جراحی پلاستیک ظاهر را زیبا می کند نه روح را

توهم زیبایی، پدیده‌ی "دیس‌مورفو فوبیا"، برخی معتقدند که عمل جراحی پلاستیک نه تنها مشکل ظاهر که مشکل روحی فرزندشان را هم حل می‌کند. سیاستمداران بخش درمانی در آلمان اما می‌کوشند عمل‌های زیبایی را برای نوجوانان ممنوع کنند.


 

+140
رأی دهید
-55

a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
مرد عاقل فقط به زیبائی نگاه نمی کنه، سیرت مهم تر است. مادر بزرگ من می گفت: پسرم ، زن خوشگل مال تو تنها نیست.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 12:23
Dara va sara - پرت - استرالیا
یکی از عواملی که باعث دروغگویی در افراد میشود. عدم اعتماد به نفس این افراد میباشد..چهره جذاب، هیکلی مناسب.قدی بلند .بلوغ سریعتر(اندام) پسران.و بلعکس بلوغ دیر خانمها. اعتماد و اعتبار را در افراد افزایش داده و بیشتر مورد تائید جامعه قرار میکیرند. این افراد کمتر دروغ گو میباشند...نمونه معکوس این اصل را شما در بسیجیها و احمدی نژاد میتوانید ببینید..
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 14:34
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان. -- در این مورد دقیقا با شما موافقم !، مرد عاقل فقط به زیبائی نگاه نمی کنه ، سیرت مهم تر است !!،،،، فوق العاده زیبا گفتید !
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 18:28
mahshahr - ونکوور - کانادا
دخترای ایرونی که همه با عمل کردن دماغشون تمام مشکل های خانوادگی, شغلی, تحصیلی, ازدواج و زناشویی وغیره شون حل میشه, ولی گاهی بعضی هارو میبینی که روزی یه بارم مسواک نمی زنن, اینا فنوتایپ رو درست میکنن ژنوتایپ رو چیکار میکنن, بعد که یه بخت برگشته رو به دام میندازن و بچه دار میشن و بچه طفلک دماغش گوشتی یا غوزدار میشه, میگن به باباش رفته ما که دماغمون قلمیه
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 20:20
پیام آقا - خارلمن - سویان
حالا یکی بیاد روح رو پیدا کنه تا فکری هم به حال زیبائی او کنیم!!! بدبختی اینه که ظاهر رو راحت می شه دید اما سیرت رو تا بخوایم پیدا کنیم، هر دو طرف پیر شدیم. شاید هم به همین دلیل اسم صورت ظاهری رو روح گذاشتن چون نمی توان آنرا دید!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 23:45
Achile - پاریس - فرانسه
جامعه زیبا پرست است،مردم هم که اکثریت عقلشان به چشمِ مبارکشان است،پول و زیبائی امروزه نقشِ مؤثری در اجتماعِ ما ایفا می‌‌کنند.نه‌ دخترِ زشت به خانه بخت رفته و نه‌ پسرِ گدا صاحبِ بهترین مقامات شده است !
جمعه 12 آبان 1391 - 00:58
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
Achile - پاریس - فرانسه. لذتی می برم وقتی گاه گاهی کسی مثل شما پته نادار و تلخ واقعیت رو برای همه می ریزه رو آب. فوق العاده بود.
جمعه 12 آبان 1391 - 02:28
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
البته هستند کسانی که با هیچ نوع جراحی پلاستیکی زیبا نمی شن!
جمعه 12 آبان 1391 - 07:58
raha1984 - هامبورگ - المان
چرا که نه ؟؟
جمعه 12 آبان 1391 - 15:01
khosrow norsk - اسلو - نروژ
آقا, جان من، یک مسٔله کوچیک هم موند که ایرانی‌ جماعت فلسفه نبافه براش؟ باز ایرانی‌ فیلسوف اومد و حرف زد . یعنی‌ نمیشه یه دفعه هم که شده لال شید ؟
جمعه 12 آبان 1391 - 15:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
بابای خدا بیامرزم هم همش شعری میگفت که آویزه گوشمان باشد: صورت زیبای ظاهر هیچ نیست -- ای برادر سیرت زیبا بیار. خانمی در ویدیو بالا میگوید به خانمهای زیبا بیشتر احترام گذاشته میشود که با بیشتر جلب توجه شدن اشتباه گرفته. ولی دروغ چرا زن یا مرد و بچه زیبا در هر جامعه ای بخاطر تاثیر مطلوب روی حسهای بینائی گذاشتن بطور اتوماتیک بیشتر جلب توجه میشود و خواستگار فراوانتری دارد تا یک آدم با چهره معمولی یا زشت. تقصیر سلولها و عصبهای چشمی است که به مغز سیگنال میدهد که از زیبائی لذت ببر! اگر در کنار زیبائی پاکی و نجابت و شعور هم باشد به تقدس نزدیک میشود و عبادت کردن ولی برخی زیبائیها نوع زنانه اش با باز شدن دهان صاحبش و رفتارش دل آزار دهنده هست که هیچ بلکه باعث دوری دیگران هم میشود. دلیل دیگر جذب و تاثیر زیبائی را باید در دیکتاتوری ژنهای ما خصوصاً مردها دید که از زن زیبا برای خود فرزندانی زیبا آرزو میکنند که گویا از نظر ژنتیکی برتری و بقای بیشتر بر همنوعان نازیبای خود دارند. فراموش نکنیم که ادمها در کنار مغزشان توسط ژنها و هورمونهایشان هم هدایت میشوند! هورمون زیبائی پرستی؟
جمعه 12 آبان 1391 - 17:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.