در زلزله ورزقان خانه های تعمیر شده بار دیگر فرو ریختند

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر ورزقان از فرو ریختن دوباره خانه های تعمیر شده در اثر زلزله 5.1 ریشتری صبح امروز خبر داد.

                    در زلزله ورزقان خانه های تعمیر شده بار دیگر فرو ریختند

  فریبرز طرلانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: خانه هایی که در زلزله 6.2 ریشتری 21 مرداد آسیب دیده و در این مدت تعمیر شده بودند با دیگر در زلزله صبح امروز فرو ریختند.
 
طرلانی کودکان و دانش آموزان ورزقانی را هم از دیگر مصدومان این زلزله اعلام کرد و گفت: 51 دانش آموز ورزقانی در حال فرار از مدرسه در زمان وقوع زلزله به صورت سطحی آسیب دیده اند که به بهداری منتقل شده اند.
 
رئیس شورای شهر ورزقان به نگرانی مردم در بازگشت به خانه های آسیب دیده و تعمیری اشاره کرد و گفت: زلزله 5.1 ریشتری صبح امروز و خرابی دوباره خانه های تعمیری نشان داد که نگرانی مردم در خصوص بازگشت به خانه های آسیب دیده خود، به حق است.
 
وی تاکید کرد: این حادثه ثابت کرد خانه های آسیب دیده قابلیت تعمیر و بازسازی را نداشته و ضروریست که به تمامی زلزله زدگان اعم از افرادی که خانه هایشان تعمیراتی است و آنها که خانه هایشان تخریب شده کانکس اهدا شود.
 
طرلانی یادآور شد: خانه های تعمیراتی امکانات مناسب برای سکونت را نداشته و از سوی دیگر ترس و اضطراب مردم در بازگشت به خانه های تعمیراتی مانع از اسکان آنها در خانه هایشان می شود که با این اوصاف و با سرد شدن هر روزه هوا، سرما تلفات به جا خواهد گذاشت.
 

+22
رأی دهید
-128

مستانه شرق - هایدلبرگ - آلمان
ای داد بیداد هر چه سنگه پای لنگه...از قدیم میگفتند
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 13:08
delmorde - یوتوبوری - سوئد
در منطقه ای که زلزله خیز است امدند خانه ها را بزن بریم درست کردند چهارتا سنگ و گل رو رویهم چیدن برای خالی نبودن عریضه و گفتند برای زلزله زده ها ببینید ساختیم هی بگویید نمی سازیم. بله اینجوری ساختند که نمی ساختند بهتر بود.حالا چقدر در این راه دزدیدند خدا میداند. حتما مهندسین بسیجی یا سپاهی ساختند. در خریت دکترا دارند.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 14:54
sara_ra - تهران - ایران
برید لبنان رو آباد کنید...ملت خودتون کیلو چند.؟؟.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:08
Kamran631 - لیون - فرانسه
سید علی‌ گدا ولی‌ وقیح ! به جای خونه ساختن برای مردم غزه و لبنان، به مردم محروم آذربایجان خودمون برس, مرتیکه نکبت !!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:14
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
عیب نداره مردم غزه و لبنان سلامت باشن، دوست و برادرمون بشاراسد خدای نکرده سرما نخوره، یه وقت مردم گینه بی صاحاب! گشنه نمونن! زلزله زده ها هم صبر کنن همین جمعه امام زمان میاد خودش استین بالا می زنه بنایی می کنه درست میشه! خدایا اگه هستی به این مردم بی پناه کمک کن
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 16:55
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
حتماً دوباره صاحبان این خانه نماز شب را نخواندند و یا اینکه هنگام ورود به مستراح اول پای چپ را داخل گذاشتند!, که این‌گونه مورد غضب و خشم خداوند قرار گرفتند !!!،، این یک هشداریست توسط خداوند متعال به کلیه کسانی که اول با پای چپ به مستراح وارد میشوند !!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.