مثله کردن زن ایرانی در برلین از سوی فردی ناشناس

به گزارش رسانه‌های آلمان یک زن ایرانی در آپارتمانش از سوی فردی ناشناس به شدت مورد تهاجم قرار گرفته و برخی از اندام‌های بدنش بریده شده‌اند. پلیس دختر کوچک این زن را با دست و پای بسته در آپارتمان پیدا کرده است.
 

یک زن ایرانی ۳۶ ساله در حالی که دستان و پاهایش بسته شده و آثار ضربات متعدد و عمیق چاقو بر تمام بدنش مشاهده می‌شد، از سوی پلیس آلمان در آپارتمانش در شهر برلین پیدا شد. وبسایت "ولت آنلاین" به نقل از پلیس گزارش داده است که دست و پای دختر ۱۰ ساله این زن نیز در اتاق بغلی بسته شده و گمان می‌رود که در تمام مدت شکنجه مادرش، در اتاق محبوس بوده و فریاد‌های وی را شنیده است.

این دختربچه هم اکنون تحت نظر روانپزشکان قرار دارد.
 
گزارش پلیس حاکی از آن است که فرد مهاجم نه تنها با چاقو صورت این زن را زخمی کرده بلکه ضربات متعددی نیز بر بالاتنه و زیر شکم وی وارد آورده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.
 
به نوشته این وبسایت هر چند پلیس تا کنون به طور دقیق جراحات وارده بر این زن را فاش نساخته اما شماری از رسانه‌ها از جمله وبسایت "برلینر کوریر" گزارش داده‌اند که فرد مهاجم هر دو سینه این زن را با چاقو بریده و اندام تناسلی وی را نیز به‌ شدت مجروح کرده است.
 
پلیس برلین در گزارش رسمی خود اعلام کرده است که این زن برای درمان به بیمارستان منتقل شده و به نظر می‌رسد خطر مرگ وی را تهدید نمی‌کند.
 
با این همه به دلیل جراحات جدی وارده احتمال داده می‌شود که قربانی برای بقیه عمر خود متحمل صدمات شدیدی شود. اتاق این زن در بیمارستان هم اینک به طور کامل تحت کنترل پلیس قرار گرفته است.
 
بر اساس گزارش "ولت آنلاین" یک عابر پیاده عصر روز سه‌شنبه (۳۰ اکتبر) از طریق پنجره خانه این زن که در طبقه همکف ساختمان قرار داشته‌، متوجه پیکر خونین وی می‌شود و به سرعت پلیس را در جریان قرار می‌دهد.
 
ساکنان محل گفته‌اند که این زن به همراه شریک زندگی ‌و دختر ۱۰ ساله‌اش به تازگی به این خانه نقل مکان کرده بودند و از آنجایی که دو فرد بزرگسال به خوبی قادر به تکلم به زبان آلمانی نبوده‌اند، این دختربچه سخنان آن را ترجمه می‌کرده است.
 
در همین حال وبسایت "برلینر کوریر" گزارش داده است حوالی ساعت شش بعد از ظهر روز سه‌شنبه ساکنان محل در پی شنیدن صدای فریاد و جیغ از داخل آپارتمان همکف این زن، با پلیس تماس گرفته‌اند و مأموران پلیس پس از حضور در صحنه جنایت ناگزیر به داخل آپارتمان هجوم برده‌اند و این زن ۳۶ ساله ایرانی را خونین بر روی زمین اتاق نشمین پیدا کرده‌‌اند.
 
از زمان کشف این جنایت از محل سکونت شریک زندگی‌ این زن اطلاعی در دست نیست. هنوز انگیزه فرد مهاجم روشن نشده وکمیسیون جنایی ویژه پلیس شهر برلین سرگرم انجام تحقیقات در این زمینه است.

