جنگ اسرائیل با ایران 9 نوامبر آغاز خواهد شد!

انتخاب : "بازی جنگی" که در طول آن کارشناسان مشهور اسرائیل در زمینه امنیت رفتار هر دو طرف در اولین روز درگیری های نظامی بین اسرائیل و ایران مدل سازی کردند، در موسسه مطالعات استراتژیک در دانشگاه تل آویو به پایان رسید .

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از صدای روسیه؛ براساس این مدل سازی ذهنی کارشناسان اسرائیلی، به صورت یکطرفه از قدرت اسرائیل حمایت شده و به قدرت ایران اشاره چندانی نمی شود.
 
طبق سناریوی پیشنهادی، جنگ 9 نوامبر 2012،  پس از حمله نیروی هوایی نظامی اسرائیل به تاسیسات هسته ای اصلی ایران آغاز می شود. کانال تلویزیونی "الجزیره" نیز این خبر را به جهان، مخابره خواهد کرد اما دولت اسرائیل مسئولیت را به عهده خواهد گرفت و خواهد گفت که آنها چاره ای دیگر نداشتند!
 
کارشناسان بر این باورند که این حمله آسیب شدید به زیرساخت های هسته ای ایران خواهند رساند. اولین حمله انجام شده با سه موج، تمام کارهای ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم به سه سال عقب می رساند. ایالات متحده آمریکا در باره آغاز حمله اطلاع نداشتند و حمله بدون حمایت ایالات متحده آمریکا انجام می گزفت.
ایران در پاسخ به این حمله 200 موشک "شهاب" را به اسرائیل پرتاب خواهد کرد و از همیارانش مانند "حزب الله" و حماس خواستار پیوستن به اقدامات نظامی علیه اسرائیل خواهد بود.

در این حال، ایران تمام کوشش خود را به کار خواهند بست تا از شرکت ایالات متحده آمریکا در این جنگ جلوگیری کند. ارتش ایران از حمله به پایگاه های نظامی آمریکا خودداری خواهد کرد و از رفت و آمد کشتی ها در خلیج فارس جلوگیری نخواهد شد.
 
اسرائیل تلاش خواهد کرد تا در مقابل ضربه تلافی جویانه ایستادگی کند و برای پایان دادن به عملیات نظامی تمام تلاشها را به کار خواهد برد.
اما ارتش اسرائیل در روز دوم این درگیری بار چهارم به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد و در نهایت آنان را از کار خواهد انداخت.

به گفته تحلیلگران، ایالات متحده آمریکا از اسرائیل پشتیبانی خواهد کرد و خواهد گفت که این حمله بجا و بمورد بود. دولتهای منطقه ای مانند ترکیه، عربستان سعودی، مصر، کشورهای حوزه خلیج فارس برای جلوگیری از یک جنگ منطقه ای تمام کوششها را به کار خواهند برد. روسیه، به دنبال اهداف خاص خود، تلاش های بین المللی را فلج خواهد کرد و به این درگیری پایان خواهد داد.

کارشناسان بر این باورند که همه طرفها حداقل در دو روز اول جنگ عاقلانه عمل خواهند کرد. اسرائیل با رسیدن به اهداف خود، به حملات و موشکباران عقب جبهه پاسخ نخواهد داد و همچنین از تشدید اوضاع در شمال و جنوب جلوگیری خواهد کرد.

اما این بازی جنگی پاسخ نمی دهد که این جنگ چطور به پایان خواهد رسید؟

+132
رأی دهید
-314

oghab - هلسينكي - فنلاند
ازدر ....صندلی جلو .
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:32
thepsychologist - آلمان - فرانکفورت
چی........؟ یعنی فردا؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:52
gharib 196 - هامبورگ - آلمان
اسرائیل غلط بکنه که به ایران حمل کنه حمصهین جراعتی نداره
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:55
khodesham - بودا - مجارستان
به نظر من ۱۴ نوامبر شروع میشه.... و البته بدون پایان...
