عضو کمیسیون امنیت ملی : احتمال دست داشتن پنج عضو زندانی فتنه 88 در قتل مشکوک وبلاگ نویس

بولتن نیوز : جواد کریمی قدوسی امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به قتل ستار بهشتی، یک وبلاگ نویس در زندان، گفت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولین مختلف از جمله مسئولین قوه قضائیه، قاضی پرونده ، مسئولین نیروی انتظامی و ... در جلسه ای این مسئله را بررسی کرد.
نماینده مشهد با بیان اینکه نتیجه جلسه و گزارش های قرائت شده در آن به این موضوع منتهی شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جهت استحضار نمایندگان، گزارش مفصلی در این زمینه تهیه کرده تا در صحن مجلس قرائت شود، گفت: به احتمال زیاد این کمیسیون در ارتباط با قتل مذکور و پیچیدگی های خاص آن، امروز سه شنبه گزارش خود را تهیه و این گزارش فردا در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه برخی از نمایندگان نسبت به این قتل مشکوک هستند، در مورد دلایل این مشکوک بودن، گفت: یکی از دلایل این است که رسانه های بیگانه به خصوص بی بی سی از لحظه دستگیری تا فوت این فرد لحظه به لحظه خبر منتشر کردند و حتی این فرد قبل از دستگیری با بی بی سی ارتباط داشته و درباره وبلاگ خود با این رسانه صحبت کرده است.

قدوسی، گزارش‌های رسانه های بیگانه از ضرب و شتم این فرد در داخل زندان را یکی دیگر از دلایل مشکوک بودن این قتل عنوان کرد و گفت: این فرد پس از دستگیری توسط پلیس فتا قبول می کند که همه مطالب نوشته شده در وبلاگش متعلق به خود وی است و با اعترافی که کرده تحویل زندان اوین می شود. بنابراین وقتی که فردی به جرم خود اعتراف کند دیگر چه لزومی به ضرب و شتم وی برای گرفتن اعتراف وجود دارد، اما رسانه های بیگانه مرتب در این زمینه خبرسازی می کردند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور پس از اعترافات از پلیس فتا به زندان اوین منتقل می شود، گفت: در زندان اوین در بندی نگهداری می شود که عناصر اصلی فتنه 88 در آن بند حضور دارند و جالب اینجاست که این فرد از داخل زندان اوین با بی بی سی تماس می گیرد و گزارش هایی را مخابره می کند.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه داشتن سیم کارت در داخل زندان اوین یکی دیگر از عوامل مشکوک بودن این قتل است، گفت: جالبتر این که چهار، پنج نفر از عناصر فتنه 88 در آن بند بین خود صورتجلسه ای می نویسند که این وبلاگ نویس مورد ضربت و شتم قرار گرفته، که این خود از دیگر دلایل مشکوک بودن این قتل است.

قدوسی با بیان اینکه این فرد مجدداً تحویل ناجا می شود تا تحقیقات تکمیلی از وی انجام گیرد، گفت: در آن زمان پلیس در گزارش خود ذکر می کند که در سه یا چهار جای بدن این فرد کبودی ساده وجود دارد. پلیس نیز از وی بازجویی هایی را به عمل می آورد که ساعتی قبل از فوت اعلام می کند که دچار ناراحتی قلبی شده و بلافاصله فوت می کند.

وی با بیان اینکه پزشک قانونی دو گزارش متقن ارائه کرده است، افزود: در گزارش های پزشک قانونی عنوان شد که هیچ گونه آثار ضربه مغزی و یا شکسته شدن دنده و یا آثاری که منجر به مرگ شود در این فرد دیده نمی شود. همچنین پزشک قانونی به عنوان مرجع رسمی قوه قضائیه هیچ آثار سمی از این جسد کشف نکرد.

این چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به پیچیدگی های این قتل، گفت: در حال حاضر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و فتنه گران در حال بازخوانی مراحل فتنه 88 هستند و از هر تلاشی برای مشوش کردن اذهان و جلب توجه استفاده می کنند.

قدوسی با اشاره به پروژه کشته سازی فتنه گران در سال 88 گفت: به نظر می رسد که این افراد برای انتخابات سال آینده نیز به پروژه کشته سازی روی آورده اند چرا که فتنه گران می دانند که پروژه کشته سازی به نفع آنها و مخالفان نظام است و سعی می کنند این پروژه را به ضرر نظام جلو ببرند.

