جشنواره گل پرسپولیس, پیکان 6 تایی شد

تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ دوازدهم نتوانسته انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و جزو تیم های انتهای جدول است، پس از مدتها در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد و با شکست پیکان سه پله در جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه به قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 6 بر صفر پیکان را درهم کوبید.

مانوئل ژوزه که قبل از این بازی در خطر اخراج قرار داشت و تیمش در رده چهارم جدول رده بندی مانده بود، در شرایطی به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد که ساعاتی قبل از این بازی کارلوس کی روش در بیانیه ای انتقادی علیه او موضع گرفته بود. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود که در جایگاه ویژه حضور داشت.

پرسپولیس که در دیدار هفته گذشته برابر مس کرمان شکست خورده بود، در این بازی کاملا متحول شده بود و موقعیت های پرتعدادی را روی دروازه پیکان ایجاد کرد. در این دیدار کریم انصاریفرد که به خاطر گل نزدن هایش مورد انتقاد بود سه بار دروازه پیکان را باز کرد تا شرایطش نسبت به قبل بهتر شود.

در این دیدار کریم انصاریفر(36،48و57)، رضا نورمحمدی(42)، محمد نوری(63) و محمد قاضی(86) برای پرسپولیس گل زدند تا این تیم 17 امتیازی شود و به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کند. شاگردان عبدالله ویسی نیز که شرایط خوبی در لیگ دوازدهم ندارند با پذیرش این شکست سنگین 15 امتیازی ماندند تا همچنان در رده سیزدهم باشند.

+307
رأی دهید
-365

parandeh_shargh - كرمان - ايران
استقلوله پیکان پیوندتان مبارک لوووول، کم کم پرسپولیس بهترین و محبوبترین تیم تاریخه آسیا داره بیدار میشیه ، داش علی‌ هم بیاد دیگه کلا استقلولیا قیافشون دیدن داره از همین الان دنبال سوراخ موشن :دددددددددد
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:31
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
در رده چهاردهم درسته نه چهارم مسئولین سایت مراقب باشین!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:31
علی فقط کریمی - شیراز - ایران
این پیروزی رو به همه هوادارها تبریک میگم.این بود پرسپولیس زلزله.وای چقدر از گلزنی کریم وقاضی خوشحال شدم .فقط بازهم جای علی کریمی خالی بودامیدوارم زود برگرده.(استقلال ,پیکان پیوندتان مبارک).
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:36
gara bag - ریس ویک - هلند
آقای عبداله ویسی خوب حال دادی ها. نگو نفهمیدند.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:44
esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. به عنوان یک طرفدار استقلال ولی‌ طرفداری که احترام متقابل به همه تیم‌ها و طرفدار‌های آن‌ها گذشته و میذاره تبریک به پرسپولیس‌های عزیز. بازی زیبا و روانی‌ انجام دادند. همنیطور به استقلال‌های عزیز که امیدشان امروز شاهکار و آن‌ها هم نتیجه مشابهی داشتند تبریک میگویم. به امید این که در عین حال که رقابت و کور کری بین دو تیم محبوب و مردمی که اسکلت تیم ملی‌ را تشکیل میدهند بوده و هست ولی‌ از بی‌ احترامی و حرف زدن رکیک و زشت به همدیگر خودداری کنیم، در هر کجا هستید شاد و سلامت باشید.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:57
Saeid_021 - تهران - ایران
این است قدرته پرسپولیس کور شن کیسه کشاا ...............پیکان غصه نخور استقلالم 6 تایییه.....................استقلال پیکان پیوندتون مبارک
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 19:03
Labe karoon - اهواز - ایران
۲ هفته پیش فولاد همین پیکان رو ۵ بر صفر برد همه نوشتند برد عجیب،اما حالا که پرسپولیس برده عجیب نیست؟