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:14
arash_oslo - اسلو - نروژ
این جوهودا تا می‌تونن با صحبت از این جنگ پول و تسلیحاته مجانی‌ از آمریکا و کشورای غربی میگیرن، ملخ خورهای اطراف خلیج فارس هم که دارن اصلاح می‌خرن واقعا بازار خوبی‌ شده واسه این قربیا.انگلیس که قرارداد فروش هواپیما بسته، آمریکا که موشک میفرش. یه سوال کی‌ داره اینجا گول می‌خوره ؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:17
romano - تهران - ایران
هالیوود جای جالبیست.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:18
myjetli - تهران - ایران
خوب معلومه اسرائیل غده سرطانی نابود میشه
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:24
pull.over - دوحه - قطر
خامنه ای بد! اما این حرفش رو باید طلا گرفت: ما در برابر تهدید شدن،تهدید میکنیم!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:29
nechirvan - اربیل - عراق، کردستان
مردم شریف ایران ،مطمئن باشید ایران ب جواب نمیذاره حمله نظامی اسرائیل به ایران اونقد قدرت دارد ک تلاویو را با خاک یک سان کنه
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:58
Shirdel - لندن - انگلیس
رویکرد و تاکتیک ایران به هر نوع حمله احتمالی در واقع تلفیقی خواهد بود از تجربیات به دست آمده از جنگ هشت ساله خود با رژیم صدام حسین در دهه 1980 و جنگ 33 روزه میان حزب الله و اسراییل در سال 2006.  جنگ هشت ساله ایران با عراق طولانی‌ترین و مرگبارترین منازعه در تاریخ خاور میانه در قرن بیستم به شمار می‌آید. حزب الله لبنان نیز با حمایت ایران توانست طولانی‌ترین جنگ مدرن با اسراییل را مدیریت کند.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:03
Shirdel - لندن - انگلیس
مهمترین منبع قدرت تسلیحاتی ایران صدها موشکی است که می‌تواند پایگاه‌های اسراییل و آمریکا را در خلیج فارس و افغانستان مور هدف قرار دهد.  حملات سنگین ایران به یکی از متحدان آمریکا در خلیج فارس همچون قطر می‌تواند مجازاتی برای این کشورها باشد. بدون شک، سپاه پاسداران ایران از طولانی شدن جنگ احتمالی استقبال نخواهد کرد؛ چرا که این امر می‌تواند به اقتصاد ایران آسیب وارد کند و روحیه مردم را تضعیف کند.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:04
be_pa_khaste - هارلم - هلند
یعنی‌ فردا ؟؟؟؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:13
مجید خان - تهران - ایران
با درود.تقریبا همه ی گزینه های نوشته شده به نظر درست و صحیح می آید اما نکات ابهامی در این بازی هست که عبارتند:1-واکنش ناشی از ترس اعراب در مواجهه با قدرت ویرانگر ماشین جنگی اسراییل.که مبادا دیوانه ای همچون نتانیاهو پس از ایران به سراغ آنها برود. 2-واکنش منفی دولت ترکیه چون یکی از شرکای اصلی اش ئدرگیر جنگی خانمانسوز شده و دیگر منافع ترکیه تامین نمی شود.3-واکنش تند دیپلماسی چین و بی اعتباری اسراییل در صحنه ی تبلیغات جهانی.4--ریش سفیدی امریکا برای پایان دادن به جنگ در مقابل بازی رولت روسی روسها کم رنگ خواهد بود.5-واکنش تند ملتهای مسلمان و گروه های بنیاد گرای اسلامی به حمله ی مستقیم به ملتی مسلمان و باز شدن جبهه ی تروریستی علیه مردم بینوای ممالک دیگر.6- اما اصلی ترین گزینه یعنی اگر ایران تاکنون سلاح اتمی را در اختیارداشته باشد و فقط از سر سیاسی کاری آن را اعلام نکرده باشد چه زمانی بهتر از این برای نشان دادن قدرت نظامی خود.که وجهه ی بین المللی آن دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:08
p.sh.kuwait - کویت - کویت
خیلی خنده دار بود
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:24
vahid.persian - شیراز - ایران
فردا؟...
