آیا حسادت انگیزه حمله‌ خونبار به زن ایرانی در برلین بوده است؟

پلیس برلین در آخرین توضیحات خود نام زن ایرانی مثله شده را "بنفشه ن" معرفی کرده است. مظنون اصلی "امید ر"، دوست سابق بنفشه است. وی متواری است و تلاش‌های پلیس برای بازداشت وی تاکنون ناموفق بوده‌ است.
 

بسیاری از روزنامه‌های برلین گزارش‌های ویژه‌ای درباره "حمله‌‌ی وحشیانه و باورنکردنی" به یک زن ایرانی در روز جمعه (۲ نوامبر/۱۲ آبان) منتشر کردند.
 
روزنامه پرتیراژ "بیلد" با چاپ تصویر بزرگی از این زن جوان می‌نویسد: «این زن زیبا به احتمال زیاد توسط دوست سابق خود به شدت مجروح شده است.» در این گزارش قربانی به نام "بنفشه ن" که ۳۶ سال دارد معرفی شده است. روزنامه "بیلد" در شرح عکس بنفشه نوشته است :«وی آرزو داشته که مانکن شود.»

"بنفشه" با ضربات چاقو از ناحیه سینه، صورت و پائین تنه به شدت مجروح شده است. حادثه در محله‌ی "شونه‌برگ" برلین در آپارتمانی کوچک رخ داده است. پلیس جنایی برلین اعلام کرد که با پیگرد شدید، درصدد شناسایی و دستگیری ضارب است.
 
یکی از مسئولان پلیس جنایی برلین اعلام کرد که ضارب احتمالاَ "امید ر" نام دارد و ۴۵ ساله است. پلیس محل تولد امید را بغداد در عراق ذکر کرده است. وی دوست سابق بنفشه بوده و در حال حاضر مظنون اصلی در این حمله‌ی وحشتناک به شمار می‌‌آید.
 
انگیزه احتمالی ضارب حسادت بوده است
 
پلیس برلین درباره دلیل این حمله خشونت‌بار گفته است که حدود یک ماه پیش این زوج از یکدیگر جدا می‌شوند. پس از جدایی "امید ر" آپارتمان یک اتاقه جدیدی در محله‌ی "پرنتسلاور برگ" اجاره می‌کند.
 
به گفته پلیس در عصر روز سه‌شنبه (۳۰ اکتبر/۹ آبان) "امید" تصمیم می‌گیرد که به آپارتمان مشترک در خیابان "لانگن‌شاید" واقع در محله "شونه‌برگ" بازگردد. امید بارها تهدید کرده بود که در صورت جدایی "بنفشه را خواهد کشت."
 
امید نخست دست و پا و دهان دختر ۱۰ ساله‌ی بنفشه را می‌بندد و او را در اتاقی حبس می‌کند. سپس به سراغ بنفشه می‌رود و وی را به یک صندلی می‌بند. سپس با چاقو سینه‌ها و بینی وی را قطع می‌کند و سپس به آلت تناسلی وی با چاقو ضربه می‌زند.
 
به گفته پلیس برلین در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز سه‌شنبه دوچرخه‌سواری که از جلوی خانه عبور می‌کرده، صدای ناله و استمداد بنفشه را می‌شنود. از آنجایی که آپارتمان در طبقه هم‌کف قرار داشته می‌تواند از پنجره‌ی باز بنفشه را غرق در خون ببیند و سپس پلیس و ماموران آتش‌نشانی را مطلع کند.

پزشک اورژانس پس از کمک‌های اولیه بنفشه را به بیمارستان "ویرشو" در برلین منتقل می‌کند. تاکنون چندین عمل جراحی بر روی بنفشه صورت گرفته است. گرچه جان او دیگر در خطر نیست، اما همچنان در بخش اضطراری این بیمارستان بستری است. ماموران پلیس شبانه‌روز اتاق وی را تحت مراقبت دارند. به گفته پزشکان معالج آخرین جراحی در روز پنج‌شنبه (۱۱ آبان/۱ نوامبر) صورت گرفته، اما انجام عمل‌های جراحی دیگری نیز "ضروری" هستند.
 
پلیس برلین اعلام کرد که در همان روز سه‌شنبه واحد ضربتی پلیس به آپارتمان "امید" در خیابان "ایریش واینترت" در محله "پرنتسلاور برگ" یورش می‌برد، اما اثری از وی نمی‌یابد.
 
پلیس دستور جلب وی را صادر کرده است، اما بیم آن می‌رود که وی آلمان را ترک کرده باشد. پلیس برلین در توضیحات خود ذکر کرده که امید متولد بغداد در عراق است. گرچه تابعیت اصلی وی روشن نیست، اما پلیس برلین تصریح کرده که "امید دارای پاسپورت هلندی است."
 
پلیس برلین به دلیل ادامه تحقیقات مایل نیست همه اطلاعات خود را فاش سازد. دختر بنفشه تحت نظارت روانشناس قرار دارد و گزارشی از توضیحات یا شهادت احتمالی وی هنوز منتشر نشده است.