نماینده مشهد با بیان اینکه دشمنان می خواهند در این زمینه به نظام اتهام نقض حقوق بشر وارد کنند، گفت: آنها همچنین به دنبال تضعیف دستگاه امنیتی، قضایی و اطلاعاتی هستند و ما هشدار می دهیم تا مسئولین مراقب فتنه گران، حتی در داخل زندان اوین باشند.

وی با یاد آوری بیانیه شدید الحن خانواده هاشمی رفسنجانی در مورد سلامت مهدی هاشمی در زندان اوین نیز تاکید کرد: این بیانیه هم در همین راستا ارزیابی می شود و ما معتقدیم که مخالفین و فتنه گران پروژه بسیار پیچیده ای را دنبال می کنند.

نماینده مشهد گفت: ما به نفوذ پیچیده عناصر فتنه و سرویس های جاسوسی، و مخالفان نظام در این زمینه و پروژه کشته سازی مشکوک هستیم و از مسئولین می خواهیم این فعالیت ها را زیر نظر بگیرند و ارتباط همزمانی قضیه مهدی هاشمی و فضا سازی داخلی و خارجی با برخی مسائل داخل کشور را ردیابی کنند.

+23
رأی دهید
-255

hana257 - تهران - ایران
اگه میگفتند اوباما یا یکی از مجریهای بی بی سی رفته توی زندان ستار رو کشته قابل قبول تر بود تا این سناریوی ابلهانه. یعنی اینا مردم رو چی فرض میکنن. اگه بلا نسبت دوستان خر هم فرضمون میکردن باز هم این دروغها رو نمیگفتند.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:14
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
چقدر ترسو هستند می ترسند جنایت خود را بهعهده بگیرند روز انتغام خلق نزدیک است واز اینجاه به خواهر ستار قول می دهیم انتغام خون ستار ودیگر خوانان ملت ایران خواهیم گرفت مرگ ظالمان سخت بی امان بی امان شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده است.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:23
iSam - لندن - انگلستان
خفه شو یارو. خودت الاق فرض کردی یا انترتو ازگل!؟
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:33
aminmdn5 - تهران - ايران
اقای حـ... هی فتنه فتنه نکن فتنه شماها هستید که زندگی مارو به اینوندید خاک بر سرت کنم همین روزاست که گورتو گم میکنی اون دنیا
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:39
100ra - پیرانشهر - ايران
دقیقا یکی‌ از اعضای این سایت دروغ‌های این موجوداتو پیش بینی‌ کرد. دقیقا نمیدونم کی‌ بود.نوشته بود که فردا آخوند جماعت برمی‌گردند میگن که منافقین یا فتنه گران دست در کشتن این جوان وبلاگ نویس داشتند.ولی‌ همه مردم این ویروس هارو میشناسند هر ویروسی پاد زهرشو داره. ما مردم دانشمند هم یه روزی پاد زهرشنو اختراع می‌کنیم و با این ویروس اسلامی خواهیم جنگید.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:46
sahar135 - شیراز - ایران
خدایا میخام خودمو بکشم اتیش میگیرم وقتی همچین خبری رو میخونم . سیستم تو ایران اینجوریه همه سایتهای خبری و اطلاع رسانی و.. در اختیار یک مشت ادم پاچه خوار و ترسویه که جز تملق وچاپلوسی و ... کار دیگه ای بلدنیستن . تو سایتاشون حتی یک نظر مخالف ساده نمیشه داد درج نمیشه وبلاگ مخالف مساوی با فیلتر و تهدید ..... ولش .......
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:52
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
کم کم برای پاک کردن اثار کشتن ستار گناه را به گردن کسانی دیگر میاندازن به چه معلوم به زور شکنجه این 5 زندانی را وادار به اعتراف نکنند که کشتن ستار را به گردن بگیرند. جمهوری اسلامی ایران اولین بار نیست که کسی را زیر شکنجه روانی و فیزیکی میکشد 33 سال است که بارهای بار شنیدیم و ختی دیدیم که خیلی ها را مثل ستار زیر شکنجه کشته اند و کسی به این اراجیف که به هر بهانه ای اتهام کشتن ستار را به گردن دیگران بیاندازند باورنمیکنند بی خودهم نا پاپوش برای کسی بدوزید نا کانال خبری بی بی سی را درگیر این نوع مسایل کنند چون شهید کردن ستار رابطی به هیچ کانال خبری ندارد. نماینده های مجلس مثل محسنی ثانی و جواد کریمی قدوسی خجالتی بکشند چون میخواهند جنایت شهید کردن ستار بهشتی را به گردن دیگران بیاندازند و شکنجه گران رژیم اخوندی را مبرا از این جنایت بزرگ کنند.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:03