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:29
danial nabi - استكهلم - سوئد
این قصه بود دیگه بر ما تعریف کردید، اسرائیل خودش هم میدونه با اولین حمله خاک اسرائیل به توبره بسته میشه، حالا چطور جرات چنین حماقتی کرده، احتمالا دست دیگری مثل آمریکا و انگلیس پشت این قضیه است، که باز هم آنها ضرر میکنند، می‌تونند امتحان کنند، البته مردونگی می‌خواد که اینها جزو این دسته نیستند.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:33
STING68 - گنبد - ایران
با لبریز شدن جیب حاجی و خاخام های فراماسونر ایران و اسرائیل .................بازاری های دو طرف که عروسیشونه اون موقع....................اما ما مردم سبز ایران خیانت شما پست فطرت های اروپایی امریکایی و اسرائیلی رو در موضوع تحریم های خاکستر کننده زندگی مردم ایران رو (هیچ وقت) فراموش نمیکنیم................به امید روز تلافی
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:45
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
اسرائیل ککه خورد که از این زر و پررا بزنه ..اگه حمله کنه من زیر پرچم جمهوری اسلامی با جهودا می‌جنگم ..یاا حیدر کرّار
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 14:06
ab shangooli - لندن - انگلند
سران کشور‌های آمریکا ، روسیه ، ایران ، اسرائیل ، ... میلیارد‌ها دلار جهت سیاست کثیف جنگ با ایران بخاطر غنی سازی اورانیوم و بمب هسته ای‌ به جیب زدند ، در واقع این پول‌ها به حساب‌های شخصی‌ آنها واریز شد و این امر مشکل اقتصادی بزرگی‌ رو در کلّ دنیا موجب شده.برای ایران هیچ جنگی بدتر از تحریمهای کنونی‌ در ایران نیست در واقع جنگ با ملت ایران خیلی‌ وقت که شروع شده.حرف از جنگ در آینده و حمله به ایران از سوی آمریکا و اسرائیل فقط سیاست بالا و پائین بردن قیمت نفت است و بس.همانطور که دیدیم ایران و اسرائیل حمایت و پشتیبانی‌ بسیار بزرگی‌ از ابقای باراک اوباما در پست ریاست جمهوری آمریکا انجام دادند و یادمون باشه که در حال حاضر جوانهای ما به دست جمهوری اسلامی اعدام و کشته میشوند نه توسط آمریکا و اسرائیل.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:49
hossein-87 - تهران - ایران
یاد بازی های Red alert و Command and conquer و Generals و.. افتادم. یعنی اینا میخوان بگن که ما فقط تاسیسات اتمی رو میزنیم و بعد از گسترش حملات ایران جلوگیری و پیشگیری میکنیم. اگر این اتفاق هم بیفته بعید نیست 4تا نفهم بیان بگن که اسرائیل دیگه حمله نمیکنه شما دیگه نزن! بسی خندیدیم. مطمئن باشید اگر حمله ای در کار باشه هیچ پیش آگاهی درکار نخواهد بود و اینا همه زر مفته.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 14:13
antikaselis - اصفهان - ایران
پس کی میخواهد حمله کند؟این اسرائیل که سالهاست واق واق میکند چرا کاری نمیکند؟این نظام و مملکت 8 سال با عراق جنگید . این نظام که همانند حکومت ممد دماغ نیست که در یک ساعت بحرین را از داد. ننگ بر او و پدرش.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:11
Gondogdi - روتردام - هلند
قابل هضم برام نیست ولی احتمالش هم کم نیست امیدوارم اکه این کارو کردن بیت رهبری را هم جزوه هدف قرار بدند..امین
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:22
اشک شفق - ساری - ایران
مردم ایران به دنبال ناجی هستن. گو اینکه هیچ سرباز بیگانه ای با خودش خوشبختی به ارمغان نخواهد اورد. اما این زندگی در صلح با دشمن دوست نما اتفاقا هموطنی که ما داریم . چهره دشمن واقعی مارو به فرشته تبدیل کرده. من یکی که ارزوی اینو دارم که روز ببینم که سرزمین ما کور سوی نوری به اینده ازادی رو در افق اینده خودش داشته باشه. جهش های بزرگ و جنبش های بزرگ قربانی های بزرگی به وسعت ملت ایران خواهد طلبید . تنها باید باور کنیم که ما هم اگر جز قربانیان باشیم ضرر نکردیم
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:23
Kamran631 - لیون - فرانسه
این سناریو عملی‌ نخواهد شد، حمله به ایران نظامی نخواهد بود.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:29
siavash33 - کردستان - ایران
وای آرنولد داره میاد با رامبو...