+44
رأی دهید
-264

ana123 - اورنج کانتی - امریکا
من خودم یک زن هستم و همیشه هم مدافع حقوق زنان ولی قبول دارم زنانی هستن که جای هیچ دفاعی از خودشون نمیگذارن احتمالا ایشون در المان دست به هر کار شنیعی میزده و با هر کس و ناکسی رابطه داشته و ابروی زنان ایرانی را میبرده البته کار دوستش هم بسیار قاصبانه وناجوانمردانه بوده
شنبه 13 آبان 1391 - 01:57
Islam Zoda - تورنتو - کانادا
ای لعنت بر اون غیرت بی‌ مرامت. واقعا که چه ظلم بزرگی‌ به یک مادر و دختر در یک کشور غریبه روا شده. بی‌ شرف!
شنبه 13 آبان 1391 - 01:59
feminism - لندن - انگلستان
کثافت آشغال . نرینۀ حرام لقمۀ وحشی !!!!!! غیر قابل باوره ، طفلک اون دختر 10 ساله که زجر کشیدن مادرش رو میشنیده . وااااااااای !!!!! حتی خواندن این حادثه تن آدمی را به لرزه میاندازه. این نامردِ حروم لقمه را باید همان بلائی که سر زن بیچاره آورده به سرش بیاورند. این جونورها پستان مادرشون رو هم گاز گرفته اند.
شنبه 13 آبان 1391 - 02:14
princesse - تهران - پرژن
این مرده حیوون رو باید زنده زنده سوزوند .مرتیکه ...
شنبه 13 آبان 1391 - 02:00
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
چرا اسم فامیلی این پست فطرت را در سایت ننوشتید که لاقل ایرانیان به شناسائی و دستگیریش کمک کنند، و دیگر زنان به دامش نیفتند.
شنبه 13 آبان 1391 - 02:55
kutol - ارومیه - ایران
من عکساشو دیدم...مثل اینکه خیلی‌ عشق مدل داشته و خیلی‌ هم زیباست...با یه کم دقت در اینترنت می‌شه عکسای زیادی ازش دید.....آدما خیلی‌ عجیب هستن....یعنی‌ واقعا یک فاجعه است که فقط از یک میمون وحشی بر می‌‌ یاد.....اما آدما هم می‌‌توانند به‌‌ این حالت برسند....و عاشق شدن هم همان جنون میمونیست که آدمها دچارش میشن...
شنبه 13 آبان 1391 - 03:10
mossi - بیرمینگهام - انگلستان
ما ایرانی ها از اونجا که همیشه قاضی های خوبی هستیم زود هم قضاوت میکنیم .مثل خانم ana.هنوز پلیس داره تحقیق میکنه ایشون سریع همه چیزها را میذینه
شنبه 13 آبان 1391 - 03:11
((ارتش یه نفره)) - لیدز - انگلستان
اخه ادم؛ علکی با دوست دخترش این کارو نمیکنه. باید دید انگیزش از این کار چی بوده. البته قابل توجه اون خانمای عزیزی که تا پاشونو از ایران میذارن بیرون همه چی یادشون میره ام باشه.
شنبه 13 آبان 1391 - 03:22
perser68 - فلوریدا - امریکا
ana123اورنج کانتی-- آمریکا. قصد توهین ندارم خوبه که زنی‌،وگرنه چه چیزای دیگه که نمی‌گفتی!تو آمریکا زندگی‌ میکنی‌ و از نوشته‌هات بوی فاطی کماندو میاد!از کلمات قصاری که فقط آخوند جماعت فاسد نشخوار میکنه استفاده میکنی‌!یعنی‌ چه شنیع!؟موجود زنده و احساس،نمیتونی از هم جداش کنی‌!مگه نیومدی آمریکا که آزاد زندگی‌ کنی‌!؟این زن چه کرده که باید با چاقو سلاخی شه!؟مگه خودشو فروخته به طرف که تا آخر عمر بسوزه!؟
شنبه 13 آبان 1391 - 03:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
آبروی زنان ایرانی‌ رو زن ایرانی‌ نبرد،بلکه جمهوری زن کش خامنه‌ای کثافت اسلامی برد که زن مجبوره یا تو مملکت خودش با همون آخوند جماعت فاسد بخوابه برای نون شب بچه هاش و یا تو غربت به دست یه آدم روانی مریض سلاخی بشه! !زن یا دختر بالای ۱۸ سال حق داره که به احساساتش جواب دلخواه خودشو بده و هیچکس حق نداره براش تعیین تکلیف کنه،تا زمانی که مزاحم کسی‌ نشه و تو این راه ممکنه جانش رو هم هزینه کنه باز به خودش مربوطه!مدافعان حقوق زنان تو قفس‌های جمهوری آدم خور فاشیستی اسلامی دارن ذره ذره نابود میشن و زنان ما تو زندان‌های بیرون از قفس به اسم ایران طاعون زده و مغز‌های اسلام زده دگم خشکه مذهب !
شنبه 13 آبان 1391 - 03:44
amirehsan1 - آمستردام - هلند
ana123 - اورنج کانتی - امریکا سلام دوست خوب, من با نظر شما کاملا مخالفم، به نظر من هیچ کس حق ندارد به هر بهانه‌ای کسی‌ رو مجازات کند ، ما انسانها باید یاد بگیریم به حریم حقیقی‌ و حقوقی مردم هرگز تجاوز نکنیم ، حتی اگر اون خانوم هزاران کار کثیف هم انجام داده باشه باز هم کسی‌ حق نداره به افکار ایشون توهین کند. خوب یا بد زندگی‌ کردن به خود شخص بستگی دارد.
شنبه 13 آبان 1391 - 03:52
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
خوبه که تو ایران نبوده وگرنه همه میگفتند جمهوری اسلامی مقصره کسی که وحشی باشه زندگی کردن در شرق و غرب برایاش فرقی نداره
شنبه 13 آبان 1391 - 03:57
ayden_victor - لندن - انکلیس
متاسفانه زنهای ایرانی آبروی همه ایرانیها رو بردن وقتی‌ میان اروپا اولین چیزی که یادشون میفته عقده‌های دوران نو جونیشنو میان در بیارن بد با هر کسو نا‌کسی که از بیابون کوه آمده به اسم آزادی همه کار میکنن بد تازه میفهمن که همون پسر ایرانی‌ شرفش از هرچی‌ خارجی مهاجر لول بهتره بد که سنشون بالا رفت حس ایرانی ایرانی‌ پرستی تازه یادشون میفته نمونش تو همین اروپا طرف شوهرو بچشو ولن میکنه که با یه پسر به اصطلاح خارجی که از پشته koh دوست باشه حالم میکنه که بوی فریند خارجی داره آنا ‌همش از رو عقدست .امیدوارم که رزی بفهمن که جز اینکه اسمشونو خراب کردن چیزی دیگه براشون باقی‌ نمیمنه .
