نتانیاهو: برای حمله به ایران آماده هستم تا دکمه را فشار دهم!

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد در صورت لازم برای حمله به تاسیسات اتمی ایران آماده است. نخست وزیر اسرائیل این اظهارت را در گرماگرم برگزاری انتخابات آمریکا و هنگامی بیان کرده است که در هفته های گذشته بیهوده تلاش کرده بود موافقت واشنگتن برای یک حمله احتمالی به ایران را جلب کند.

بنیامین نتانیاهو در گفتگو با شبکه ٢ تلویزیون اسرائیل گفت: " من آماده هستم در صورت لازم دکمه را بفشارم ".

وی در ادامه گفت: "امیدوارم چنین موردی پیش نیاید. در هر صورت مسئولیت چنین کاری بعهده نخست وزیر است و تا وقتی من نخست وزیر هستم ایران به اسلحه اتمی دست نخواهد یافت. "

نخست وزیر اسرائیل در ادامه تاکید کرد در صورتیکه راهی دیگری برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح اتمی وجود نداشته باشد اسرائیل آماده است علیه ایران اقدام کند.

وی در بخشی دیگری از اظهارات خود گفت از حل معضل اتمی ایران از طریق فشار استقبال می کند اما در همین حال تاکید کرد : " ما جدی هستیم و نمیخواهیم تظاهر کنیم."

بنیامین نتانیاهو همچنین توضیح داد در پی هشدار های مکرر اسرائیل نسبت به پرونده اتمی ایران، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و فرانسوا هولاند، رئیس جمهور فرانسه، رسما این موضوع را پذیرفته اند که اسرائیل حق دقاع از خود را دارد.

اظهار آمادگی نخست وزیر اسرائیل برای حمله به ایران در حالی صورت می گیرد که روز گذشته شبکه ٢ تلویزیون اسرائیل گزارش داده بود که وی همراه با ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، در سال ٢۰١۰ به ارتش این کشور دستور داده بودند مقدمات حمله به تاسیسات اتمی ایران را فراهم کند اما این اقدام بدلیل مخالفت روسای ستاد ارتش اسرائیل و سازمان اطلاعاتی موساد بی نتیجه ماند.

+212
رأی دهید
-367

invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
درود بر دوست واقعی‌ ایرانیان حقیقی‌!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:34
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
بازم زوزه کشی‌ این مسخره شروع شد، بازم هر وقت بهش فشار میاد، اون هم می‌خواد دگمه را فشار بده. نتان یابو جون مادرت ول کن که دیگه جوک‌هات تکراری و قدیمی‌ شده بابا. تو که مرد این حرفا نیستی‌. تاحالاش هم نبودی فردا هم نمیتونی‌ باشی‌، آخه این حرفا وجود می‌خواد ، تو هم وجود شو نداری. بیخیال شو، برو صحرا چرا کن، چه کار داری به این حرفا. خیلی از تو گنده هاش سعی‌ کردند از این ..بخورند ولی‌ نتونستند. حالا تو سعی‌ کن شاید بتونی یه چیزی بخوری.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:47
مهدیار - تهران - ایران
گنده تر از دهنت زر نزن نفله . عرضه داری جلو حزب الله رو بگیر بعد بیا ادعا کن
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:57
p.sh.kuwait - کویت - کویت
البته دکمه مرگ خودشون رو فشار میدن
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:57
Shekarchi_e_mozdur - برلین - آلمان
دمت گرم بزن اون کلید رو هر چه زودتر. اگه به سرباز هم نیاز داشتی برای بریدن سر این متجاوزان به مردم شریف ایران، بنده از جون و دل مایلم تا با ولع هر چه تمام سر این گرگها رو ببرم.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:44
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
خیلی‌ از کاسانی که موافق حمله به ایران هستند پان ترک‌ها هستند ایرانیان گرامی‌ مراقب این افرد باشند تا با طناب اینا تو چاه نروند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:00
احتراز - دورف - آلمان
بمیر بابا، تو که بدون آمریکا غلط نمیتونی‌ بکنی‌، هی‌ عرو ...ز میکنی‌
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:12