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:48
agha jamal - پاریس - فرانسه
ایشالا هر چی‌ زودتر حمله کنن، حالا ترو خشک هم بسوزه اشکالی‌ نداره اینا بمب اتم داشته باشن دیگه رفتنی نیستن. به امیده سرنگونیه رژیم اسلامی
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:51
istanbul - استانبول - ترکیه
آخه یکی نیست به این حـ... ها بگه شما که خیلیهاتون تو ایران به دنیا اومدین و اونجا بزرگ شدین فارسی هم حرف می زنین، چطور می تونین در مورد حمله به زادگاه تون اینطور راحت حرف برنید. واله احمد نژاد با همه نفهمیش اینا رو خوب شناخت. حمله کنید تو تموم دنیا لهتون می کنیم. هرچقدر هم ایرانی ها با هم مشکل داشته باشن سر این موضوع کوتاه نمیان.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 15:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
برخی دوستان ایرانی اگرچه مخالف رژیم ملاها هستند ولی مخالف حمله اسرائیل هم هستند و غرور ملی گرائی دارند که جای تحسین است ولی خوب دقت کنند و اشتباه نکنند که خود را با عوامل مزدور رژیم فاشیستی ملاها همصدا کنند که سران رژیم هم همین را میخواهند که شکاف کنونی موجود بین مردم ایران را با این فرصت حالا تهدید خالی اسرائیل یا واقعاً حمله نظامی عملی شده به بهانه ملی گرائی و مظلوم نمائی خود سوء استفاده کنند و بنوعی اکثریت مردم ایران را از مخالفشان گرفته تا موافقشان دوباره زیر پرچم حکومت اسلامی جمع کنند و اتحاد ببخشند. گول و فریب ملاها را دوباره و دوباره نخورید. آگاه باشید که برای زیر فشار قرار دادن رژیم فاشیستی ملاها هرگونه فشار بیرونی حتی با تهدید نظامی لازم است و کمی فکر کنید که با حرف خوش خامنه ای ملعون تن به اصلاحات به نفع مردم ایران نمی دهد و اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران به سمت بهتری عوض نخواهد شد. کمی به تاکتیک اثرات تهدید نظامی فکر کنید که همین الآنش چقدر رژیم زیر فشار حاضر به مذاکره با آمریکا شده! ببیند منبع خبر از کجاست؟ از صدای روسیه! تا چه حد صحیح و چه هدفی دارد؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:01
acemeace - کلن - آلمان
عجب جکی بود. من که کلی خندیدم. هاهاهاهاها
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:02
mohsen_patriot - هامبورگ - آلمان
دلتون خوشه ها
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:19
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
دولت مردان اسرائیل می بایست در این شصت الی هفتاد سال دولت داریشان هر چه انرژی برای بر قراری رابطه دارند خرج دیپلماسی سالم با کشورهای عرب میکردند نه درست کردن رابطه با ایران بخصوص در این 33 سال که اخوندهای ایران قدرت را گرفتند اسرائیل از هر دری وارد شد که با ایران رابطه سیاسی و دیپلماتیک داشته باشند رژیم ایران هم جواب منفی میداد و هم اسرائیل را کشوری عیر قانونی و هم بارها اسرائیل را تهدید به نابودی کرده است و چون رژیم ایران در این 33 سال بارها سنگ عربها را به سینه خود زدن و اسرائیل را به نیستی و نابودی تهدید میکردند میبایست اسرائیل دشمن واقعی خودرا زودتر بشناسند و فکر سازش و صلح را با رژیم ایران از سر خارج میکردند. و تکلیف خودشان را با رژیم ایران زودتر مشخص میکردند و حالا این شاخ و بال کشیدنهای اسرائیل بر علیه رژیم ایران هم لازم نمیکرد.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:35
kobalt - تهران - ایران
کشوری که اقتصادش فلجه سران نظامیش تو کار بیزینسن و وقت وحس حال شهادت ندارن بخش بزرگی از جوناش بگفته خودشون معتادن با مشکل اقوام واقلیت ها درگیره خودشونم که مثل گرگ به جون هم افتادن خیلی باید مواظب باشه.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:40
behzad2012 - لندن - انگلستان
"جنگ اسرائیل با ایران ۹ نوامبر آغاز خواهد شد!". آخه دوستان عزیز ایرانیان یوکی شو این مطلبو از کجا آوردین که هیچ جا این خبر نیست؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 17:08
doctorparsa - تهران - ایران
از قدیما گفتن سگی که زیاد پارس میکنه پاچه نمی گیره. دولت نژاد پرست و صهیونیستی اسرائیل که سردمدارانش از سلف گوساله پرستان سامری می باشند بزدل تر از آن هستند تا با کشور قدرتمند ایران طرف شوند. بد بخت ها فکر کردن با واق واق کردن اونها ما تسلیم می شیم
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 17:24
kobalt - تهران - ایران
کشوری که اقتصادش فلجه سران نظامیش تو کار بیزینسن و وقت وحس حال شهادت ندارن بخش بزرگی از جوناش بگفته خودشون معتادن با مشکل اقوام واقلیت ها درگیره خودشونم که مثل گرگ به جون هم افتادن خیلی باید مواظب باشه.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:41
اواره وطن - نیکوزیا - قبرس
اسرائیل بارها گفته در صورتی که مجبور به حمله به ایران بشه فقط تاسیسات هسته ای رو مورد هدف قرار میده و به مردم بیگناه اسب نیمیزنه کی اول شرع کرد؟ انتری نزاد وقی تو سازمن ملل دهن کثیفشو وا میکنه و تهدید به محو اسرائیل از کره زمین میکنه........جواب های هوی هست باید متتظر عکس العمل اسرائیل هم باشه . اسرائیل هر چی باشه سگش شرف داره به این اعراب تروریست فلسطینی که با پول نفت ملت ایران تغذیه میشند و در مقابل دادن 3 جزایر به امارات رای مثبت میدهند و ایرانی را سگ خطاب میکنند درود بر دولت شریف اسرائیل !همین که این اعراب سوسمار خور حزب الله و فلسطینیهای کثیف و تروریستو میکشه بزرگترین خدمتو و دنیا میکنه!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 18:28
STING68 - گنبد - ایران
اتحاد ملی و دین محمد رسول االه محافظ ما مردم ایران خواهد بود
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 18:34
minapower - لندن - انگلستان
والا زمانی که عراق به ایران حمله کرد کشور وضع درستی نداشت اما هشت سال جنگیدیم ولی گشور را از دست ندادیم.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 18:54
roya25 - لندن - اتگليس
ساعت چند?