شنبه 13 آبان 1391 - 04:32
albalooo - لندن - انگلستان
ana123 - اورنج کانتی - امریکا. چه توجیه تهوع اوری حالم از صحبت کردنت بهم خورد
شنبه 13 آبان 1391 - 04:51
fdsa60 - تهران - ایران
این حیوان را باید به ایران آورد و در یک دادگاه 20 دقیقه ای محکوم به اعدام بشه. البته قبلش یه چند روزی رو در کهریزک بمونه.
شنبه 13 آبان 1391 - 05:06
romano - تهران - ایران
ana123 - اورنج کانتی - امریکا خانم محترم اگر این خانم با 200 نفر هم که رابطه داشته باشه چه شرعی چه غیر شرعی و به هیچ عرفی حق نداریم بلایی سرش بیاوریم چون اساسا طبق هر آیینی مالک تن دیگر نیستیم و تنها رضایت زن اونو در اختیارمون در میاره چون خانمها از لحاظ فیزیکی ضعیفترند (اتفاقا اینجا پیروان ادیان زرنگ بازی در میارن و همه چیز زنرو تحت سلطه خود می‌دونند در حالی که رضایت زن تنها می شه حق رابطه جنسی با رضایت زن و پوشش نیازهای مادر و فرزند احتمالی در آینده. غیر دینیها هم باز بجور دیگه زرنگی می‌کنند و می‌گند من به ازدواج اعتقاد ندارم و بچه به من مربوط نیست) . ایشون انسانی بسیار خودخواه و بیرحم هستند و تمام این عمل رو برای خود و آرام کردن قدرت مردانش انجام داده. این مثال خوبیه که مردها از قدرت مخرب خودشون وقتی بخوان استفاده می‌کنند و ربطی هم به دینداری یا بی دینی نداره و اینجا قانون باید محافظت کنه و پوشش بده. انسان بدون اخلاق و اعتقاد برابر صفر.
شنبه 13 آبان 1391 - 05:19
بهدین - نشویل - آمریکا
آنا خانم از اورنج کاونتی زن هر چە بودە، فرشتە یا هرزە بە خودش مربوط است، مگر قرار است ما هر کسی را کە نمی پسندیم تکە تکە کنیم.
شنبه 13 آبان 1391 - 05:30
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
ana . تو چطور میتونی اینقدر .. و متهجرانه راجع به همنوع خود نظربدی ؟؟ شما کلاه خودتو سفت بچسب
شنبه 13 آبان 1391 - 05:32
shayan96 - تهران - ایران
این هم از آزادی های بی حد و مرز انور ، بعضی ها آنچنان در منجلاب فساد فرو می روند و سرآنجامشان این می شود در ایران خودمون با گسترس اینترنت و ماهواره در کنار جنبه های مثبت اخلاقیات و انسانیت را در جامعه ما کمتر کرده
شنبه 13 آبان 1391 - 06:10
Hamid1970 - ارواین - امریکا
زمانی در المان برای ماموریت کاری در سال ١٩٩٥تا ١٩٩٧ انجا رفتم با انکه از سن ٣ سالگی از ایران بیرون امده بودم و از زنهای ایرانی زیاد نمی دانستم خدا شاهد است چیزهای از بعضی از این زنان ایرانی دیدم که اصلاً نمی توان بیان کرد ولی این را هم بگویم بعضی از أنها شیر زنان ایرانی با صلابت و با اصل نسب بودن و من به أنها افتخار می کردم ana123 - اورنج کانتی - امریکا من با شما موافق هستم.
شنبه 13 آبان 1391 - 06:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
احتمالاً انگیزه حلمه عراق به ایران و جنگ هشت ساله هم حسادت بوده!!,,, ana123 - اورنج کانتی - امریکا--چه کاری بد از این که بری با دشمن کشور و مردومت ...بشی‌؟؟
شنبه 13 آبان 1391 - 07:10
پل چوبی - لوس انجلس - امریکا
عرب=وحشی..
شنبه 13 آبان 1391 - 07:11
ghafas - مشهد - ایران
ana123 - اورنج کانتی - امریکا. وای تو از اون مرتیکه جانی تری .تو صد در صد بسیجی هستی .آدم مریضی که این کار رو به اسم آبروی ایران قبول داری ...چون تو زنی
شنبه 13 آبان 1391 - 07:50
ghafas - مشهد - ایران
همون دیروز حدس زدم این کار کار ایرانی باشه کار یه مسلمون مجسمه غیرت .بگیرینش تیکه تیکه اش کنین
شنبه 13 آبان 1391 - 07:53
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نه نگویید حسادت،اسم این غیرت است .حسادت مربوط به خانوماست!! بعضی‌ از این ذکور ایرانی‌ چه شهرتی برای خودشان و دیگر هموطنان‌شان به هم زدند.وجدانا خیلی‌ زحمت و غیرت میخواهد.
شنبه 13 آبان 1391 - 08:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ana123 - اورنج کانتی - امریکا. خدا رحم کرد که مدافع حقوق زن هستی‌ با این کامنت شرم آور!!! از کجا می‌دانی زن عمل شنیع انجام داده؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا تقاضای جدایی بعد از فهمیدن سادیسم شخص مقابل عمل شنیع است؟؟؟؟ این را در مسجد‌ها به تو گفته اند؟؟؟؟؟این کار جانور با هیچ دلیلی‌ قابل توجیه نیست هر کس کوچکترین دفاعی از این کثافت بکند خود یک روانی‌ صد در صد است!!!!!
شنبه 13 آبان 1391 - 08:25
mandana53 - ایران - ایران
اشرف مخلوقات !!!!!!!!! وحشی تر از انسان هیچ موجودی روی کره زمین نیست
شنبه 13 آبان 1391 - 09:13
احتراز - دورف - آلمان
زنهای ایرانی‌ وقتی‌ میخوان از یه نفر جدا بشن ، طرف و میپیچونن، مثل آدم نمیشینن حرف بزنن. البته من کار این مردک تائید نمیکنم، ولی‌ بببین باهاش چی‌ کار کرده که این قدر شاکی‌ شده این بالا سرش آورده.
شنبه 13 آبان 1391 - 09:17
