استدلال عجیب آقاتهرانی برای سئوال نکردن از احمدی نژاد: دشمن اسرار کشور را می فهمد!

مشرق: حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در مراسم پیشواز محرم که در حسینه اهل بیت (ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه علم آموزی بخشی از دین بوده و کسی که ادعای دین مداری می کند باید قسمتی از وقت خود را صرف آموختن کند، تصریح کرد: فردی که قصد بندگی دارد ابتدا باید راه و رسم بندگی را بداند که این یاد گرفتنی است.

وی با بیان اینکه بر طبق فتوای همه مراجع، بر انسان واجب است که احکام شرعی مسائلی که با آن درگیر است را یاد بگیرد، افزود: در روایات داریم که اگر کسی در اقتصاد فقیه نیست نباید به آن وارد شود، چون ممکن است به ربا بیفتد و در سیاست و دیگر حرفه ها هم چنین حکمی صدق می کند.

این استاد اخلاق بیان داشت: بسیاری از کسانی که وارد عرصه سیاست شده اند هنوز از برخی احکام مطلع نیستند.

آقاتهرانی با اشاره به مسئله طرح سوال از رئیس جمهور ادامه داد: متهم کردن افراد لازم نبوده و نباید طرف مقابل را به وابسته بودن به سرویس های جاسوسی نسبت داد.

وی با تاکید بر اینکه همه می دانند که اطاعت از اوامر ولی فقیه واجب است و هیچ قید و شرطی در اطاعت از ولایت مطلقه وجود ندارد، تصریح کرد: لحن تند رهبری در اعلام خیانت کسانی که تا زمان انتخابات اختلاف درست کنند را کمتر دیده بودیم که این نشان از حساسیت موضوع دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کسی نگفته رئیس جمهور اشتباهی ندارد؛ اما باید توجه داشت زمانی که او را فرا می خوانید تا در محضر عموم جواب دهد ممکن است حرفی زده شود که اسرار و چالش های درون کشور را دشمن بفهمد.
 
آقاتهرانی با بیان اینکه در هر مسئله جزیی نباید انتظار اظهار نظر صریح از رهبری داشت، گفت: ترسیم خط مشی کلی از سوی رهبری انجام شده و همه هم این توصیه ها را قبول کرده اند.

وی افزود: حرف اینجاست که در این موقعیت خاص راهکارهای دیگر مثل گرفتن جلسات غیرعلنی و پرهیز از کشیدن اختلافات به روزنامه ها مشکل گشاتر خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم ندادن بهانه به دست دشمن از سوی مسئولان تصریح کرد: اشتباهات در مسائل بین خود انسان و خدا سریع تر قابل جبران است تا خطاهایی که در اجتماع اثر می گذارد، همانند فتنه 88 که بیشترین ضرر اشتباه برخی به مردم بی گناه رسید.

آقاتهرانی در پایان حرف شنوی از بزرگان و استفاده از تجارب دیگران را راهگشای بسیاری از مسائل دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که لیاقت شهادت را پیدا کردند با زحمات خود و زمینه سازی، خود را مشمول لطف خاص خدا قرار دادند.

