کوفته‌ی گوشت فوری

این کوفته بسیار راحت و سریع آماده می‌شود و دردسرهای کوفته‌های دیگر را ندارد. با ما همراه باشید...

مواد لازم:


گوشت چرخ شده                                                700 گرم

تخم مرغ                                                             1 عدد

پیاز خرد شده                                                       1 عدد

شیر                                                                    1 پیمانه

آرد سوخاری یا نان خشک شده آسیاب شده         1 پیمانه 

نمک و فلفل                                                        به میزان دلخواه 

شکر قهوه ای                                                     2 قاشق غذاخوری

خردل                                                                  2 قاشق غذاخوری

سس گوجه فرنگی                                              یک سوم فنجان


روش تهیه:


* دمای فر را روی 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتی‌گراد) تنظیم نمایید.

 

* گوشت، تخم مرغ، پیاز، شیر و نان خشک آسیاب شده (یا آرد سوخاری) را با هم مخلوط نمایید. آن‌ها را با کمی و نمک و فلفل، چاشنی دهید.

 

* ظرفی را کمی چرب کنید و ترکیب گوشت را داخل آن بریزید.

 

* در یک ظرف جداگانه، شکر قهوه ای را با خردل و سس گوجه فرنگی مخلوط کنید و خوب به هم بزنید. سپس مخلوط آن‌ها را روی گوشت بریزید.

 

* ظرف حاوی کوفته را مدت یک ساعت داخل فر با دمای 350 درجه فارنهایت قرار دهید.