masoud1900 - استکهلم - سوئد
قابل توجه زن‌های ایرانی‌ علاقمند به عرب‌ها ،دستش درد نکنه
شنبه 13 آبان 1391 - 09:45
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
princess, خوبه که تو قاضی نشدی .چه زود تحت تاثیر قرار گرفتی رای صادر کردی. این که شد شکنجه نه عدالت.
شنبه 13 آبان 1391 - 09:48
ايران بدون اسلام - بودابست - مجارستان
من خودم یک زن ایرانى هستم ، مردان کشور من به همه کار دست مى زنند ، روابط جنسى با زمین و زمان دارند اما و اما .... تا به دختر و زن ایرانى مى رسند غیرت و مردانکى شان شروع مى شود البته اکر بتوان اسمش را مردانکى کذاشت.....
شنبه 13 آبان 1391 - 09:57
zan kermanshah - کلن - آلمان
آلمان/ کلن.ana123 شما چطور مدافع حقوق زنان هستید که با شنیدن خبر قضاوت می کنید اگر بنظر شما زنان جای هیچ دفاعی از خود باقی نمیگذارند.پس باید همینطور مورد حمله نامردان قرار بگیرند.انسان انسان است زن و مرد فرقی با هم ندارند.تحت هیچ شرایطی نباید کسی را آزار جسمی و روحی داد. من متاسفم برای اینطور قضاوتها.اما میشه بگید زنان ایرانی به جه کارهای شنیعی دست می زنند که آقایون تا بحال دست نزدن.البته شنیع را هم معنی کنید مدافع حقوق زنان
شنبه 13 آبان 1391 - 08:41
masoud1900 - استکهلم - سوئد
با این که از عرب‌ها متنفرم ولی‌ آفرین به این مرتیکه عرب که درس عبرتی به زنهای ایرانی‌ داد که اینقدر خودشونو آویزون عرب‌ها نکننن
شنبه 13 آبان 1391 - 10:12
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
انا۱۲۳ - اورنج کانتی - امریکا. حق با شماست. ۹۹ درصد زنهای ایرانی‌ در اروپی شمالی تا با یک مرد اروپایی همبستر نشوند آروم نمیگیرند. به همین دلیل از شوهرشان جدا میشوند. اما غافل از این هستند که نگاه مرد اروپایی به آنها چگونه است! بعد از به هم خوردن اون رابطه دوباره سراغ یکی‌ دیگه می‌رن و متأسفانه تن به ذلت‌هایی‌ میدهند که باورکردنی نیست. درصد بسیار بسیار کمی‌ هم که میتوانند تا مدتی‌ با مرد اروپایی ادامه دهند به این دلیل است که هرگونه توهین و تحقیر را قبول میکنند و در ضمن هیچ توقعی هم از اون ندارند که اگر یک دهم این رفتار را در مورد شوهر ایرانیشون داشتند مثل پرنسس زندگی‌ میکردن. من خودم ده‌ها از این زنها رو اینجا میشناسم!
شنبه 13 آبان 1391 - 10:00
new-iran - منچستر - انگلیس
خانمها بیخود آه و ناله را نندازن. حالا اگه یه زن با یه مرد این کارو کرده بود ،خیلی از زنا می گفتن دستش درد نکنه! درس عبرت بشه برای بقیه مردا ! و از این مزخرفات. حالا هی نیاین از اخلاق و انسانیت حرف بزنید.
شنبه 13 آبان 1391 - 10:24
be_pa_khaste - هارلم - هلند
اکثر زن‌های ایرانی‌ تو اروپا حقشونه البته این کار وحشیانه بود اما هرچی‌ سرشون بیاد حقشونه
شنبه 13 آبان 1391 - 10:54
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
در جواب دوستان میخواستم بگم من هم صد در صد عمل وحشیانه اون مرد را رد میکنم ولی باید قبول کرد که واقعا بعضی از خانمها از ازادی های غرب به خوبی استفاده نمیکنند. هر کس که پاشو از ایران بیرون گذاشت نباید ذره ایی هم برای وجود خودش ارزش بزاره همه چیز اسمش ازادی نیست وگرنه من هم به خاطر همین قضیه و سازگار نبودنم با جمهوری ننگین اسلامی از ایران خارج شدم ولی قرار نیست از این ازادی به صورت منفی استفاده کنم از خیلی از شما اقایان روشنفکر هم روشنفکر تر هستم اما چشمم را بر روی واقعیات نمیبندم
شنبه 13 آبان 1391 - 11:46
behzad a - آمستردام - هلند
چرا این کارو کرد،با این کارش سر بقیه مرد‌های عرب برلین بی‌ کلاه موند
شنبه 13 آبان 1391 - 11:58
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اصلا فرض کنیم این خانم خیانت کرده!! مثل اینکه فراموش کرده اید که خیانت مرد رسما در اسلام توصیه شده تعدد زوجات سکس با ۴ زن--در شیعه-صیغه با هر کس ‌!!! خوب جواب؟؟؟!!! کلیه ی کسانی‌ که نوشتند این زن حقش بوده حتی اگر به ظاهر ضد اسلام باشند ۱۰۰۰ در صد اسلامی و خود یک سادیست جنسی‌ هستند!!!!!!!ننگ بر شما تایید کنندگان !!!!
شنبه 13 آبان 1391 - 13:55
universe123 - لندن - بریتانیا
ana123 - اورنج کانتی - امریکا: من زن نیستم. مشکل این ۲ چی بوده ما نمیدونیم. اگه نظریه شما درست باشه، باز هم این مرتیکه اشتباه کرده. باید میرفت پی کارش و زندگی شو ادامه میداد. مگه اخر دنیا بود؟ اگه این خانم با دیگران همبستر شده، مشکل شخصی خودش بوده و ربطی به کسی نداره و اگه خدائی در کار باشه، اون خودش میدونه چیکار کنه. البته بیشتر خانمهای ایرانی میان اینجا فکر میکنند این قانونها فقط واسه خانمهای ایرانی درست شده که عشق و حال کنند. باعث بیشتر طلاقها در خارج خانمها هستند!
شنبه 13 آبان 1391 - 13:56
Caroline - تهران - ایران
ana123 - اورنج کانتی - امریکا- ayden_victor - لندن - انکلیس. شما از انسانیت بوى نبردید حتى معنى ازادى رو نمیدونید متاسفانه !!! هنوز نمیدونىد هر أدمى اختیار خودش رو داره و با هر کس که دوست داره میتونه باشه ... اگه با کسى باشى و احساسى نسبت به طرف نداشته با شى مثل اینه که بهت تجاوز میکنه. خوبه که یکم منطقى فکر کنید.....