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 19:05
daniall - نانت - فرانسه
تبریک به دوستان پرسپولیسی و همچنین دوستان لنگی.من بازی رو ندیدم ولی‌ باید خوشحال کنند باشه چون مهاجمتون هم پاش به گٔل باز شد.البته یه تسلیت هم بگم بابت ۶ تا گلی‌ که تیم امیدتون از امیدهای تاج خورد و رفت و برگشت ۶ تایی شد.نمیدونم پس کی‌ آب خوش باید از گلوی این هوادارای خون به جیگر پایین بره تیمشون بد از عمر و چندی میبره همون موقع هم امیدشون رفت و برگشت ۶ تایی می‌شه.من فکر می‌کنم بد‌ترین برده پرسپولیس با بدترین نتیجه بود چون با این تتیجهٔ خوب خوزه و رویانیان جاشون محکم شد تا ۶ تا باخته پشت سر همه دیگه نمی‌تونید اعتراض کنید ولی‌ چیزی که واضحه این تیم جاش همون جاهاست این فصل
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 19:05
ab shangooli - لندن - انگلند
تبانی
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 19:53
zoroye iran - وين - اتريش
پیکان غصه نخور استقلال هم ۶تائیه ، پیکان استقلال پیوندتان مبارک، هر کی آبی بپوشه قرمز سوراخش میکنه ، ۶۶۶۶۶۶
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:06
piki82 - تورین - ایتالیا
استقلال پیکان...پیوندتان مبارک ! D:
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:12
poriyaye_vali - دوحه - قطر
داغ دل استقلالیا با شیش تایی شدن پیکان تازه شد
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:47
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
امیدهای استقلال پرسپولیس را شش تایی کرد. www.varzesh3.com/news.do?itemid=991662title
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:29
nader46 - لندن - انگلیس
توپچی‌های لندن،که دیشب شبی حماسی را رقم زدن،،،بازی 4 صفر باخته را آرسنال همیشه سرخ پوش با نتیجه باور نکردنی7 به پنج عوض کرد،!!،نتیجهِ بسیار باور نکردنی و استثنائی:)))امروز هم که پرسپولیس شیر خسته و زخم خورده از بی‌ عدالتی‌ها و نامرادی ها،،چنان نعره‌ای کشید،،تا بزرگی و شکوه خود را بار دگر با ارائه بازی و نتیجه‌ای که باعث برادری و پیوند استقی‌های تنها مانده از نتیجه شیش تای‌ها شده بود،،را نشان دهد ؛)))به هر حال استق لال همیشه به عنوان یک رقیب قابل احترام و مورد توجه ویژه از طرف سرورش بوده:))،،درسته که این نعره‌ای جانانه بود،،اما این شیر خفته و خسته تا به حال فقط با دٔم خود مشغول تاراندن مگس‌ها بود،،واسه همینه که میگن:با دٔم شیر بازی نکنید:))امیدوارم که از بازی با دٔم!! به بازی و مبارزه‌های با چنگ و دندان برسه،،موتور انصاری فرد هم که روشن شده،،امیدوارم که به تخته گاز برسه،، کریم باید خودش،حقشو بگیره،چون ذاتاً گٔلزن هست،بعد از دربی جهنمی ،این شیش تا:)))خیلی‌ حال داد،،*3*10*10
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:14
hot boy - آلبورگ - دانمارک
این پرسپولیسی‌ها چقدر کمبود دارن، بعد از ۶ سال یه بازی رو بردن. همش حرف شیش تایی‌ رو میزنن. می‌تونم قسم بخورم هیچکدومشون نمیدونن اصلا کی‌ پرسپولیس شیش گول به استقلال زده. فکر کنم زمان قاجار حمصهین اتفاقی‌ افتاده باشه، اونم شاید. خدایا شکر که منو استقلالی آفریدی.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:42
daniall - نانت - فرانسه
دوستان دقت کردید باز طوفان راه افتاد شیر بیدار شد دیگه کیه که جلوی ارتش دوا گلی‌ رو بگیره.الان رویانیان بهترین مدیر عامل و خوزه جوونترین مربی دنیا و مرد جام با ۵۰ تا قهرمانی.از صمیم قلب آرزو می‌کنم حداقل ۴ تا برد پشت سر هم بیاران که بلکه عادی بشه واسشون و با یک برد اینقدر ذوق مرگ نشن.اگه تا ردهٔ ۱۰ بیان بالا که می‌ریزن تو خیابونا بوق بوق می‌کنن.ولی جدا از این حرفها دوست دارم حداقل تا وسط جدول بالا بیاد که بابت وقت و کل کل عذاب وجدان نگیریم به هر حال تنها تیمی هستتش که میشه باهاش کل کل کرد و حیف که همیشه او ن پایین باشن و تراکتور و سپاهان بالا باشن پس لنگیها بجنبید یکمی خودتون رو به ما ثابت کنید تا هنوز کاملا نا امید نشدیم.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:00