+43
رأی دهید
-34

shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
تا خون در رگا ماست ؛ کوفته قل قلی غذای محبوب ماست !،،،،،،،،، چون هم خوشمزه است و هم اسمش آدمو قل قلک میده !!
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 17:09
Ghooloo - آبادان - ایران
این سکوت آرامشِ قبل از طوفان است...لطفا به پناهگاه‌های خود بروید و منتظر خبر‌های بعدی باشید!
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 18:29
raha2022 - اهواز - ایران
اسمش بهتر بود رولت کوفته ی گوشت میزاشتن . قربون کوفته تبر یزی لاش هم گوجه براقی . بیشتر من ترجیح میدم . تا دوستان عزیزم نظرشان چی باشد .
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 19:15
raha2022 - اهواز - ایران
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان. شادان جان - خیلی با نمکی غش کردم . کوفته .فقط کوفته تبریزی . لاش هم گوجه برقانی باشه . نه شادان جان
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:38
sadaf_ir - نیویورک - تمریکا
سلام بهمه دوستان اشپزخانه . من کاربر جدید هستم . امید است بتوانم دوستان زیادی در اینجا داشته باشم .
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:51
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. قولو جان قرار است حمله نظامی بشه . بابا مارو ترساندی . چه خبر شده .
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 21:59
*Fanoos* - ايران - ايران
shadan shirin sokhan چقدر محشر و با حال گفتی فقط باید گفت لوووووووووووووووووول شادان جونم درود بر شما که همیشه ذهن آماده ای دارید من ذهن شما را تشبیه میکنم به یک ماشین برنامه نویسی که هر برنامه ای رو بهش وارد کنیم براحتی اجرا میکنید !!!. میبینی شادان جان مدیر وقتی فهمید کوفته قل قلی شما رو قلقلک میده گفت این سری کوفته گوشتی روبزارم که نیم دایره باشه :). raha2022 جان با شما موافقم منم عاشق گوجه براقانی در کوفته هستم البته اگه داخلش آلو و همچنین تخم مرغ هم باشه بنظر من عالی میشه
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 22:51
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران اگه اشتباه نکنم شما همون هما خانم خودمان هستید درسته؟ من خیلی‌ عذر می‌خوام که شما را زودتر به جا نیاوردم، شرمنده! منو که یادت میاد؟ ردیفی‌ خانومی؟
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 23:15
Ghooloo - آبادان - ایران
felora - " پس جغرافیا بزرگترین دروغ تاریخ است " بسیار زیبا و با معنی‌ ممنون از این جمله زیبا ...
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 23:55
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
*Fanoos* - ایران - ایران. -- فانوس جان ؛ دانی‌ که خدا چرا داده ترا دو دست ؟،، من معتقدم که اندر آن سری است ؟!، با یک دست به کار خویشتن میپردازی ، و با دست دگر ز دیگری میگیری دست !!،،،، فانوس جان از آنجایی که تو یک شخصیت بسیار مهربان و یک رنگ و پر از خلوص و کاملاً مستقل را داری ؛ تنها استنباط و توصیفی که توانستم ترا بکنم همین شعر کوتاهم بود !!،،،، احساس و عواطف و یکرنگی تو دوست عزیز بسیار قابل تحسین است ، امیدوارم که در تمام مراحل زندگی‌ ات همیشه موفّق باشی‌ !، درود بر تو دوست با خلوص و خوب !
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 09:36
*Fanoos* - ايران - ايران
sadaf_ir - نیویورک - تمریکا سلام هموطن خیلی خوش اومدی
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 10:44
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
raha2022 - اهواز - ایران. -- رها جان همیشه عزیز ! ، من می‌گویم ، سخنی که از دل‌ بر آید ، لاجرم بر دل‌ مینشیند !!،، رها جان یکی‌ از خصایص پسندیده انسانها در روابط اجتماعی و عمومی ، ساده نگاری و روان گفتاریست ؛ یعنی اینکه در ارتباطات اجتماعی آنچه که از دل‌ می‌گذرد بر زبان جاری شود ؛ بدون کم و کاستی !، که البته در روابط سیاسی تعریف جداگانه‌ای دارد، و کمی پیچیده است !، و اگر انسان بتواند فرق این دو محیط را از یکدیگر تمیز بدهد ؛ قطعا در روابط اجتماعی نیز فردی موفّق خواهد بود ، در غیر این صورت خیر !، شما و فانوس جان از دید بنده این حسن نیک‌ را دارید که قابل تقدیر و ستایش است !، همیشه موفّق باشی‌ رها جان !
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 10:00
raha2022 - اهواز - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران. الی جان - داخل اب کوفته اره منهم الو میریزم . اما تخم مرع بهیچ وجه . .
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 11:41
raha2022 - اهواز - ایران
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان. شادان جان - واقعا گل گفتی . چقدر شما دوست داشتنی هستید .ایکاش همه . انسانها مثل شما می اندیشیدند . انوقت دنیا تعریف دیگری داشت . چه خوبست همه با هم مهربان وصمیمی ویکرنگ باشند .درود فراوان من به اینهمه حسن نیت . شما دوست عزیز .با ارزوی شادکامی و تندرستی و موفقیت فراوان برای شما
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 12:41
raha2022 - اهواز - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران. با سپاس از خوش امدی گوئی شما هم میهن گرامی . نام کشور - امریکا است . اشتباه زده شده است .
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 12:43
raha2022 - اهواز - ایران
sadaf_ir - نیویورک - تمریکا. صدف جان . ورود شما را به اشپزخانه و در جمع دوستان خوش امد می گویم . امیداست از غذاهای خوب اشپرخانه لذت ببرید .
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 13:12
*Fanoos* - ايران - ايران
