سلفی ها در ایران چه می کنند؟!

چه کسی گفته از 10 روز مانده به محرم مردم باید عزادار شوند و برنامه های شاد و کنسرت ها به همین بهانه لغو شود؟! این طور که پیش می رود ، هیچ بعید نیست از سال بعد ، یک ماه قبل و یک ماه بعد از محرم و صفر نیز مردم را حتی از برپایی مراسم عقد و عروسی هم منع کنند!

سلفی ها در ایران چه می کنند؟!

عصرایران - ابتدا این دو خبر را بخوانید:

خبر اول - 16 آبان 91 :

«کنسرت بهداد بابایی نوازنده صاحب سبک سه‌تار و ردیف‌دان که قرار بود 18 آبان در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شود، به رغم طی مراحل دریافت مجوز، با عدم همراهی مسئولان ارشاد تبریز لغو شد.
 بابایی ضمن اعلام این مطلب به ایسنا گفت: وقتی مدیر برنامه‌های این کنسرت به من اطلاع داد که برنامه لغو شده است، دچار حیرت شدم، چرا که فکر نمی‌کردم برای یک دونوازی ساده(سه تار و تنبک) هم مشکلاتی بوجود آید.
 
بابایی در پاسخ به این پرسش که دلیل لغو کنسرت چه بود، گفت: به صورت کتبی به ما چیزی ندادند اما گفتند، از آنجا که نزدیک ایام محرم هستیم، صلاح است که برنامه موسیقی در شهر تبریز نباشد.
 
بابایی با اشاره به اینکه نامه تقاضای برگزاری کنسرت را اداره ارشاد تبریز برای مرکز ارسال کرد و دفتر موسیقی ارشاد هم بلافاصله مجوز اجرا صادر کرد، گفت: متاسفانه مدیر این برنامه در تبریز برای این کنسرت پوستر چاپ کرد و حتی هزینه اجاره سالن هم پیش پرداخت شد و از این بابت زیان فراوانی تقبل کرد.»

خبر دوم - 17 آبان 91 :

«جشن بزرگ آبادان که قرار بود با حضور هنرمندان مطرح کشور برگزار شود، به‌دلیل نزدیکی به ماه محرم لغو شد.
به گزارش فارس ، جشن بزرگ شاد و مفرح این شهرستان که قرار بود هفدهم و هجدهم آبان‌ماه سال جاری در شهرستان آبادان برگزار شود، لغو شد.

این برنامه به‌دلیل نزدیک بودن به ماه محرم لغو شده و آن دسته از شهروندان که برای حضور در این جشن بلیط تهیه کرده بودند مجبور به بازگرفتن مبالغ خود هستند.»

این برای اولین بار نیست که جلوی برنامه هایی که می تواند شادی و تفریح را به میان مردم ببرد را می گیرند و هر بار هم به بهانه ای ؛ اما این بار ، بهانه ای که مطرح کرده اند ، بسیار عجیب و غریب است: نزدیک شدن به ماه محرم!

این که برخی افراد آنقدر قدرت داشته باشند که بتوانند به طور غیرقانونی جلوی برنامه هایی که مراحل قانونی شان طی شده را بگیرند یک موضوع است که پیشتر بدان پرداخته ایم - و البته گوش شنوایی نیافته ایم - ولی این که آقایان از ماه محرم مایه گذاشته اند ، موضوع جدیدی است که تأسف را مضاعف می کند.

این ها که کاتولیک تر از پاپ شده اند ، باید به ملت توضیح دهند که کدام آموزه دینی ، اخلاقی ، قانونی و حتی عرفی گفته است جلوی شادی مردم را به بهانه نزدیکی محرم بگیرند؟ چه کسی گفته از 10 روز مانده به محرم مردم باید عزادار شوند و برنامه های شاد و کنسرت ها به همین بهانه لغو شود؟! این طور که پیش می رود ، هیچ بعید نیست از سال بعد ، یک ماه قبل و یک ماه بعد از محرم و صفر نیز مردم را حتی از برپایی مراسم عقد و عروسی هم منع کنند!
مگر کسی حق دارد حلال خدا را حرام کند و حرامش را حلال؟!

