نماینده مجلس: هشت هزار کارگر فولاد حقوق نگرفته اند

سیدهادی حسینی نماینده مردم قائم شهر در تذکری درباره مشکلات کارگران اظهار داشت: 8 هزار نفر از کارگران فولاد از حقوق خود محروم هستند.

به گزارش مهر، وی خطاب به رئیس جمهور، وزیران صنعت و اقتصاد و کار و امور اجتماعی گفت: تدبیری بیاندیشید تا حقوق این افراد پرداخت شود.

همچنین در ادامه این جلسه علنی امروز نماینده مردم اسدآباد در تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن انتقاد به تیتر صفحه اول هفته نامه 9 دی مبنی بر اینکه مصداق خیانت چیست؟، گفت: آیا سوال از رئیس جمهور خیانت است؟ مجلس بدهکار کسی نیست.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: امروز در جلسه علنی هفته نامه 9 دی در بین نمایندگان پخش شد که در صفحه اول آن چاپ شده بود مصداق  خیانت چیست.

وی خطاب به ابوترابی فرد به عنوان رئیس جلسه افزود: هیات رئیسه باید از شان و جایگاه مجلس دفاع کند.

بهروز نعمتی گفت: آیا سوال از رئیس جمهور مصداق خیانت است؟

در ادامه اظهارات نعمتی ، محمد حسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت خطاب به وی با بیان اینکه تذکر شما مربوط به دستور نمی شود مانع از ادامه صحبت های نعمتی شد.

نماینده مردم اسدآباد علی رغم ممانعت رئیس جلسه اعلام کرد: دوستانی که خودشان را بدهکار به کسی می دانند از دیگران مایه نگذارند؛ چراکه مجلس بدهکار کسی نیست.

+39
رأی دهید
-64

hamtarane - سیدنی - استرالیا
اصلا وجود تک تک شما آشغال ها در راس قدرت مصداق بارز خیانت به ملت و مملکت هست
یکشنبه 21 آبان 1391 - 12:27
دل سوخته - اریزونا - امریکا
اشکالی نداره تموم مردم هم از گرسنگی تلف بشن اصلا واسه مسئولین فعلی مملکت مهم نیست .اگه چیزی که مسئولین میخوان ( قدرت و ثروت ) کم بشه اون موقع خودشونو مدافع مردم جا میزنن . مگه توی این مدت که احمدی نژاد رئیس جمهور بود تا الان کدوم موقع در ددفاع از مردم حرفی زده ولی تا یکی از نزدیکانش به زندان افتاد ( جوانفکر ) کلی مدافع حقوق زندانیان شد پس تا الان چه غلطی میکرده مگه تا حالا زندان سیاسی نبوده توی زندان ها
یکشنبه 21 آبان 1391 - 13:03
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
با حقوق کارگران میخوان ۸۵ مسجد بسازند مگه نمیدونید ؟.. جمهوری نکبت اسلامی....
یکشنبه 21 آبان 1391 - 14:05
perser68 - فلوریدا - امریکا
یعنی‌ چی‌!؟یه سادیسمی ساندیسی ذوب در جنایت ولایت خامنه‌ای نکبت اگه غیرت داره بیاد توضیح بده!حتما دروغ!!!
یکشنبه 21 آبان 1391 - 16:14
amirehsan1 - آمستردام - هلند
خدایا کفر نمی‌گویم،. پریشانم،. چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!. مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی. خداوندا!. اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی,. لباس فقر پوشی,. غرورت را برای ‌تکه نانی,. ‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌,. و شب آهسته و خسته,. تهی‌ دست و زبان بسته,. به سوی ‌خانه باز آیی,. زمین و آسمان را کفر می‌گویی,. نمی‌گویی؟!.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 16:58
amir-amir - تورنتو - كانادا
چه توقعات بیجائى الان دولت پول کم دارد و نمى تواند خرج انرژى هسته اى زهر مار کند بیست درصد از بریز و بپاش هاى دولتیان گردن کلفت کاسته ایم صدایشان نزدیک است دربیاید امسال قرار بوده ٢٥٠ تا مسجد بسازیم آنرا به ٨٥ تا کاهش دادیم ممکن است اعتراض ها از این بابت بلند شود و چوب تو آستین ولایت بکنند و در پاسخ اینکه حق و مواجب چماقداران و چاقو کشان اسلام از اهم واجبات است و نمى تواند کاسته شود
یکشنبه 21 آبان 1391 - 17:36
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
اشکالی نداره اگه این ملت هستند از این بدترش را هم تحمل میکنند انگار به جائی رسیدند که دیگر احساسات و فکر شون فلج شده و کار نمیکند و قدرت درک شرایط خودشون را ندارند.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 23:46
Islam zoda - تورنتو - کانادا
مهم اینه که شما قدرت این رو داشته باشید که حقوق خود رو اضافه و یا مادام العمر کنید..
دوشنبه 22 آبان 1391 - 02:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.