شنبه 13 آبان 1391 - 11:31
princesse - تهران - پرژن
be_pa_khaste -معلومه خوب نقره داغ شدی .
شنبه 13 آبان 1391 - 14:07
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
آنقدر هم عرب عرب نکنید!! به دین عربها ۴۴۴ چنگولی چسبیده اید!!! در ضمن هزاران جنایت ناموسی در ایران قاتلان عرب هستند؟؟؟ آن استاد کثافت ایرانی‌ که در استکهلم لب زن را کند و خورد !!عرب بود؟؟؟؟؟؟؟؟ که تی‌ وی ج.اسلامی آب توبه سرش ریخت؟؟؟ اسم این شخص امید است و عربها معمولا چنین اسمی ندارند!!!! مثل اسلام ماله نکشید!!!!
شنبه 13 آبان 1391 - 14:02
amirehsan1 - آمستردام - هلند
باز هم سلام ، این که شما به قول خودتون از من مرد ایرانی روشنفکر تر هستی‌ بنده هیچ شکی در این صحبته شما ندارم ، خوشحالم که از کامنت‌های شما هم می‌تونم افکارم رو سنجیده تر بیان کنم. بحث آزادی بسیار پیچیده نیست . بانی‌ آزار روحی و جسمی‌ واسه کسی‌ نباشیم می‌تونیم با شهامت تموم کلمه آزادی رو به زبون بیریم. شاد باشی‌
شنبه 13 آبان 1391 - 14:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
دوستان ظاهراً زن دوم و شرعی ایشون بوده, یه چیزه مردهای عرب رو خوشم میاید همشون توی غرب هم چندتا زن دارن.
شنبه 13 آبان 1391 - 15:06
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
پلیس برلین تصریح کرده که "امید دارای پاسپورت هلندی است." از این جمله چی میفهمیم. برخی از خانمای ایرانی برای رسیدن به پول و پاسپورت اروپا با هر بی سر پای عرب و افغانی حاضرن بخوابن. بعد که خرشون که از پل گذشت با طرف بزن به هم و برن با یکی دیگه. (اینم نتیجه‌اش). من نمیدونم مرد با اصل و ریشه ایرانی چشه که آدم بره با عرب به خاطر پاسپورت. (البته بهشون حق میدم با این وضع مملکت و فشاری که روشونه)
شنبه 13 آبان 1391 - 15:46
kami_81 - مالمو - سوئد
من کاری ندارم ولی‌ این خانوم مگه قحطی مرد اومده بود که با عرب دوست بود تو ایران کم کشیدیم از دست عرب پرستا که اینجا هم دنبال عرب هستیم
شنبه 13 آبان 1391 - 16:49
Sarbaze Iran - وین - اتریش
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه / من همیشه عاشق کامنت های شما هستم،همیشه زیبا می نویسید و این بار هم خیلی زیبا جواب ana123 - اورنج کانتی - امریکا دادید. ممنون از شما. درضمن خانم ana123 - اورنج کانتی - امریکا شما از کجا می دونی این زن چکار کرده، هر کاری هم کرده باشه این جوابش نبوده. شما هم کم خواهر زینب و فاطی کماندو نیستی، زن هستی اما آدم نیستی و بویی از انسانیت هم نبردی، خدا به داد اون زنایی برسه که شما مدافعشون هستید
شنبه 13 آبان 1391 - 17:20
ati.y - دبی - امارات
خیلی مواقع سکوت،محترمانه تر از قضاوت بی جا و نا عادلانه است...کسانی که تعصبات پوچ دینی از واقعیات دورتان کرده،اگر این همه مشکلات ناشی از بد فرهنگی،زندگی امثال بنفشه را تهدید نمی کرد،چه کسی برای رسیدن به یک لحظه آرامش تن به این همه غربت و تنهایی می داد؟؟این مادر واقعی با مرگ جنگید تنها برای نجات دختر 10 ساله اش...امیدا روزی با دلگرمی و همدردی های مهربانانه قلب این قربانی ها را نوازش کنیم نه با آزردن روحشان با چنبن تلخ پیش داوری ها... زنی را می شناسم من. سرود عشق می خواند. نگاهش ساده و تنهاست. امیدش در ته فرداست. زنی را می شناسم من. گریزانست از این خانه. ولی از خود چنین پرسد. چه کس موهای طفلم را. پس از من می زند شانه؟. زنی را می شناسم من. که جانش بسته به زخم است. تمام سهم او اینست. کجا او لایق آنست؟.
شنبه 13 آبان 1391 - 17:26
ati.y - دبی - امارات
خیلی مواقع سکوت محترمانه تر از قضاوت بی جا و نا عادلانه است...ای کسانی که تعصبات پوچ دینی از واقعیات دورتان کرده،اگر این همه مشکلات ناشی از بد فرهنگی زندگی امثال بنفشه را تهدید نمی کرد،چه کسی برای رسیدن به آرامش تن به غربت و تنهایی می داد؟؟این مادر دلاور با مرگ جنگید تنها برای نجات زندگی دختر 10ساله اش...امیدا روزی با دلگرمی و همدردی های مهربانانه قلب زخمی این قربانی ها را نوازش کنیم،به جای آزردن روحشان با چنین تلخ پیش داوری ها... زنی را می شناسم من. صدایش خسته و محزون . نگاهش ساده و تنهاست. امیدش در ته فرداست. زنی را می شناسم من. گریزانست از این خانه. ولی از خود چنین پرسد. چه کس موهای طفلم را. پس از من می زند شانه؟. زنی را می شناسم من. که جان او به زخم بسته است. تمام سهم او این نیست. کجا او لایق آنست؟
شنبه 13 آبان 1391 - 17:54
ekman - شیراز - ‫ایران
بعضی ملیّت ها و قوم ها که همه میشناسیم و نام بردن آن جایز نیست،بخاطر تعصب کور کورانه دختر و یا خواهر خودشان را میکشند چه رسد به زنهایشان.این خانم قربانی هوا و هوس خودش شده و اختلاف فرهنگی را در نظر نگرفته و فقط عاشق شده و سپس فارغ، مَردَک وحشی هم به تصور اینکه صاحب جسم این زن شده،عملی مرتکب شده که دیگر کسی از آن استفاده نکند.کبوتر با کبوتر باز با باز کند ،کند همجنس با همجنس پرواز را همیشه در نطر داشته باشیم.