آنهایی که با مردم این گونه توهین آمیز رفتار می کنند بفهمند که مردم ، دیندارتر و مقید تر از آنان هستند و البته مانند آنها اهل ریا و دغل هم نیستند.
10 روز دیگر که محرم بیاید ، خواهند دید همین مردمی که پیش پا افتاده ترین شادی ها از آنان دریغ می شود ، همانند سال ها و قرن های گذشته ، حماسه حسینی (ع) را پاس خواهند داشت و حرمت محرم را نگه خواهند داشت.

کسانی که به بهانه نزدیکی به محرم مردم را از شادی و تفریح بازمی دارند ، بدانند که با تحجر و حماقت خود ، بیشترین جفا را به دین و تشیع روا می دارند چرا که تصویری خشک و خشن و بی منطق از دین محمدی(ص) در نزد مردم و به ویژه جوانان ترسیم می کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که اکثر این اتفاقات در شهرهایی به غیر از تهران رخ می دهد و این ، حاکی از قدرت یابی گروه ها و اندیشه های تحجرگرایانه در استان هاست. مثلاً در حالی که این دو برنامه در دو شهر مختلف کشور لغو شده اند ، در تهران برنامه های مشابه ادامه دارد و البته در شهرهایی که متحجران هنوز نتوانسته اند حرف اول را بزنند.

اگر امروز ،شاهد آن هستیم که بین جوانان دین گریزی هایی وجود دارد ، یکی از علت های عمده اش همین سلفی گری هایی است که به جان جای جای کشور افتاده و چهره دین را تحریف کرده است. آیا زمان برخورد با سلفی هایی که به نام تشیع ، مردم را به دین بدبین می کنند فرا نرسیده است؟