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 18:59
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
(@)-- بازی قشنگی‌ است !!، ولی‌ فراموش نکنید که به قول ما دهاتی‌ها ؛ بازی اشکنک داره ، سرشکستنک داره !!!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 19:11
baran828 - تهران - ایران
چه غلطا !
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 20:28
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
سنگ بزرگ برداشتن، نشانهٔ نزدنه.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 20:30
مونا تهران - تهران - ایران
ایشالا که درست باشه،این جنگ هیچی نداشته باشه ،لاقل شر یه سری آخوند گردن کلفت کم میشه.............به امید نابودی جمهوری اسلامی
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 20:41
Ba salam - خرم آباد - ایران
antikaselis -اصفهان، تو شهر ما میگن: "اون ممه رو لولو برد". اولا، آنهایی که ۸ سال با عراق جنگیدن، فهمیدن که بدجوری تو پاشون رفت -شهید دادن، زخمی و معلول شدن که یه مشت ملا با سپاه قاچاقچیان مملکتو ارثیه باباشون بدونن. فکر میکنی‌ مردم دوباره حاضرن بچه‌هاشونو فدای ۴ تا ملا بکنن. یا خیلی‌ گیجی یا اینکه دوست داری گیج باشی‌. دوم اینکه، یا تاریخ نمیدونی‌، یا اینکه سر کلاس تاریخ گوُلت زدن، تو تمام سلطنت ممد دماغ، کسی‌ مگر جرات میکرد به ایران و ایرانی‌ نگه کج بکنه؟ تمام اون ۸ سال جنگ و همهٔ این کرکری‌های اسرائیل، سعودی، امارات، ....، به خاطره بی‌ لیاقتی این دارو دسته‌ رهبرت. برو بابا یه ساندیس بخور حالت جا بیاد، و این شعراتو یه جا دیگه بگو. pull.over - دوحه - قطر- تو دیگه چرا؟ همهٔ این کرکری‌های بخاطر این رهبر antikaselis اصفهانی. گول نخور پسر
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 20:40
antikaselis - اصفهان - ایران
Ba salam - خرم آباد - ایران - سلام عرض میکنم خدمت شما دوست گرامی از خرم آباد.اگر شاه قدرت داشت چرا بحرین را از دست داد؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 20:59
togyan - لندن - انگليس
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. آفرین، ولی فکر کنم با من موافق باشی‌، اول از همه توف به گور پدر و مادر هر چی‌ وطن فروش خائن هست، مثل اون خاک بر سر مسعود رجوی خائن که به بهانه جنگ با ملا‌ها ، رفت با عراق همدست شد و به کمک صدام شهرهای غربی کشور را به توپ و خمپاره بست. ولی در حال حاضر در صورت شروع هر گونه درگیری نظامی این سادگی و حماقت محض هست که فکر کنیم اسراییل و غرب با بمباران میان خامنه‌ای و احمدی نژاد و طرفدارن آنها را از بین می‌‌برند. بلکه تمام کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها و تأسیسات صنعتی کشورمان هست که با خاک یکسان خواهد شد و کشور صدها سال به عقب می‌‌رود، البته این درست چیزی هست که مجاهدین وطن فروش میخواهند، چون این تنها راهی‌ هست که شاید (موساد رجوی) وطن فروش بتواند به قدرت سیاسی توی ایران برسد، زهی خیال باطل.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 21:13
