مرگ دلخراش کارگر و دزد در بزرگراه مدرس

تخطی از سرعت مجاز، برخورد خودروی سواری سرقتی را با گاردریل کنار بزرگراه مدرس و مرگ دو شهروند (سارق و یک کارگر) را رقم زد.

به گزارش سایت 125، این حادثه  چهارشنبه در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، نرسیده به خروجی بزرگراه صدر رخ داد.

بهروز رهنما-مدیر آموزش و پیشگیری منطقه سه عملیات- در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری که توسط فرد ناشناس و در هنگام پیاده شدن مالک سرقت شده بود با سرعت بیش از حد مجاز در شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال و فرار از دست مالک بود که ناگهان کنترل خودرو را از دست داده و از مسیر سمت راست منحرف شده و پس از برخورد شدید با گارد ریل کنار بزرگراه و در هم پیچیدن آن، به قسمت خاکی و گودال سقوط کرده و پس از برخورد شدید با اتاقک کارگری که درآنجا وجود داشت متوقف شده و دیوار بتونی اتاقک را نیز ویران کرده و در نهایت با شعله ور شدن متوقف شده بود.

آتش نشانان به محض رسیدن بوسیله لوله آبدهی، آتش سرکش خودرو را خاموش کردند و به سرعت به یاری کارگران محبوس شده در اتاقک کارگری شتافتند که متاسفانه یکی از کارگران به نام ایرج 40 ساله، بر اثر شدت حادثه فوت کرده بود و کارگر دیگر به نام عین اله 26 ساله که مصدوم شده بود بوسیله آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.
رهنما خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات همچنین با استفاده از تجهیزات آتش نشانی، جسد راننده را که در میان شعله های آتش سوخته بود، بیرون کشیده و به عوامل انتظامی سپردند.

گفتنی است در محل حادثه فردی که خود را مالک خودرو معرفی می کرد اظهار داشت: در محدوده پل سیدخندان برای خرید سیگار از خودرو ی سواری ام پیاده شدم که ناگهان سارق از فرصت استفاده کرد و سوار بر خودرو اقدام به فرار کرد و من نیز به سرعت بوسیله تاکسی که در حال عبور بود وی را تعقیب کردم که متاسفانه در هنگام رسیدن به این محل با صحنه انفجار خودروی سواری و مرگ سارق روبرو شدم.

+26
رأی دهید
-96

tehrangoli - تهران - ایران
اینهمه میگن سویئچ رو روی ماشین نذارین حتی برای یک لحظه!!! اما این ایرانیای.. که حتی نمی تونن یک قدم پیاده روی کنن انجوری جون بقیه رو با ندونم کاری به خطر میندازن! آخه مرتیکه.. یه جا ابو طیارتو پارک می کردی ... یه ذره راه می رفتی این اتفاق نمی افتاد که خونواده اون کارگر بدبخت از اینی که هست بدبخت تر بشه! همین مملکت و دولتی که داریم از سرمون هم زیاده با اینهمه تنبلی و بی فکری!
جمعه 19 آبان 1391 - 23:48
hamtarane - سیدنی - استرالیا
دوست عزیز درست می فرمایید و باید هر کسی مراقب اموالش باشه ولی خداییش بودن یا نبودن سوئیچ روی ماشین برای سارقان حرفه ای ایرانی تفاوت زیادی نمی کنه
شنبه 20 آبان 1391 - 02:19
perser68 - فلوریدا - امریکا
چه آهی میکشه خانواده بدبخته کارگر بدشانس!تا این حد بدشانسی‌!؟
شنبه 20 آبان 1391 - 03:21
hossein-87 - تهران - ایران
ای بی پدر مادر حـ.... من هیـــــــــــــــــــــــــــــــــچ توجیهی رو برای دست درازی به مال مردم و تجاوز به حقوقشون قبول ندارم.هیچ توجیهی.آقا فقر زیاد شده و مردم ندارن و دولت دزده و خامنه ای فلانه و... اینا هیچکدوم دلیل نیست برای اینکه یه نفر بیاد و با ناخونک زدن به مال مردم به یه نون و نوایی برسه. کلا دزدی یه عادت بده.اصلا ربطی به فقر نداره.انقدر ادم فقیر میشناسم که عزت نفسشون شرمندم میکنه. کلا ما ایرانیا دنبال بهونه و توجیه میگردیم که کار بد خودمون رو ماستمالی کنیم. امیدوارم همه دزدان و کل خلافکاران و انسان های نابهنجار تو کل دنیا یا مثل آدم زندگی کنن یا برن اون دنیا دزدی و خلاف کنن.
شنبه 20 آبان 1391 - 06:42
paydar22 - لاهه - هلند
حالا مقصر اینجا کی این همه هزینه وارده رو کی می پردازه دیه کارکر فوت شده هزینه مصدوم در بیمارستان خصارت اتومبیل و و همش سر یک بی احطیاتی اگر اقا سیکار نمیکشید و یا سویچ را در اتومبیل جا نمی گذاشت ممکن بود هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد
شنبه 20 آبان 1391 - 12:07
kian iran - واشینگتن - امریکا
این همه جا ماشین باید روی سر کارگر بیچاره بیاد پاییین. از قدیم گفتن هر چی سنگه جلوی پای لنگه. خدا رحمتش کنه
شنبه 20 آبان 1391 - 20:16
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
من از نحوه قضاوت برخی از هم وطنان ترسم میگیرد. در اینجا یک نفر عمل خلاف کرد و همان هم مسوول است. حال اگر کسی سویج را در ماشین گذاشت یا نه یا سیگاری است یا نه ربطی به بد کاری ندارد مگر خودمان در زندگی روزمره همیشه در همه چیز دقیق و بی اشتباه هستیم؟ اصلا جامعه نرمال و خوب جائی است که آدمی بی ترس سویج را در ماشین بنهد. بهتر نیست که به خود دزدی حساس باشیم به به بی دقتی احتمالی قربانی.
یکشنبه 21 آبان 1391 - 02:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.