علی سعیدی: فرمایشات خامنه‌ای قانون الهی است

بامدادخبر – نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران، «تاکیدات» علی خامنه‌ای را «قانون الهی» دانست و گفت که «همان‌قدر که تبعیت از حکم پیامبر و ائمه اطهار واجب است حکم ولی فقیه هم واجب بوده و هم‌تراز با حکم انبیاء است».
 
علی سعیدی، در گفتگویی با «باشگاه خبرنگاران» نزدیک به نهادهای امنیتی، با بیان اینکه «اختیارات ولی فقیه با امام معصوم در اداره حکومت یکسان است» گفت: «فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، یک قانون الهی بوده که باید تمام قوا و آحاد ملت گوش به فرمان آن باشند و با دست برداشتن از اختلافات، در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم گام بردارند.»
 
او اضافه کرد: «اولیاء امور، ‌ مسوولان کشور و سران قوای سه‌گانه باید تبعیت دوچندانی از ولی فقیه داشته باشند، زیرا علاوه بر این‌که خود برای ملت الگو هستند، اتحادشان با یکدیگر باعث اعتلای بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.»
 
نزدیکان علی خامنه‌ای در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند که به او ویژگی‌های فرازمینی نسبت بدهند. از آن جمله در اواخر شهریورماه سال جاری، محمدتقی مصباح یزدی، روحانی پرنفوذ در حکومت ایران گفته بود که «ویژگی‌های خدادادی» علی خامنه‌ای «بی‌شمار» است و «اگر قدر و نعمت حضور رهبر را ندانیم، خداوند ما را کیفر خواهد کرد».
 
مصباح یزدی، در تیر ماه سال جاری نیز گفته بود که «همانند مقام معظم رهبری به هیچ عنوان نمی‌توان بر روی زمین و آسمان‌ها پیدا کرد چرا که ایشان نمونه برجسته‌ای از ائمه اطهار و اجدادشان است».
 
در همان زمان، کاظم صدیقی، یکی از امامان جمعه‌ی موقت تهران نیز در گفتگویی با مجله‌ی «پاسدار اسلام» به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه قم، اظهار داشته بود که «یقین دارد» خامنه‌ای امام دوازدهم را که شیعیان معتقدند از نظرها غایب است، «مکررا» می‌بیند.
 

+42
رأی دهید
-295

amirehsan1 - آمستردام - هلند
فرمایشات خامنه‌ای ز‌ر ز‌ر زیادی است ، یا بهتر بگویم وق وق کردن است ، این مرتیکه علی‌ گدا عرب عربستانی فقط خیلی‌ خوب می‌تونه با بافور بازی کنه،
دوشنبه 15 آبان 1391 - 14:43
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
دیگه این حرفها خریدار نداره !!!!! خودتون هم می دونید دارید شر و ور میگید!!! بت آغا شکسته با هیچ چسبی هم نمی تونید دوباره سر همش کنید !!!!!
دوشنبه 15 آبان 1391 - 14:50
اسی777 - نیوکاسل - انگلستان
منظورت همون قانون جنگل دیگه،خوب اینو که راست میگی‌ لعنت بر منکرش
دوشنبه 15 آبان 1391 - 14:51
Iran man azad - آلمیره - هلند
بابا مرتیکه مردشور تو رو با اون خامنه ای رو باهم ببره شماها خجالت نکشیدا من موندم این خدا چرا تو سر شماها نمیزنه ولا به خدا شما ها مشکل روحی رم رد کردید .
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:10
karkas - اصفهان - ایران
فسیل که میگن اینه
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:15
wpcdez - تهران - ایران
....قانون الهی قرآن است نه خامنه ایی
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:27
Saeeddar - دالاس - امریکا
یا علی!!. دستمال گیران ولایت مجذوب در تنور بدجوری دارن گند آغا رو گرد گیری می کنند . قانون الهی که سهله بزار یه چند وقت دیگه بگذره می گن این خوده خداست ما تازه متوجه شدیم اینم سندش..