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
امیدهای استقلال لنگارو 6تایی کرد. https://www.varzesh3.com/news.do?itemid=991662title
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:31
real_patriot - واشنگتن - آمریکا
پیکان غصه نخور استقلال هم ۶تائیه ، پیکان استقلال پیوندتان مبارک.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:35
Khoda boze - تبریز - ایران
فقط اترتش سرخ . پرسپولیس
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:52
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
Labe karoon - اهواز - ایران. باهات موافقم دوست عزیز فولاد در هفته دهم لیگ 5 بر صفر از پیکان برد لنگا فکر کردن این برد خیلی با ارزشه چراکه به تیمی گل زدند که دروازبانش در حد مهدکودک بود و دفاعش هم افتضاح اووووووووه چه خوشحالی میکنن طفل معصوما آخه موش بخوردتتون سال 52 کدومتون بودیدن! یه نگاه یواشکی به "صدر جدول" بندازین اونوقت 180 درجه این شادیهاتون کاملا محو میشه و آآآآه ه ه هه میکشین از اینکه هنوز تو جدول "2" رقمی هستین. تبریک به مناسبت 6تایی کردن امیدهای استقلال در مقابل امیدهای 4پلیس آن هم داغ داغ درست در تاریخ دهم آبان 1391 شمسی و در قرن بیست و یکم میلادی نه عهد بوق!!!
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:48
ghafas - مشهد - ایران
تبریک به عاشقان همیشگی محبوبترین تیم جهان
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:13
Persia Parsi - لندن - انگلستان
با جمله کوتاه و دل نشین خدمتتون عرض میکنم هر کى از این برد سوخته یخ درمانى کنه . جونم ارتش سرخ ٦ تا بنداز
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:27
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
کجای دنیاهواداران تیم رده11 باهواداران تیم صدرکری میخونند؟
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:50
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
مااس اسیهاچرابایدجواب خزعبلات لنگیهاروبدیم؟مابایه بازی کمترصدریم لنگیها دورقمی هستند
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:45
dave07 - سیدنی - استرالیا
اینهم یکی‌ از شاهکارهایه سردار آخوندیان. قبلان به زوره پوله مردم بدبخت بازیکنی که از دره باشگاه لنگ رد میشد تًف مینداخت رو آوردن دیدن نتیجه نداد، بعدش داور خریدن، دیدن اونم نتیجه نداد حالا کله تیمه مقابل رو می‌خرن خیاله همرو راحت می‌کنن. تیمی که گٔل تپهٔ ممسنی رو نمی‌تونه ببره یه شبه تبدیل می‌شه به بارسلونا. ..
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:29
pull.over - دوحه - قطر
برد با ارزشی بود. به امید ادامه داشتن این بردها و بازگشت جادوگر.nader46/سلام نادر جان خوبی؟ جدا؟ پس آرسنالته عامو.قبلا خیلی آرسنال و هنری رو دوست داشتم.الان کلی وقت که دیگه بازیهاش رو دنبال نمیکنم.ولی خوشحال شدم که همچین نتیجه معجزه واری کسب کرده:-) راستی از کاترینا خانم خبری ندارید؟ پیداشون نیست و توی تالار هم دیگه نمیشه بهشون پیغامی فرستاد.به هر صورت امیدوارم هر جا هستن شاد و تندرست باشند.موفق باشی دوست گلم.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 00:25
pull.over - دوحه - قطر
راستی خدمت بعضی دوستان که سعی دارند این برد پرسپولیس رو کم ارزش نشون بدن عرض کنم که همین تیم پیکان درسته از خیلی تیم ها چار تا چار خورده ولی سپاهان رو برد و با تراکتور مساوی کرد.تراکتور و سپاهان هم که نیازی به معرفی ندارن! این دو تیم امسال خطرناک ترین خط حمله های لیگ رو در اختیار دارن!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 00:33