bojan - شیراز - ایران
اسرائیل غلط بکنه که به ایران حمل کنه.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 23:10
Zolf Ali - دبی - امارات
دوستان حالا چرا شما جوگیر شدین؟؟ بابا این نتانیاهو داره خوابشو واسه وزیراش تعریف میکنه که واسش تعبیر کنن.. البته نمیدونه که به قول قدیمیها خواب زن کج میره.. لووووووووول
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 23:51
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
(( oghab - هلسینکی - فنلاند - bojan - شیراز - ایران - antikaselis - اصفهان - ایران - baran828 - تهران - ایران - STING68 - گنبد - ایران - doctorparsa - تهران - ایران - istanbul - استانبول - ترکیه - PERSIANSPIDER - مشهد - ایران - gharib 196 - هامبورگ - آلمان - romano - تهران - ایران - myjetli - تهران - ایران )). وای چقدر ساندیس خور؟!!! اینهمه کاسه لیس رژیم یک جا ندیده بودیم! درود بر سایت ایرانیان که همه این مزدوران را لو داد! حالا چرا هول شدید بدبختهای سایبری! نوشته این مدل سازی کامپیوتری است! تاریخ هم فرضی است. فوری قیمت پوشک در ایران 500 درصد افزایش پیدا کرد! پوشک جواب موشک! یکی میگه موشکهای ما چنین میکنند! انگار اونها نشسته اند تا چهارشنبه سوری تماشا کنند! یکی دیگه میگه اسراییل محو میکنیم! بابا نترسید! هنوز کار داره تا بیان خدمتتون! بزرگترین دشمن ملت ایران و بزرگترین غده سرطانی همین نظام نکبت بار اسلامی است. ولی خوبه از حالا به فکر باشید و سوراخهای فاضلاب را شماره گذاری کنید که وقت فرار خر تو خر نشه! کلی خندیدیم دمتون گرم که اینقدر از مخ راحتید!
جمعه 19 آبان 1391 - 02:00
ehsanusa - تهران - ایران
1- ایران الآن، ایران سال 59 نیست / 2- دست آخوندا رو شده برای مردم / 3- فتحعلی شاه قاجار هم با همین توجیه ها (خداوند به یاری لشگر اسلام می آید) بسیاری از سرزمینهای ایران را به روسیه واگذار کرد / 4- حیدر کرکر و محمد رسول الله و حسین شهید و مهدی غایب و . هم اگه کاری میتونستن بکنن برای خودشون میکردن / 5- خدا هم (در صورت وجود) اینقدر بیکار نیست که خودشو درگیر حفاظت از این اخوندا بکنه، کارای مهمتری هم داره / 6- تنها چیزی که ممکنه باعث طرفداری مردم از حکومت آخوندا بشه نا آگاه نگه داشتن اونها و تبلیغ خرافات مذهبی و وعده های حوری و شراب بهشتی و .. میتونه باشه که 33 ساله دارن تو گوش مردم میکنن که اون هم دیگه خریداری نداره (الته هنوز هستن احمقهایی که باور دارن این اراجیف را میگید نه؟ کامنتها رو بخونین)
جمعه 19 آبان 1391 - 02:39
nirvana_s - تهران - ایران
دوستانی که دم از وطن پرستی میزنند بهتر ایران باشند بعد شاخو شونه واسه ابر قدرتها بکشند !!! اون چند نفری هم که مثلا از ایران هستند اگه کل ایران موشک بارون بشه شما از پشت مانیتور تکون نمیخوری بیخود شلوغ نکنید !!!!