ديگه وقتشه_1982 - ایران - ایران
خدایا اگه اون بالایی همین الان بخاطر مادر ستاربهشتی رعدوبرق بفرست این آدم نامردو جزغاله کن؛دروغ تا چقدر نامرد
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:07
sahar135 - شیراز - ایران
خدایا میخام خودمو بکشم اتیش میگیرم وقتی همچین خبری رو میخونم . سیستم تو ایران اینجوریه همه سایتهای خبری و اطلاع رسانی و.. در اختیار یک مشت ادم پاچه خوار و ترسویه که جز تملق وچاپلوسی و ... کار دیگه ای بلدنیستن . تو سایتاشون حتی یک نظر مخالف ساده نمیشه داد درج نمیشه وبلاگ مخالف مساوی با فیلتر و تهدید ..... ولش .......
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:57
irane aziz - وین - اتریش
شما‌ها از شرم باید خودکشی‌ کنین
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:38
bnajafi2003 - گوتنبرك - سوئد
زمینه و پروژه کشته سازی .... چه قدرتی دارند این فتنه گران ۸۸ حتی در زندان.واقعا مردم را جیگر فرض گردند.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:43
irane aziz - وین - اتریش
ستمگر بس عبث پنداشت کشتن هست درمانش،ولی تاریخ فردایی فرو گیرد گریبانش،سخن در این نمی رانم که این دم دیر و زود آید،ولی شک نیست که که جز این نیست تاریخ رأی و فرمانش.
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:46
shahram1 - دیترویت - آمریکا
شایدم پول گرفته بوده تا خودکشی کنه اسمش سر زبون بیفته واقعا از قدیم راست گفتن که به میت که رو بدی تو کفنش میرینه رو که نیست اینا دارن سنگ بای قزوین که چه عرض کنم از اونم روشون بیشتره
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 23:12
STING68 - گنبد - ایران
جدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 23:22
pesar iran - بریزبن - استرالیا
من این حرف رو پیشبینی‌ کرده بودم.میتونید برید تو کامنت‌های من تو اولین خبر‌ها در مورد مرگ ستار بهشتی‌ تو همین سایت هم بخونین..از روز اول هم کاملا مشخص بود که حمصهین اراجیفی میخوان بلغور کنند.فقط بعضی‌ از دوستان ساده فکر میکردند که این دفعه فرق داره.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 01:04
bezgool - لندن - انگلیس
من اول فکر کردم تیترو اشتبا خوندم،بد دیدم نه واقعا اینارو گفت،دقیقا کیا رای مثبت دادن؟؟؟بیان یه چند کلمه بنویسن ببینیم حرف حسابشون چیه ؟؟:و
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 01:13
bezgool - لندن - انگلیس
من اول فکر کردم تیترو اشتبا خوندم،بد دیدم نه واقعا اینارو گفت،دقیقا کیا رای مثبت دادن؟؟؟بیان یه چند کلمه بنویسن ببینیم حرف حسابشون چیه ؟؟:و
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 01:14
م تهرانی - دورتموند - آلمان
آقای جواد کریمی قدوسی تک تک بچه های ...ت هم همین بلا سرشون میومد بازم از این سناریوهای مزخرفت برای مردم میبافتی البته از شما بیشرفها هیچ چیزی بعید نیست نمیدونم ننه بابای اینها چه نونی به اینها دادن که انقدر ......شدن
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 03:19
truth_hurts - سن فرانسیسکو - آمریکا
آیا اون روزو میبینیم که این قاتلهای دروغ گو رو در دادگها یه مردمی ببینیم که برای این که از اعدام نجات پیدا کنن به نجاست خوری بیفتن؟؟؟ اینها شرم، وجدان، انسانیت غیرت ندران؟ البته که ندارن کاشکی‌ یک ذره شجاعت داشتن می‌گفتن ما کشتیم و بازهم میکشیم. اینها از تاریخ درس نمی‌گیرن؟؟ صدام و قذافی رو ندیدن که چگونه مثل موشی کثیف از سوراخ بیرون کشیدن و کشتن؟؟؟ اون موقعه آیا میلیون میلیون دلار‌های که در خارج قا ئئم کردن به کمک‌شون میاد؟؟ بیچاره‌ها کمی‌ هم به فکر آینده نه چندان دور باشید..
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 04:02