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:27
razmandeh - استکهلم - سوئد
زرشک !!!!!!! هرچی‌ زور دارید بزنید فردا انتخابات آمریکا تموم می‌شه تکلیفتون را روشن میکنند
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:36
naderan - یوتوبوری - سوید
قانون الهی مادرت هست چلقوز عوضی مردم را بیچاره کردید زر میزنید دزدها دورغگوها
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:52
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
فضولات علی‌ سگ دست فقط به درد آشغال‌هایی‌ مثل تو می‌خوره و بس، مرتیکه چلمنگ با اون رهبر فکسنیت
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:01
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
آخوند کلم به سر شکم گنده قرن21 و سال 2000 است زمان شتر نیست که مردم گول چرت و پرتای شما را بخورند زمان موتور است . علی تک دست را علم کردین واسه ملتی با فرهنگ وحالا یارو را جای پیامبر نشاندید که حرفهایش خدائی است خجالت بکشید .
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:06
hossein-87 - تهران - ایران
حتما توام نکیر منکرشی یا عزرایل. کثافت
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:08
machan - لس انجلس - آمرکا
خدا لعنت کنه خامنه ای و همه اخوندهای معرکه گیرش را
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:11
Kamran631 - لیون - فرانسه
ای آخوند شیاد و دزد !! همینطور دستمال دست بگیر تا روز بدبختیت فرا برسه ....
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:12
م تهرانی - دورتموند - آلمان
خاک بر سر عقب مونده روانیت بکنن مرتیکه خرفت از هرچی آخوند و طرفداره آخونده حالم بهم میخوره
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:18
nightman - تهران - ایران
والا چی بگم?به خدا هنگ کردم
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:45
nightman - تهران - ایران
والا چی بگم?به خدا هنگ کردم
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:45
ارسلان نامداری - لوس آنجلس - کالیفرنیا - آمریکا
عجب آدم نادانی .آقا ،اگر خامنه‌ای رو نمی‌شناسی چرا بهش توهین میکنی‌،ایشان نماینده خدا نیست بلکه خود ،خداست فقط تغییر چهره داده که شناخته نشه . ولی‌ نمیدونم چرا ایشان فقط خدای دزدها،ادمکشها،قاچاقچی ها،دروغگوها و از این دست افراد می‌باشد.البته شاید به این خاطر باشه که ایشان دوران کودکی و نوجوانی بسیار سخت و دردناکی داشته‌اند ،..... ولی‌ مهمترین مساله در مورد ایشان همین صداقت و مهربونی نسبت به مردم و همین سخنان گرانقدر که بعضی‌ وقت‌ها می‌ریزه بیرون.این افراد دور و بر هم که قربونشون برم همه باسواد ،با فرهنگ ،عاقل ،.. و اصلا هم تو فکر دزدی و کارهای بد نیستند،پس همه ما ایرانیها باید ببینیم ایشان میخواهند چه حرفهای مهمی‌ بزنند فقط باید آماده گریه کردن و صلوات و تکبیر باشیم که هم ایشان را خوشحال کنیم و هم مشت محکمی به دهان و دندان و لثه دشمن بزنیم.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:41
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
شیطان آخوند نما، فقط برای یک مدت کوتاه دیگر با نفس کثیفت، هوای دلپذیر ایران را مسموم تر کنی‌، دست به زدن این اراجیف و کفر گویی می‌زنی. بی‌ شرم، سالها در کارخانه‌‌ آخوند سازی مورد وحشیانهٔ‌ترین تجاوزها، توسط آخوندهای پیرتر قرار گرفتی‌ تا اینجور وقیح شدی. دین و مذهب هم بازیچه دست شماست. زمان شاه، میگفتید: چه فرمان ایزد چه فرمان شاه!!! حالا قدرت دست خودتونه و فرمان الهی و آخوند یکی‌ شده.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 16:20
رجب گاری چی‌ - آمستردام - هلند
عجب پاچه خور هایی دارد این دولت !