جمعه 19 آبان 1391 - 03:24
walla chi begam - تهران - ایران
............پس چی شد چرا حمله نمی کنین. چشام خشک شد اینقد آسمون رو نگا کردم... برم؟ تا 3 میشمرم نیایید میرما
جمعه 19 آبان 1391 - 07:41
دارچین - همدان - ایران
درود بر اسرائیل مرگ بر آخوند
جمعه 19 آبان 1391 - 10:39
geteven - انگلستان - انگلستان
موشک‌های ایران به افغانستان، پایگاه جدید در نزدیکی جزایره سه گانه، تیر اندازئ به درن یا هواپیمای بدوون سر نشین امریکار، ۷۰۰ موشک مقاومت به خاک اسراییل،ورود هواپیمای بدون سر نشین ایرانی‌ از طرف لبنان به داخل خاک اسراییل،جنگ سوریه، از همه بالاتر علم طرح کیفه به اصحاب فیل سندی ولی نور ایستر درست تقریبا همان آیه که پرندها سنگی به دوهان داشتند و به اصحاب فیل که میخواستند کعبه راا خراب کنند ریختند و همه از بین رفتند یا نتوانستند به هدفشان که خرابی کعبه بود برساند با این تفاووت که سنگ ریزها یعنی‌ شنهای ساحل و در آب دریا به منقار با د داده شدند و بترف ایالتهایی مثل نیو یورک باریدند که واقعاً قدرت خدا را نشان میدهد که حتا پالایشگاهای نفت و در داخل تونلهای زیر زمین وارد شد و از قطار و گاز و نفت و غیره بلا بارید.که آتش را در میان آب برفرازید و هنوز تاااا چند هفته دیگر که تازه اگر بلای سوم نیاید تازه به حالت عادی در میآید. واقعا بینش میخواهد که قدرت خدا و پیام خدا را در یافت کنیم.
جمعه 19 آبان 1391 - 11:59
geteven - انگلستان - انگلستان
خسارت وارده به ایالتها حدود دویست بیلیون دلار است که خود شهر نیو یورک حدود پنجاه بیلیون دلار است. حد اقل اگر حمله ایران به هواپیمای بدوون سر نشین و ورود به حریم اسراییل را در نزار بگیریم حتما ایران به ‌یک اسلحه که بتواند پشتوانه قوی داشته باشد دست یافته که چنین پشت قدرتهای بزرگ را بلرزاند و اسراییل و عربها را به شلوار تر عوض کردن بیندازد.اگر ایران خود اسلحه اتمی‌ نداشته باشد(که حتما روسیه دو دسته‌ای تقدیم کرده) حتما ‌یک ‌چیزی کمتر از اسلحه اتمی‌ هم ندارد که چنین گستاخانه مثل رستم به میدان آمده و کیاوش را میخواند تا با تیر کمان ولی ایندفعه با کمان هفت رنگ رنگارنگ خورشید مرز تعیین کند.
جمعه 19 آبان 1391 - 12:01
geteven - انگلستان - انگلستان
این خود نشانگر این است که ایران نشان دارد میدهد که در ‌یک زمان در سوریه، افغانستان، خلیج فارس، اسراییل،امریکر و غیره میتواند بجنگد.
جمعه 19 آبان 1391 - 12:07
baran828 - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا :من نمیدونستم برای نظر گذاشتن باید به شما جواب پس بدم ! آقای مثلا محترم ! من یکی به نوبه ی خودم هیچ وقت هیچ جا به هیچ کس اجازه نمیدم به شوخی یا جدی کشورم رو به هر دلیلی بخواد تهدید کنه .شیرفهم ؟! کدوم کشور اجازه میده من همچین کاری بکنم ؟!
جمعه 19 آبان 1391 - 13:00
mahoor110 - تهران - ایران
فقط آدم های احمق و نادان میتونند از جنگ و خونریزی خوشحال بشن و احمق تر کسانی که می خوان به کشور خودشون حمله بشه
جمعه 19 آبان 1391 - 21:20
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
baran828 - تهران - ایران. شما ساندیس خوران حرفه ای اجازه را از رهبر چلاقتان گرفته اید نه بنده! شماها اینقدر هالو هستید که جای دوست و دشمن را عوضی گرفته اید! کسی که ایران را به پرتگاه جنگ و نیستی سوق میدهد کسی نیست جز ارباب پلید شما سگ علی عظمی! عده ای از این کذب اللهی های تندرو در دل سپاه و بیت رهبری به همراه خود رهبر متوهم و بیمار تمایل دارند که جتگی در بگیرد تا به خیال خود یک تیر و چند نشان بزنند. در عالم خیال نظام نکبت بار اسلامی را بیمه کنند و مسلمانان جهان را به پشتیبانی از ایران تهییج کنند و آمریکا و اسراییل را در چشم جهانیان متخاصم و مهاجم به یک ملت اتم دوست جلوه بدهند! شماها اگر ذره ای عقل داشتید به جای این کامنتهای ...بدنبال ریشه می گشتید که چرا کشور ایران به به این روزگار افتاده که ارزش ریالش با ...گوسفند برابری کند و مردم برای مایحتاج ضروری توی صف بایستند و چندین برابر پول بدهند و یک وب لاگ نویس ساده را به جرم دگر اندیشی زیر شکنجه بکشند. برو یک جو معرفت و وجدان پیدا کن ببین دشمن ایران چه کسی است!