+79
رأی دهید
-415

masoud1900 - استکهلم - سوئد
مطمئنا مساله خیانت در کار بوده،چون زن‌های ایرانی‌ وقتی‌ میان خارج تازه فیلشون یاد هندوستان می‌کنه
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:14
antikaselis - اصفهان - ایران
خوب این هم از امنیت و راحتی در اروپا . حالا هی بگویید اسلام بده چون که تمام مشکلات اروپا (اقتصادی,روانی،امنیت و...) حل شده فقط تمام کشورهای اسلامی مشکل دارند.مرگ بر امریکا
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:09
همون پنج ساله عاشق آلمان - میسور - هند
وای آلمان چی شده؟؟؟
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:11
new-iran - منچستر - انگلیس
کاش حداقل یکی از سینه هاشو نمی برید
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:16
elinaz - مونترال - کانادا
یک نکته رو جا انداخته بهترین تمرین اعتماد به نفس این هست که به یک آخوند نگاه کنید به حرف زدنش و ...از همه مهم تر محمود احمدی‌نژاد ...پرگری رو باید از اخوندا و مدیران جمهوری اسلامی یاد گرفت ...واقعا از رو و پرو هیچی‌ کم ندران ....خوش شآنس هم هستن عمر طولانی سلامت کامل ..همه بعد ۵۰ سال هزار تا مرض میگیرن آخوندا تازه بعد ۵۰سالگی تجدید فراش می‌کنن و برنامه زندگی‌ از ۵۰ بعد شروع می‌شه ..خلاصه زشت بی‌ سواد ابله نادون اما پرو
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:18
Benika - برن - سوئیس
وای حالم بد شد. حتما پای تعصبات و غیرت همسر قبلی‌ در میون بوده....
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:31
م تهرانی - دورتموند - آلمان
اون دختر بچه ببین چی کشیده اون زن بنده خدا هم دیگه تا آخر عمرش نمیتونه زندگی کنه
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:52
ekman - شیراز - ‫ایران
اینکه دو سینه و آلت تناسلی این زن مورد ضربات چاقو قرار گرفته،و به دختر خردسال هم آسیبی فیزیکی نرسیده،پس شخص مهاجم قصد انتقامجوئی داشته و حتما بیوفائی و خیانت از طرف زن موجب این انتقامجویی شده.شاید بچه ضارب را شناحته باشد.از شوهر سابق و شریک زندگی فعلی این خانم باید بیشتر تحقیق شود چون این انتقامی عشقی بوده و ضارب قصد محروم کردن زن از زیبایی و اعضاء جنسی اش را داشته.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 21:12
obodani - مونیخ - آلمان
من در روزنامه برلینر کوریر خواندم که فرد ناشناس نیست و همان دوست پسر خانوم هست که از اون موقع فراری شده و تحت تعقیب پلیس می‌باشد.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 21:33
ramtin.p - دورتموند - المان
کار کثیفی کرده ولی‌ نکته اینجاست : فرد مهاجم هر دو سینه این زن را با چاقو بریده و اندام تناسلی وی را نیز به‌ شدت مجروح کرده ؟چرا اینجا‌ها فقط ؟
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 21:53
raha1984 - هامبورگ - المان
چقدر یک انسان میتونه مریض باشه و عقده داشته باشه که رای مثبت به این موضوع بده
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 22:36
malek khorshid - روتردام - هلند
چقدر دردناک.از همه مهمتر بچهٔ معصوم، چه ترس و وحشتی و مادر بی‌چاره... از شواهد پیداست که داستان این جریان داستان عشق و خیانت می‌باشد، چون که طرف عصبانی‌ بود و سینه ی‌ زن بدبخت و بریده و به قسمت زنانه‌ آسیب رسونده. حتما با این کار می‌خواست کاری کنه که تا آخر عمر اون خانم نتونه از آنها استفاده کنه. به هر حل باید صبر کرد و دید که واقعیت چه بوده است. شاد و پیروز باشید.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 22:46
