صدرنشینی استقلال با گلزنان تکراری

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر استیل آذین گهر به صدر جدول لیگ رسید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد و استقلال با نتیجه 2 بر صفر استیل آذین گهر دورود را شکست داد.

آرش برهانی در دقیقه 17 و ساموئل در دقیقه 20 برای استقلال گلزنی کردند. این دو بازیکن در دیدار هفته گذشته با نفت هم برای استقلال گلزنی کرده بودند.

آبی‌پوشان تهرانی با این پیروزی برای نخستین بار در این فصل به صدر جدول لیگ رسیدند. استیل آذین گهر نیز با 8 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر به رده هجدهم سقوط کرد.

اتفاق مهم این بازی مصدومیت حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در دقیقه 2 بود که این بازیکن جای خود را به میثم حسینی داد. عمران زده که برای زدن ضربه سر به هوا پریده بود هنگام فرود از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به امین منوچهری از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استیل آذین گهر:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، مجید باجلان، مجید خدابنده‌لو، محمد پروین( از دقیقه 86 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، هادی رکابی، محمدرضا خرسندنیا، صابر محمدی، مجتبی زارع( از دقیقه 80 فرید عابدی)، امین ترکاشوند( از دقیقه 26 تقی نایبی)

مربی: علیرضا پورمند

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده( از دقیقه 2 میثم حسینی)، پژمان منتظری، علی حمودی، جواد نکونام، میثم بائو( از دقیقه 86 امین منوچهری)، جی‌لید ساموئل، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی

 سرمربی: امیر قلعه‌نویی

+274
رأی دهید
-80

gara bag - ریس ویک - هلند
این گله مرغی هم خیال می‌کنه شاهکار کرده. همه به گهر ۵ تا ۵ تا میزنند ایشان ۲ زده و زود رفته اطاق نشسته خبری. هر وقت ببازد بهونه میر که دلم درد میکرد.دندانم درد میکرد. اگر مردی برو گهر تحویل بگیر یا نفت ابدان رو.حالا سر سال باز با کسی‌ درگیر میشه یا پول زیادی می‌خواد میره سراغ یک تیم پر مهره دیگه. اگر سر مربیگریت را میخواهی‌ به همه ثابت کنی‌ سال آینده برو یک تیم از آخر جدول بگیر. اگر مردی این کار را میکنی‌. و الا که .........??
دوشنبه 8 آبان 1391 - 19:50
dkdk - اسلیس - دانمارک
شک نکنید که موقتیست.هر چند که در حال حاضر با بحرانی که در پرسپولیس بوجود آمده بستر خوبی برای استقلال پیش آمده که زمانیک شیرهای غران بیمار میشوند روباهان ضعیف تر یکه تازی میکنند.البته هر چند میدانند که این قدرت نمایی آنها در غیاب شیرهای سرخ امکان پذیر است.درست مثل استادی مریضی که سر کلاس نباشد و دانش آموزان شلوغ کنند.اما همین‌که استاد سرحال به کلاس برگشت دانش آموزان جرات جیک زدن هم ندارند.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 20:25
hankooksaram - تهران - ایران
بابا شما هم برید گهر رو 5تا5تا بزنید. گندتون کریمی رو بیارید.شاید امسال سقوط نکنید
دوشنبه 8 آبان 1391 - 20:43
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
dkdk - اسلیس - دانمارک - حتما مثل معروف قمار باز را شنیدی که اگه فلان نگه چی بگه.حالا تو هم در این خیال باش و این جوری خودتا ارضا کن شاید بتونی تحمل کنی.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 22:04