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
نتانیاهو هم بهتر است دست از خالی بندی و غلو کردن بردارد که تنها تصمیم گیرنده او نیست! بارها هم بهش گفتند از جمله خود اوباما که با این حرفهایت بازار جهانی را ناآرام میکنی و باعث بالا رفتن قیمت نفت میشوی و اقتصاد غرب را به خطر میاندازی مگر این حرفها در گوشش فرو میرود؟ نه! وقتی حساب و کتابهایت را کردی و همه چیز آماده شد به وقتش وارد عمل شو نه اینکه هی تهدید کنی! بچه که نمی خواهی بترسانی. 34 سال سران اسرائیل و اربابش آمریکا چشم و گوش خود را بستند تا رژیم فاشیستی ملاها اهداف رسیدن به تکنیک هسته ای برای ساختن سلاحهای هسته ای را پیش ببرند و حالا که تا یک قدمی ساختنش هستند چه زری است که اینها میزنند؟ مگر ما به شماها نگفتیم که خطرناکترین رژیم دنیا برای مردم خود ایران و صلح دنیا همین رژیم فاشیستی ملاها است و اهداف تروریستی و باجگیری از غرب را دارند. حالا تازه فهمیدید؟ جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعته! اگرچه کمی دیر ولی هنوز میشود در براندازی رژیم اسلامی به مردم ایران کمک کرد یا در کنارشان ایستاد. با نابود کردن تاسیسات هسته ای ایران تا زمانی که این حکومت شر اسلامی روی قدرت هست خطر رفع نمیشود.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:19
harrp - وین - اتریش
POSITIVE. البته مرده اسرائیل هم ایرانو با خاک یکی‌ میکنه ،-، یعنی‌ اگه ایران اسرائیل رو نابود کنه ، از همین الان زیر دریایی‌های که آلمان همین چند وقت پیش به اسرائیل فروخته از وسط اقیانوس و دریا آماده شلیک بمب اتم به ایران هستن .یعنی‌ بعد از ۲۰-۴۵ دقیقه از اولین حمله ایران از رو از رو نقش پاک می‌کنن.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:27
pull.over - دوحه - قطر
هه! تو هیچ غلطی نمیتونی بکنی سگ وحشی!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:40
fdsa60 - تهران - ایران
{تاریخ میلرزد از خشم قوم پارس}. سربازان پارسی آسمان اسرائیل را شهاب باران خواهند کرد البته از نوع شهاب 3
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:49
samuk66 - لندن - انگلستان
بازم این ادم شروع کرد حالا اوباما یه ترسو که بهات نیست خودتم اگر بیای ایران دقنت میکنه!!!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:50
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
اگه تو فشار ندی،من این دگمه رو نه یک بار بلکه ۱۰ بار فشار میدم.به سمت خونه علی‌ چلاق
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:51
yas abi - ببرسل - لز
ایران هم آماده هست با یک دگمه، همه رژیم اسرائیل رو از ریشه بکنه و کّل خاور میانه رو از شرّ این رژیم الکی‌ و جعلی خلاص کنه.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:57
kutol - ارومیه - ایران
ای‌ کاش فشار می‌‌دادی تا همه ای‌ ما از دست این اخونده‌ها راحت می‌‌شدیم...به‌‌ خدا دیگه نفسمون بالا نمی یاد....داریم خفه می‌‌شویم...پس این دکمه رو فشار بده یا آزاد می‌‌شویم..یا می‌‌میریم باز آزاد می‌شویم....هم از دست این بی‌ عرضگی یمان هم از دست این رژیم جانی...
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:13
zps - تهران - ایران
دو تا حکومت هستند که باید از بین برند : 1- اسرائیل 2- جمهوری اسلامی. هردوشون هم لنگه همند!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:15
محسن - دبی - امارات
اهای مردکه احمق نه الان دقمه فشار نده برو تو توالت فشار بده که کسی نشنوه . ههههههه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:20
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- حرف ایشان نه یک بلوف است و نه شوخی‌ ؛ بلکه یک حقیقت غیر قابل انکار است ، جدی بگیرید !