شنبه 13 آبان 1391 - 18:31
Raha Raha - تورنتو - کانادا
خیلی‌ متأسفم از خوندن نظرهاتون، چقدر راحت قضاوت می‌کنیم. کسانی‌ که میگن خانومای ایرانی‌ خودشون رو خراب می‌کنن، چقدر مطمئنا که همسران این خانمها اونها رو رها نکردند؟؟؟؟ ایران جای بهتریه برای کسانی‌ که انقدر راحت قضاوت میکنند و رای صادر میکنند، شما رو چه به آزادی؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 13 آبان 1391 - 19:15
galexy - روتردام - هلند
خجالت بکشین عوضیا ...اون زن بی‌چاره چه گناهی داره...همش این کثافت کاری توی مسلمونای......بابا بس دیگه ظلم به زنها...اگه مردا هزارتا کثافت کاری کنن .نرماله چون مردن...آخه شما شیطان صفتا برین بتمرگین همون ایران...برین بالا منبر...
شنبه 13 آبان 1391 - 19:24
zan kermanshah - کلن - آلمان
آلمان /کلن.ana123.در پاسخ به شما مدافع زنان باید عرض کنم انگاری شما سنگ نجابت خودت را به سینه میزنی.لازم نیستعمل وحشیانه اون مرد را رد کنی.بهتره دم از مدافع زنان نزنی کسی که مدافع حقوق زنان هست تا از چون وجرای ماجرا خبر نداره نظر نمیده وبه کسی ربطی نداره کسی چطور زندگی میکنه حریم شخصی هر کسی تنها به خودش ربط داره.شما هم لازم نیست مریم مقدس بازی در بیاری.با عرض معذرت ادای..رو هم در نیار
شنبه 13 آبان 1391 - 17:58
Raha Raha - تورنتو - کانادا
خیلی‌ متأسفم از خوندن نظرهاتون، چقدر راحت قضاوت می‌کنیم. کسانی‌ که میگن خانومای ایرانی‌ خودشون رو خراب می‌کنن، چقدر مطمئنا که همسران این خانمها اونها رو رها نکردند؟؟؟؟ ایران جای بهتریه برای کسانی‌ که انقدر راحت قضاوت میکنند و رای صادر میکنند، شما رو چه به آزادی؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 13 آبان 1391 - 19:16
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
فراتر از وحشیانه و غیرانسانی با این همه یک امر (یک جنایت) روزمره در افغانسان, پاکستان, .... توضیح آن را هم اگر توجه کنید در خود همین مقاله میتوان خواند: "یکی از مسئولان پلیس جنایی برلین اعلام کرد که ضارب احتمالاَ "امید ر" نام دارد و ۴۵ ساله است. پلیس «محل تولد امید را بغداد در عراق» ذکر کرده است."یک عرب با اسم ایرانی "امید". احتمال زیاد از کردهای خراب شدۀ عراق که از عربها عربتر هستند. درسی باشد برای زنهای ایرانی تا حواثشان باشد دیگر زن این ..ها نشوند. هیچ چیزی, حتی هزار سال اقامت دراروپا و زندگی در فرهنگ دیگر ذات عرب انها را عوض نمیکند... با اون مکافات خودتو برسونی خارج و اونجا هم بیای صاف زن یکی از این..ها بشی .....
شنبه 13 آبان 1391 - 17:32
sara@smd - کوالالامپور - مالزی
اینکه بعضیها میگن همه زنای ایرانی‌ تا پاشونو میذارن از مملکت بیرون، دوست پسر خارجی‌ میگیرن، باید بدونن که خیلی‌ از مردهای ایرانی‌ هم همین کارو می‌کنن. پس بهتر نیست یه اشتباه رو عمومیت ندیم. این خانوم هر کاریم که کرده باشه، یه آدم دیگه حق تنبیهشو نداره،. متاسفانه نمی‌دونم چرا برخی‌ آدما نمی‌تونن بپذیرن که همیشه یه رابطه نباید ادامه داشته باشه. آدما حق انتخاب دارن، درستی‌ یا نه درستی انتخابشون هم به خودشون ربط داره.
شنبه 13 آبان 1391 - 19:36
galexy - روتردام - هلند
ای واییییییییییییی.....انسانم آرزوست....این زن اومده از ایران واسه اینکه بهش به چشم انسان نگاه بشه این اتفاق تلخ واسعش افتاده،،اونوقت یه سری آدم مریض نشستن اینجا راجع به خوبیو بدی این زن اظهار نظر می‌کنن...خاک بر سر بیمارتون...امیدوارم این خانم این حادثه رو فراموش کنه و به زندگی‌ برگرده،،به امید روزی که ایرانیا پشتِ هم باشن...با حقوق مساوی بدون قضاوت کردن همدیگه
شنبه 13 آبان 1391 - 19:41
emetis83 - استکهلم - سوئد
دوستان ما زنان هر چی می کشیم از هم جنس های خودمونه.فکر می کنیم که مردا مسئول ظلم به ما هستن ولی در واقع خودمون به خودمون بد می کنیم.خانوم آنا از امریکا شاهد زنده این ادعا....واقعا متاسفم برات...این زن از این اقا جدا شده بوده به فرض که اصلا هر روز با یه مرد هم باشه دیگه به این مرتیکه وحشی ربطی نداشته!
شنبه 13 آبان 1391 - 21:27
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
متاسفم از بی ادبی بعضی از دوستان فرهنگ و ادب ایرانی روز به روز داره تحلیل میره ...همه شما ها مطمئنن با ایرانیانی که به خاطر اقامت خیلی راحت با هر کسی مراوده میکنند برخورد داشتید در همین امریکا زنانی ایرانی میبینم که با مردهای سیاه پوست و یا اسپانیشهای بدبخت تر از خودمون یا ازدواج کردن و یا دارن زندگی میکنند همش هم به خاطر پول و یا اقامت ...البته خدا لعنت کنه جمهوری اسلامی را که باعث و بانی تمام این بدبختیهاست..ولی این دلیل نمیشه ارزش زن ایرانی مانند زنان تایلندی پایین بیاد این خانم هم خدا به دخترش رحم کرد که زنده موند ..
