عابدزاده با شیلنگ، قلیانی‌های پرسپولیس را زد

ستاره ها نوشت:
 
عابدینی یکی از قدیمی ترین مدیر های فوتبال ایران است. سال های سال در پرسپولیس مدیریت کرد و حالا نیز مدیر عامل باشگاه داماش است. وقتی با او درباره سوژه قلیان کشی بازیکنان حرف می زنیم، شروع می کند به تعریف کردن خاطره های جالب. عابدینی با خنده می گوید: «من خودم جزو دوپینگی ها هستم.»
 
*آقای عابدینی با توجه به اینکه از سال 2013 نیکوتین هم جزو مواد ممنوعه خواهد بود، الان از فوتبالیست ها تست بگیرند چند نفر دوپینگی می شوند؟!
 
البته خود من هم جزو مدیران دوپینگی فوتبال هستم!(خنده) ولی این قانون برای فوتبال ایران نوشته نشده. رضا شاهرودی وقتی در ترکیه بود، به من گفت نمی توانم بمانم اینها سیگار می کشند. وسط نیمه بازیکنان به اتفاق یکدیگر می روند و یک دودی می گیرند. اتفاقا خیلی از بازیکنان خارجی هم که به فوتبال ایران آمدند و می آیند، سیگاری هستند. مثلا ساشا ایلیچ سیگار می کشید. من به او گفتم چرا سیگار می کشی، با این ضربان قلب و فشاری که داری خیلی ضرر است ولی می گفت من اگر سیگار نکشم نمی توانم بدوم!

*پس بین خارجی ها زیاد سیگاری است.
 
بله در اروپا این چیزها هست. در فوتبال ما هم این موضوع خیلی نگران کننده است. به هر حال من 12 سال مدیر فوتبالی بوده ام و خودم هم فوتبال بازی کرده ام. یکجورهایی 22 سال است که در فوتبال ایرانم. در زمان خود ما اگر سیگاری در تیم پیدا می کردی، نهایتا یک نفر بود. در زمان مدیریت من در پرسپولیس یکی از بازیکنان سیگار می کشید که من هم می دانستم. او هم خیلی ملاحظه می کرد و هر حایی نمی کشید

*الان قلیان کشی یکجورهایی در فوتبال ایران اپیدمی شده. این را قبول دارید؟
 
بگذارید یک خاطر تعریف کنم. یک شب رفتیم تولد بچه یکی از بازیکنان پرسپولیس که احمد رضا عابدزاده هم بود. آن وقت دیگر بازی نمی کرد. دیدیم چند بازیکن تیم شلنگ قلیان را انداخته اند لب دهانشان و کام می گیرند. احمد رضا شلنگ قلیان ها را کشید و با همان شلنگ ها بچه ها را زد که شما غلط کرده اید قلیان می کشید، مگر فوتبالیست قلیان هم می کشد. آن بچه ها هم گفتند چشم آقا احمد رضا.

البته خود شما هم ظاهرا دستی در قلیان کشی دارید.
 
من رفته بودم قطر. سفره خانه های این کشور را خیلی دوست دارم. واقعا قلیان های جالبی داشتند. گنده و عجیب بودند. می شد انها را گذاشت سانتر فورارد! یک قلیان بود و 60 تا شلنگ! خلاصه قلیان هایشان مکانیکال بود!
 
*در بین مربیان هم انگار قلیان کش زیاد است.
 
من فقط یک نفر را بین مربیانم دیدم که قلیان می کشد. بقیه خیلی هوس قلیان کشی نمی کردند. می دانید، متاسفانه قلیان کشی مد شده. بد مدی هم هست.
 
*فوتبالی ها هم علاقه زیادی به راه اندازی سفره خانه دارند.
 
بله، ببیند فوتبالیست ها یکدفعه پول خوبی در می آوردند و می ببیند اگر بخواهند یک کاری راه بیاندازند که پرسود باشد، چه کاری بهتر از افتتاح سفره خانه. مدیریتش هم زیاد سخت نیست. هزینه زیادی هم ندارد. تبدیل به پاتوق جوان ها هم می شود. خوب شد که الان قلیان کشی شده خلاف ورزشی
 

*ظاهرا یک خاطره جالب هم از چین دارید.
 
بله، من رفته بودم چین و داشتیم از کاخ های امپراطوری این کشور دیدن می کردیم. من سیگار کشیدم و دیدم یک آقایی خاک انداز آورد جلویم و گفت ته سیگارتان را در این بیاندازید. وقتی انداختم یک قبض به من داد که به خاطر سیگار کشیدن باید 5 یوان جریمه می دادم. من هم 10 یوان به او دادم گفت الان بقیه اش را نمی دهم. گفتم نمی خواهم چون می خواهم یک سیگار دیگر بکشم!(خنده) به قول معروف ما خودمان جزو دوپینگی ها هستیم ولی به هر حال من فوتبال بازی نمی کنم. به همه هم می گویم سیگار کشیدن یا قلیان کشیدن خوب نیست. الان هم واقعا خوشحالم که قرار است نیکوتین جزو مواد ممنوعه باشد چون واقعا به ورزشکار آسیب می زند.