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:25
samuk66 - لندن - انگلستان
ها‌ها ها این نیتان یاهو هم مثل پرویز مظلومی خیلی وراج هست.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:59
amirradix - اصفهان - ایران
انقدر دلم می‌خواد جنگ بشه حداقل این رووش کم بشه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:54
sabz 52 - بخارست - رومانی
بخواب بابا حال نداریم ،ببو
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:02
anti cleric - دوبلین - ایرلند
خیلی‌ خیلی‌ می‌خوامت نتان یاهو. میدونم که تو فرشته نجات ما از دست این جماعت آخوندی،،، بزن مکث هم نکن
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:14
paya55 - چیچست - ایران
زر زیادی میزنه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:40
elpaso - تهران - ایران
این میخواد حمله کنه یا شوهرش ؟؟
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:47
dkdk - اسلیس - دانمارک
آخه مردک ریز مغز چرا از رو نمیری!!!!.چندین ساله همین مزخرفها را قرقره میکنی‌ و هیچ غلطی نتوانستی بکنی.ضمنا ابروی تو که در تلوزیونه خودتون رفت که..افشا کردن تصمیم حمله به ایران و آماده باش به ارتش که فرماندهان ارتش در سال ۲۰۱۰ با تو حقیر مخالفت کردند و به تو گفتند ما قدرت حمله و مقابله با پاتک ایران را نداریم.اینو دیگه کسی‌ نمیتونه انکار کنه چرا که بگفته رئیس موساد و فرمانده کلّ ارتش اسرائیل این تائید شده.(قابل توجه افرادی که سنگ اسرائیل را به سینه میزدند و می‌گفتند که اسرائیل براحتی می‌تونه ایران را داغون کنه). ما آخوند پرست نیستیم اما وطن پرستیم.و ‌یک وطن پرست که آرق ملی داشته باشه هرگز حاضر نمیشه بیگانه‌ای به کشورش حمله کنه.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:50
بابک خرم دین - تهران - ایران
مرگ بر رژیم جنایتکار و ترویست پرور جمهوری اسلامی و ولایت مسخره وقیح اش. زنده باد دمکراسی و سکولاریسیم و آزادی
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:32
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
همه اش شعار است سران رژیم اسرائیل در مورد حمله به ایران می دهند همین دیروز خبری پخش شد که دو سال پیش فرمانده هانه بلند پایه نیرو هوای اسرائیل از دستور ماقوق خودشان سر پیچی کرده اند و دو سال پیش به سایتهای اتمی رژیم ایران حمله نکردن پس با کمال تاسف باید گفت سران اسرائیل همچون چوپان دروغگو شده اند و کسی باور به تهدیدهای توخالیشان نمی کند و این را هم اضافه کنم انقدر سران صهونیستها تهدید کردن که ارزش تهدید کردن را هم از بین بردن و رژیم ایران به این نتیجه رسیده که سران اسرائیل زر زر و عر عر میکنند. دیگر برای این زر رز و عرعرها تره هم خرد نمی کنند.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:54
antikaselis - اصفهان - ایران
زرشک . به جای واق واق کردن چون سگی هار باید برو به گنبد آهنینت فکر کن بدبخت
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:32
oghab - هلسينكي - فنلاند
اگرتوبتوانی اون دهن گشاد وبوگندو تو ببندی .خیلی بنفع مردم اسرائیل عمل کردی .
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:50
richard - کلن - آلمان
harrp من با تو موافق هستم.اگر جنگی بین ایران و اسرائیل اتفاق بیفتی در صورت سقوط اسرائیل احتمال حمله اتمی‌ به ایران است و این خیلی‌ جای نگرانی داره.ولی‌ متاسفانه خیلی‌ها متوجه نیستند.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:46
ommolfesad - تهران - ایران
دوستان عزیز اگر اسرائیل با سیاست برخورد کنه و مردم ایران رو طرف خودش نکنه مطمئن باشید صد در صد پیروزه و میترکونه ولی اگه خودشو با مردم رو در کنه باور کنید از پس ترک و لر و کرد و ... بر نمیاد !!! . آخه ایرانی ها مردمان عجیبی هستند !
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:41
Saeid_021 - تهران - ایران
بابا اقای نتانیاهو ما میدونیم اسراییل قدرتشو داره و جز 10 کشور برتر از نظر نظامی هست متاسفانه به ایرانی ها باشه رو که ندارن سنگه پای قزوینن میگن ژاپن که چیزی نیست کره که چیزی نیست ترکیه که چیزی نیست یه عده اصلا نمی دونن هیچی همش حرف مفت میزنن همین ترکیه جمعیتش از ایران بیشتره و جز 10 کشور برتر هست از نظر نظامی GlobalFirepowerکه تو این سایت زده کشورارو که خیلی معتبر هست ولی به ایرانی ها باشه میخوان همه جارو شخم بزنن اخه همشون کشاورز هستن بابا بس کنید دیگه از جنگ بترسید فکر میکنید اسراییل تنهاست جنگ بشه شما شخم زدنه اونارو نمی بینید ولی شک نکنید اونا با موشک های هسته ای ایرانو شخم میزنن
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:12
دارچین - همدان - ایران
من فقط در یک صورت حاضرم اسلحه به دست بگیرم و بجنگم و اون هم در صورتیه که طرف جنگ اخوندهای کثیف بوگندو باشن، و الا اگه این کثافتها اسرائیل رو تحریک کنن و اون وادار به حمله بشه، اینها کور خوندن که من و امثال من بریم و خودمون رو به کشتن بدیم تا این زالوها چند سال بیشتر در قدرت باشن و بخورن و حال کنن و به ریش من بخندن. شهادت هم پیشکش خودشون و این ساندیس خورها. به قول معروف دیگی که برای من نمی جوشه بزار سر سگ توش بجوشه. وقتی از این مملکت جز اسارت و خفت و خواری نصیب من نیست حالا بزار به جای آخوند کثیف، اسرائیلی بیاد حکومت کنه...