دوشنبه 15 آبان 1391 - 17:37
Star bandar - تهران - ایران
اورین آورین ....ادامه بدید ادامه...فرعون هم چنین ادعایی میکرد...آخرش کله پا شد
دوشنبه 15 آبان 1391 - 17:39
vabaye akhondi - ایران - ایران
کاملا درست فرمودند این نکبت چون خدای این کصافطا هم مثل خودشون جانیو مزخرف تشریف دارن،مردشور هرچی‌ آخونده نکبت مزخرفو گوهه ببرن که جملگی مزخرفن
دوشنبه 15 آبان 1391 - 17:55
Arian1 - ابادان - ايران
این آخوندها برای ماندن بر قدرت و بخاطر جاه و ثروت حاضرند حتا بگویند خامنه‌ای خود خدا است بر روی زمین. از قدیم می‌گفتند اگر بی‌ خدایی هست آن هم این آخوند‌ها هستند. لعنت بر خامنه‌ای و تمام آخوندهای شیطان صفت.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:01
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آخوند و ایران: قسمت aval:حدود شصت سال پیش یک آخوند به روستائی رسید. با دیدن مسجد قدیمی آن روستا متوجه شد که مردم این روستا مسلمان هستند. و با خوشحالی به نزد کدخدا رفت و اعلام کرد که میتواند پیش نماز آن روستا باشد. کدخدا که سالها بود نماز نخوانده بود و نماز جماعت را که اصولا در عمرش ندیده بود،. با خودش فکر کرد که اگر به این مرد روحانی بگویم که من نماز بلد نیستم که خیلی زشت است،. بنابراین بدون آنکه توضیحی بدهد، موافقت کرد. همان شب او تمام اهالی را جمع کرد و برایشان موضوع آمدن پیش نماز را شرح داد. و در آخر گفت که قواعد نماز را بلد نیست و پرسید چه کسی از میان شما این قواعد را میداند؟. نگاه‌های متعجب مردم جواب کدخدا بود. دست آخر یکی از پیرترین اهالی روستا گفت “تا آنجا که من میدانم برای مسلمان بودن لازم نیست خودت چیزی بلد باشی،. کافیست هرکاری که پیش نماز کرد، ما هم تقلید کنیم”. با این راه حل، خیال همه اسوده شد و برای اقامه نماز به سمت مسجد قدیمی حرکت کردند. مرد روحانی در جلوی صف ایستاد و همه مردم پشت سرش جمع شدند.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:02
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آخوند و ایران قسمت ۲:آقا دستها را بیخ گوش گذاشت و زمزمه ای کرد، مردم هم دستها را بالا بردند. و چون دقیقا نمیدانستند آقا چه گفته است، هرکدام پچ پچی کردند. آقا دستها را پائین انداخت و بلند گفت الله اکبر، مردم هم ذوق زده از آنکه چیزی را فهمیدند فریاد زدند الله اکبر. باز آقا زیر لب چیزی خواند، مردم هم زیر لب ناله میکرند. آقا دستهایش را روی زانو گذاشت و چیزی گفت، مردم هم دستهایشان را روی زانو گذاشتند. و ناله ای کردند، آقا دوباره سرپا شد و گفت الله اکبر، مردم هم سرپا شدند و فریاد زدند الله اکبر. آقا به خاک افتاد و چیزهائی زیرلب گفت، مردم هم روی خاک افتادند و هرکدام زیر لب چیزی را زمزمه کردند. اقا دو زانو نشست، مردم هم دو زانو نشستند. در این هنگام پای آقا در میان دو تخته چوب کف زمین گیر کرد و ایشان عربده زدند آآآآآآآآخ،
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:03
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آخوند و ایران قسمت3:مردم هم ذوق زده فریاد کشیدند آآآآآآآآآآخ. آخوند در حالی که تلاش میکرد خودش را از این وضعیت خلاص کند، خود را به چپ و راست می انداخت. و با دستش تلاش میکرد که لای دو تخته چوب را باز کند، مردم هم خودشان را به چپ و راست خم میکردند. و با دستانشان به کف زمین ضربه میزدند. آخوند فریاد میکشید “خدایا به دادم برس” و مردم هم به دنبال او به درگاه خدا التماس میکردند. آقا فریاد میکشید “ای انسانهای نفهم مگر کورید و وضعیت را نمیبینید؟”. مردم هم دنبال آقا همین عبارت را فریاد میزدند. آقا از درد به زمین چنگ میزد و از خدا یاری میخواست، مردم هم به زمین چنگ زدند و از خدا یاری خواستند. باری بعد از سه چهار دقیقه، آقا توانست خود را خلاص کند. و در حالیکه از درد به خود میپیچید، نگاهی به جمعیت کرد و از درد بی هوش شد. جمعیت هم نگاهی به هم کردند و خود را روی زمین انداختند و آنقدر در آن حالت ماندند تا آخوند به هوش آمد.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:05