مونا تهران - تهران - ایران
تابلو کی این کارو کرده،شوهر ایرانیش. مردای ایرانی وقتی میرن اونور تحمل آزادی زنهاشون رو ندارن ،وقتی میبینن زنشون آزادی و حق انتخاب داره و دیگه دوست نداره با شوهر کوته فکرش باشه از این بلا ها سر زنشون میارن.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 22:49
پیام آقا - خارلمن - سویان
چطوریه تو اروپا که پشت هر پنجره یه پیرزن داره خیابون رو می پاد و تا کمی صدای ضبط یا.. بلند می شه، یکی دیوار رو می کوبه اما تو همچین اتفاقاتی همه غیب می شن!؟ خیلی عجیبه که تو اون وقت روز طرف تونسته اینکار رو بی هیچ مزاحمی انجام بده! ای داد بیداد چه روزگاری ست......
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:03
Benika - برن - سوئیس
یادت نره که این جور گند و کثافت کاریها رو تعصبات و غیرت‌های مرد سالاری مسلمونا به اروپا زده.اگه هم خیانت کرده شجاعت داشته زندگیشو جدا کنه نه مثل خیلی‌ مردا بره هوو بیاره یا با پنهان کاری زن بازی کنه...
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:15
princesse - تهران - پرژن
بیا اینم یکی‌ دیگه از شاهکارای بعضی‌ از مردای عقب مونده ایرانی‌ فکر کردن ایرانه هر غلط یی دلشون خواست بر سر زنه بدبخت بیارن و دادگاه، قانون، هزار کوفت و زهر مار دیگه هم ازشون حمایت کنه .
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:27
hamidla - هامبورگ - المان
باز هم ایرانی‌ حماسه آفرید.!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:34
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
عجب؟؟؟؟ آدم نمیدونه چی بگه. آخه یعنی اینقدر با ارزش بوده که آیندت را فوچ کنی بره. خاک بر کله بی عقلت کنم بدبخت تو ایران کم جنایت می کنند حالا به خارج هم سرایت کرده.
جمعه 12 آبان 1391 - 00:00
Benika - برن - سوئیس
خاک بر سر کسی‌ که به این خبر مثبت داده، یه مشت قاتل روانی‌ مثل کسی‌ که رو آمنه اسید پاشید. توف به هر چی‌ غیرت که باعث بدبختی زنها می‌شه. نه اینکه مردای ایرانی‌ خیلی‌ وفادار به زندگی‌ و زن هستن و ماشّالا چشم و دل‌ پاک....یعنی‌ می‌شه دنیای زن و مرد ایرانی‌ فقط برای ۱هفته جاشو با هم عوض کنه...حالمو به هم میزنید لابد اینم جز افتخارات ۲۵۰۰ سالتونه با پشتوانه اسلام محمدی البته
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:19
be_pa_khaste - هارلم - هلند
ماشالا زن‌های ایرانی‌ که همگی‌ تو اروپا گٔل کاشتن چون می‌بینن آزادن همه جور مردهارو میخوان بعضی‌ بدنو تیغ بزنن بعدشم میبینی که اینجور می‌شه
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:17
princesse - تهران - پرژن
بشین سرجات به پا خواسته!!!
جمعه 12 آبان 1391 - 00:23
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
تاگس اشپیگل نوشته که پلیس دنبال دوست پسرشه ظاهرا اون کرده و عراقی هم هست
جمعه 12 آبان 1391 - 00:49
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
فقط کافیه یه نگاه به نظرات بعضی ازخانمهابندازیدوبفهمیدباچه پیشگوهایی طرفیدآخه خانم من این خبرازایرانی بودن قاتل صحبتی کرده که هرچه شایسته ی خودتان بودبه مردایرانی نسبت دادید
جمعه 12 آبان 1391 - 00:32