shadan shirin sokhan ممنون شادان جونم شما همیشه نسبت به من لطف دارید خوبی و مهربانی از خودتان هست انشاالله که همیشه در زندگی از نعمت آرامش و سلامتی برخوردار باشید ..شادان جان مواظب خودت باش دوست عزیز
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 13:09
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران آخه دیدم تا ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر هنوز اینجا خبری نیست و کسی‌ کامنتی نذاشته، از این سکوت پر معنی در تعجّب بودم..از پناهگاه‌ها خارج شوید خطر رفع شد ؛)) راستی‌ جواب منو ندادی...سکوت علامت رضایت است :-))
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 15:45
Ghooloo - آبادان - ایران
sadaf_ir - نیویورک - تمریکا خوش آمدید کاربر جدید..از تمریکا چه خبر؟ ؛-)) از من اگر میشنوی دنبال دوستِ زیاد نباش عزیز جان، دنبال دوستی‌ باش که سرش به تنش بیارزه و با افتخار بگی‌ این دوستِ منه، که متأسفانه تعداد‌شان معمولاً زیاد نیست. امیدوارم تو این سایت و بخصوص آشپزخانه بهت خوش بگذره.
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 15:47
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. مگر من مثل شما بیکارم . که از صبح تاشب پای اینترنت باشم . در ضمن . این بود خبر شما . کی گفته علامت سکوت رضایت است . خودت میگی و خودت می بافی . بعضی وقتها جواب ابلهان خاموشی است .
‌چهارشنبه 24 آبان 1391 - 22:46
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران در مورد اینکه تعأدل روحی‌ روانی درستی‌ نداری، شکم به یقین تبدیل شد. بنده خدا لااقل یه چیزی ادعا کن که تف سر بالا واسه خودت نباشه! همه دوستان میتوانند یک نگاه کنند و ببینند که چه کسی‌ در ۲۴ ساعت گذشته، هفته‌ی گذشته، ماه گذشته بیشترین کامنتها را در تمام مطالب سایت و تالار گذاشته و خودشون به نتیجه خواهند رسید که کی‌ بیکاره و از صبح تا شب پای اینترنته. برای مثال همین صفحه، کامنتهات دیروزت: ساعت ۱۹:۱۵، ۲۱:۳۸، ۲۱:۵۹، امروز: ۱۱:۴۱، ۱۲:۴۱، ۱۲:۴۳، ۱۳:۱۲، ۲۲:۴۶ و این فقط کامنتهای این صفحه بوده، بقیه جاها و تو تالار بماند. یک نگاه هم به ساعات کامنتهای من بکنند خواهند فهمید همه یا قبل از رفتن به کار یا بعد از کار و تمرین بوده! البته فکر کنم همه می‌دانند که جز کامنت گذاشتن اصولا کار دیگری نداری و رسما شغل کامنت گذاری را اختیار کردی! تو تالار که فکر کنم احتیاج به گفتن نداره، اسمت مثل مور و ملخ همه جا دیده می‌شه انگار تالار طأعون گرفته!
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 03:01
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران بعد از اینکه واسه همه مشخص شد که جنابعالی آلمان تشریف داری و به دروغ ادعا میکنی‌ اهواز هستی‌ و بچه اهوازی، حالا میبینم سر از نیویورک و تمریکا! در آوردی..داری به خودت خوش آمد میگی‌؟ واقعآ خجالت نمی‌کشی؟ تو دیگه آخوند‌ها رو گذاشتی تو جیب عقبت! هدفت از گمراه کردن دوستان چیست؟ خیلی‌ شیادی...طوفانی را که گفتم در راه است از راه رسید البته بادش فقط تو را خواهد برد! واسه رفتن به پناهگاه واسه تو یکی‌ دیگه دیر شده! . به زودی کامنتهای خصوصیت را برای همه میگذارم تا همه بفهمند چه شیّادی هستی‌! تا بعد عزیز دلم برادر
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 03:07
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران در ضمن مواظب باش وقتی‌ با چند تا اسم کاربری کامنت میدی مدیران سایت از آی‌پی کامپوترت راحت می‌فهمند کافیه یک اشاره بهش بشه خواستی‌ اون را هم در دستور کار قرار بدم؟ چی‌ میگی‌ عزیزم؟
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 03:12
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. وافعا یک مریض بنمام معنی روانی هستی . برو هر ..میخواهی بکنی /
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 14:19
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران حالا وقتی‌ پیامهای خصوصیت را برای دوستانت گذاشتم و دیدند چه چیزهای پشت سرشون میگی‌ معلوم می‌شه کی‌ بتمام معنی روانی است. تا بعد عزیزم
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 20:18
Ghooloo - آبادان - ایران
raha2022 - اهواز - ایران هما / نور / رها / صدف و ...اگه جلوی همه عذر خواهی‌ کنی شاید، شاید بخشیدمت! پیام خصوصی و موس موس کردن هم دیگه فایده نداره عجله کن، زوت باش چون کلی‌ چیز آماده کردم ازت که بذارم :-)) اگه تا فردا تو همین آشپزخانه عذر خواهی‌ کردی که کردی، نکردی کاری رو که نمیخواستم انجام بدم انجام میدم..این آخرین فرصت است!
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 20:10
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. من با هیچ کسی جز الی "فانوس" خصوصی صحبت نداشتم . انهم در مورد خودمان بوده . همین . در ضمن شما از کجا چت های من والی را خبر داری . مگر تو مافیا هستی . تازه بتو چه ربطی دارد مسائل خصوصی . بابا توهم برو یک دختر پیدا کن و سروسامان بگیر انقدر پلاس و مزاحم اینو ان نشو
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 21:29
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. برای چی عذر خواهی کنم . خوابش را ببین . مسائل خصوصی نه بتو ونه به هیچکس مربوزط نیست . واین نشان دهنده اینست که چه ادم مزخرفی هستی . برای چی دنبال من هستی . امیداست سایت متوجه شود چه کسانی مزاحم من هستند . ایا من کاری به ایشان دارم . دوستان مواظب چنین افرادی باشید .
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 22:57
raha2022 - اهواز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. اگر خواب دیدی خیر باشه . باشه .
‌پنجشنبه 25 آبان 1391 - 23:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.