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آخوند و ایران قسمت4:آن مرد روحانی چون به این نتیجه رسید که به روستای اشتباهی آمده است، بدون توضیحی روستا را ترک کرد و رفت. اما از آن تاریخ تا امروز مراسم نماز جماعت در آن روستا برقرار است. البته مردم چون ذکرهای بین الله اکبرها را متوجه نشده بودند، آنها را نمیگویند. در عوض مراسم انتهای نماز را هرچه با شکوه تر برگزار میکنند. و تا امروز دوازده کتاب در مورد فلسفه اعمال آخر نمازشان چاپ کرده اند. البته انحرافات جزئی از اصول در آن روستا به وجود آمده و در حال حاضر آنها به بیست و دو فرقه تفکیک شده اند،. برخی معتقدند برای چنگ زدن بر زمین، کفپوش باید از چوب باشد، برخی معتقدند، چنگ بر هرچیزی جایز است. برخی معتقدند مدت بیهوشی بعد از نماز را هرچقدر بیشتر کنی به خدا نزدیکتر میشوی. و برخی معتقدند مهم کیفیت بیهوشیست نه مدت آن. باری آنها در جزئیات متفاوتند ولی همه به یک کلیت معتقدند. و آن این است که یک عده باید مرجع باشند و بقیه تقلید کنند. عزیز نسین
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:06
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
از در عقب سندلی‌ جلو بفرما؟
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:10
globalcitizen - گوتنبرگ - سوئد
هرچقدر دوست دارین زور بزنین. حرفاتون از اول هم خریدار نداشت. پولتون داره تموم می‌شه، اون چندتا بسیجی‌ بوو گندو هم پشتتون بودن، دیگه نیستن.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:18
reza.28 - لندن - انگلستان
خامنه ای کفتار ... خورد با تو کفتار که اگه رژیم عوض نمیشد الان معلوم نبود کدوم گدا خونه روزه میخوندی .
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:27
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
فقط این را به اخوند صدیقی می گویم بر پدر دروغگو نعلت!
دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:47
m4ssod - لندن - انگلستان
قیافه کریح این کثافت مثل یه لنگه کفش کهنه بوگندو سایز ۵۰ میمونه. حتما هم همون بوو را میده.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 19:01
dara20 - تهران - ايران
این باز هم زیادی شیره کشید و توهم زد.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 19:54
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
با این تفکرات ارتجاعی فکر کنم این ملا 1400 سال دیر به دنیا آمده و فکر میکند که مردم ایران هم در صحرای عربستان زندگی میکنند و شتر چرانند. دستمال یزدی که مفت باشد کار به این حرفهای مفت میکشد. باور کنید که از این چاپلوسی اش شاید خود شخص خامنه ای ملعون بیشتر از همه رنج ببرد که نوکرانش چینین صفات خدائی یا امامی را به او میدهند. چونکه با چنین مقایسه هائی این قبیل چاپلوسان نمی فهمند که چه فشاری به او می آورند و چه انتظاراتی را در مردم بر میانگیزند که خامنه ای با دو کلاس سواد مکتبخانه ای خودش از پس چنین انتظارات برنمیآید و بدنبال ناتوانی اش نتیجه برعکس مبنی بر پوچ بودن چنین ادعاها ثابت میشود. در هر سیستم دیکتاتوری و فاشیستی چنین ترفند بزرگ کردن شخص رهبر به سر حد خدائی رسم است وقتی جامعه بدلایل مشکلات فراوان مردمش به بدبختی گرفتار شد و بدنبال ریسمانی برای نجات و رهائی خود میگردد و برای همین برخی سعی میکنند رهبر زمینی خود را به سرحد خدائی بزرگ کنند و بپرستند که اولاً یک اقلیتی منافعش زیر سایه رهبری تضمین شود و اکثریت مردم هم به اطاعت کورکورانه و گوسفندوار از رهبر موظف شوند.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 20:51
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
(@)-- این بی‌ شرفها ؛ همینطوری پیش برود, یواش یواش می‌گویند ؛ خامنه‌ای همان خود خداست !!