+163
رأی دهید
-25

zoroye iran - وين - اتريش
دم عابدزاده گرم آدمهایی مثل عابدزاده از فوتبال دورن و افراذ بو گندوی ذوب شده در ولایت مثل اختاپوس به فوتبال چمبره زدن کلا مملکت ما از وقتی این تازیها روضه خون حکومت دستشون امد خراقه دروغ اعتیاد و هر بدی که به مغزتون خطور میکنه باب شده کلا ضعف فرهنگی سرتاسر ایران رو گرفته و این خواست آنهاست وقتی در سایتها میبینم و یا جوانانی که تازه از ایران می آیند همه با خودشون قلیان می اورند و میکشند من شوک میشم واقعا جای تاسف مخصوصا دخترهایی که قلیان میکشند فاجعس حسابشو بکنید دختر بوی دود بده چه چندش آوره خدا رو شکر در ایران آخوندی بزرگ نشدم
یکشنبه 14 آبان 1391 - 15:36
samuk66 - لندن - انگلستان
سالار مثل عابدزاده و ناصر کهن حجازی دیگه تو ایران نمیاد.
یکشنبه 14 آبان 1391 - 16:35
abdolmalek - رامسر - ایران
قلیون واقعا چیز مزخرفیه.وقتی میبینم تو کشورهای عربی دارن ازش استفاده میکنن بیشتر ازش متنفر شدم.
یکشنبه 14 آبان 1391 - 21:34
classic - تهران - ایران
zoroye iran - وین -اتریش. قلیون و کلا این جور سرگرمی ها بیشتر مخصوص آدم های بی هدف و بی اراده است که حتی توی پیدا کردن تفریحشون هم ناتوان اند. اما به هر حال نمیشه کسی رو ملامت کرد که چرا این کار رو می کنه. فقط شاید بشه یه خورده بهش آگاهی داد. و اینکه دخترها هم قلیان می کشند، به نظر من فرقی با پسر نداره. درسته که با این کار دختر بوی دود می گیره و چندش آوره، اما فاجعه هم نیست! انقدر توی این مملکت خراب شده اتفاقهای فجیع رخ میده که نوبت به این چیزا نمیرسه. اما در کل با حرفت موافقم. کلا قلیون چیز بدیه!
دوشنبه 15 آبان 1391 - 00:31
dave07 - سیدنی - استرالیا
احمد عابد سوراخ از این وحشی بازی‌ها زیاد دراورده و این اولین بارش نیست. اتفاقا همون اوایل که آخوند عابدینی با پول احمد رو رقصونده بود که بیا توی تیمه آخوندا، یه پسر بچه‌ تاجی توی تمریناته تیم ملی‌ ازش پرسیده بود چرا برا پول رفتی‌ لنگه هموم که حـ... هم با مشت چندتا به صورته این پسر بچه کوبیده بود. البته از این رذل هرچی‌ بگی‌ کم گفتی‌. توی همون جم جهانی‌ دستگشه آدیداس و نایک رو باهم پوشیده بود که از هردوشون پول بگیره و وقتی‌ نایک و آدیداس فهمیدن دیگه تیمه ایران رو اسپانسر نکردن
دوشنبه 15 آبان 1391 - 06:59
saeed shafiq - گوتنبرگ - سوئدن
سلام‌به ورزشکاران. قلیان فقط برای مردمان غیر ورزشی است
دوشنبه 15 آبان 1391 - 09:50
SHEKAN - تهران - ايران
چقدر خندیدیم . از این حرکت عابد زاده کلی خنده مان آمد !
دوشنبه 15 آبان 1391 - 13:28
parvaz2012 - کوالا لامپور - مالزی
dave07 - سیدنی - استرالیا .. بهتر از عابدزاده و حجازی ایران به خود دروازه بانی ندیده ، اگر دیدید بگید؟؟ عابدزاده همیشه عقاب آسیا بوده و هست.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 13:26
baran828 - تهران - ایران
عابدزاده دیگه در تاریخ فوتبال ایران تکرار نخواهد شد.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 17:54
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
dave07 - سیدنی - استرالیا- راستش رو بگو. تو که اون پسره نبودى؟.
‌سه شنبه 16 آبان 1391 - 07:53
dave07 - سیدنی - استرالیا
سامان جان من با این سنی‌ که دارم شاید جای پدرت باشم
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 07:07
dave07 - سیدنی - استرالیا
پروازه عزیز. اول از همه اینکه لطفا اسم عابد سوراخ و مرحوم حجازی رو در یک جمله نگو که این یه‌جور بی‌ احترامیه. دوما مگه عابد سوراخ چه گلی‌ به سره شما زده یا کجارو براتون گرفته؟ بجز لات بازی، دعوا، چاقو کشی‌ و دو دره بازی این یارو چیکار کرده؟ هربار دعوا شده این یارو یه پایه دعوا بوده، هربار تیمه ایران رفته یه جا آبروی ایران رو بخاطر کلاه برداری برده این یارو یه پایه ماجرا بوده. عقابه آسیا که هیچی‌ این یارو مورچه بالداره آسیا هم نیست