+51
رأی دهید
-255

klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
طرف 1400 سال پیش مرده هفت تا کفن هم پوسونده مردم بیچاره ما باید هر سال و هر روز به خاطرش بمیرن. جمع کنید این بساط مسخره تونو
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 13:59
hankooksaram - تهران - ایران
مگه قبلا اینطوری نبوده؟ تا بیست سال پیش کی حرف از ایام فاطمیه میزد؟ اصلا چی بود؟ یک دهه درست کردن بنام ایام فاطمیه بعد دیدن مردم از سادگی و برای اینکه مثلا ثواب داره شرکت کردند. بعد متحجرینی که مغزشون تار عنکبوت بسته و هنوز تو 1400 سال قبل گیر کردند بازهم یک دهه به بهانه اعتقاد سنی ها به تاریخ دیگه ای از کشته شدن فاطمه زهرا اضافه کردند و بعد از مدتی اینهارو بهم وصل کردند. از گوشه و کنار میشنوم که میخان دهه محسنیه هم درست کنند. محسن فرزند بدنیا نیومدیه فاطمه . خب عوام میگند که خب هرچی بیشتر باشه ثوابش بیشتره و قبول میکنند. ولی عواقبش رو نمیفهمند و نمیدونند که چه تاثیرات بدی واسه نسل آینده خواهد داشت. مردم که دولا بمونند خب اینها هم هی هل میدند و....! حالا کی جر بخوریم و صدامون در بیاد ...
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:00
stockholmare - استکهلم - سوید
لیاقت مردم ایران همین عزاداری برای یک مشت عرب هستش. متاسفانه بدجور سر کار هستن . تا کی جهالت و نادانی؟
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:06
skyblue - خوزستان - ایران
تا این آدم های سلفی هستند باید بر سر ملت ایران بدتر این را آورد اینها همشان به حکومت معترض می باشند ولی همین آدم ها سر صف برای دادن رای می باشند. هیچ کجای قرآن خدا نیامده که شادی نکنید.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:16
shayan-mir - کوآلالامپور - مالزی
من خودم بعنوان یه آدم شیعه معتقدم که محرم فقط تاسوعا و عاشورا عزاداری کرد تازه اونم فقط شیعیان بقیه مذاهب و ادیان نباید درگیر مسایل دینی ما باشند. عزاداری فقط تاسوعا و عاشورا اونم فقط واسه شیعیان.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:23
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
خاک بر سر ملتی که تان به این هم پستی میدهد و صداش هم درنمیاید. حالا هئّ سیاه بپوشید و برسر بزنید که ۱۴۰۰ سالِ پیش یک عرب سر یک عرب دیگه را بریدش. خنده‌دار اینه که خود عرب‌ها عین خیالشون نیست. بدبخت ایرانی‌ باید بعد از ۱۴۰۰ سال زنجیر بزند و خودشو تیک و پاره کند. خودمونیم‌ها این عرب‌ها که شما بهشون میگین وحشی بیابان گرد ملخ خور چه چیزی به ما ایرانی‌‌ها انداختند. واقعا حق دارند که به ریش ما بخندند.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:39
دارچین - همدان - ایران
سلفی و وهابی، سگش شرافت داره به شیعه کافر انسان پرست. قبرستانها رو طلا و نقره کاری می کنند. دور قبر انسانها طواف می کنند.برای آدمهای هزار سال قبل گریه و شیون می کنند. دعا و زیارتنامه هاشون همش لعنت فرستادن بر این و آنه.. خلاصه همه چیز توی این مذهب هست الا خدا.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:51
shana - خ - ایران
کلا هر چیز که لبخند بر لب بیاورد یا باعث خوشحالی ملت گردد کراهت دارد و حرام است
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:52
amir-amir - تورنتو - كانادا
مگر در منحوس بودن رژیم جمهورى اسلامى خداى نکرده شک دارید که این حرف ها را مى زنید اصل رژیم بر دودمان نکبت آور پیشینه اش است از خلفاى تازى ١٤٠٠ سال پیش که ایران مقدس را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند و باعث رواج مسلک و آیینى شدند که نتیجه اش جمهورى عزا بدبختى شوم و تهوع آور است . به امید نابودى شان و تشکیل حکومت ملى و بازگشت به هویت اصلى ایران باستانى
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:16
donald - هاسلت - بلزیک
اسلام بخصوص شیعه دینی هست شامل عزاداری و مرده پرستی‌ و فقر فرهنگی‌ وبدبختی و ذلالت بخصوص برای زن و دیگر هیچ
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 15:29
donald - هاسلت - بلزیک
خلایق هر چه لایق واقعا بعضی‌ از ضرب المثلهای قدیمی‌ مثل طلاست
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:21
Kamran631 - لیون - فرانسه