sarah1 - نیویورک - امریکا
antikaselis - اصفهان - ایران. عزیز ... اون کار یه ایرانی بوده, اخبارو دنبال کن
جمعه 12 آبان 1391 - 01:01
پل چوبی - لوس انجلس - امریکا
و این داستان ‌قتل و جنایت ایرانیها همچنان ادامه دارد.آخه ما کی‌ میخوایم آدم بشیم!!
جمعه 12 آبان 1391 - 01:03
arpt8213 - استکهلم - سوئد
با تاسف مثل همیشه فکر هایمان درست نبوده کاش می شد یکنفر بگوید که این جریان از کدام خط قرمزی عبور کرده که چنین اتفاقی افتاده است مهم این است که بر اثر چه رفتاری عقده دو یرف سرباز کرد و باعث چنین جریانی شده
جمعه 12 آبان 1391 - 01:03
اسی777 - نیوکاسل - انگلستان
عجب گزارشی دارای دو تناقض در متن آن هست که یک جا میگوید:. بر اساس گزارش "ولت آنلاین" یک عابر پیاده عصر روز سه‌شنبه (۳۰ اکتبر) از طریق پنجره خانه این زن که در طبقه همکف ساختمان قرار داشته‌، متوجه پیکر خونین وی می‌شود و به سرعت پلیس را در جریان قرار می‌دهد. و در جای دیگر مینویسد:. در همین حال وبسایت "برلینر کوریر" گزارش داده است حوالی ساعت شش بعد از ظهر روز سه‌شنبه ساکنان محل در پی شنیدن صدای فریاد و جیغ از داخل آپارتمان همکف این زن، با پلیس تماس گرفته‌اند و مأموران پلیس پس از حضور در صحنه جنایت ناگزیر به داخل آپارتمان هجوم برده‌اند و این زن ۳۶ ساله ایرانی را خونین بر روی زمین اتاق نشمین پیدا کرده‌‌اند.??????!!!!!!!!!!!.
جمعه 12 آبان 1391 - 02:15
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
تعدادی از کامنتها را که میخوانی‌ تعجب نخواهی کرد از خر سواری ملایان!!!! حتما خیانت کرده بود یعنی‌ نویسنده ی کامنت هم میتواند در کسوت این جانور عمل کند!!! دیگری نوشته کاش یک سینه را بریده بود!masoud1900 - استکهلم - سوئد. !شما‌ها که در داخل و خارج به عنوان مرد!!!! فیلتان یاد هندوستان می‌کند!!!!بیماران روانی‌-!!!!غیرت!!!! اسلحه ی مردان اسلامی برای!!!!!!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:50
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مرتیکه به جنبه بی شعور وقتی طرف ترا نمیخواد یعنی نمیخواد تو ایران هم مجبور به تحملت بوده اگر آدم بودی و شعور داشتی ولت نمیکرد بره؛ اگر انسان بودی و شرافت داشتی دست به همچین جنایتی نمیزدی , اگر یه ذره مردی تو وجودت بود کسی پشت بهت نمیکرد یه آشغال عقده ای به تمام معنا بودی که زنت را فراری دادی همه کسانی هم که از اعمال تو حمایت میکنند لنگه خودت هستند . مشت نمونه خروار است.
جمعه 12 آبان 1391 - 02:26
Sarina777 - اوکلند - نیوزلند
من خیلی متاسف شدم برای این ماجرا و خیلی هم ترسیدم وحشتناکه.
جمعه 12 آبان 1391 - 02:51
perser68 - فلوریدا - امریکا
نه میخواین زنهای ایرانی‌ تو خارج هم به شما‌ها دلا سواری بدن!طرف یه مریض روانی بوده و نه بیشتر!
جمعه 12 آبان 1391 - 03:14
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
وحشیانه است - مهم نیست انگیزه و علت چی‌ بوده - وحشیانه است.
جمعه 12 آبان 1391 - 04:53
kian iran - واشینگتن - امریکا
در جامعه ای که کوچکترین آزادی برای زنان نیست و مردان از سن کودکی با افکار سنتی خو گرفتن و بزرگ شدن این اتفاقات طبیعیه. حالا وقتی افراد این جامعه به کشور دیگر با فرهنگ دیگه میرن نه زن درک درستی از آزادی فردی داره و نه مرد میتونه از افکار پوسیده خود دست برداره.
جمعه 12 آبان 1391 - 05:36
