پنه لوپه کروز قرمزپوش در تقویم خرافی سال ۲۰۱۳ کمپری

گروه کمپری (Campari)، یکی از مهم‌ترین گروه‌های صنعت نوشیدنی در جهان، صفحات تقویم سال ۲۰۱۳ خود را به تصاویر پنه‌ لوپه‌ کروز، بازیگر سرشناس و جذاب سینما اختصاص داده است.
 
بازیگر ۳۸ ساله‌ی اسپانیایی، در این عکس‌ها با لباس‌های قرمز رنگ از دو مارک معروف «مونیک لوییر» و «سالواتوره فراگامو»، در کنار نمادهایی خرافی، هم‌چون عدد ۱۳، گربه‌های سیاه، آینه‌های شکسته، چتر، جارو و… دیده می‌شود و در زیر تصویر مربوط به هر ماه، نقل‌قول‌های خرافی مربوط به آن نیز داده شده است.
 
برای نمونه در ارتباط با تصویر ماه ژانویه که در آن، پنه لوپه کروز، در میان دسته‌ای از گربه‌های سیاه دوره شده نوشته شده است: «در تاریخ غرب، به گربه سیاه اغلب به عنوان نماد  شیطان نگاه می‌شود، و به ویژه مشکوک به ارتباط با جادوگران است. بسیاری از غربی‌ها و مردمان جنوب اروپا گربه سیاه را نشانه‌ی بخت بد می‌دانند و اگر یکی از آنها در مسیرشان ظاهر شود، آن را نشانه‌ای از مصیبتی می‌بینند که قرار است بر سرشان نازل شود.»
 
به نوشته تلگراف، پنه‌ لپه کروز، با رفتن به صفحات تقویم سال کمپری، به شماری دیگر از زیباترین بازیگران سینما می‌پیوندد که پیش از این صفحات تقویم کمپری را به تصاویرشان آراسته کرده بودند. از جمله این بازیگران می‌توان به سالما هایک، اوا مندز، جسیکا آلبا و میلا جُوُویچ اشاره کرد.
 
تقویم سال ۲۰۱۳ کمپری، در ۹۹۹۹ نسخه چاپ می‌شود. این تقویم فروخته نمی‌شود و تنها از سوی کمپانی به دوستانش در سراسر جهان هدیه خواهد شد.
 
۱۳ تصویر این تقویم را که توسط کریستین شولر، عکاس رومانیایی مقیم پاریس گرفته شده در ادامه ببینید.


+282
رأی دهید
-49

khosrow norsk - اسلو - نروژ
خرافاتشون هم از خرافاتمون قشنگتره. خداییش ما اسیایها بالاخص ایرانى جماعت ابروى بشریت رو بردیم. انشالله خداوند نسل ما رو نابود کنه.
جمعه 26 آبان 1391 - 21:30
asal55290 - مشهد - ایران
iاقای khosrow norskلطف کن شما از خودت مایه بذار بگو خداوند فقط نسل خودتو .....بقیه شاید دوست نداشته باشن نسلشون از بین بره ضمننا ابنم بگم که قرمز رنگ عشقه...قرمزته
شنبه 27 آبان 1391 - 05:24
bardia707 - اترخت - هلند
khosrow norsk - اسلو - نروژ. خداوند وکیل وصی‌ نمیخواد خسرو خان و اگه قرار باشه که آرزوی شمارو اجابت کنه. امیدوارم اول از عزیزان و خانواده خودتون شروع کنه. هر چند مطمئن هستم که تو ایرانی‌ نیستی‌ ، چون ایرانی‌ چنین آرزویی واسه هموطنانش نمیکنه.
شنبه 27 آبان 1391 - 10:11
meshkiiiii - تهران - ایران
khosrow norsk - اسلو - نروژ. احتمال زیاد شما یه مدتی باید بری امین آباد دوره های لازمو بگذرونی عزیزم.
شنبه 27 آبان 1391 - 10:55
khosrow norsk - اسلو - نروژ
چه زود هم غیرتى میشن این اقایان اوه اوه . چه گلى به سر این دنیا زدین که این همه هم طلبکارین؟
شنبه 27 آبان 1391 - 19:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
به این میگن هنر عکاسی‌. زن ۱،۵۰ متری رو نشون میده مثل ۱،۷۰ متری :)
شنبه 27 آبان 1391 - 20:19
javadrezazadeh - ارومیه - ایران
گل گفتی khosrow norsk - اسلو - نروژ
شنبه 27 آبان 1391 - 20:22
roxana_110 - تهران - ایران
خسرو خان اشتباه کرد این حرف رو زد ولی خودمونیما ما ایرانیا کم جون دوست نیستیما حالا خوبه تو ایران بهمون خوش نمیگذره همه چی هم سیاه سفیده اگه رنگی بود دیگه چی میشد!!!!
شنبه 27 آبان 1391 - 21:41
vidaaa - شیراز - ایران
وای چه عکساییییی ازش گرفتن ! لایک !
دوشنبه 29 آبان 1391 - 10:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.