ما کی‌ می‌خوایم این بسا مسخره رو جمعش کنیم ؟! حالا دولتیها میخوان این مراسم رو به جا بیارند، ما چرا باید توش شرکت کنیم (عزاداری برای یک مشت عرب !!? ) نا سلامتی‌ تو قرن ۲۱ و عصر اینترنت زندگی‌ می‌کنیم !!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:25
Caroline - تهران - ایران
باید این خرافات و این داستانها رو بدازیم دور.... حالم از هرچى محرم و عذادارى بهم میخوره... بجاى عذادارى و خودزنى براى یک عرب تآزر این پول عذادارى و حصینه رو جمع کنیم و بدیم به زلزله زدگان تبریز و زرقان .... که هموطن ایرانى یه سقف تو زمستون بالا سرش باشه...
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:30
Caroline - تهران - ایران
. این وطن مهد اهوراست اگر دریابند/خطه ایزد یکتاست اگر دریابند/ دشت عشق است کز آن بوی محبت خیزد/مهر در مهریه ماست اگر دریابند/دشت ما غمزده خون سیاووشان است/شاهدش لاله صحراست اگر دریابند/ قصه پاکی عشق از لب شیرین بشنو/عفتش رشت ذولیخاست اگر در یابند// در دل ما سخن از کینه و خونریزی نیست//خانه عشق همینجاست اگر دریابند// هر که از عشق وطن گفت شود عین وطن//قطره اینجا خود دریاست اگر دریابند// مام میهن نگران تب و تاب من و توست//فصل مجنونی لیلاست اگر دریابند// شعر آزادی انسان به لب کوروش بود//غزل مهر فریباست اگر دریابند// مرزبان وطنم جان هزاران آتش//که کماندار کمانهاست اگر در یابند// سیلی بابک ما خورده به گوش تازی//سرخی چهره چه زیباست اگر دریابند// هفت خواندیدن و چون رستم از آن بگذشتن//پنجه در پنجه دنیاست اگر دریابند// عارفان عاشق این مرز سراسر گوهرند//شیخ در معرکه تنهاست اگر دریابند/ مایه وحدت ما عشق وطن باشد و بس//شور این عشق هویداست گر دریابند// آنکه بر تازی و شمشیر کجش می تازد//شعر فردوسی والاست اگر دریابند/ گل امید که روئیده در این وادی سبز/شعر آزادی فرداست اگر دریابند/. شعر از مصطفى بادکوبى
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:16
machan - لس انجلس - آمرکا
دوستان اینها سلفی ها نیستند. اینها صفویان هستند. سلفی ها که از اهل سنت هستند اصولا با عزاداری مخالفند و آنرا حرام می دانند. در مذهب اهل سنت عزاداری و سینه زنی و قمه زنی و زنجیر زنی و شام غریبان و دسته گردانی و سفره ابوالفضل و امام زاده و زیارت قبور و سقا خونه و .. خرافات و حرام محسوب می شود. من خودم اهل سنت هستم و به چشم می بینم که ایران را آخوندها با خرافات ضد اسلام به لجن کشیده اند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
تا روزیکه ملتی تاریخ خود را نشناسد و برای قاتلان اجداد خود که هزاران ایرانی‌ را کشتند ثروت ایران را به یغما بردند و مهمتر فرهنگش را!!!! گریه و زاری کند!!!همین حکومت هم از سرش زیاد!!!البته ملتی که این گونه بیاندیشد نه کسانیکه می‌دانند چه بوده ایم و چه شدیم!!! بشتابید با عرفان و سوره و آیه بر ضخامت پالون ۱۴۰۰ ساله بیفزأیید!!!!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:43
baran10 - برونو‌ام این - اتریش
تا مهدی ژوهر نکنه همین اشه همین کاسه پس دعا کنید که زودتر ز هور کنه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:03
elief - ایذه - ایران
واقعامن نمیدونم چراازاول محرم سینه زنی وزنجیرزنی دارندولی امامشون ۱۰محرم کشته شده وبعدسینه زنی تمام میشه ازاسلام عزاداری هاش به ایران رسیده درصورتیکه عربهای کشورهای دیگردرحال رقص وپایکوبی هستندبرای سال جدیدشون
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:20
shana - خ - ایران
کلا هر چیز که لبخند بر لب بیاورد یا باعث خوشحالی ملت گردد کراهت دارد و حرام است
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:06
matin1349 - نیویورک - آمریکا
گریه و زاری و عزاداری نوعی ناشکری به الله است، اگر عزاداری کار خوبی بود پیامبر اسلام حتما آن را انجام می داد و هر سال برای عمویش حمزه عزاداری راه می انداخت چون حضرت محمد حمزه را بسیار دوست می داشت و حتی از شهید شدن او آنچنان متاثر شد که با وجود اینکه قاتل حمزه را بخشید ولی نمی توانست با او همصحبت شود . طبق قرآن وقتی مومنان دچار مصیبتی شوند و یا کسی را از دست دادند فقط وظیفه دارند بگویند : ما از الله و مخلوق او هستیم و به سوی او هم بازمی گردیم ، تازه بعد از ۱۴۰۰ سال ، گریه و وزاری برای کسی که اصلا ندیده ایم کاری بسیار مسخره است و حتما حرام است.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:07