دوشنبه 15 آبان 1391 - 22:12
kobalt - تهران - ایران
همانا خداوند نماینده ولی فقیه است در آسمانها.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 22:24
greentree - تهران - ایران
بیانات یک اوباش درباری در وصف شیطان یک دست اسلامی برای گرفتن قدرت و پول بیشتر و توجه بیشتر از جانب شیطان یک دست
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 02:27
behnamagha - تهران - ایران
ای تو روحت خبیثت...
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 05:34
massoudoslo - اسلو - نروژ
تا تنبان ان الله را نکنیم این نمایندگان الله جان ملت و کشور ایران را رها نخاهند کرد ! اتفاقا راست میگه (جدی میگم ) . کمی از دید و پنجره جهل و جهالت خود این اقا به حرفاش دقت کنیم میبینیم که داره صادقانه از اعتقادش به ولایت فقیه حرف میزنه و ایمان داره به رهبرش . حالا درست یا غلطش میماند برای ما که فکر میکنیم غلط حرف میزند و خود این آقا که ایمان داره حرف و نظرش درسته !!
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 07:04
طالب حق - تهران - ایران
بابا صد رحمت به خر . اون قانون الهی رو بیشتر از تو میفهمه . خدا رو هم بهتر از تو میشناسه . تو که فعلا تو شکی که آیا خامنه ای خدات هست یا نه . از من بپرسی میگم آره خامنه ای خدای توئه . برای امثال تو خدایی مثل خامنه ای زیادی هم هست . با خدات خوش باش .
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 07:08
hamid shojaei - تهران - ایران
هرکی‌ گفت نون و پنیر تو سرت را بذار زمین بمیر ، از تو آخوند پر از شپش کسی‌ بیشتر از این مزخرفات که میگی‌ انتظار نداره ، اگر خودتو تو آینه ببینی‌ می‌فهمی که داستان چیه ، قانون رهبرت قانون کثیف‌ترین حیوانات است ، که تو هم عضوش هستی‌ ، ابله ،چقدر شما پر رو هستین که هنوز از این مزخرفات میگین .....
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 09:38
ملاصدرا - شیراز - ایران
خدایا اگه واقعا اینا راست میگن و قانون تو اینجوری هست وایییییییی به حالت!!!!!!!
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 10:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
آقای سعیدی! دوستی شما با آقای خامنه ای مثل دوستی خاله خرسه است!چون هر دفعه برای دور کردن مگس یه سنگی تو سرش میزنید! آقای محترم کی گفته که : «همان‌قدر که تبعیت از حکم پیامبر و ائمه اطهار واجبه حکم ولی فقیه هم واجب بوده و هم‌تراز با حکم انبیاء است»! انبیاء و امامان معصوم بودند، اما کجا آقای خامنه ای معصومند!؟ ایشون حتی نتونستند بفهمند که احمدی نژاد داره بهش با بوسیدن دستش و دست پسرش، کلک میزنه!و بعلاوه اینقدر بی سیاست و بی بصیرت بودند که دوست چندین ساله شو ( رفسنجانی ) را بر احمدی نژاد ترجیح داد! و حالا مونده با احمدی نژاد چیکار کنه ! چون خودش بی بصیرت بود فرافکنی کرد و دیگران را متهم به بی بصریتی نمود ! آنوقت چنین آدمی چگونه حکمش مانند حکم پیامبران و امامان است؟! .
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 10:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
یا علی مدد - منچستر - این هم نمونه ای از اثبات حرفهای امثال من که همیشه گفتیم و میگوییم و خواهیم گفت که صفات پیغمبری و امامی برای محمد و علی و حسن و حسین و غیره را اطرافیان چاچلوس بهشان دادند تا در کنارشان بازار کاسبی با دین اسلام رونق پیدا بکند و تنور خرافه پرستی اسلامی داغ بماند. حالا خودتان با چشم خود شاهد هستید که حتی امروز در قرن 21 بعد از گذشت 1400 سال از پیدایش اسلام چطور یکسری کاسه لیسان درباری و دغل دوستان مگس دور شیرینی برای یاوه گوئی و بزرگنمائی خامنه ای ابله از همدیگر سبقت میگیرند تا مورد عنایت و لطف بیشتر رهبر در پخش کردن پست و مقامهای کشور قرار بگیرند. آیا بازی امام سازی و فرستاده خدائی تکرار نشده و دارد دوباره تکرار نمی شود؟ خمینی ابلیس را که دستش به خون هزاران جوان ایران آلوده است امامش نکردند و دستش را نمی بوسیدند؟ امثال شما به چند هزار سال دیگر زمان لازم دارند که دریابند و باور کنند که بساط اسلام برای سودجوئی و کلاهبرداری یکسری خائن به مردم درست شدند؟ وگرنه با محتوای کامنتت موافقم و انتقاد خوبی است! اما این مزدوران مشروعیت خود را از حکم پیامبر و امامان بدست آوردند!