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
"شـــــــــــیــره اســــــــــــــتـقلال صدر جدولی" تبریک به همه آبی دلان سایت ایرانیان انگلستان. اختلاف سیزده پله ای با لنگا رو عشقه ها ها ها ها ها. در ضمن dkdk - اسلیس - دانمارک اینقدر چرند نگو بوا اههه ه ه انگار شما لنگا عادت دارین تو عالم خود غوطه ور باشینا بازم اههه ه ه ه ه. واسه ما ها اهمیتی نداره ما فقط بالای جدولو داریمو بــــــــسسس. اس SS اس چیکارش کرده _-_-_-_-_ سوراخ سوراخش کرده همچنین که از نظر روانی لنگارو افسرده کرده و میان باز به تلاوت چند از آیات چرندیات مخصوص خود ادامه میدن همراه با سوزشششش. زنده باد پ م!!!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 21:38
gara bag - ریس ویک - هلند
من نه قرمز هستم و نه آبی. یک فوتبال دوست منطقی هستم. خوب هممون عقل شعور داریم و می‌دانیم که اتبل یک ورزش است و تیم هم روزی خوب بازی می‌کند و روزی بد. حالا این همه درگیری و فحش برای چه. بخدا از دیدن تیمهای خوب خیلی‌ خوشحال میشم. و الا با این کارهای که این ایرانیها میکنند لیک ایران تا سال ۳۰۱۲ هم حرفه‌ای نخواهد شد. مثلا قلعه نوعی میگه که چون من سر مربی‌ سپاهان و تراکتور بودم حالا آنها بالای جدول هستند؟ وههه هاهاها. این حرف رو کدام مربی‌ خارجی‌ میگه؟ قلعه نوعی که ۱۳ تا بازیکن را رعد کرد و چند تا شو هم هر جا میره با خودش میبره.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:10
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
اگر آبی‌ها بازی را دیده باشند کلا سیاوش اکبر پور چند بار خطا کرد؟ دقیقا بیش از ۸ بار اگر بازی کن پرسپولیس بود کارت قرمز می‌گرفت ولی‌ اکبر پور حتی زرد هم نگرفت. اگر استقلال به این ترتیب می‌خواهد به قهرمانی برسد ،پس از همین الان مبارک باشد.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:32
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
dkdk. بیچاره اینونگی چی بگی
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:38
daniall - نانت - فرانسه
این شیرتون دیگه ماست شده ماستتو برش دار کیسه کن ازش کشک بگیر بیار اینجا بشین کشکتو بساب.من نمیدونم چرا وقتی‌ تاج نتیجه میگیره فوتبال کثیف می‌شه قلعه نوعی باند باز می‌شه پشت پرده درست می‌شه داور و کمیته داوری رشوه گیر میشن ولی‌ یه بازی که لنگ میبره همه چی‌ آروم می‌شه بازیکنا با غیرت میشن شیر(پاکتی) خفته بیدار می‌شه لنگ به روزای اوج برمیگرد و تیم با تاکتیک می‌شه حالا یه بازی‌ دیگه که لنگ ببره حرفای لنگیها اینجا خوندنیه مثل اون بازی‌ که برد اینجارو پر کردن که طوفان راه افتاد زلزله شد شیرمون بیدار شد دیگه به صغیرو کبیر رهم نمی‌کنه
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 00:31
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
امشب تو نود گفت بازی با نفت داور پنالتی رو موسوی رو نگرفت،گلی‌ که روی سانتر خسرو حیدری بود ،اول خطا کرده بود بعد سانتر که همون گًل شد ،بازیکن نفت هم بخاطر بزرگ نمأیی اکبر پور اخراج شد،بعد گلی که پرسپولیس خورد قبلش خطا شده بود ،داور اشتباه نگرفته بود،۳تا پنالتی هم بازی با سایپا برامون نگرفتن ،اون موقع ما میشیم شانسپولیس کیسه کش‌ها میشن خدأ تاکتیک تیمی...