kobalt - تهران - ایران
ای بابا تنها دل خوشی جونای ایران همین سالی چند روز حسین پارتیه عزاداری کدومه برادر این مداحا همه به روزن بعضی رپ خونن بعضی تو6و8تو مجلسشون جونا میترکونن مخصوصا اگه دو پینگ قیمه هم برقرار باشه امان از شام غریبون که جدیدا مختلط هم برگزار میشه. همه ایام محرم بودی چه بودی
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:27
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
چونکه ما تاریخمان برباد رفت هستی و فرهنگمان بر خاک رفت, کاوه و آرش همانجا خاک شد, پهلوان کشورم عباس شد!, جای کورش را علی آمد گرفت!, کل آن آتشکده اتش گرفت ,رستم و سهرابها گم می کنیم, تازی ناموس خود بت می کنیم ,نقش رستم ,تخت جمشید ,خاک شد کربلا و کاظمین آباد شد (رسم زرتشت را اگر دانی که چیست): عید ما جشن غدیر و فطر نیست .ای عزیزان جملگی همت کنیم سنت اعراب خاکستر کنیم
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
نه بابا هنوز زمان مبارزه با سلفی و اینجور چیزا نرسیده،باید صبر کرد تا مملکت رو با مردمش قورت بدن بعد خودش خشک می‌شه می‌افته!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:16
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
خمینی : این مجرم و صفر است که اسلام را ( ولایت وقیح و سورچرانی آخوندها ) را زنده نگه داشته است .من فکر نمی کنم بالاتر از پدر و مادر برای هر کسی وجود داشته باشد نهایت یکی دوسال مراسم می گیرند و بعدش هم یادشون میره !!!!! اونوقت دو تا پسر عمو ی عرب 1400 سال پیش سر جکومت با هم جنگیدند و یکی اون یکی را کشته ( اون موقع مثل الان اینترنت نبود برای اثبات کشتن یک نفر سرش را برای گواه میبردند ) این شده منبع درآمد و خر کردن و تو سر زدن مردم !!!! عربها اصلا عزاداری نمی کنند مرده هاشونو بدون حضور زنها میبرند قبرستون و خاک می کنند نه سنگ قبری میگذارند نه گنبد و بارگاه درست می کنند !!!!! دوستان یک کم فکر کنید تو این وانفسها ساختن حرم طلا برای یک مرده مهمتره یا رسیدن به زنده ها !!!!! بدبختی مردم ما اینه که همش دنبال حل مشکلات و شفای مریضهاشون از یک منبع ناشناخته هستند ( البته میخوان همه چیزو راحت به دست بیارن ) با صدقه دادن و خرج دادن و دسته راه انداختن و سینه زدن و قمه زدن هیچی درست نمیشه اگر دانشمندهای غربی هم مثل ما دنبال محرم بازی بودند الان هیچ پیشرفتی تو دنیا بوجود نیومده بود !!!!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:05
mnbbi - کیف - اکراین
نگید این مردم حقشونه. یعنی کلّ تاریخ اینجوری بودیم. نه . فقط مردم خرافاتی و زود باوری هستیم. اگه جای پیروان موسی‌ بودیم نیم ساعت بعد از رفتن موسی‌ گاو چوبی میپرستیسیم
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:10
datis - سن دیگو - امریکا
این امام حسین که باید به حال مردم ایران عزاداری کنه، کشور پر از منابع ملی‌ مردمش صبح تا شب میدوند تو سر هم کلاه میزارند که نون شب داشته باشند، دروغ بیددا می‌کنه، شرافت انسانی‌ تو زندانهای مخوف مورد تجاوز قرار میگیره، یه عده چاقو کش رهبرو رئیس شدند پولارو تو روز روشن میدزدند، بعد مردم فکر ناله‌های صحرای کربلا هستند: خاک تو سر مردمی که مرگ بیصدای زندانهای سیاسی، دانشجوها امثال ستار .. نمی‌بینند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:59
anty mola - اربیل - عراق
اسلام در لباس سنی یا شیعه زشت و بد ترکیب است ، خوش بحال انانی که ازاین دین تنها نام ان را شنیده اند ................
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 23:07
دل سوخته - اریزونا - امریکا
لعنت به روح پدری که نداشته اید اگه شماها واقعا حلال زاده بودید اینجور با شادی برخورد نمی کردید . احه بی شرف ها شما قبل از شهادت امام حسین ده روز توی کله خودتون به دروغ میکوبید و بعد از تاسوعا و عاشورا همه چی رو جمع میکنید میزارید کنار . اینقدر شماها کثیف و حقه باز هستین که واسه ادم زنده عزاداری میکنید بعد از شهید شدن امام حسین همه چی تموم میشه . هر چیزی باید جای خودش باشه عزا داری بجای خودش و شادی و خوشحالی هم بجای خودش
