مانوئل ژوزه:حیف که باشگاه گفته دهانم را بسته نگه دارم

مانوئل ژوزه می گوید به دلیل درخواست باشگاه از او نمی تواند خیلی از حرف هایش را بزند.


به گزارش خبرآنلاین ؛ در روزی که همه اهالی فوتبال اطمینان داشتند با باخت پرسپولیس پیرمرد پرتغالی ساکش را روی دوشش می اندازد و بر می گردد به کش.رش اما او توانست با درخشش خیره کننده بازیکنان تیمش به پیکان 6 گل بزند تا همه چیز عوض شود. پرسپولیس که از 5 بازی آخرش 10 امتیاز گرفته اگرچه حالا در پله یازدهم جدول است ولی تا صدر 8 امتیاز فاصله دارد که خیلی هم فاصله ای غیر قابل جبران نیست. مانوئل بعد از برد برابر پیکان درباره چنین بردی می گوید:« در سال های مربیگری ام از این بردها خیلی داشتم و خیلی خوشحالم که در پرسپولیس هم به این نتیجه رسیدیم. البته برای تیم حریف متاسفم چون باخت 6 بر صفر خیلی سخت است. روی نیمکت که بودیم ، یحیی برایم گفت که این برد 6 بر صفر چقدر برای تماشاگران تیم مهم است و داشت شعار آنها را برایم ترجمه می کرد. به هر حال برای طرفداران مان خوشحالم.»

او درباره کروش سکوتی معنادار داشت. چون واقعا نخوانده بود بیانیه ای را که از سوی مربی تیم ملی صادر شده. با این وجود وقتی از اصرار خبرنگار خبرآنلاین برای گفت و گو با او آگاه شد ، تنها گفت:« متاسفانه نمی توانم حرفی بزنم . حیف که باشگاه گفته دهانم فعلا بسته باشد!»

+72
رأی دهید
-80

zoroye iran - وين - اتريش
از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی .سکوت شما از ۱۰۰ فحش هم بدتره با سکوت شما پرسپولیس به حاشیه کشیده نمی‌شه
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 12:12
esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. امیدوارم به عنوان طرفدار استقلال تیم پرسپولیس از بحران خارج و بتواند خود را در نمیه اول جدول اثبات کند. بار‌ها گفته و میگویم احترام خاص به همه تیم و طرفدار‌های آن‌ها دو تیم پرسپولیس و استقلال قلب تیم ملی‌ و قوی بودن یا ضعیف بودن آن‌ها به سود و یا به ضرر تیم ملی‌ است. در ضمن اختلاف پرسپولیس با صدر یا تیم سپاهان با یک بعضی‌ کمتر ۸ تا میباشد اگه نه بیشتر است.شاد باشید.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 14:09
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
دهانت را ای پیر گرامی بسته نگه دار! اینجا دارید پول میگیرید که به فوتبالمان کمک کنید نه اینکه پاچه همو بگیرید.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 14:34
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
این اقا یک بُرد اورد شروع کرد به قد قد کردن ،بابا نفست بریده هفته های بعد می بازی می روی توی کما برو حالا با توانی یک تیم را بردید این روباهیان با پول دزدی همه کار می کند هر وقت امدی جزؤه ١٠ بعد بیا بلغم بلغم کن. از رده خارج
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 16:20
maziar 68 - فرانکفورت - آلمان
این یارو از اینکه همیشه زیر دست کیروش بوده خیلی‌ شاکیه ، تو پرتغال آرزوش بود مربی‌ تیم ملی‌ پرتغال بشه ولی‌ کیروش شد حالا این جا هنوز از اون می‌‌زوزه ، خیلی‌ هم ادعا داره ولی‌ کار بلد هم نیست.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 17:46
paksan - آمریکا - آمریکا
خوب ببند دهنتو پیری دیگه انقدر زر زدی چی شد هنوز بعد 14 هفته یه برد آوردی از تیمی که قبلا هم تیمهایی بودن که 4-5 تا بهش زدن حالا دور برداشتی ؟ بعد بازی کرمان که خفه شده بودی ؟ یعنی بهانه جدید گیر آوردی که چون لیگ تعطیل می شه واسه تیم ملی تیمت می بازه ؟آره ؟ یعنی تمام بهانه ها رو دیگه گفته بودید این دیگه فک کنم آخریش باشه چون همه می دونن پیکان از این نتایج زیاد گرفته و اگر با یک تیم درست و حسابی بازی کردی و نتیجه گرفتی معلومه یه کاری کردی وگرنه خفه شد که کسی حوصله تو پیری رو نداره . احمق نمی فهمه که تیم ملی واسه ایرانیها خیلی مهم تر از لیگ و باشگاه و غیره اس به قران اگر تیم ملی ببازه این پیری خوشحالترین فرد روی زمینه . آشغال واسه ما تجزیه و تحلیل می کنه که کیروش به کریمی گفته بره پرسپولیس رو بهم بریزه ؟ آخه به چه عقلی ؟ فقط این حرفا از مغز پکیده تو که دنبال بهانه واسه باختات هستی در میاد آخه علی کریمی شاید نحوه تمرین کی روش رو ببینه و با کار تو مقایسه کنه و حرفی بزنه ولی اینکه کی روش بخواد این کار رو بکنه اصلا محاله چون نفعی نداره براش
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 18:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.