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
ای خاک تو سرتون با این سناریو درست کردنتون.این جون با این تیپ پ هیکل از مادر بیچارش گرفتید حالا دارید قصه شب واسه مردم تعریف میکنید خدا از ازتون نگذره. حالا با این صحنه سازی میخواهید چی را ثابت کنی؟
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 04:47
truth_hurts - سن فرانسیسکو - آمریکا
من فکر می‌کنم این آقا رو با دیگر سر دامدار‌های ایران و هر چی‌ آخونده در تمام داروخانه‌های کشور بگذارند که صرفه جوئی در خرید داروی شکم درد و روان کننده شکم بشن، برای من که خیلی‌ کمک بوده. دروغ گوهای کثیف.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 04:25
montaghed - کلن - آلمان
این خودش جلاده از این عینک هایی که لاجوردی حـ... هم می ذاشت متنفرم.ننگ ابدی بر جمهوری اسـ...
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 07:41
ramin79 - تهران - ایران
دیوانه .بیسوا د. .آخه مثلا تو نماینده مردمی توی اون طویله که اسم مجلس روش گذشتین خجالت بکش آخه تو انسانی‌ مثلا فکر می‌کنی‌ مردم هم مثل تو نفهمند خاک بر سر عملت کنند
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 07:51
توفیق - سیاتل - آمریکا
ببین بی‌شرف چی‌ میگه: وقتی‌ طرف اعتراف کرده دیگه چه لزومی به ضرب و شتم هست؟ کثافت، اون ضرب و شتم و کشتن ستار برای نوشتن واقعیت و زهر چشم گرفتن از بقیه بوده نه اعتراف گرفتن. تازه، ایشون ضمنا اعتراف هم میکنه که شکنجه برای اعتراف گرفتن تو زندانهای ایران هست. این حرف ایشون یعنی اینکه اگر ستار اعتراف نکرده بود، ضرب و شتمش لزوم داشت.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 08:44
اشك شفق - ساری - ایران
اخه احمق بی شعور .. زندانیای سیاسی میان ستاررو میکشن بعد شما مخفیانه دفنش میکنین؟. شما مخفیانه بعد از یه هفته جنازه شو تحویل میدین؟. شما میگین تو شستشو بدن ستار کسی نباید باشه؟. تو واقعا عقل تو سرت هست ؟؟؟؟؟؟؟؟.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 07:46
Azadikhah - تكسل - هلند
چقدر آدم باید بی‌شرف باشه که تهمت‌های مسخره به بقیه بزنه واسه این حکومت کثیف. اگه گفته‌های نماینده مجلس درست باشه کشته شدن ستار بهشتی‌ به دست این ۵ نفر, امثال این نماینده و افرادی که در بازجویی ستاربهشتی دست داشته اند،از علنی کردن ان بی‌نهایت خوشحال شده و بلافاصله آن را اعلام می کردند و به جای دلجویی و ارائه توضیحات لازم به خانواده وی،آنانرا مجبور به سکوت و عدم برگزاری مراسم و.. نمی کردند. در ضمن حکومتی که با تیم‌های اطلاعاتی قوی‌اش ترورسیت‌ها رو از تو آسمون به زمین میکشه یعنی قادر به جلوگیری از نفوذ سیم کارت به داخل زندان توسط عوامل فتنه نیست!؟ پس جنبش سبز چقدر نفوز داره که از توی زندان اوین که آخره دنیاست داره انتخابات بعدی رو کنترل میکنه و فضای کشورو به هم میریزه!
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 09:39
m4ssod - لندن - انگلستان
خودشون یک مشت گوساله احمق هستن و کافر همه را به کیش خود پندارد. آید آن روزی که....
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 10:04
kobalt - تهران - ایران
این کپی سناریو قتل نداس که انداختن گردن خبرنگار و دکتر و نامزدش حالا هم این سناریو احمقانه که فقط مغز باخته ها(ضایعات ذوب شده)قبولش میکنن بعید نیست با همین اتهام اون 5نفر روهم محاکمه تلویزیونی واعدام کنن.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 14:17
iliya.m - کپنهاگ - دانمارک
مرتیکهٔ عوضی‌ آخه گوساله،مردم رو چی‌ فرض کردی که این ....شعرا رو سر هم کردی ... تو اون نظام که از تو زندانش می‌شه با بی‌ بی‌ سی‌ تماس گرفت ولی‌ نمیتونی‌ با خانواد‌ت تماس بگیری!!!!!!
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 01:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.