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
antikaselis - اصفهان - ایران. باز تو پیدات شد؟ اگر ته ماجرا‌ رو در بیاری میبینی‌ یا یه اسلامیست متعصب اینکارو کرده، یا کسی‌ بوده که تو کلش زن به عنوانه یه برده جنسی‌ نقش بسته و هر کاری که بخواد باهاش بکنه. فکر می‌کنم این صفت خیلی‌ برات آشنا باشه
جمعه 12 آبان 1391 - 05:47
ghafas - مشهد - ایران
چشمم به جمال امنیت اروپایی روشن
جمعه 12 آبان 1391 - 07:46
masoud1900 - استکهلم - سوئد
آرتمیس‌ - .پاریس - فرانسه,fekr نمیکردم از نسل شما فسیل‌ها کسی‌ هنوز زنده باشه که همه چیزو به حکومت ایران ربط بده،
جمعه 12 آبان 1391 - 08:10
Azadikhah - تكسل - هلند
واقعا وحشتناکه
جمعه 12 آبان 1391 - 09:26
stockholmare - استکهلم - سوید
این حیوان کثیف هر کس که ب.ده و اهل هر کجا که بوده فرقی نداره. خیلی باید یک نفر از نظر روحی آسیب دیده باشه که بتونه دست به چنین جنایتی برنه. زن بیچاره!!
جمعه 12 آبان 1391 - 09:48
antikaselis - اصفهان - ایران
elinaz - مونترال - کانادا چی نوشتی؟ چه ربطی به موضوع داشت؟sarah1 - نیویورک - امریکا - من نگفتم ایرانی نبوده.من امنیت اروپا رو گفتم
جمعه 12 آبان 1391 - 10:04
odin - انتورپن - بلژيك
اما باید به وجدان اونها که به همچین توحشی مثبت میدن واقعآ افرین گفت، به اونهایی که زن رو وسیله برای امیال جنسی میدونن، به اونها که خودشون رو مالک این وسیله میدونن و میگن« حتمآ خیانت کرده!» چون از حالا داره میگه اگه روزی زن یا اشنای خودش هم فکر ازادی در محدوده تن و بدن و عقل خودش بکنه با همین چاقوکشی ها و جنایتها روبرو میشه. اقا خودش هر شکری گیرش بیاد میخوره، به هیچی غیر از جوجه تیغی رحم نمیکنه ( اونهم چون امکان تجاوز بهش نیست)به مادر ترزا هم دست رد نمیزنن، اما اگر زن و دخترشون به یه هنرپیشه یا خواننده علاقه پیدا کنن باید تیکه تیکه بشن! تف به وجدان این بی وجدانها.
جمعه 12 آبان 1391 - 11:10
baran828 - تهران - ایران
همون پنج ساله عاشق آلمان - میسور - هند :عزیز جان دیدی عشقتم تو زرد از آب در اومد ؟!اونجا هم زن ایرانی امنیت نداره .کافیه این اسم رو یدک بکشی انگار دیگه زمین و زمان میخوان لهت کنن .موفق باشی .
جمعه 12 آبان 1391 - 12:25
Caroline - تهران - ایران
کار کار یک ایرانى مغز خراب با اعتقادات و دین در پیتیش.... حالا میبینید!!! این دین لجن ولکنمون نیست.......
جمعه 12 آبان 1391 - 14:25
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
Benika - برن - سوئیس اولا حرف دهنت را بفهم ثانیا همه اعضای سایت میدونن شوهرت سوئیسیه و خیلی هم از زندگیت راضی!! خلایق هر چه لایق.
جمعه 12 آبان 1391 - 14:39
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
صحنه های تکه تکه کردن آدمها هرروزه در عراق و سوریه و لیبی و پس از ورافتادن دیکتاتورهایشان رخ میدهد.برنامه های تلویزیون و گزارشها در اینترنت پر است از این دست خبرها. این موجود روانی عقب افتاده و وحشی عراقی زاده بوده (در یک روزنامه زادگاهش بغداد نام برده شده است) و روشن است بروش دیکتاتور پیشین و جانی عراق و دیگر تروریستهای ادمکش منطقه آشوب زده خاورمیانه، این زن نگونبخت را تکه تکه کرده است. نفرت از همدیگر و کشتار و آشوب در خاورمیانه بیداد میکند و امیدی هم نیست که این منطقه سر و سامان بگیرد.
جمعه 12 آبان 1391 - 15:08
Benika - برن - سوئیس