جمعه 19 آبان 1391 - 21:55
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
geteven - انگلستان - انگلستان. انسان واقعا در میماند در مغز گچی شما عقب ماندگان اسلامی چه چیزی جایگزین میکنند که دچار هذیان و توهمات فانتزی میشوید! آخه مخبط سایبری این چه مهملاتی است که تلاوت کرده ای؟!!! یک مشت افسانه خنده دار از دروغنامه ...شیاد و متوهم اسلام نقل میکنی و آنرا با مشتی یاوه از مغز علیلت ترکیب میکنی تا به مقصود ... برسی! راستی فکر میکنی ارتش آمریکا توان مقابله با موشکهای از رده خارج زمان جنگ دوم را ندارد؟ صدام حسین که نیروی زمینی و موشکی اش از ایران قوی تر بود به آن روز افتاد. سیستم پدافند هوایی لیبی که فقط با سیستم دفاع هوایی مسکو برابری میکرد در یک حمله شبانه تماما نابود شد! شما ... سایبری یا شستشو مغزی شده هستید یا اصلا نمی فهمید که چیزی بنام ترس آنهم از یک کشور جهان سومی با ارتشی در هم ریخته و اقتصادی نابود شده و سلاحهایی قدیمی اصلا به فکر غربیها نمیاید! ظرف 72 ساعت 2500 هدف از جمله تمام پایگاههای موشکی را قبل از این شماها از خواب بیدار شوید زیر بارانی از موشکهای کروز و توماهاوک نابود میکنند ... ... نوکر عرب!
جمعه 19 آبان 1391 - 22:22
kobalt - تهران - ایران
geteven-ایدی جدید مبارک این زلزله بم با40000کشته وهمین زلزله آذربایجان یا سالی 30000کشته جاده های ایران هم کار خدا ست یا ابابیل بابیل زدن کشتن تورو به حضرت فیل درست جواب بده وگر نه شکایتت رو پیش جرجیس میبرم.
شنبه 20 آبان 1391 - 00:19
baran828 - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا :خدا شفات بده .
شنبه 20 آبان 1391 - 09:18
geteven - انگلستان - انگلستان
کبالت - تهران - ایران: قضیه موسی‌ و خضر است که چند کار خضر کرد که موسی‌ را به طغیان و سر انجام به موافقت با خضر.حالا برو حلاجی کن. "کن فیکن".
شنبه 20 آبان 1391 - 20:36
geteven - انگلستان - انگلستان
زبلخان - لوس آنجلس - آمریکا: اگر زبل و خان و فهمیده و .. باشی ولی بینش نداری. من آن گفتم که تو دانی و تو آن گو که تو دانی یعنی من توری گفتم که تو بفهمی ولی نفهمیدی چون هویت ایرانیت را از دست دادی.
شنبه 20 آبان 1391 - 20:45
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
zebelkhan- لوس آنجلس- ایرانی بزرگوار و دوست روشنفکر ایران! یکسری از این مزدوران رژیم فاشیستی ملاها که اسم کاربری ننگشان را در کامنت بالای خودت درست آوردی کارشان از نوکری برای رژیم ملاها و ساندیسخوری گذشته و برای سر کیسه کردن ملت ایران با ابزار و کالای اسلام چنان کیسه گشادی دوخته اند که در تاریخ خیانتکاران ایران سابقه ندارد. نه تنها نادان و ناآگاه و ابله هستند بلکه شرم و حیا هم ندارند که کمی خجالت بکشند. من نمیدانیم که اینها شیر پستان چه مادرانی را خوردند که اینقدر ضد ایرانی و ضد منافع ایران هستند. بپرس که از چی دفاع میکنند و ده نمونه از آثار خیر این حکومت فاشیستی ضد ایرانی ملاها را در طول 34 سال برشمارند؟ لال خواهند ماند و یا طبق معمول به شعار دادن ابلهانه متوسل میشوند. جواب دادن به این قبیل آدمهای مزدور از طریق دیالوگ و گفتگو گذشته و تنها با گلوله های مسلسل میتوان دهان خیانتکاران به مردم ایران را خاموش کرد. زنده و سلامت باشی که نبردی طولانی با این دژخیمان در لباس مسلمانی داریم که در چنان چاه نادانی و جهالت اسلامی افتاده اند که بیرون آوردنشان کار حضرت فیل است. درود بر شما!
یکشنبه 21 آبان 1391 - 00:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.