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 12:24
م تهرانی - دورتموند - آلمان
یا علی مدد - منچستر - انگلستان آخه دوست عزیز مشکل اینه که گنده تر از این یابو هم از این حرفها زیاد زدن و سید علی گدا هم جدا هوا برش داشته که خبریه پس اینها دوستی خاله خرسه نیست کلا داستان چیز دیگه است و امام سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم در راهند
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 16:59
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو- دوسلدورف- آلمان.آقا/خانم بلندگو! در خبر مربوط به« اوباما و رامنی در مناظره آخر: نمی‌گذاریم ایران به بمب اتم برسد» مطلبی برای شما نوشتم و الان هم نظرم راجع به شما همان است.شما دچار پارادوکس هستید و بعلاوه متاثر از افکارخاص ضد دینی که متاسفانه بحث با شما واقعا بی فایده است وبحث با شما یعنی آب تو هاون کوبیدن! جالب اینکه در اینجا هم می بینم که بقول معروف برای خودت میبری و میدوزی ! و مدعی هم هستی که این اظهارات آقای سعیدی نمونه ای از اثبات حرفهای شماست! مانند پزشکهای مبتدی یه نسخه ای داری و اونو واسه همه می پیچی! ... ( ادامه دارد )
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 03:47
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
آقا/خانم نسبتا محترم هر گردی گردو نیست و مسائل را با هم قاطی نکنید و لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید و سوء استفاده نکنید! اتفاقا اون مگسی که سعیدی ها میخواهند که دورش کنند شما و امثالهم هستید(مانند: م تهرانی - دورتموند – آلمان) ، که فقط در حد همان مگس روی زخم هستید و نه بیشتر! شما بلندگو هائی هستید که در اثر سرمایه گذاری صهیونیستها توسط رسانه ها مرتبطشان و نیز افراد بی دینی مانند رضا فاضلی و زرین کوب و ... بوجود آمده اید و می دانیم که برای شما هزینه شده و نتیجه سرمایه گذاری آنها هستید ولی متاسفانه الآن دیگه به مرحله ای از بلوغ رسیده اید که بلندگو سرخود باشید ! و نیاز به شارژ هم ندارید! ( ادمه دارد)
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 03:52
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
اگر به زعم شما 1400 باید بگذره تا من افکار التقاطی شما را بفهمم! باید در پاسخ بگم که شما خیلی خیلی زودتر از اینها خواهید فهمید که چه اشتباه بزرگی در زندگی خودتون مرتکب شده اید، ولی باید نگران این باشید که نکنه موقعی حقیقت را بفهمید که دیگه فرصت جبران اشتباه را هرگز نداشته باشید! چون عمر آدمها خیلی کوتاه است. یه چشم بهم زدنی همه باید بریم ، لذا لااقل به حداقل روشنائی که بنام حقیقتجوئی در خود دیدید (تحت عنوان « حقیقتجو» ) پایبند باشید! بشرطی که سعی نکنید فقط با این عنوان دیگران را رنگ کنید!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 03:53
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- یادش بخیر ، قدیما تیکه کلام هر لات و بی‌ سر و پای چاله میدونی‌ ؛ یا علی‌ مدد بود !!!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 08:48
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
با عرض پوزش اشتباهی در سطر چهارم کامنت نخستم روی داده که بدینوسیله آنرا اصلاح می کنم : « ... بعلاوه آنقدر بی سیاست و بی بصیرت بودند که احمدی نژاد را بر دوست چندین ساله شون ( رفسنجانی ) ترجیح دادند!......»