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:14
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
سگی که پارس می کنه گاز نمی گیره.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:17
Saeid_021 - تهران - ایران
ضمنا یه عده از خواب بیدار شن جنگ واسه هیچکس خوب نیست یه عده سیاست مداره اشغال چه تو ایران چه تو خارج می خوان همرو به کشتن بدن ایرانی های اونور هم زیاد جوگیر نشن فکر کنن جنگ بشه میرن خط مقدم نه ازین خبرا نیست اسراییل جنگنده های فوق پیشرفته ای داره و این حقیقت انکار پذیر نیست و متاسفانه ایران از نظر جنگنده ضعیف هست و دله همه به موشک های شهاب خوشه ولی اطلاعات نظامیتونو دوستان ببرید بالا نه جنگ وسعت مهمه نه جمعیت اولین چیزه مهم تجهیزات نظامی هست که واقعا باید پذیرفت اسراییل خیلی پیرفته تره اولا ایران دلش به ناو جنگی قایق های تندرو خوشه که کمکش نمی یاد فقط فقط موشک جنگنده ها هم که خیلی اوراقی شدن دیدید 2 تازگی سقوط کردن خدا ختم به خیر کنه جنگ جنگ نکنید اینقدر
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:17
Saeid_021 - تهران - ایران
یه عده چرا راحت فکر می کنن اسراییل جنگ کنه تنهاست و ناتو و امریکا به کمکش نمی یان یه لحظه فکر کنید دوستان نزدیکه بیش از 200 جنگنده اف22 امریکا و بیش از 500 فروند اب16 اف 15 وارد ایران بشه که همشون فوق پیشرفته حساب میشن کی میتونه جلو اینارو بگیره اف 22 که همه رادار گریز هستن و اف 16 واف 15 هم دارای سرع بالا و پارازیت انداز قوی هستن خدایی جنگ فکر کردید حلوا میدن همینا بیان تو ایران بگید صلوات خدایی یه عده یکم اطلاعاتشونو بالا ببرن جنگ حلوا خیرات نمیکنن جنگ با ایران خدا میدونه چی میشه و کسایی که میگن اسراییل رو شخم میزنن اگه اسراییل در سراشیبی سقوط باشه یکی ازون موشکای هسته ای رو بزنه سمته ایران بعد کدوم ایرانی میگه ما شخم میزنیم بعد این شهابارو بکنیم تو ک و ن رهبرمون بابا بس کنید دیگه خیلی دوست دارید هم وطناتون کشته شن زنو بچه جوونو پیر که میخوام اسراییل رو شخم بزنیم ما نخوایم کیرو باید ببینیم هرکی میخواد شخم بزنه ببندنش به چهار نعل بره تو زمین شخم بزنه..........................
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:28
kobalt - تهران - ایران
آهای آقا دگمه باز یه منم بازی.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:31
nechirvan - اربیل - عراق، کردستان
وای ترسییدم
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:36
omid.az.1980 - تهران - ایران
ایران نه عراق است، نه سوریه، نه لیبی، نه افغانستان...دلایل بسیاری برای این واقعیت وجود ادرد، قدرت موشکی ایران بر کسی پوشیده نیست، در کنار این مسئله طیف بندی پیچیده ای به لحاظ اجتماعی در ایران وجود دارد به گونه ای که حتی بسیاری از مخالفین ساختار حکومتی جمهوری اسلامی در نهایت مداخله خارجی را به هیچ عنوان بر نخواهند تافت...بنده به عنوان کسی که از این سیستم زخم های بسیاری خورده ام و هم از این گونه کم نیستند اما در صورت بروز جنگ تا پای جان و تا آخرین گلوله از خاکم دفاع خواهم کرد...نقصی اگر هست که هست خود به اصلاح آن خواهیم کوشید...این کشور سراسر فراز و فرود بوده ولی تاریخ خاطره خوبی از تجاوز عثمانی، روسیه، انگلیس، آمریکا و پرتغال ثبت نکرده است....زنده باد صلح....زنده باد آشتی...زنده باد زندگی
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:36
Armin3000 - لندن - انگلستان
شوخی نگیرید می.زنه مردم بی گناه کشته میشند یکی نیست به اینا بگه اگه راست میگید نماز جمعه را بزنید بیت رهبری را بزنید یا بزنید یا نزنید ٣٤ ساله میگید میزنیم میزنیم جوونم جوونای قدیم .