شنبه 13 آبان 1391 - 22:25
bawafa1385 - هامبورگ - المان
من بعنوان یک مرد ایرانی چنانچه لازم بدانم میتوانم لا اقل 5 کتاب در رابطه با مسائل خانوادگی ایرانیان در خارج از کشور بنویسم. البته همه انها حاصل 29 سال زندگی در غربت و شاهد بودن زندگی ما ایرانیان میباشد. من مدتها در سایت نبودم و بهمین لحاظ فعلا همین جملات کوتاه را برای انتشار میدهم تا پس از انتشار تمام انها را تا انجا که ممکت است بیان خواهم نمود
شنبه 13 آبان 1391 - 22:31
tina85 - اشتوتگارت - المان
تو با این روش فکر کردن و عقلت خوبه قاضی نشدی وگرنه الان می دادی این زن رو اعدام کنن . کاش ادم ها یاد بگیرن راجع به دیگران زود قضاوت نکنند مگه این همه مردا به زن ها اسید نمی پاشن یا نمی کشنشون یعنی همه کارای شنیعی می کردن ؟
شنبه 13 آبان 1391 - 22:58
thin_ice - ونکوور - کانادا
من با نظر عنا۱۲۳ موافقم. انسانها هر کاری تو زندگیشون می‌کنن رو همون قشر تاثیر میذاره مثلا اگر یه خانم دکتر، یا .. بشه باعث افتخاره خانمها هستش حالا چه کار مثبت یا منفی‌. در مورد خانم ایرونی‌ها متاسفانه اکثرا وقتی‌ از ایران خارج میشن پرواز کنن و از نابود کردن زندگی‌ خودش و اینو اون هیچ ترسی‌ ندران. مثلا اکثرا واسه این که به عقد‌هاشون برسان دس به هر کاری میزنن. اکثرا با داشتن یک یا دوتا بچه طلاق میگیرن و هنوز فکر می‌کنن که دختر ۱۸ ساله هستن و یه مرد رویایی پولدار و خوشتیپ میاد باهاشون عروسی‌ می‌کنه ولی‌ یک در میلیون هم چین چیزی نیست و نخواهد بود. پس خانوما اکثرا قربونی افکار مسخرشون و یا عقد‌هاشون هستن و به تنها چیزی که فکر نمیکنن سرنوشت اون بچه بدبخت هست که تا آخر امرش کم بود محبّت و....داره. در مورد این جنایت بازم افکار مسخره یه زن رو با داشتن یه دختر ۱۰ ساله می‌شه دید. حالا مدل شدن یا پیشرفت در زندگی‌ خیلی‌ خوبه ولی‌ طبق افکار زنهای ایرونی حتما فکر کرده هنوز ۱۸ سالشه و باید بره رو ردا کارپتِ هالیوود را بره و طرفش براش چیزی جز آبروریزی نبوده. اولا کیسی نیست بگه: .
شنبه 13 آبان 1391 - 23:04
thin_ice - ونکوور - کانادا
۱. آخه کدوم زن ایرونی یا زن عاقله با یک قشر وحشی مثل عربای کثیف طرف می‌شه؟؟ دنیا هنوز عربارو به عنوان ملت با تمدن قبول نکرده. ۲. حتما این خانم بعد از جدائی با کیسی رابطه داشته حالا دیر یا زود اون عرب کثیفم داستانشو میگه. (چون اگر این عرب کثیف می‌خواست این کارو بکنه بعد از طلاق یا در حال طلاق گرفتن این کارو میکرد ولی‌ ۱۰۰% متوجه رابطه این زن با کیسی دیگه شده).
شنبه 13 آبان 1391 - 23:06
thin_ice - ونکوور - کانادا
بعضی‌ زنای ایرونی بعد از طلاق یا حتا در حال زندگی‌ فعلی فکر می‌کنن خارجی‌ شدن و لاشی بازیرو جزو آزادی میدونن. (پس هر بلائی سرشون میاد حقشونه که بفهمن نابود کردن زندگی‌ بخصوص با داشتن بچه کار درسی نیست چون وقتی‌ پای بچه وسعت هستش باید همه کارها بر اساس سرنوشت بچه باشه نه عقد و کمبود شخصی‌.). آخه کدوم زن با ۳۶ سال سنّ و یک شکم زأیدن مدل شده اونم ایرونی؟؟؟؟ درضمن ۱۰۰% دختران یا زنائی که می‌رن سراغ موزیک، مدل، یا... در همون زمانها توسط کسان که دس اندرکار هستن خیلی‌ راحت ازشون سؤ استفاده جنسی‌ می‌شه و یک در ده به بالا میرسن پس می‌بینید که این خانوما ۹۹% تو خوابو رویا زندگی‌ می‌کنن. (پس می‌بینید خانم‌های ایرونی بد از ازدواج و بچه‌دار شدن تازه میخوان برن سراغ آرزو‌هاشون البته اشکال نداره ولی‌ درصد موفقیت در بعضی‌ زمینها خیلی‌ کم خواهد بود. پس کوو اون زن یا دختری که این چیزارو بفهمه؟؟؟؟؟) پس می‌بینید اکثر خانوما قربونی افکار مسخرشون هستن. هر روز میخوان یه چیزی بشن چون چیزی به اسم منطق توشون نیست.
شنبه 13 آبان 1391 - 23:07
thin_ice - ونکوور - کانادا
3. بدترین و مهمترین اشتباه زنای ایرونی اینا که اول عشق میشن با طرف می‌خوابن و بچه‌دار میشن، تازه بعد از مدتی‌ می‌فهمن که طرفو مثلا دوس ندران یا هرچیز دیگه. پس نتیجه میگیریم که تو زندگی‌ اکثر زنا منطق یا تصمیم گیری منطقی‌ وجود نداره و همیشه دنبال کمبود، عقد‌هاشون هستن و طفلکی اون بچه‌هایئ که این وسعت قربونی افکار احمقانه اینطور آدما هستن. اینطور بچها نه واسه خودشون نه واسه جامعه کمتر مثبت خواهان بود و قربونی افکار مادر یا پدرهای خودخواه و عقده‌ای میشن.
شنبه 13 آبان 1391 - 23:08
princesse - تهران - پرژن
emetis83 - استکهلم -galexy - روتردام -باهاتون موافقم خیلی‌ زیبا گفتید .
شنبه 13 آبان 1391 - 23:09
bawafa1385 - هامبورگ - المان
خوب دقت کنید بسیاری از افراد در داخل سایت باین خانم اتا از اورتج کانتی بی جهت و بدون دلیل تاختندو ما ایرانیها عجیب تابع احساس هستیم تا اهل منطق و همه ما هم قضاوت همراه با توهین رااز حمله کار های خودمان میدانیم . عزیزان . نمیدانم چرا بی دلیل و بی محتوی قضاوت میکنیم و در اینگونه موارد قورا جنگ جنسیت و مردها پدر سوخته هستند و یا مرد ها هزره هستند و یا بر عکس خودمان را وارد مسائلی میکنیم که با واقعیات فاصله زیاد دارد . .من برای اجتناب از گرافه گوئی کوتاه باید بگویم هیج مردی اتهم در غربت راضی بایحاد مشکل برای خود و دیگران نیست. مطلب را در همینجا داشته باشید تا بقیه را بگویم