+26
رأی دهید
-176

من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
حکومت جهل آخوندی از آگاهی مردم در هراس است !!!! دشمن شما عمامه به سرهای مفتخور خشک مغز مردم و آگاهی آنهاست این چیزی است که شما از آن در هراسید !!!!! خودتان هم می دانید سوال از عنتری مثل یک صخره از کوه یخی است که دست تک تک شما دزدها را رو می کند پس بیخود زر زیادی نزنید !!!!
شنبه 20 آبان 1391 - 23:51
ekman - شیراز - ‫ایران
فعلا که دشمن شما خود ملّت هستند که نمیخواهید مچ تان پیش ملت باز شود.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 00:13
100ra - پیرانشهر - ايران
قیافشو انگار زیر تریلی له‌ شده مفت خور
شنبه 20 آبان 1391 - 23:50
parviz1 - کترینگ - انگلستان
عجیبه که حتی یک صورت روشن و روحانی نمیتونید تو تمام این ملاها و انگلهای رژیم ببینید!!!! از صورت نحس تمام اینها جنایت و دزدی و غارتگری و مفلسی بیچارگی بدبختی نکبت میباره و جالب این هست خودشون هم یک مهر نکبت بر پیشانی داغ کردن.خاک بر سر شما که اینقدر بدبخت هستید حتی پولهای دزدی را هم نمیتونید تو خودتون تقسیم کنید و می‌ترسید دستتون پیش ملت باز بشه که چقدر جنایت و تجاوز کردید تا به اینجا برسید.غافل از اینکه ملت همه چیز را کاملا میداند و این شما هستید که مثل کبک سر زیر برف دارید و فکر می‌کنید ملت جنایات و دوزدیها و ... ندیده و یا بیخبر هستند. جالب این هست که میدانید ملت چشم دیدن رژیم و مالها و انگلها را ندارد و دشمن خونی شمست تا روز تصفیه در دادگاهای ملی.آن زوز نزدیک است.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 00:51
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
ارامگاه کوروش نه طلا دورشه نه پول میندازن توش نه شفا میده ...درود بر کوروش بزرگ..درود بر ایران
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:06
razmandeh - استکهلم - سوئد
از تهدید ممودک ترسیدید !!!!!هاهاها بابا اون که نظرش و زرزر هاش به رهبر نزدیک بود که چی‌ شد حالا لولو خور خوره شده !!!
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:12
Pesar iran - بریزبن - استرالیا
اتفاقا اصلا هم استدلال عجیبى نیست.دقیقا فقط این یه مورد رو این کفتار درست گفته.چون احتمالِ اینکه ما مردم از دزدى ها و جنایت هاى این آشغال ها مطلع بشیم زیادِ..مطمئن هستم که ایندفعه اینا خوب همدیگرو ضایع میکنن..لعنت به همشون و البته ساندیس خورهاى سایبرى شون که چند وقتى هست که قایم شدند.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:13
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
تا به حال دقت کرده اید کسانی را مثل این آخونده مکار سیب زمینی داغ میکنند و روی پیشانی میگذارند که بعله از برکات زیاد نماز خواندن و سر بر روی مهر گذاشتن پیشانیمان جای مهر مانده . این قاتلان و دین فروشان برای فریب مردم این مهر سیب زمینی را میزنند و از ترس ملت این حرفها را میزنند .
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:15
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
" اما باید توجه داشت زمانی که او را فرا می خوانید تا در محضر عموم جواب دهد ممکن است حرفی زده شود که اسرار و چالش های درون کشور را دشمن بفهمد.". مسخره تر از این نمیشه . خاک بر سر اونایی که هنوز به شماها اعتقاد دارن
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:38
compatriot - تورنتو - کانادا
اره همه نامحرمند الا شما آخوندهای مفتخور. معلومه از سر انجامتون خیلی‌ می‌ترسید. آینده میخ جهل‌ الله نوری در انتظار همتون است.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 01:52
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
گوساله بی‌سواد که میگن همین مفت خوره شکم گندست
یکشنبه 21 آبان 1391 - 02:17
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
تنها دشمن این ملت شما ها هستید. هرکسی مخالف سوال از رئیس جمهور است منافع خود را در خطر می بیند.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 04:25
farnia - تهران - ایران
به این حجت اسلام توهین نکنید و نگذارید ظاهر افراد شما را گول بزند . ایشان دوملیتی هستند و پاس آمریکائی یا کانادایی دارند و لذا حتما دو شخصیتی بوده و شبها با شلوار لی و یک قلاده هاپو در پارک به گردش میرند !!!
یکشنبه 21 آبان 1391 - 04:32
پیام آقا - خارلمن - سویان