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:52
paksan - آمریکا - آمریکا
تمام نیروهای منفی که از ظلم و آدم کشی و فساد و بی عدالتی و.. از رهبر و حکومت ایران ساطع می شه ،شک نکنید نیروهایی در همین سطح منفی و مخرب رو به خودش جذب می کنه نه در ایران در تمام دنیا همینطوره حالا این نیروها می توانند نیروی منفی و مخرب اعتراضات مردمی باشند یا می تونه نیروی مخرب یک جنگ باشه ولی نتیجه اش همیشه درست بوده و نابودی ظلم و جنایت و بی عدالتی .. برای همینه که می گن پابرجا نمی مونه . در هر صورت به دوستان وابسته به رژیم می گم اون روز رو ببینید که حسابمون رو با هم تصویه کنیم و شما باید جواب ظلم ها و ستمها و قتلها رو پس بدید چرا چون شما مدافع این اعمال بودید و سعی نکردید که قبول کنید که کشتن یک فرد بخاطر نوشتن یه مطلب یا تظاهرات کردن یا حتی شعار دادن بر ضد دیکتاتور و نظام جعلی اسلامیش یه حق برای همه ما ایرانی هاس و شما مدافع قاتل ها بودید حتی در بهترین حالت آنهایی که سکوت کردند هم بازهم طرفدار ظلم و قتل و شکنجه بودند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:06
دل سوخته - اریزونا - امریکا
به امید خدا که هیچ حمله ای از طرف اسرائیل و کشور دیگه ای صورت نگیره چون با شروع جنگ پایه حکومت ظلم و زور استحکام بیشتری پیدا میکند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:13
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
ایران میخواد شر اسرائیل رو از خاور میانه کم کنه!؟ میشه بگید کدوم کشور‌ها الان مشکل دارن با اسرائیل غیر از ایران، سوریه و جنوب لبنان؟؟ فعلا که کلل اجمعین خوار میانه دست به دست هم دادند که از شر جمهوری اسلامی خلاص بشوند! چه مسلمون چه غیره مسلمون همه به توافق رسیدند که جمهوری اسلامی ایران باعث شر در منطقست! پس الکی‌ حرف نزن از رو منطق و سند بیا کامنت بذار!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:34
Matilda71 - سوئد - سوئد
فقط اون کاخ فرعون زمان یعنی‌ علی‌ بنگی رو هدف بگیره بسه ما راضی‌ هستیم کاخی که تو زیرزمینش یه بیمارستان کامل برای سلامت نگهداشتن این جانی خوناشام ساخته شده
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:03
pull.over - دوحه - قطر
Saeid_021 - تهران - ایران:حاجی اینقده که تو از اسرائیل طرفداری کردی خود اسرائیلی هم نمیتونه طرفداری کنه. جون تو راس میگم! ولی خودمونیم اسرائیلی ها اگه قدرتی داشتن گروهک حزب الله توجه کن گروهک حزب الله که کنار دستشونه نابود میکردن! اسرائیلی ها با تمام سلاح های فوق پیشرفتشون اگه این کار احمقانه رو بکنند با دست خودشون گور خودشون رو کندن.یعنی خدا وکیلی اینقده ساده ای که فکر میکنی اسرائیل اگه ایران رو بمبارون کرد ایرانی ها سریع دستا بالا،تسلیم میشن؟! نتبجه ی اطلاعات بالای نظامیت همینا بود؟!خسته نباشی!در صورت حمله ی اسرائیل به جون خودم ایرانی ها شده سینه خیز!!! تا خود اسرائیل میرن و دمار از جد و آبادشون در میارن! میگی نه! نگاه کن!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:29
es_amini - لافايت - آمريکا
ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺭﻭ ﻧﺎﺭاﺣﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ اﻳﻦ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺑﻲ اﺭﺯﺵ ﺷﺎﺥ و ﺷﻮﻧﻪ ﻣﻴﻜﺸﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﺭ ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲ اﻭﻥ ﺷﻜﻲ ﻧﻴﺴﺖ.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:31
dkdk - اسلیس - دانمارک