ghafas - مشهد - ایران
یه کلمه ی ((هم)) جا اقتاده یوکی جان ..ببین درستش اینه چشنواره گل پرسپولیس پیکان هم 7 تایی شد !!!!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 01:02
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
باز بردن امدن تو سایت شلوغ بازی ،من ماندم چرا تیمهای ایرانی تبانی می کنند پیکان تیمی نبود که اینجور ببازه و لنگ تیمی نیست که اینجور ببره ولی خوب همه جا پول حلال مشکلات است.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 01:41
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
همین جوری که دارید خوشحالی میکنید لنگیا امیداتونم شیش تایی شد:))))اونم شیش تایی رفتو برگشت6666:)))بازی هم که از استعفا ویسی و بازی کردن پیکانیا معلوم بود چه بویی می داد:)سردار کثیف معلوم نیس باز چه خرجی کرده از باقیمانده پول ترانسفر حقیقی در این بازی!:)مظفری زاده لنگی هم که گذاشته بودن واسه محکم کاری:))ولی جالب ترین قسمت شعار تماشاگرای لنگ بود که میگفتن لنگ قهرمان میشه:))))))شما فعلا جشن صعودتون به 11 جدولو بگیرید توهمی ها:))ما که عادت کردیم با یه برد لنگی زیاد ببینیم و تیتر روزنامه ها (غرش شیرو زلزله)و بعد دوباره فوتبال ایران ارزش نداره اصلا و سرت را بالا بگیر قهرمانو...:))))عشق است استقلال و صدر جدول آبی 4 :) به ما نمیخوری لنگی زور نزن:)
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 01:43
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
ای بابا من گفتم الان میام اینجا همه کیسه کش‌ها خوشحال که دیگه تنها نیستند ،گفتم فوقش ۱۰ تا منفی‌ میدن به این خبر اومدم میبینم هنوز چند ساعت نگذشته ۱۴۰ تا منفی‌ ،آخه چقدر سوزونده عجب!!! این نشان از سوزش وحشتناک ۶تایی‌ها داره ،آخی گناه دارن پرسپولیس چند وقت یک بار ۶ تایی میکنه یاد خاطرات بدشون میفتن ،مگر این که بتونین با امید‌ها یا نو نهالان به ما ۶ تا بزنید و دلتون رو خوش کنید ،با بزرگ‌هاتون تو خواب هم نمیبینید ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 01:57
khorshid 3 - بیرمنگهام - انگلستان
استقلالیها خیلی ناراحت بودن عنوان 6تاییها رو تنهایی یدک میکشن .الان از بار روانیشون کلی کم میشه لول. پرسپولیس برای ما همیشه قهرمانه. تبریک به همه پرسپولیسیهای عزیز
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 02:18
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
استقلال هم خردسالان پرسپولیس رو 6 تایی کرد لول! بیچاره ها موندن چی بگن.هههه. استقلال، الشباب، پیکان...پیوندتان مبارک ;)))
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 03:04
م تهرانی - دورتموند - آلمان
esfahani90 - اصفهان - ایران دوست عزیز کاش یخورده از فهم و شعوره شما رو بعضی از دوستان داشتن در ضمن ممنونم ازتون
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 05:56
آبي ترين - تهران - ایران
امید اس اس 6 امید لنگ 1.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 07:53
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
درستش اینه https://www.varzesh3.com/news.do?itemid=991662title
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 07:59
آبي ترين - تهران - ایران
اول هفته جاری پولی که قرار بود دولت به ایران فرغون (ایران خودرو ) بده پرداخت شد .حالا پیدا کنید رابطه برد لنگ رو با بیت المال مردم.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 08:32
هاشم علی گوشتی - مونیخ - المان
این عبدالله ویسی میخواد بیاد سپاهان کمک کرانچار 6 تا خورد تا اخراجش کنند همه فهمیدند..عبدالله خودتی...........