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 00:52
daniall - نانت - فرانسه
خجالتم خوب چیزی به خدا .حرف که بلد نیستید بزنید بلدم نیستید حرفن نزنید؟این دوست لنگی ما از دانمارک یادمه بعد از برده لنگ معرکه گرفته بود قپی میومد که طوفان اومده شیرمون داره نعره میکشه الان همرو لت و پار می‌کنیم مردید وایسید میگیریم می‌زنیم میکشیم اون وسط مثل پهلوونا سینی پاره میکرد یا اون یکیشون آدم صادق!!کلاس اخلاق در فوتبال گذاشته رفته رو ممبر آقا اگه فوتبال ایران اینه چرا اینقدر شبانه روز زحمت می‌کشید تو هر پست فوتبالی اول صف پلاکارد تو دست آومدید راهپیمایی؟
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 00:31
zoroye iran - وين - اتريش
1-خداداد افشاریان کارشناس داوری برنامه 90 در نقد داوری بازی جنجالی استقلال و نفت ، اعتقاد داشت قهرمانی یک پنالتی روی موسوی مهاجم نفت را در ابتدای بازی نگرفته است. او درباره گل دوم برهانی هم گفت:« قبل از گل خسرو حیدری روی بازیکن نفت خطا کرده و بعد توپ را سانتر می کند البته در صحنه گل ، به نظر نمی رسد که توپ با دست زده شده باشد. » او درباره اخراج دو یار نفت هم گفت:« صحنه نشان می دهد که نباید به وریا غفوری کارت قرمز داده می شد.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:05
zoroye iran - وين - اتريش
2-درباره اخراج کریمی هم اگر او گفته باشد مگر کارت عروسی است که مدام به بازیکنان ما نشان می دهی ، با شرایط که بر بازی ایجاد شده بود ، بهتر بود آقای قهرمانی کمی با آرامش تر برخورد می کرد و این اخطار را نشان نمی داد.»نکته جالب حضور افشاریان در برنامه 90 شوخی های او با عادل فردوسی پور بود. افشاریان در ابتدای برنامه از عادل خواست تا به سئوال نظرسنجی پاسخ بدهد ، که عادل با حالت خاصی می پرسید:« بگم؟ آقای افشاریان ، بگم؟»
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:06
zoroye iran - وين - اتريش
کیسه داوری پیوندتان مبارک 666666, 10-10-3
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:08
dkdk - اسلیس - دانمارک
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان متاسفانه من مثل شما از قماربازی و مثلهای آن آطلاع ندارم،اما همین را میدانم که آبی‌ها خودشون را تکه تکه کنند باز به اندازه پرسپولیس نه‌ مهبوبند و نه‌ هوادار دارند.و در نظر سنجی نود بارها این ثابت شده.(البته اگر میخواهید خود فریبی کنید آزادید)
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:12
dkdk - اسلیس - دانمارک
سلتیک واریور - سلتیک - اسکاتلند اولا بیچاره تو هستی‌ که دیگری را بیچاره میدانی‌.ثانیا اینقدر هستی‌ که جواب این سؤال را درست بدی؟(هر چند همه پاسخ را میدانند.،حال بگو بدانیم که آیا هواداران استقلال بیشترند یا هواداران پرسپولیس؟از جوابت معلوم میشه که آدم درستی هستی‌ یا نه‌.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:21
zoroye iran - وين - اتريش
کیسه کشها پارسال دربی حذفی یادتونه همه گفتن لگن محمدی و علیپور دستشون با فتل نوحه تو یه کاسس فردوسی پور هم در ۹۰ گفته بود تغییر زمان دربی توسط لگن محمدی دوست عزیز نوحه خون بخاطر مصدومان و محرومان و کیسه کشان منکر بودن الان فتل نوحه با لگن محمدی و علیپور داغون نشان کربلا همسفر بودن و الان هم داوری دقیقا مثل سال گذشته در هر بازی یار ۱۲ کیسس محاله در هر بازی داوری بسودشون و بضرر پرسپولیس سوت نزنه محاله مافیای فتل نوحه و قندلی لیگو به لجن کشیدن ولی چوب خدا بیصداس جوری میزنه که تو تاریخ ثبت میشه ۶۶۶۶۶ ، ۱۰-۱۰-۳ ، دسته ۳