شکارچی_ِ_مزدور - برلین - آلمان آخه وطن فروش بی‌سواد تو فکر کردی اسرائیل دلش بها ملّت ایران سوخته؟ضمناً کامنت تو حاکی از بی‌ آطلاع بودنت است.همه مردم دنیا جریان دستور حمله به ایران در ۲ سال پیش و مخالفت رئیس موساد و فرمانده کلّ ارتش اسرائیل را فهمیدند که فرماندهان ارتش گفته بودند ما توان مقابله با پاتک ایران را نداریم .حالا تو وطن فروش بیگانه پرست داری مزخرف میگی‌.ما ملّت آخوند پرست نیستیم اما وطن پرستیم.و همانطور که دیدی ۹۹ درصد کاربران وطن پرستند و همه گفتند عرعر زیادی نکن نتانیاهو.تو نیز دیگه در سایتی که ۹۹درصد وطن پرست وجود دارد دیگه چرت ننویس چرا که تنها خودت را خراب میکنی‌.هیچ ایرانی باشرف و وطن پرستی راضی‌ نمیشه به مادر دومش(وطن)تجاوز بشه به جز آنهائی که هنگام شیر خوردن سینه مادرشان را گاز گرفته اند.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:49
نه اینوریا نه اونوریا - بازل - سوئیس
ناموس نداری اگر فشار ندی.فشار بده تا پرست کنن بچه بی ناموس.75 میلیون پلنگ با چنگ و دندون از اب و خاکشون دفاع میکنن د فشار بده
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:55
EdenEdwini - ناپل - ایتالیا
بابا این یه پا هنرپیشه است مرتیکه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 23:09
amir-amir - تورنتو - كانادا
شما بهتر است ساکت باشى و مسائل را به امریکا واگذار کنى که آنها مایل هستند این امر با مذاکره حل شود چرا که آتشى که شما بر پا کنى خرمن همه را مى سوزاند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 23:10
farahnoush - ساری - ایران
یعنی +113 نفر می خواهند ایران ،ایرانستان و ویرانه سرا بشه ....؟؟؟ ... ؟ . چه بلایی سر اصفهان شیراز همدان تبریز تهران کاشان نیشابور رامسر .. می یاد !. خرمشهر و ابادان و اهواز که عروس شهرهای عربی بود ویرانه کردید هنوز که هنوز مردمش از بی ابی و اب و هوای بد در عذابند اونوقت به فکر یک بلا دیگر هستید ... به قول اقای کیانیان در اژانس شیشه ای : پس کی اون بچه تو خیال داره روی ارامش ببینه کی باید برای سرنوشتش تصمیم بگیره کی کی .... قرار بود این دهه ثبات باشه نه ... خدایا شکرت
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 23:30
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
خفه بمیر بینیم باو
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:49
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
باز این قدقد کرد
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:50
perser68 - فلوریدا - امریکا
اینایی که گفته‌های این آدم رو ساده میگیرن و شعار میدن بدونن اگه به هر دلیلی‌ جنگی اتفاق بیفته اینجا فقط اسرایله تنها نخواهد بود بلکه تمام غرب و آمریکا هم طرف مقابل با خامنه‌ای منفورن و اگه اسرائیل به قول خوش باوران نابود شه،بعدی ایرانه که با خاک مساوی خواهد شد و شکی درش نیست!دنیا جهانه بدون اسرائیل و وجود جمهوری متعفّن اسلامی رو هم نمیپذیره!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 01:03
compatriot - تورنتو - کانادا
اینهم همون مموت چاخان اسرائیل است.ده فشار بده تا ما هم دکمت را فشار بدیم. البته منظورم دکمه لباسشه!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 03:12
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
آره اروا عمت، فشار بده تا ۷ روزه اسرائیل را بکنیم کار پارک.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 02:37
farahnoush - ساری - ایران
مثل اینکه هنوز خیلی ها از انقلاب اسلامی درس نگرفتند و می خواهند باز دوباره جوی خون راه بندازند !
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 05:26
shahre aftabi - سن دیگو - آمریکا
دیروز حمله اعراب و امروز منتظر حملهٔ یهودیان برای بیرون کردن عربها و بعد.......
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 07:18
mmaziyar - تهران - ایران
چرا فقط زر می زنی پاشو بیا ببینیم چی می شه...
