پلیس‌بازی‌های یک زن برای رسوایی شوهر

یک زن وقتی رفتارهای مرموز شوهرش را دید با پلیس‌بازی‌هایش توانست پرده از پنهانکاری‌های وی بردارد.وقتی مرد هوسران، همسرش را در برابر دیدگان بچه‌اش کتک زد نمی‌دانست پایش به دادگاه کشیده می‌شود. قضات با در اختیار داشتن عکس‌های پنهانی و یک نوار ضبط شده از خلوت‌های سیاه این مرد و زن همسایه، اتهام آنان را بررسی خواهند کرد. چندی پیش گزارشی مبنی بر درگیری‌ خانوادگی که در آن مردی در خانه همسرش را به باد کتک گرفته بود به پلیس مخابره شد. ماموران وقتی در محل درگیری حاضر شدند زنی را با سر و صورت کبود در بین پسرانش دیدند و یک مرد که خشمگین بود و می‌خواست در اختلافات خانوادگی دخالتی نشود. پلیس با تحقیقات خود از همسر مرد عصبانی شنید که به خاطر هوسرانی‌های این مرد و زمانی که با زن همسایه در خانه غافلگیر شدند از سوی وی به باد کتک گرفته شده و او می‌خواهد همسرش و زن همسایه بازداشت شوند. وقتی مرد عصبانی همه ادعاهای همسرش را واهی دانست و آن را پاپوش و تهمت خواند ‌کسی تصور نمی‌کرد این زن مدت‌ها همسرش را تحت نظر داشته و با کارآگاه‌بازی زیرکانه مدارک غیرقابل انکاری در دست دارد. زن در برابر چشمان حیرت‌زده ماموران و همسرش به سمت سبد لباسی‌ که در گوشه‌ای از اتاق بود رفت و از داخل آن ضبط و میکروفونی خارج کرد و خواست همه به نوار ضبط شده گوش دهند. وقتی پلیس شنید که این مرد و زن همسایه دقایقی پیش از غافلگیر شدن از سوی مادر و پسران، چه جملات عاشقانه‌ای با یکدیگر رد و بدل می‌کردند، وی را به اتهام کتک زدن همسرش و داشتن رابطه پنهانی بازداشت کرد. همسر این مرد در برابر بازپرس پرونده مدارک دیگری را نیز ارائه داد که نشان می‌داد شوهرش با زن همسایه به گردش و تفریح نیز می‌رفتند. زن ‌عکس‌هایی را که در آن شوهرش با زن مورد علاقه خود در رستورانی بودند ارائه داد و گفت: سال گذشته وقتی به رابطه پنهانی شوهرم با زن جوان پی بردیم آنها را وقتی در یکی از باغ‌های لواسان خلوت کرده بودند به دام انداختیم و شوهرم تعهد داد به من وفادار بماند اما از مدتی پیش که احساس کردم شوهرم باز سراغ کارهای گذشته‌اش رفته است با حساسیت بیشتری رفت و آمدها و تماس‌های تلفنی‌اش را دنبال کردم و از پسرانم خواستم با تعقیب پدرشان سر از پنهانکاری‌های وی درآورند. من و پسرانم در کمین نشسته بودیم که دیدیم زن همسایه وارد خانه‌ام شد و برای اینکه مدرکی داشته باشیم دقایقی صبر کردیم و وقتی مطمئن شدیم حرف‌هایشان ضبط شده همراه پسرانم وارد خانه شدیم. این زن آهی کشید و با گریه گفت: وقتی شوهرم ما را بالای سر خودشان دید با فراری دادن زن مورد علاقه‌اش به جای عذرخواهی و احساس شرمندگی به سمت من حمله کرده و کتکم زد. من از این مرد هوسران شکایت دارم و می‌خواهم مجازات شود. بنا بر این گزارش، زمانی که تحقیقات وارد مرحله‌ای شد که به خاطر محدودیت‌های قضایی دادسرا اجازه ورود به مسائل اخلاقی مرد هوسران و زن مورد علاقه‌اش را نداشت پرونده برای صدور حکم در اختیار هیأت5نفره قضایی قرار گرفت.
 