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:28
nader46 - لندن - انگلیس
dkdk - اسلیس - دانمارک:مرسی پسر که گل کاشتی با این تفسیر،،آتیش زدی به خرمن استقی ها،،آب ریختی تو لونه مورچه :)))ها‌ها خوشم میاد که پرچم سرخ همیشه بالاست،،سر فراز باد پرچم ارتش سرخ،،در ا‌هتزاز باد پرچم محبوب پرسپولیس،،تا دسته یک نرفتیم،!،تا به خواری دسته دو بازی کردن!در دسته سه توپ زدن نرسیدیم ;))پرچم بالا و بالاتر هست،،،شیش تایی‌ به تاریخ پیوست،اما ارتش سرخ حماسه*3*10*10 آفرید،،داربی جهنمی که هنوز روح و روان استقی را در هم ریخته،،،آره دادا,,,هر تیمی نمیتونه مثل پرسپولیس همیشه سر بلند باشه ،حتا در زمان شکست و ناکامی،، 3> حماسه*3*10*10
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:57
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
جونم اس اس صدر جدولی:))هرروز بهتر از دیروز:))) مرسی آرش آقای گل و ساموئل:)ژنرال هم که با عصا میاد کنار زمین :) من نمیدونم چرا سازمان لیگ فاصله ی بازیهای استقلالو نسبت به لنگ نزدیکتره و بازیهای لنگ بعد استقلاله؟؟:)))اینارو یکی یادمه میپرسید همش:))))ولی اشکال نداره هرچی دوست دارن انجام بدن بر ضد ما، استقلال با قدرتش همه رو میکوبونه:))لنگی ته جدولی بسوز:))عشق است استقلال 4
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 02:18
nader46 - لندن - انگلیس
تاج!؟؟؟ها‌ها ها..تاج!!!هه هه هه،،اینکه یه عمّامه هست با شیش تا سوراخ؛)))یه لوگوی رسمی با سوراخ‌های موزون و خوشگل،،وقتی‌ آرم باشگاهیتون سوراخ‌های فرو رفته در هم هست ،،یعنی اینکه سوراخ فوتبالی تشریف دارییییییییییید،!!،خودتون این لگو را کالبد شکافی کنید و منظور از این همه سوراخ را شفاف توضیح دهید:)))با تشکر از روابط عمومی استق و دوستان بعضا سوزان از حماسه*3*10*10
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 02:52
daniall - نانت - فرانسه
طرفدارهای لنگ بیشتره و تاجیها کمتر هستن اینم نشون میده هر کسی طرفدار تاج نمیشه مهم کیفت هستش نه کمییت.تعداد لنگیها زیاده و دقیقا مشخصه که چرا بر خلاف تاج همیشه محروم میشه و تو ورزشگاه تماشاگرها این همه مشکل ایجاد میکنن از فحش ناموسی به داور و بازیکنها تا کندن صندلی.هر چی تعداد بیشتر درصد نخاله هم بیشتر به فرض محال دو برابر تاجیها هم بشید باز هم عقبید مگه اینکه بشه یکی از افتخارهاتون.به هر حال باید در مقابل بردهای بیشتر تاج و قهرمانیش تو اسیا و بقیه افتخارات شما هم چیزی داشته باشید که مخصوصا تو نت از خودتون دفاع کنید.مثل 3 یا 6 تا یا ما بیشتریم.یک برد بعد از کلی باختن به تاج سرتون میارید تا همین الان دارید بهش افتخار میکنید.دیگه کل کل با لنگ خسته کننده شده ولی باز از بیکاری بهتره فقط سعی کنید حداقل از جام ولایت و ساندیس اب زرشک و ترانسفر حقیقی به فضا هم بگید که یکمی از یکنواختی در بیاد.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 04:22
آبي ترين - تهران - ایران
بابا استقلال دفعه اولش نیست که تو این چندسال رفته صدر جدول برای ما خیلی عادیه ،این لنگیای عقده ای باید نذر و نیاز کنند شاید شاید شاید بتونن یه بار به رده 4 و 5 نزدیک بشن و به هم دیگه تبریک بگن . لنگیای عقده ای میگن گهر تیم نیست همه بهش 5 تا 5تا میزنن ، اگه راست میگی چرا خودتون به زور داور و کمک دارو و فدراسیون نتونستین گهر رو تو تهران ببرید و با حق کشی یه مساوی گرفتین. به این نتیجه رسیدم کل انداختن شما لنگیای عقده ای با سروراتون یه جورایی برا مااس اسی ها افت کلاس داره. برید با هم رده های خودتون کل بندازین عقده ایها