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 07:02
Zolf Ali - دبی - امارات
dave07 سیدنی استرالیا.. واقعاً از کسی که به قول خودتون سنی ازش گذشته این حرفها بعیده تو اگه واقعاً سن و سالی ازت گذشته چرا این حرفهای زشت رو واسه کسی که به هر حال واسه فوتبال مملکت زحمت کشیده بکار میبرید؟؟ شما الان باید الگوی جوان های مثل سامان باشید، موفق باشید
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 13:41
dave07 - سیدنی - استرالیا
زلف علی‌ جان کدوم زحمتو کشیده؟ اگه زحمت به جفتک انداختن توی زمین و دعوا مرافعه را انداختن بیرونی زمینه که بالا نسبت هر خری میتونه این کارو بکنه. جم جهانی‌ بردن این الاغ رو دستگش دوتا اسپانسر رو پوشید که اگه تیم ملیه افغانستان رو میبردن اونجا با کلاس تر عمل میکرد. وقتی‌ هم که از جم جهانی‌ بر میگشت موبیل قاچاقی می‌خواست وارده کشور کنه که اونم تو فرودگاه ازش گرفتن. عابد سوراخ بجز معرکه گیری تو استادیوم چه گلی‌ به سر شما زده که دارین خودتونو براش میکشین؟
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 05:27
khoonbazi - برلین - آلمان
در ضمن احمد قاب آسیا سور استقلالی ها!!!! خودت اون یکیشو هم که میدونی!!!
جمعه 19 آبان 1391 - 09:11
khoonbazi - برلین - آلمان
در ضمن احمد عقاب آسیا!!!! سرور استقلالی ها !!!!!! اون یکیشو هم که خودت میدونی!!!!!
جمعه 19 آبان 1391 - 09:12
khoonbazi - برلین - آلمان
بینم چنان آخوند میکنی که انگار تیم عمامه با پول بابای این داره میچرخه!!! بدبدختی ایران اینه که هر کی میزنه از اون مملکت میاد بیرون ادعاش .. خر رو پاره میکنه!!! یکی نیست به این یارو بگه بخواب بینیم با حال نداریم!!!
جمعه 19 آبان 1391 - 09:15
khoonbazi - برلین - آلمان
dave - 70 - مثل اینکه کسی اینجا یه جواب درست و حسابی به تو نداده حالت زیادی خوشه!! شما تیمتون با تمام تشکیلاتتون عرضه نداشتین 10 سال یک بار پرسپولیس رو با عابدزاده ببرین!اونوقت برا ما داری تفت میدی!! تو هم سن و سال خودمی پس باید یادت بیاد که عابدزاده یک چهارم گل هایی که استوره تون در داربی ها خورده رو نخورده!! داستان رفتنش به تیم شما رو خودش گفته!!! تازه باید شماها زیاد خوشحال باشین چون تو اون مدتی که اومد به تیمتون و داشتین خودتون هلاک میکردین یه قهرمانی آسیا و یه کشوری براتون آورد!! ارزش کارش هم اونوقت معلومه که بعد اون با استوره تون جلوی چشم 100000 نفر جام رو دو دستی دادین به جوبلیو ایواتا!!!!! ..!! من که میدونم تو داربی سال 73 امثال آدمایی مثل تو پشت دروازه پرسپولیس وقتی 2-0 عقب بودین فحش مادر و خواهر میدادین که مجتبی محرمی اومد یه حالی به شماها داد!!!
جمعه 19 آبان 1391 - 09:10
dave07 - سیدنی - استرالیا
عمو جان دور ور ندار یه موقع یاتاقان میزنی. اگه تاج قرار بود با پول آخوند بچرخه که به به شماها قوله چلو کباب نمی‌دادن که برین استادیوم خودتونو پاره کنید مرگ بر تاج بگین. شما اگه همشریت برات نتیجه بازیو تعریف میکردن من بچه‌ سر سبیل نبش هاشمیه تهرانم و هر بازی چه تاج چه لنگه حمام تو استادیوم بودم. این چرندیات هم که گفتی‌ تو قصهاست. الکی‌ صحبته مجتبی منکراتی رو هم وسعت نکش که همون حروم زده الان برا نون شب گدائی میکنه. اسم مرحومه حجازی رو هم نیار که به گروه خونیت نمیخوره این حرفا
جمعه 19 آبان 1391 - 14:57
dave07 - سیدنی - استرالیا
احمد سوراخ توپ جم کنه تاجیا هم نیست عمو جون. همون مهدیه پاشا زده همچین گذاشت وسطه اون احمد قرتی که اگه داور از سوریه رو نمیخریدین اون روز احمد باید پانسمان میشد. مهدی مهدی مهدی کرد ...... احمد قرتی. الکی‌ هم اینجا گیرپاژ نکش اون زمانی‌ که مارو میگرفتی شوهرت پاسبون بود.
جمعه 19 آبان 1391 - 15:00
TIAMN - تهران - ایران
مرسی از عابدزاده
شنبه 20 آبان 1391 - 12:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.