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 11:15
م تهرانی - دورتموند - آلمان
یا علی مدد آقا ویا خانم کلا نامحترم تو اصلا میدونی زرین کوب کی هست که در مورده دیندار بودن یا نبودنش نظر میدی متاسفم براتون که واقعا مغز های .. رو بدجور شستشو دادن ضمنا من اینجا خیلی محترمانه براتون کامنت گزاشتم ولی شما چون با نام کاربری قبلیتون خاطره بدی از من داشتید اسم من رو خوب یادتون مونده منو به مگس تشبیه کردید و فقط این نشانه .... نداشتتونه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:23
م تهرانی - دورتموند - آلمان
ساندیسیسهای این سایت دقیقا همون مگس هایی هستند که از .. ولایت فقیه و نظام کثیف اسلامی تغذیه میشن فقط و فقط با ساعتی 7000 تومان خوشحالم که دستتون برای تمامی کاربر های iranian uk رو شده یکروز با نام علی مدد یکروز دانیال و یک روز هم برادر انگلیسی میاید
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:30
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
یا علی مدد- منچستر- تو با فرهنگ زورخانه ای یا علی مدد خودت باز حرف زدی و چرندیات گذشته ات را باز تکرار کردی! یک عمر ناآگاهی و جهالت اسلامی را از آدم متعصبی مثل تو نمی شود انتطار داشت که بتواند دور بریزد و از پیله خرافات اسلامی که به خود تنیده بیرون بیاید. ماسک تظاهر به دین اسلامت را با خودت به زودی به گور خواهی برد بدون اینکه مفهوم حقیقت زندگی را دریافته باشی. این امثال شما هستند که بنام دین اسلام 1400 سال مردم ناآگاه را رنگ کردند و بنام دین کاسبی کردند و میکنند و حالا نسل جدید که به همت علم و دانش خط بطلان روی خرافات دین اسلام کشیده و حنای امثال شماها هم دیگر برای افراد روشنفکر و تحصیل کرده ایرانی رنگی ندارد از ابزار توهین و تهمت برای کوبیدن و بستن دهان دیگران استفاده میکنید. کسی مجبورت نکرده که اعتراف به حماقت دینی خودت بکنی که آب از سر امثال شماها دیگر چند وجب گذشته و گویا با نزدیک شدن مرگ به تو ( شاید مریض باشی؟ ) بدجوری عمیقتر و شدیدتر به افیون اسلام پناه بردی و بدجوری ترسیدی. به همین خیالات و باورهای موهون دینی باش و به کاسه لیسی ملاها ادامه بده!
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
shshadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان/ چه اشاره درستی داشتید، واقعا «یادش بخیر»، اما دوست نسبتا محترم ! در کنار این یادآوری بجا نکته ای را نباید فراموش کنید که همان آدمهای به زعم شما بی ارزش و یا تحت عنوان « لات و بی‌ سر و پای چاله میدونی‌« بر صد تا آدمهای بی هویت که مقهور فرهنگ غرب شدند و در زیر کامنت شما هم دارن به من بد و بیراه میگن (مانند حقیقتجو - دوسلدورف – آلمان و م تهرانی - دورتموند – آلمان و ...) خیلی بر آنها شرف دارند. چون حداقل اینکه به کشورشون خیانت نکردند و مثل بعضیها نرفتند که سرباز صدام حسین بشن و یا اینکه امروز برای اسرائیل و آمریکا قلم بزنند و ستون پنجم آنها در ایران باشند! همان آدمهای بی ادعا که در هر حکومتی (در ایران ) به آنها ظلم شده و می شود بخش مهمی از سربازان میهن بودند که در شرایط سخت در کشور ماندند و برای حفظ تمامیت ارضی کشور جانفشانی کردند چون غیرت و عرق ملی داشتند و ( ادامه دارد)
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:01
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