فعلا که اسرار جذام پوسیدتون رو همه می دونن جز ملت ایران که دشمن اصلی شما هستند!!! به امید یکی یک خال هندی بر جای مهر قاشق داغ گذاشته تان! ;) .
یکشنبه 21 آبان 1391 - 05:17
zebbel - بوستون - آمریکا
آخوند و بچه آخوند باید نسلش از روی زمین محو شه.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 07:32
zebbel - بوستون - آمریکا
همه چیز اسلام بر دروغ بنا شده. اینم نمونهٔ کامل یک مسلمون.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 07:33
perspolis_1966 - استهکلم - سوید
اینها وجدان ندارن؟چه جوری این آدم خودشو تو آینه نگا می‌کنه
یکشنبه 21 آبان 1391 - 07:19
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( @ )-- حرف‌های تکراری آخوندهای کله پوک و بی‌ خاصیت و مفت خور و مرده خور !، براستی اگر روزی اینها مجبور شوند که کار بکنند و با زحمت نان خودشان را در بیاورند ۹۰ درصدشان خودکشی خواهند کرد ، و آن ۱۰ درصد دیگر نیز ابا را از تن‌ در آورده و عمامه را بر زمین می‌کوبند و خدا و پیغمبر را بی‌ خیال میشوند !!،، هر چه آدم تنبل و تن‌ پرورده در جامعه هست ، میرود آخوند میشود تا از زیر کار و زحمت در برود و با مفت خوری و مرده خوری شکمش را سیر کند !!،، آخوندها زالوهای جامعه هستند که هیچ خاصیتی برای جامعه ندارند !
یکشنبه 21 آبان 1391 - 07:34
khonindel - نا کجا آباد - ابران
چو مرا گرگ شبان شد چه کشم ناز شبان را
یکشنبه 21 آبان 1391 - 07:58
Caroline - تهران - ایران
  . -"ما کز گِل‌ و آرمان‌ سرشتی داریم‌، . در پهنه‌ی خاک‌، سرنوشتی داریم‌: . افلاک‌ تو را و خاک‌ مارا، ای شیخ‌! . ما دوزخیان‌ نیز بهشتی داریم‌." . -" در سینه‌ی ما به‌ غیرِکین‌ِ تو مباد: . نفرین‌ِ تو باد و آفرین‌ِ تو مباد! . ای دین‌ِ تو بس‌ بَتَر زِ هر کُفر که‌ هست‌، . هر کُفر که‌ هست‌ باد و دین‌ِ تو مباد!" . - "ما را بکُشید، هان‌، خدا را، بکُشید: . زود آمدگان‌ِ دیرپا را بکُشید! . ما سبزه‌ی آبدیده‌ی این‌ چمن-ایم‌: . سَرسبزتر آییم‌ چو ما را بکُشید." .
یکشنبه 21 آبان 1391 - 08:30
mohammad.avaz - تهران - ایران
انشالله که رئیس جمهور بعدی ابروتونو ببره
یکشنبه 21 آبان 1391 - 08:31
SHEKAN - تهران - ايران
عمو پشمالو ! غرب و آمریکا از زیر و بم شما خبر دارن . به مصلحت اونا راس کار اومدین . هر وقت بخوان باید برید . مصلحت شما رو اونا دیکته می کنن .
یکشنبه 21 آبان 1391 - 09:13
saye20 - تهران - ایران
بس کنید هی دشمن دشمن می کنید دشمن می فهمد خوب بفهمد مگرچه می شود ما مردم ایران فکرمی کنیم که شماها وام دار دولت هستید بقول آقای مطهری شماها لابد به رئیس جمهور تعهدداده اید خدارا باید شکرکنیم یکی دوتا از نمایندگان مجلس به فکرمردم هستند مردم باید این اصول گرانماهارا از مجلس اخراج کنند و اینها بدانند پولی که می گیرند ما ملت راضی نیستیم حرام است امیدوارم خداوند از حلقومتان بکشد بیرون که اینهمه به ملت ایران جفاکردید و از حق دفاع نکردید همش نوکر خامنه ای هستید هیچ فرقی با زمان شاه ندارد ما ملت ایران می خواهیم که از رئیس جمهور سوال شود شماها می ترسید که ملت بفهمد که پشت پرده چه خبراست این رابدانید ملت می داند و کسانی که از لباس روحانیت سوءاستفاده کرده و مردم را استحمارمی کند و شما آخوندنماهارا باید ملت از صحنه کشور خارج کنند .
یکشنبه 21 آبان 1391 - 09:28
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Royan کالیفرنیا در قسمت تبادل نظر پرنیان پیغامی برای تو گذاشتم بخوان و اگر دلت خواست جواب بده
یکشنبه 21 آبان 1391 - 16:05
sara_ra - تهران - ایران
. Royan - کالیفرنیا - آمریکا. دوست عزیزم کاملا حق با شماست...کاش بودید و مناظره 5شنبه شب بین موافقا و مخالفای طرح سوال رو میدیدید..مخالفا خودشونو خفه می کردن که یه سری مسائل نباید رو شه...منظور دزدیها و خیانت هاشون بود...و جالب هست که هیچ جوابی نداشتن به موافقا بدن...و تو مناظره وقت هم اضافه میاوردن و فقط صلاح رهبر صلاح رهبر می کردن
یکشنبه 21 آبان 1391 - 16:30
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
bawafa1385 - هامبورگ - المان/ ایی میل ام را برات در تالار نوشتم / sara_ra - تهران - ایران/ عزیز جان کاملا واضح و مشخص است فقط نمیدونم چه اتفاقی واسه ملت ایران افتاده که در سکوت بسر میبرند انگار مغزشون فلج شده.
دوشنبه 22 آبان 1391 - 19:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.