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 10:35
sasan1309 - کرمان - ایران
پرسپولیس با این برد روحیه خوبی پیدا کرد.امیدوارم بازم ادامه داشته باشه و علی کریمی نابغه فوتبال هم در کنار تیم شادمانی کند.سردار هم به کار خودش بپردازد.اینجوری همه چیز جای خودش قرار دارد
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 10:38
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
آمار منفی ها گواهی همه چیز هست چون فقط لنگای توهمی میان با یک برد مقابل تیم و دروازبانی که به شدت از خودش ضعف نشون داد و گلهای بچه گانه خورد مثبت میدن اما پرسپولیسیهای فهیم هیچ وقت نمیان با یک برد با توجه که هنوز رده یازدهم اند از خود بیخود بشن به قول معروف جوگیر و نمیدونم الکی خوش بشن و بیان مثبت بدن. پس استقلالیها که صدر جدول هستن باید 100 برابر بیشتر از شماها لایک کنن! نخیر اینطوریم نیست چون استقلال هر چیزی را در چهارچوب خودش میبینه و از حول حلیم هیچ وقت نمیفته تو دیگ که چندین بار مثلا بخواد تا رده آآآآآآخخخخخررررر جدول(هه هه) بره و یه ذره خودشو بکشه بالا و قند تو دلش آب بشه که دو سه پله اومد بالا. هر وقت مثل سرورتون از 5 بالاتر اومدین اونوقت خوشحالی "واقعی" کنید در غیر اینصورت با این شادیها فقط خودتونو گول زدید. من که راستشو بگم دوتا منفی بیشتر نزدم اصلا واسمون که صدر جدولیم افت داره کلاسمون میاد پایین یعنی یدی گفتن و سروری گفتن دلیل نمیشه اس اس خودشو قاطی جوجه های تازه به دوران رسیده کنه معنی نداره.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 11:17
poriyaye_vali - دوحه - قطر
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند..کجای دنیا صدر نشین لیگ شیش تاییه؟؟!!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 11:26
nader46 - لندن - انگلیس
pull.over -نادر جون سلام دوست خوبم،،آره عزیزم ارسنالته قرمزته اونم بدجورته :))تو تک بازی آرسنال با ریدینگ در کارلینگ کاپ نیمه اول آرسنال ۴ تا خورد،قبل از رفتن به رختکن و ثانیه‌های اضافه یه گٔل زد،،بعد نیمه دوم هم دو گٔل زد و درست دقیقه ۹۵ بازی را مساوی کرد و به وقت اضافه کشیده شد،که در آخر ۷ به ۵ بازی را بردن،،،نادر جون،،،کتی هم حتما سرش به نامزد بازی یا شوهر داری و خانه داری گرم هست ؛)))
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 14:54
*پسر شجاع* - تهران - ایران
با این برد استقلالیها ناراحت شدن ..چون بعد این هر کی بگه 6 تاییها معلوم نمیشه منظورش استقلال هست یا پیکان :))...
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 21:32
dkdk - اسلیس - دانمارک
عزیزان سرخ این جریان ۶ تایی‌‌ها گویا تمومی نداره!!!! اول که آبی‌های خود بزرگ بین را ۶ تایی‌ کردیم.البته این ۶ تایی‌ شدن اینقدر برای بعضی‌ از این آبی‌ها وحشتناک و غیر قابل تحمل بود که آنها منکر ۶ تایی‌ شدن بودن،البته تنها خودشون را با این آنکار خراب کردن.چرا که از واقعیت تلخ فرار میکردند.حالا هم پیکان بیچاره ۶ تایی‌ شد.این تنها اخطاری برای دیگر تیمها بخصوص ابی‌ها.
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 22:06
dave07 - سیدنی - استرالیا
من نمی‌فهمم اصلا این لنگ به کمر بسته هارو چه به تاج بزرگه تهران؟ شما الان باید با ملوانه انزلی و گول گهره لرستان کری بخونین که مثلا چند پل بالاتر اومدین نه اینکه با تیمه صدر جدول بخواین کری بخونین. اینهم از یه میثاقه معمار زادهٔ دیگه که وقتی‌ سایپا بود چپو راست گول میخورد که لنگ قهرمان بشه آخرشم همون لنگه حمام با تیپا انداختش بیرون. خجالت هم خوب چیزیه
جمعه 12 آبان 1391 - 05:41
zoroye iran - وين - اتريش
پیکان استقلال پیوندتان مبارک هاهاهاها ۶ که وسعت میاد این کیسه کشان هارا گیری می‌کنن ائی جونم پرسپولیس ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶
جمعه 12 آبان 1391 - 22:28
امیر جردن - شیراز - ایران
خوبه که همین امسال امید‌هاشون رفت و برگشت ۶ تایی‌ شدن . یکی‌ به این لنگ پاره پوره‌ها بگه اگه قرار بود هر تیمی که ۴ تا ۴ تا می‌خوره رو با لنگ پیوند بدیم که لنگ میشد ....
شنبه 13 آبان 1391 - 12:03
zoroye iran - وين - اتريش
کیسه پاره پوره ۶۶۶۶۶۶ آرامش ندارم همینطور منفی‌ میدن سوزش تمومی نداره .ما ۶تا زدیم اینا سوختن چون پیکان هم به لیست ۶تاییها پیوست
شنبه 13 آبان 1391 - 22:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.