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران هه هه هه هه هه هه هه مرگ بر هر چی‌ ادم زن ستیزه با هر ملیتی..خیلی‌ بهت فشار آمده پاره نشی‌
جمعه 12 آبان 1391 - 19:30
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
معلوم نیست چرا چنین خبرهایی در مورد ایرانیان اخیرا رایج شده؟! مثلا در استکهلم که گفته شد یک ایرانی‌ لبهای زنشو برید و خورد! من به این اخبار مشکوکم!!!
جمعه 12 آبان 1391 - 19:31
Benika - برن - سوئیس
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران نه واقعا الان ربطه حرفی‌ که زدی چی‌ بود، اونجات سوخت که به اسلام فحش دادم. باز هم میدم تا... .و یادت باشه انسان بودن مهم که تو نیستی‌ نه مّلیت آدمها
جمعه 12 آبان 1391 - 19:46
raha1984 - هامبورگ - المان
لطفا خانمهای ایرونی رو با خانمهای قامیل و اشناهاتون مقایسه نکنید دلیل نمیشه فکر کنید همه مثل اونها خیانت کار هستند !!
جمعه 12 آبان 1391 - 22:23
princesse - تهران - پرژن
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران-مگه مرد سوئیسی چشه؟؟؟ حداقل عقل سالمی داره .خرافاتی هم نیست. عقده خود بزرگ بینی‌ نداره. به پر پشت بودن سیبیلش نمینازه .روزی هم صد بار نمی‌گه من مرد هستم مردددددددددددد .!!!!!!!!!!!!!
جمعه 12 آبان 1391 - 22:43
اهورا شمس - تهران - ایران
به هر دلیلی‌ این کارو کرده باشه .....خیلی‌ وحشتناکه هیچی‌ نمیتونه این توهشو توجیه کنه ...متأسفم
جمعه 12 آبان 1391 - 23:42
sepherdad - سیدنی - استرالیا
میبینم که خانمهای ایرانی‌ با دوست پسر خارجی( یا همون شوهر های خارجیشون به قول خودشون) هم نیمتونن زندگی کنن، چند وقت پیش‌ها هم یه زن ایرانی‌ جنازشو از باقچه خونشون توی ملبورن پیدا کردن که با دوست پسره خارجیش (افغان) تازه همخونه شده بود! ما که جز خوش بختیشون چیزی نمی‌خوایم ایشالا همشون خوشبخت بشن!!:)))
شنبه 13 آبان 1391 - 01:36
sepherdad - سیدنی - استرالیا
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران. باور نکن۲۴ ساعته اینجاست کامنت میده شوهر کجا بود!
شنبه 13 آبان 1391 - 01:43
raha1984 - هامبورگ - المان
سهیل ایرانی برو خدا روزیت رو جای دیکه بده یک مقدار فهم و عفت کلام ید نیست !! اونی که باید حرف دهنشو بفهمه اینجور که مشخصه خودت هستی !!
شنبه 13 آبان 1391 - 11:52
ATI.Y - دبی - امارات
. خیلی مواقع سکوت محترمانه تر از قضاوت بی جا و نا عادلانه است...ای کسانی که تعصبات پوچ دینی از واقعیات دورتان کرده،اگر این همه مشکلات ناشی از بد فرهنگی زندگی امثال بنفشه را تهدید نمی کرد،چه کسی برای رسیدن به آرامش تن به غربت و تنهایی می داد؟؟این مادر دلاور با مرگ جنگید تنها برای نجات زندگی دختر 10ساله اش...امیدا روزی با دلگرمی و همدردی های مهربانانه قلب زخمی این قربانی ها را نوازش کنیم،به جای آزردن روحشان با چنین تلخ پیش داوری ها... زنی را می شناسم من. سرود عشق می خواند. نگاهش ساده و تنهاست. امیدش در ته فرداست. زنی را می شناسم من. گریزانست از این خانه. ولی از خود چنین پرسد. چه کس موهای طفلم را. پس از من می زند شانه؟. زنی را می شناسم من. که جان او به زخم بسته است. تمام سهم او این نیست. کجا او لایق آنست؟.
شنبه 13 آبان 1391 - 18:34
ghafas - مشهد - ایران
طرف ایرانی بوده اسمش امید دستگیر شد و اعتزاف کرد خاک بر سر ما
شنبه 13 آبان 1391 - 20:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.