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 07:57
بچه پرو آبادانی - مانیل - فیلیپین
بخواب بابا مال این حرفا نیستی.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 07:59
مجیدخان - تهران - ایران
با درود. خوب است که در ستاد ارتش و موساد اسراییل آدم های فهمیده ای وجود دارند که جلوی چنین اشخاص جنگ طلبی را می گیرند. ما هم دیوانه هایی از این دست در مملکتمان زیاد داریم. مثلا آقای احمقی نژاد جمهوری اسـ... می پرسد اگر در اروپا به یهودیها ظلم شده چرا باید تاوانش را مردم فلسطین پس بدهند؟و سپس نتیجه گیری می کند که باید اسراییل از صفحه ی روزگار محو بشود.از آن طرف بنیامین احمقی نتانیاهو نژاد در اسراییل به ازای یک بار زر زر کردن مفت همتای ایرانی اش ده بار چرت و پرت می گوید.واقعا اگر مردم خوب دو کشور و عقلای ایرانی و اسراییلی جلوی این اراذل و اوباش را نگیرند به پرتگاه نابودی خواهند رسید.مرگ بر جنگ طلبانی که برایشان مهم نیست قربانیان این جنگ ها زنان و کودکان و بیماران و سالخوردگان هر دو ملت ایران و اسراییل هستند.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 07:26
farnia - تهران - ایران
این احمق رو باید بیارن استاندارقم کنن خیلی عرعر میکنه من موافق این ها نیستم ولی اگر این الاغ جرات داره دکمه رو فشار بده با فشار دکمه نسل یهودی ها رو از زمین بدست ایرانیا میکنه .
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 08:02
danial nabi - استكهلم - سوئد
منظورش دگمه شلوارش بود که شل شده بود، از بس خراب کاری میکنه تو شلوارش.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 08:51
sia-2012 - تهران - ایران
زر نزن ! حمله به خاک ایران یعنی حمله به جان ما ناموس ما همه چیز ما خفه بمیر ! آخوند عربی رو ولش کنین ! اوهنا همه به نفع عربها کار میکنند
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 09:19
ehsan.b1362 - تهران - ایران
هیچ غلطی نمیتوانی بکنی چرا الکی زر زیادی میزنی . اگه عرضه حمله داشتین خیلی زودتر از اینها کرده بودی
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 09:47
Saeid_021 - تهران - ایران
واسه من خیلی جالبه تو این سایت هر ایرانی رفته اونور حس وطن پرستی داره خدایی جمع کنید بابا شماها که بدترید همش خالی می بندید ازون ور مثله اینکه من امریکا باشم بگم حمله کن تا بهت بفهمونیم خب میدونم خانوادمو خودم کاریمون نمیشه خدایی ایرانی به ایرانی رحم نداره بدبختی ما تا ابد همینه بعد به شماها یه پیشنهاد دارم جنگ شد همتون برگردید چون تو ایران ازین خبرا نیست که بریم واسه شماها بجنگیم شعارشو شما بدید
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 10:12
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ما ایرانی ها همیشه حریف رو دست کم میگیریم، از بس مغرور و خود بزرگ بین هستیم! بیشتر از ٢٦٠ تا کلاهک اتمی داره و فکر هم نمیکنم برای ترشی انداختن اونها رو کنار گذاشته باشه!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:20
امیر - دبی - دبی - امارات متحده عربی
هیچ غلطی نمی تونی بکنی حرف مفت نزن ایرانی هرجا باشه و هرکی باشه به تو باج نمی ده دوست داری امتحانی دکمه رو فشار بده و نتیجه رو ملاحظه کن درسته ما از آخوندا و سیاستهای غلطشان به تنگ آمدیم ولی معنیش این نیست که تو ناجی ما باشی ما خودمون طرف حسابمون رو بلاخره سرجاش میشونیم و آدمش میکنیم
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:27
baran828 - تهران - ایران
آشغال نتانیاهو.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:24
agh.gholami - قزوین - ایران
کاش عرضه داشت و می زد تا برای همیشه از دست این آخوندکهای دلقک به رهبری "" علی گدا و ولایت مطلقه وقیه "" راحت بشیم.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 11:29
saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