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 05:27
dave07 - سیدنی - استرالیا
خداداده افشاریان در برنامه‌ نود در مورد سوزش تیمه ته جدولیه آخوند پلیس گفت " آبو اونجا بریز که می‌سوزه عمو جون" خداداده افشاریان همینطور افزود " تو که ۴ تا می‌خوری ...... می‌خوری حرف میزنی"
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 06:52
dave07 - سیدنی - استرالیا
ببین چجور میسوزن این لنگ به کمرها از برد سرورشون. لنگه حمام با اون همه خرج و خیراته بنزو بنوه و اون سردار آخوندیان و خوزه جون که به الان داره به ریشتون می‌خنده کجایه جدوله؟ پارسال ۱۲ شدید به حلو قوهٔ الهی و با عنایته مقامه معظمه رهبری امسال ۱۶ جدول میشین. این کولی بازی هارو هم بذارین کنار. لنگه حمام از این بهتر نمی‌شه
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 06:45
tobayemohabbat - تهران - ایران
dkdk -اسلیس دانمارک - سکوت در مقابل سخن آنهم اگر چرت و پرت باشد طلاست پس برای اینکه بیشتر از این خراب نشی سکوت کن جناب شانسپولیسی
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 10:06
nader46 - لندن - انگلیس
یا حضرت یا حسرت عباس!!!بنز و بنوه(B-M-W)،،لنگه=لنگ،،،خدا داد افشاریان=خدا داده،!،عنایت=عنایته،!مقامه،!،حلو قوهٔ!!!،،مطمئنی‌ تو استرالیا هستی‌،?!،آخه اونجا هم بی ام دبلیو میگن،،نه,بی ام و،،یا به قول خودت بنوه،!!،صد رحمت به نعلت گفتن عقده سرخابی:))خدایی باعث انبساط خاطر و تفریح و شادی پرسپولیسی‌ها هستین،،خدایا ما را از نعمت وجود استقی و هواداران طناز آن،محروم نکن:))),اما باز دمتون گرم که تو این لندن سرد و ابری و عبوس شما دوستان استقی ،،ما را به شادی و خنده و داشتن اوقات خوش،،دعوت میکنید;))), ما هم در دربی‌ها شما را خوشحال می‌کنیم،!!،با ده نفره بازی کردن و آوانس دادن دو گًل،،البته تا دقیقه 80 و به عشق*3*10*10
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 14:22
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. کجا بودی آبیه همیشه پوززن! یه چند ماهی بود ازت خبری نبود به هر حال هر جا بودی و هستی موفق باشی و مثل همیشه تو سایت اون کامنتهای معروفت را که همیشه باعث سوزش لنگای توهمی هست را ببینیم به قول تمشک اس اسیمون اس استه آقا. "استقلال قهرمان - - - سرورو تاج ایران"
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 17:06
پسر شرقی - تهران - ایران
لنگیها اون پایین هوا چطوره ؟ کم و کسری چیزی دارید مدیونید به خدا اگه نگید .. فقط اس اس
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 19:49
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
نظرمن نظرdaniallهست
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 21:05
dkdk - اسلیس - دانمارک
تبیمهببت - تهران - ایران همه دیدند درماندگیت را..همه دیدند تسلیم شدنت را..همه دیدند فروپاشیت را..میدانی‌ چرا درمانده شدی از جواب دادن..بدلیل اینکه اگر میگفتی استقلال هوادار بیشتری داره نسبت به پرسپولیس همه تو را دروغگو میدانستند..اگر هم محبوبیت و پر هوادار بودن پرسپولیس را تائید می‌کردی آبی‌ها تو را خیانت کار میدانستند.پس دلیل درماندگیت کاملا منطقی بوده.تنها مشکل تو نداشتن شجاعت بوده.اینو هر انسان فهیمی میفهمد.پس دیگر مغلطه نکن،چرا که خودت را خراب میکنی‌.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 20:47