و برای اولین بار پس از گذشت 300 سال که ایران در جنگهای گذشته هی کوچک و کوچکتر می شد ، همینها بودند که نذاشتند خاک ایران عزیزما دست دشمن بعثی بیافته و برای این آب و خاک از بهترین سرمایه یعنی جانشان گذشتند. آنها شاید نزدیک شما آدمهای بی قدر و منزلتی باشند، اما فکر نکنم که عامه مردم ایران مانند شما اینقدر نمک نشناس باشند! دوست عزیز فکر نکنید از آنها بهترید و حالا تو آلمان و اروپا چهار تا کراواتی و لختی و کاباره و زلف و کاکل دیدید و چند پیاله زدید بالا و شاید هم الان در حالت مستی کامنت گذاشتید، از آنها بهترید و یا آنجا خبریه که در مثلا ایران نیست! قطعا خبری نیست . من نه تنها انگلیس و آلمان و اروپا را دیدم و زندگی می کنم و حتی کشورهای دیگر تا مسکو و ژاپن را هم رفتم و لذا می خواهم به شما اطمینان بدهم که واقعا هیچ خبری نیست! فخر به آنها نفروش که از آنها خیلی عقب ترید!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:02
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
م تهرانی - دورتموند - آلمان / آقا یا خانم نسبتا محترم لطفا از توهم خارج شوید ! میگن کافر همه را به کیش خود پندارد ! فکر کردید من هم مثل شما بی هویتم که هر دفعه با یک عنوان کاربری بیآم ! بیآم که مثلا چی بشه، شما را محکوم کنم! یعنی اینقدر بیکارم !؟ خیلی برای خودتون پپسی باز می کنید ! واقعا که !! لطفا صفات و ویژگیهای شخصیتی خودتونو به من نسبت ندهید! ضمنا کامنت قبلی شما اگه محترمانه بود پس نامحترمانه شما دیگه چیه !؟ بعلاوه دفاع شما از زرین کوب هم معلوم کرد که به چه نحله فکری تعلق دارید !! با این اظهراتتون آقا /خانم «حقیقت نجو » را خیلی خوشحال کردید! الان داره کلی حال می کنه که چه دوستانی داره از قماش خودش !! هاهاها..
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 04:17
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
م تهرانی - دورتموند - آلمان / ضمنا نکته ای که یادم رفت سوال کنم اینکه این عبارت « ساندیسیسها !! » یعنی چی ؟! آیا منظور ساندنیستهای نیکاراکوئه است یا منظور نوشیدنی ساندیس مربوط به یک شرکت آبمیوه در ایران است !؟ این دو موردی که به ذهن من می رسد که بی مفهوم است ! اگر معنی دیگری دارد که ما نمی دانیم خوشحال می شوم که در صورت تمایل مودبانه توضیح بدهید . اگر هم ندادید اهمیتی نداره شاید هم اشتباه تایپی بوده ! بهرحال تو متن ساندیسها نوشته بودید!!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 08:56
م تهرانی - دورتموند - آلمان
آقای با هویت منظورتون از هویت رو نمیفهمم من اسمم مجید هست که خلاصه اون رو گزاشتم فامیلی من هم تهرانیه شما چی؟؟؟ تو از من چی میدونی که اظهار نظر میکنی من توی اقوام نزدیکم چهار تا برادر شهید هم دارم که مطمینم اسمشون رو حتما شنیدی من هم خاطرات مدرسه و تحصیلم با پناهگاه و موشکباران همراهند من خودم از اون دنیا یکبار دیپورت شدم کاش میتونستم باهات شخصی چت کنم تا بهت بفهمونم تو کی هستی و من کی هستم
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 16:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
م تهرانی - دورتموند - آلمان / آقای محترم شما و هر کس دیگر بر اساس آنچه که می نویسد نقد می شود نه بر اساس آنچه ادعا می کند! ضمنا اینکه در اقوام نزدیکتون 4 تا برادر شهید دارید یا 8 تا! آنها چه ربطی به شما و یا به من دارند!؟ برای من این بی معنی بود و متوجه نشدم که اینها چه ربطی به هویت افراد دارد! بهرحال اگر احساس می کنید به شما جسارتی از طرف من شده ازتون عذر خواهی می کنم . ضمنا نفرمودید که « ساندیسیسها !! » یعنی چی ؟! تو بعضی کامنتها هم می بینم بعضیها علیه مخالفین خودشون بکار می برند ولی گویا آنها می نویسند «ساندیس» که نام یک شرکت تولیدی آبمیوه است ! در هر صورت براتون آرزوی موفقیت دارم
جمعه 19 آبان 1391 - 08:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.