لطفی‌ که احمدی نژاد به این قوم کرد، موسی و یوشع نکردند چه برسه به کوروش .تبدیل شدند به ملتی مظلوم که قراره توسط یک قوم ظالم(ایرانیها) از صفحه روزگار محو بشه.چند سال پیش وقتی‌ یک زن آمریکایی فهمید من ایرانی‌ هستم گفت:شما یهودیها رو می‌‌کشید.لطفا دقت کنید.جمله سؤالی نبود.خبری بود.یعنی‌ همه ما تام (گربه معروف) ظالم به حساب هستیم و اسرائیل بینوا شده جری.کسی‌ هم کاری نداره همین اسرائیل چند تا از قطعنامه‌های شورای امنیت رو محل سگ هم نگذاشته بود.احمدی نژاد دانسته یا ندانسته باعث شد تا تمرکز جهانی‌ از اسرائیل به سمت ایران برگرده.حالا هولاکاست راست یا دروغ.اینکه ما چرا شدیم وکیل مدافع اعراب رو فقط خدا میدونه.حداقل اول چاهت رو میکندی بعد مناره رو می‌‌دزدیدی.اگر مسلمانی، برو در کتابها ببین همونی که به پیغمبری قبول داری دهسال با دشمنش صلح کرد تا کارش رو به پیش ببره.دستی‌ دستی‌ تمام دنیا رو گذاشت روبروی ملت ایران.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 10:22
Saeid_021 - تهران - ایران
pull.over - دوحه - قطربچه جون اطلاعات من چرتو پرت مثل شما توهم نیست اسراییل همه میدونن جنگنده های فوق العاده قوی داره و کلاهک های هسته ای 230 تا که نزدیکه 160 تا اماده پرتاپ و باقیش غیر فعال هست ضمنا گفتی حزب الله یه چیزی بهت میگم بدونی حزب الله یه کشور نیست یه گروه تروریستی حساب میشه که منطقه یا جای مشخصی نداره حتی همه لبنان هم هواداراش نیستن فقط جنوب لبنان پس این میشه جنگه چریکی اسراییل تو این جنگا ضعیفه و اخرین جنگی که اسراییل با حزب الله کرده 4 سالی شایدم بیشتر گذشته و اسراییل خیلی ننقص هاشو برطرف کرده ضمنا ایران جنگنده نداره همین چند وقت پیش 2 تا فروند سقوط کردن تویه یک جنگ جنگنده خیلی مهمه اگه جنگ بشه شاهد هستید میبینید که اسراییل همراه جنگنده هاش حمله میکنه و مراکز هسته ای ایرانو میزنه و تا ایران بخواد بخودش بیاد موشکاشو شلیک کنه خیلی مراکز نظامیش زده میشه ضمنا تو ایران تو که تو قطری بیا یه امار بگیر خدایی ببین کی میخواد بره جنگ ترکا میخوان خودشون استقلال ایجاد شن و از ایران جدا شن و فارسا هم واسه این نظام نمیرن بجنگن خیالت جمع
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 10:08
نه اینوریا نه اونوریا - بازل - سوئیس
Saeid_021 - تهران - ایران. .پاش بیفته همین خارج نشینها خوب بلدن کارشون رو چطوری انجام بدن خدا به خواهر مادر تو رحم کنه که اینقدر با غیرتی.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:34
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
بخواب بابا . قبل از اینکه دکمه‌ای رو فشار بدی محوی آقا جون . باورکن ، باور کن که فقط ۱۵ دقیقه برا نابودیت وقت گذاشتیم ، ۱۵ دقیقه نه بیشتر . حالا برو داییتو دیوونه کن
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 12:50
STING68 - گنبد - ایران
بازی جدید چی داری عمو جووون ؟؟؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 13:51
pull.over - دوحه - قطر
Saeid_021 - تهران - ایران/: شما واقعا ناخوش احوالی حاجی! حزب الله گروهک تروریستیه؟!گروهکی که میخواد از خاک خودش دفاع کنه و جلوی ظالم بایسته تروریستیه؟ نظرسنجی نمیخواد دیگه،این سایت مثلا یک سایت مخالف رژیم هست و بازدید کننده هاش هم از ایران هستند و هم از خارج از ایران. نظرات ملت و منفی هایی که به این مطلب داده شده ببین و بخون همه چیز دستگیرت میشه...البته قبوله.خائن ها همه جا هستند!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 17:07
PARWIN - د‌ن هاخ - هلند
خیلی‌ داری ز‌ر میزنی ها!! میگم احمدی نژاد مسله هولا کاس را دوباره مطرح کنه ها!!.
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 22:28
پیام آقا - خارلمن - سویان
خیلی جالبه. مثل اینکه خوندن چنین مطالبی هم برا بعضی ها می تونه بالای 2000 کالری بسوزونه*! یعده هم احساساتی شدن با پیژامه و بیل و کلنگ در راه حمله به اسرائیلند. بیشی اینیم باوو! نتانیاهو تو هم خفه! به مامانت می گما! برو لالا، قرصهات هم بخور و مسفاک هم یادت نره. جی. بی. ال!. پ.ن (با په نه په، اشتباه نشود): رجوع به مطلب: 14 روش بـرای سـوزانـدن 200 کـالـری
‌سه شنبه 23 آبان 1391 - 05:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.