم و بی سرپرست را برای افطار میهمان می کردند و مطمئن هستم که بدین طریق چراغ خانه شان همیشه روشن خواهد بود.

به گفته وی، مرحوم ˈاحمد طباطباییˈ پدرم در سال 1374 و مادرم تیرماه امسال مصادف با شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفتند.

این بانوی خیر 44 سال سن و دارای دو فرزند می باشد.

حمید بخشی زاده همسر این بانوی خیر نیز گفت: منزل مسکونی اهدا شده در دو طبقه به مساحت 385 متر مربع درمنطقه سناباد مشهد واقع شده است.

وی خاطر نشان کرد: همسرم که تک فرزند می باشد با هدف باقیات و صالحات و زنده نگه داشتن خاطره پدر و مادرش، ارثیه اش را به کودکان بی سرپرست اهدا کرده است.

موسسه خیریه گلستان علی با هدف حمایت و ساماندهی کودکان بی سرپرست از سال 1383 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد و هم اکنون افزون بر 300 کودک بی سرپرست در شش مرکز نگهداری این موسسه زیر پوشش خدمات مربوطه هستند.

+301
رأی دهید
-17

coco - تورنتو - کانادا
خدا خیرش بده این خانوم را .
جمعه 26 آبان 1391 - 21:36
bijan irani - گوتنبرگ - سوئد
آفرین کار خوب به این میگن نه بری مسجد بسازی.
جمعه 26 آبان 1391 - 21:49
faghat zartosht - شیراز - ایران
آفرین صد آفرین فرشته روی زمین.رییس جمهور اروگوئه و همسرش هم 90% حقوقشون رو میدن به موسسات خیریه.آفرین و احسنت به تمام انسانهایی که با هر اعتقاد و دینی قلب بزرگی برای بخشش دارند.این کارها خودش لیاقت میخواد.از خود گذشتگی میخواد.خدا به همه ثروت و بزرگی و جنبه داشتن ثروت رو بده.
جمعه 26 آبان 1391 - 22:10
FETNEH. - نوشهر - ایران
حالا این دو تا فرزند خودشون تا عمر دارن این بابا ننه رو نفرین میکنند .
جمعه 26 آبان 1391 - 22:40
paksan - آمریکا - آمریکا
نمی خوام سیاه نمایی کنم و کار خبر بعضی از خیرین رو بی برکت کنم ولی مشهد انقدر خیریه داره که بعضی مواقع آدم شک می کنه این همه خیریه به چه کسانی کمک می کنند که بازم این شهر بخصوص پایین شهر انقدر فقر شدید غوغا می کنه ؟! امروز مراکز خیریه شده بیزینس و یک عده که عمدتاً بازاری بودن خودشون رو جا کردن تو مرقد امام رضا بعنوان خادم امام رضا و اکثرا یه مرکز خیریه راه انداختن که یکیش خیریه امام زمان است که هم درمانگاه زده هم بیمارستان و هم صندوق قرض الحسنه و اینا کارشون اینه که رد آدم های پولدار رو می زنن و با اهداف خیرخواهانه و کمک به بیماران و غیره آنها رو متقاعد می کنند که خونه یا ملکی رو وقف خیریه اونا کنن و بعد چون هیئت مدیره این خیریه همه از خودشون و قوم و اقوام هستند این املاک رو می فروشن و پاساژ می سازن حتی چندین سال قبل به اسم پرسنل کم درآمد خیریه و بیمارستان امام زمان در خیابان گلزار یا پایین
شنبه 27 آبان 1391 - 04:44
paksan - آمریکا - آمریکا
خیابون از استانداری زمین می گیرن به اسم پرسنل و حتی تقسیم می کنند و بعد به بعضی از پرسنل بدبخت این زمینها رو می فروشن و چون باید زمینها ساخته می شده اینها حتی پول ساخت خانه ها رو هم می دن و بعد از چند سال وقتی خانه ها آماده می شه قیمت خانه ها بشدت بالا می ره و چون این پرسنل در بیمارستان شاغل قراردادی بودن هیچ مدرکی یا قولنامه و سندی به آنها نمی دن و اینها به اعتبار حاج آقا بودن آقایون و امام رضا پول از حقوقشون و غیره به حساب بیمارستان می ریخن خلاصه اینکه وقتی خیریه می بینه قیمت خونه ها خیلی بالا رفته زیرش می زنه و خانه ها رو شروع می کنه فروختن و هر کسی هم اعتراض می کنه تهدید به اخراج می شه و خیلی ها اخراج شدن و شکایت آنها هم چون مدرکی دستشون نبود به هیچ جا نرسید و چون آقایون با استاندار و سایر مقامات در امام رضا هم آبشخور بودن (خادم بودن همشون) همه پرسنل محکوم می شن و خیلی هاشون هم کم کم اخراج و تسفیه می شن و این داستان گرفتن زمین برای پرسنل بیمارستان خیریه امام زمان دوبار طی بیست و چند سال اتفاق افتاده
شنبه 27 آبان 1391 - 04:44
Henna - ونکوور - کانادا
شوهرش چه مرد خوبی‌ بوده !!!!
شنبه 27 آبان 1391 - 05:41
paksan - آمریکا - آمریکا
و یکبار زمین در محدوده طرقبه می گیرن و یکبار هم در پایین شهر بهشون زمین خوبی دولت می ده .حاج آقای خادم الخمسه معروفه و زیر پوست خیریه بعد از انقلاب زندگیشون از این رو به اون رو شد در حالی که اینا تو بازار پارچه بودن الان همشون تو همین کار خیریه و زمین بازی و وقف گرفتن هستند بخصوص پدرشون که سالی دوبار فقط با پسرش می رن مکه البته به اسم مکه نیستند ولی اخبارش هست که آنتالیا و مالزی و .. عبادت می کنند
شنبه 27 آبان 1391 - 04:44
derbanco - شیکاگو - آمریکا
فتنه - متاسفانه افرادی مثل شما که بازهم متاسفانه کم نیستند ملاکشان برای زندگی زیبا صفرهای حساب بانکی اشان است و زشتی ها را با زیبایی ها اشتباه گرفته اند این کار زیبا بی شک بازتابی بسیار زیباتر در زندگی این خانم خواهد داشت من از این همه بزرگی در این زمانه زشت مادی گرایی احساس کوچکی کردم .
شنبه 27 آبان 1391 - 05:58
ladygaga - باغ اباد - ایران
ای کاش 1 ملیارد هم به من میداد والااا
شنبه 27 آبان 1391 - 13:52
hamann - مشهد - ایران
درود بر این بانو خیر
شنبه 27 آبان 1391 - 18:50
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
فتنه!!!! این دو فرزند شیر همان مادر را خوردند. فکر می‌کنم که مطلب را گرفته باشی‌.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 00:18
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
در ضمن ستایش از این زن نیکو کار باید بگم چه همسر نازنینی داره، اگر شوهر من بود، سه طلاقم میکرد.!!!! با آرزوی آرامش روح پدر و مادر ایشان و سربلندی و بزرگی‌ برای این خانوادهٔ محترم.
یکشنبه 28 آبان 1391 - 00:22
pariha - كويت - كويت
درود به این بانو خیر خواه
یکشنبه 28 آبان 1391 - 07:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.