شنبه 13 آبان 1391 - 23:10
bawafa1385 - هامبورگ - المان
خوب باین موضوع دقت کنید این بانوفرنگی از شوهر ایرانی جدا شده یا سکته اورده امده با یک خارجی دیگر دوست شده تا از هر لحاظ رفع حوائج کند . بک خارجی موفق هیچگاه اینگونه خانمها را در حوزه عمل خودش را ه نمیدهد پس یک عراقی سرگردان بیچاره که مطمنا پناهنده هم بوده و تازکی کاری داشته شاید از بانک هم برای این خانم وام گرفته بااصلا وام کرفته و برای این خانم خرج کرده لذا این خانم حای بهتر و کس بهتر را پیدا کرده و بدون هر گونه مزاحمت رفته. من مطمئتم این مرد علاوه بر جراحت احساسی خسارت مادی هم داشته و بهر خال برای ان بیجاره غیر قابل تحمل بوده و کاری را کرده که ما خواندیم. بسیاری از کاربران بسیار راحت میکویند و از مرتیکه حدا شده و وحشی کری است که بایشان حمله کرده. این اظهار نظر خانم های ایرانی است وگرنه حانم ها ان تعهد اولیه یادشان میرود و تعهد مال مرد ها ست چون خر های خوبی برای خانمها هستند شما خانمها وقتی میخواهید خر مراد را سوار شوید هزار وعده و هزار بار گریه شبانه وروزانه برای این فقیر بیچاره ها میکنید و همینکه طرف را از هر لحاظ گرفتار خودتان کردید میخواهید ان راهی را بروید که دلتان میخواد
شنبه 13 آبان 1391 - 23:50
princesse - تهران - پرژن
۲کلمه از مادر عروس (باوفا ۱۳۸۵)
یکشنبه 14 آبان 1391 - 02:04
kian iran - واشینگتن - امریکا
آنا -اورنج کانتی- دوست عزیز با نظر شما موافقم و کارهای بعضی از زنان تاکید میکنم بعضی از زنان ایرانی را اینجا دیده ام اما آنای عزیز بعضی از مردای ایرانی رو هم دیدیم اینجا که چه کارا که نمیکنن!! به قول یکی از دوستان زن و مرد ایرانی برای هم ساخته شدن و از پس هم بر میان. و واقعا همه اینها از برکت وجود این حکومته که روح و روان ملت را بیمار کردن
یکشنبه 14 آبان 1391 - 05:32
sepherdad - سیدنی - استرالیا
باوفا۱۳۸۵ - هامبورگ - المان. دوست عزیز یک خانومی ایرانی‌ که شوهرش عراقی بوده با ۳ بچه در همسایگی ما زندگی میکنه, شوهرش رفته یه زن دیگه گرفته و ایشون این ۳ تا عرب را داره بزرگ میکنه.
یکشنبه 14 آبان 1391 - 07:07
nazanin. - المان - المان
.ana.usa تو خفه شی‌‌ و هیچی‌ نگی‌ والا هیشکی نمیگه لالی .خدا میدونه خودت تو آمریکا چه غلط میکنی‌،که این‌جوری به زن بی‌چاره میتازی،یا شایدم از بس زشتی هیشکی محلت نمیده اینجور عقده‌ای شدی
یکشنبه 14 آبان 1391 - 11:13
bawafa1385 - هامبورگ - المان
princesse تهران ایران. نازنین اولا من مادر عروس نیستم من مادر دامادم ضمنا در لندن یک خانواده ای است بنام پرنسس ان یعنی انا ماریا. شما حتماکه از ان حانواده جلیل القدر هستید . انشالله تعالی.. ...همیشه حقیقت تلخ بوده. اره عزیز پرنسس ... انهم چه پرنسسی از ایل و تبار حاندان چهار چرخ داران گوجه فرنگی
یکشنبه 14 آبان 1391 - 10:28
princesse - تهران - پرژن
bawafa۱۳۸۵-امیدوارم یکی‌ پیدا بشه بهت وفا کنه که حال خرابت خوب بشه .جوینده یابنده ‌ست خوووووب میشی‌ . انشالله تعالی!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 14 آبان 1391 - 17:59
miladt - برلین - آلمان
سلام به همه دوستان که نظرات خوب و بد خودتون را گذاشتید. من دوست خانوادگی این خانم هستم لازم به ذکر است که همه بدونند که بنفشه شخصی تحصیل کرده خانواده دار و با کمالات است. ایشون در این کشور دست به هیچ عمل بی شرمانه ای نزدند. همه انسان ها اشتباه می کنند هیچ کس بدون اشتباه نیستش این شخص در صدد بودن که زندگی جدیدی شروع کنند. خواهش می کنم پیش داوری نکنید خوب نیست نمک به زخم ما نپاشید هیچ یک از ما وضعیت جالبی نداریم. ممنون از شما
یکشنبه 14 آبان 1391 - 22:14
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
بیچاره دختر ۱۰ ساله --- مهم نیست کی‌ حسود بوده -- قربانی مرد بوده یا زن -- انگیزه و علت چی‌ بوده -- کی‌ وفادار بوده و کی‌ بی‌ وفا -- عرب بوده یا کردستانی --- مهم این است که این چنین وحشی گری، غیر انسانی‌ است و محکوم.
دوشنبه 15 آبان 1391 - 04:10
elnaz_9 - مشهد - ایران
واقعا متاسف شدم وقتی نظر بعضی از ایرانیها یی که کامنت گذاشتند را خواندم کسانی که با توهمات وقضاوت نادرست خود از یک شیطان طرفداری و حمایت کردند به این خانم یا خانم های ایرانی که در خارج کشور هستند هر طور که زندگی کنند هیچ کس حق ندارداینقدر وحشیانه انسانی را شخصا مجازات کند.فقط یک ذهن بیمار میتواند از از همچین عمل وحشیانه ای به هر دلیلی که هست حمایت کند.این را هم یاد اوری می کنم افراد روانی و شیطان صفت از هر ملیتی می توانند باشند کم قربانی اسید پاشی در ایران نداشتیم .
دوشنبه 15 آبان 1391 - 08:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.