+178
رأی دهید
-54

OnLine. - تهران - ايران
جیگرم خنک شد هر چند که باید خودتو پسرات یه درس حسابی‌ بهش می‌‌دادین که واسه یه خره دیگه دست روت بلند نکنه.
شنبه 20 آبان 1391 - 12:06
karkas - اصفهان - ایران
خوب طلاقو گذاشتن برا اینجاها تو هم برو با پسر همسایه دوست شو پسرتم با خواهر پسر همسای دوام نکنین جفت جفت بشینین جا برا همتون هست
شنبه 20 آبان 1391 - 12:25
parviz1 - کترینگ - انگلستان
خاک بر سر مردی که خودشو اینقدر کوچک و حقیر ‌کنه.خداوند عقد را گذاشته و طلاق هم گذاشه.اگر بولهوس و پالونت یه‌ور شده اون زن بدبخت را چرا میزنی؟!!!!!! مشکل خودتی احمق جان. اگر همسر شما با مرد دیگری در منزل برنامه داشت و تازه بعد از رسوائی کتک هم میخوردی تو گذشت میکردی؟!!!!!!!
شنبه 20 آبان 1391 - 12:31
fdsa60 - تهران - ایران
زن بی عقل به نظرت این راه درستی بود؟؟؟؟ حالا شوهره میره طلاقت میده و دربست در اختیار زنه قرار میگیره. کلا زنهای ایرانی یه پا کاراگاه تشریف دارند.ولی موقع درست فکر کردن مغز اونها مانند انسانهای نخستین عمل میکنه.
شنبه 20 آبان 1391 - 12:36
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
بنا بر این گزارش، زمانی که تحقیقات وارد مرحله‌ای شد که به خاطر محدودیت‌های قضایی دادسرا اجازه ورود به مسائل اخلاقی مرد هوسران و زن مورد علاقه‌اش را نداشت پرونده برای صدور حکم در اختیار هیأت۵نفره قضایی قرار گرفت. !!!!!!!! حقیقتا خواهش دارم کسی‌ از دوستان این قسمت از گزارش را برای من به زبان ساده‌تر بیان کنه. ممنون میشم. چون جدا نمیفهممش.
شنبه 20 آبان 1391 - 13:09
reza.28 - لندن - انگلستان
همه کنار ، دادسرا اجازه نداشته به حریم شخصی مرد و زن دخالت کنه خیلی باحال
شنبه 20 آبان 1391 - 13:26
baran828 - تهران - ایران
واقعا چرا بعضیا ازدواج میکنن؟!
شنبه 20 آبان 1391 - 14:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
fdsa60 - تهران - ایران. عالیجناب؟؟؟؟ چگونه وقتی‌ پای خیانت زن هست همه جلاد میشوید و حکم ‌قتل !!!!!!!ولی‌ وقتی‌ نوبت مرد می‌رسد حتی زن خیانت شده میشود ---‌ بی‌ عقل؟؟؟؟؟؟؟ مرگ بر این رسوم تهوع آور اسلامی!!!
شنبه 20 آبان 1391 - 22:13
ekman - شیراز - ‫ایران
هیئت 5 نفره قوری مرد و زن همسایه خیانتکار را دم حواهد کرد.جفتی شان متاهل هستند و اینجا شوهر زن همسایه هم ادعای مجازات میکند.اگر مدارک محکم از طرف زن و پسرانش ارائه شود،و یا مورد بازجویی های فنی سربازان گمنام امام زمان !!!!!قرار گیرند،حکم سنگسار در انتظارشان است .جوانانی همچون ستار بهشتی جانشان را در راه وطن فدا میکنند،هستند انگل هایی مانند این زن و مرد که حیف است ستاری ها بحاطر اینگونه آشغالهایی جانشان را فدا کنند.
شنبه 20 آبان 1391 - 22:30
fdsa60 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه-تو که تو ایران نیستی چیه داری گلوتو پاره میکنی؟؟؟ نترس کسی به شما تجاوز فکری نکرد.من اگه اونها رو نوشتم چون تو ایران بارها اینجور ماجراها رو دیدم و آخرش زنه بازنده اصلی ماجرا بود.به نظر علیا حضرت مرده زنه رو طلاق بده رسوم متمدن مسیحی رو رعایت کرده؟؟؟؟
شنبه 20 آبان 1391 - 23:09
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
fdsa60 - تهران - ایران/ به نظر شما اگر یه زن با یه مرد خائن فقط به صرف شوهر داشتن زندگی بکند برنده است ؟ اصلا اون زندگی چه ارزشی داره ؟ همون بهتر که طلاقی اجرا بشه و طرف گور شو از زندگی آدم گم کنه.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 04:41
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
کرکس---اصفهان---ایران،،، خواهر خودت رو هم اینجوری نصیحت میکنی‌؟؟ و به بچه‌های خواهرت هم یاد میدی که برن با دختر همسایه بریزن روی هم؟؟؟البته هر چند از اسمت (کرکس)همه چی‌ هویداست. نظرت در مورد طلاق در اینجور موارد پسندیده است ولی‌ الباقیش چرندو اراجیف،، قبل از بیان نظرت کمی‌ تامل کن..آرزوی موفقیت براتون دارم. موفق باشی‌.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 05:57
hasaniz - گلبهار - ایران
گلبهار -ایران برای قضاوت مستندات لازم است علت ها بررسی نمی شود اینکه چرا مرد نیازش را اینگونه مرتفع کند اینکه سکس تابو میشود وقتی بچه ها بزرگ می شوند و....مرده در شرایطی است که آبرویش رفته جانش هم ممکن بره یک خارجی راجع به قوانیین ایران اینگونه نظر داده:در عین بی قانونی خیلی قانونمند ودر عین قانونمندی خیلی بی قانون
یکشنبه 21 آبان 1391 - 09:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.