zoroye iran - وين - اتريش
کیسه داوری پیوندتان مبارک
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 22:51
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
dkdk - اسلیس - دانمارک - جهل به تمثیلهای شیرین و نافذ زبان فارسی که بواسطه سبق انتشار عمومی و کاربری فراوان زبانزد خاص و عامند نه تنها رافع مسئولیت شما نیست بلکه مثبت کج فهمی شماست بر انتساب مثل برمفهومی مخالف و معارض با نظر حکیم دهخدا که فرمود " در مثل جای مناقشه نیست " لیک باید هدف از تشبیه را دریافت و نوع نسبت را درک کرد. اما برای اولین بار یک جا حق با توست ! چون همانگونه که خودت نوشتی پرسپولیس مهبوبه ! نه محبوب. مجید جان ! محبوب با "ح" است و آن مهبوب که تو با "ه" نوشتی اسم مفعول "هَبَب" است که "ثوب هَبب "به معنی جامه و تکه لباس پاره پاره است. البته خوب بی راه هم نگفتی! چون بر همگان روشن است پرسپولیس تکه لنگیست پاره.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 02:02
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران- ارادتمندم آقا . باور کنید مشغله فراوان افتخار مصاحبت با دوستان خوبی چون شما را متاسفانه از من سلب میکنه. آرزوی سرافرازی شما دوست آبی دل را در زیر آسمان آبی آستارا و در کنار آبهای آبی دریای خزر دارم.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 02:12
arash 11 - تهران - ایران
اگر تیم کله مرغی صدر جدول نره که ادم شک میکنه امیرخان کله مرغی دستی براتش دارند تیماشون اول میشه نمونش داوری های بسیار خوب داوران در بازی های اس اس کیسه امیرخان دست مزدشان به این دلیل بالا هست چون باید خرج امورات داورها را نیز بپردازند 2 میلیارد واسه خودشه بقیه اش خرج صدر جدول میشه
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 11:28
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
پسر مشرقی مرد هزار چهره رسیدن بخیر
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 16:19
Yavar SS - اشتوتگارت - آلمان
dkdk - اسلیس - دانمارک . درماندگی و حال دگرگون خرابت از جمله جمله‌ای که می‌نویسی معلومه ! تو اگر یک پرسپولیسی هستی‌ چرا به جای نقد و بررسی‌ بازیها و مشکلات عدیده تیم خودت مدام به استقلال و استقلالی‌ها توهین میکنی‌ ؟! این نمی‌تونه چیزی جز نشانه نهایت کمبود‌ها و حسادت جنون وارت به سرور همیشگیتون باشه ! احترام هر کسی‌ دست خودش است اگر ذرّه‌ای برای خودت احترام قائل هستی‌ مراقب جملاتی که به کار می‌بری باش ! دلیلی‌ ندارد چون حال و روز تو و تیمتون خراب و داغون است به هر رهگذری سنگی‌ پرتاب کنی‌ تا آرام شی ! در مورد پرطرفدار‌ترین تیم ایران هم بله پرسپولیس پر هوادار ترینه ولی‌ خیلی‌ هوادار هاش از استقلال بیشتر نیست هر چند کیفیت وزنهٔ سنگین‌تری هست تا کمیت ! امیدوارم بر اعصابت مسلط باشی‌ و هنگام کامنت دادن ادب و احترام را رعایت کنی‌ !
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 09:11
akbarboy - تبریز - ایران
فعلا بذار استقلالیا حال کنن خودمون چند هفته دیگه صدرو پس میگیریم بدون کمک داور یاشاسین تراختور
یکشنبه 14 آبان 1391 - 22:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.