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:49
love-iran - چابهار - ایران
machan - لس انجلس - آمرکا. من نه سنی ام نه شیعه اما همین قدر میدونم سنی ها خیلی وضعشون خراب تر از اخوند یهود همه هست شما همتون جنایتکار هستید از بن لادن طالبانتون بگیرید تا تمام بمب گزار های تروریست های جنوب ایران ملاهاتون هم که ریش هاشون مثل شیطان تو هم گره خورده زنده باد دین زرتشت
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:18
Islam Zoda - تورنتو - کانادا
حلوای متجاوزین رو چه به خوردن !?. غیرت در جهت معکوس!!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 03:10
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
طرف تو عکس پروفایل با بیکینی! بعد تو قسمت اعتقادات نوشته مسلمان!! خوب عزیز من همون اسلام حکم داده که شما "امل فساد " هستی‌ و باید اعدام بشی‌! آخه چرا وقتی‌ افکارتون ۱۸۰ درجه با اسلام تضاد داره خودتون رو مسلمان میدونید!؟ طرف نماز نمی‌خونه...روزه نمی‌گیره.. مشروب می‌خوره...رابطه نامشروع داره، بعد با افتخار میگه: "من مسلمونم ولی‌ کاری با این حرف‌ها ندارم.. من دین خودم رو دارم!" آخه مگه جور در میاد!. ؟ بله! تو کار نداری ولی‌ اگر اسلام هم کاری باهات نداشت اونوقت حق با شماست!!. عزیز من از همون روز اول! تو دین شما گفته شده مشروب خوردن و روزه خواری و رابطه نامشروع گناه! حالا میخوای بگی‌: "به جهنم که گناه! من کار خودم رو می‌کنم!" ولی‌ نه دیگه! کور خوندی!! مگه نمیگی مسلمونی!؟ خوب پس اینجاست که نوبت مجازاتت می‌رسه! یکی‌ از مهمترین قوانین دینت یعنی‌ "امر به معروف و نهی از منکر" میگه باید حداقل ۸۰ تا ضربه شلاق بخوری!(همین امام حسین به خاطره عمل کردن به "امر به معروف و نهی از منکر" شهید شد! می‌گید نه برید تاریخ رو بخونید!).
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:53
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
حالا چی‌!!؟ هنوز‌م مسلمونی!؟ شمایی که میخوای با آستین کوتاه و موی بلند یا با مانتو کوتاه و چکمه بلند! یا با جنس مخالف میخوای بری بیرون میبینی‌ نه! نمی‌شه! چرا میگی‌: "اینا تقصیر اسلام نیست و این آخوند‌ها این بساط رو راه انداختن که حالا گشت ارشاد و بسیجیهای فلان فلان شده نمیگذارن ما آزاد باشیم!" ...حقیقت اینه که اسلام نمیگذاره عزیز من!! چرا از ترس مثلا مقدسات! سر خودت رو شیره میمالی!؟. این کاری که اینا می‌کنن تو اسلام از نون شب هم واجب تره! بهش میگن: "جهاد در برابر فساد" و "جهاد" بزرگترین و اصلی‌‌ترین وظیفهٔ یک مسلمونه! که جهاد حتی از "حج واجب" هم مهم تره! (باز می‌گید نه!؟ برید بپرسید و بخونید!) خلاصه کلام اینکه کاری ندارم چرا وقتی‌ میخوای پا بشی میگی‌ : "یا علی‌" در حالی‌ که همون علی‌ جزو سرداران سپاه اسلام تو حمله به ایران بوده و قاتل آب و اجداد شماست!( برید داستان حضور علی‌ و حسن و حسین رو تو تاریخ طبری یا سیستانی و .. بخونید).
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:54
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
حرف من اینه: وقتی‌ با این چیز‌های اسلام موافق نیستید خواهشاً! خواهشاً! خودتون رو مسلمون ندونید و از این دین حمایت نکنید!! چون ادعای مسلمونی یعنی‌ مشروعیت دادن به اسلام و قوانینش! چه خوشت بیاد چه نیاد وقتی‌ میگی‌: "من مسلمونم" یعنی‌ تو سنگسار، شلاق،اعدام کسی‌ که از دین خارج شده، حق ۴ زنه بودن مرد، تبعیض نژاد بین زن و مرد و... رو قبول داری چون این قوانین اجزای جدا نشدنیه اسلام هستن!. حالا اگه همچنان مسلمونیت رو قبول داری.. ایراد نداره تو طرف اسلام باش ولی‌ شک نکن که دوش به دوش همین "مسلمانان واقعی‌" شما هم یکی‌ از عوامل بدبختی این مردم هستی‌!! فقط جرمت سبک تره..همین!. "BoBo"
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:54
Caroline - تهران - ایران
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک. مرسى، خیلى قشنگ بود!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 08:52
bojan - شیراز - ایران
مسخره خودتیklopatra7 - دوسلدورف - آلمان
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 23:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.