افزایش علاقه ایرانیان به داشتن سگ

در ایران شمار کلینیک‌های متنوع حیوانات که خدمات مختلفی به حیوانات خانگی ارائه می‌دهند، رو به افزایش است. افزایش علاقه ایرانیان به داشتن سگ در حالی است که نیروی انتظامی نیز برنامه‌هایی برای برخورد با "سگ‌گردانی" به اجرا گذاشته است.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی لینک زیر کلیک کنید

+377
رأی دهید
-76

Murad - روتردام - هلند
حالا به مردم می دنند. سک داشتن هم جرم شده..یا نوح
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:07
Murad - روتردام - هلند
حالا به مردم می دنند. سک داشتن هم جرم شده..یا نوح
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:08
sarah1 - نیویورک - امریکا
همین یه دلخوشی روهم از اون ملت میگیرن ارازل و اوباش اسلام
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:29
م تهرانی - دورتموند - آلمان
بالاخره هرچی باشه یکدونه سگ اونم از نوع هار شرف داره به هر چی آخونده
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:31
mehr47 - تهران - ایران
پ نه پ میخواستین عاشق احمد خاتمی بشن؟؟؟!!!!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 19:40
antikaselis - اصفهان - ایران
م تهرانی - دورتموند - آلمان به شما هم شرف داره.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:54
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
گول گفتی‌ آقا ...به طرفدار‌های آنها هم شرف داره...
دوشنبه 8 آبان 1391 - 20:24
ridwan - برگن - ناروی
اصفهان -ایران -موافقم باهات 
دوشنبه 8 آبان 1391 - 20:58
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانیا
واقعاً که حقیقت رو گفتی. m تهرانی - دورتموند - آلمان..‌ این حیوان حتی هار هم که باشه بیشتر از خامنه‌ای و این ساندیس خوران و هر چی‌ آخوند بیشتر شرف داره..مثل اینکه صدای این ساندیس خوران بلند شد..چرا در مورد زلزله زدگان که هنوز در چادر زندگی‌ میکنند هیچ نظری نمی‌‌دهید ؟حالا به غیرت نداشتتون بر خورد؟؟
دوشنبه 8 آبان 1391 - 21:05
*Fanoos* - ایران - ایران
منم عاشق اینم که سگ داشته باشم چه اشکالی داره نوعی باکلاس بودن.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 22:38
shana - خ - ایران
Murad - روتردام - هلند. بگو یا جنتی، چون با سابقه تره
دوشنبه 8 آبان 1391 - 22:48
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
یک موی سگ ناجی نابینایان-افراد تنها----کشف مواد مخدّر-محافظت از اموال و خانه‌ها و زلزله زدگان و و و می‌‌ارزد-به ملّای کثیف ایل و تبار دزدشان و طرفداران اشقالشان!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 20:38
ali1111 - تهران - ایران
من اصلا کاری به رژیم کثیف اسلامی ندارم(اشغال بودن اونها برای همه ما روشن است)...در انگلیس یک شعار تبلیغاتی چند سال پیش بود که می‌‌گفت: سگ فقط برای کریسمس نیست! حالا تو ایران طرف سگ میا‌‌ره که کلاسش بره بالا(نه‌ همه)!! یعنی‌ یک کالا جهت متمایز کردن طبقه اجتماعی خود به دیگران و دوباره چشم و هم چشمی؟!! ای‌کاش اون سگ با خودش کمی‌ هم فرهنگ بیاورد.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:28
gara bag - ریس ویک - هلند
شما به شعور ایرانی‌ نگاه کنید که میگه داشتن سگ یک نو کلاس است؟ با این شعور هم می‌خواهید که این آخوند‌ها حکم نباشند. بچه که بودیم گربه به خونه میآوردیم که با هزار کلک و گریه زاری کردن به خونه راهمان میدادند.بعد که این حیوان کاک یا نوعی پارازیت میکرفت پدر و مادرم می‌گفتند که باید ببری و جایی ولش کنی‌ که دوباره به خونه نیاد.یک بار این کار را کردم و تاوانش را هم دادم. این فرهنگ بین ایرانیها نبود و نیست که آخه این حیوان دیگر حیوان خانگی شده و جایی گرم و به ۲ یا ۳ وعده غذا عادت کرده. تا که ما بزرگ شدیم و به خارج آمدیم و دیدیم که وای خدا یه من ما‌ها چقدر وحشی هستیم. از این خارجی‌‌ها یاد گرفتم که سگ‌ و گربه را به چشم اسباب بازی نمی‌بینند،بلکه به چشم یک حیوان می‌بینند که خداوند آفریده که مثل ما انسانها زندگی‌ کنند و حقٔ زندگی‌ کردن دارند.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:34
gara bag - ریس ویک - هلند
ادامه.......حتی قبول نکرد که یکیشو به خانه حیوانات تحویل بدهیم. گفت من که نمیدانام که آنها چطور از این زبان بسته‌ها نگهداری میکنند. بخدا مسیحی‌ هم نیست اصلا ایمان هم ندارند. ولی‌ چند سال پیش رفتم ایران دوستم تو واردات ماشینآلات است منو با خودش پیش یک انبار برد تا ماشینها رو ببینم،رفتیم صاحب انبار آمد.دو تا پسر جوان بودند یعنی‌ پسر صاحب انبار.وقتی داخل شدیم دیدم ۲ تا سگ خانه‌گی آمدند و شلوغ کردند،خیلی‌ هم کثیف بودند. تا خواستم با‌هاشون بازی کنم و یا وقتی که صدایشان می‌کردم میدیدم که دوست دارند بیایند ولی‌ اطمینان نمی‌کردند.چرا؟چون صاحباشون هم بخاطر کلاس خریده بودند ولی‌ بعد که ازشون سیر و یا خسته شده بودند دیگر نمی‌خواستند. تازه این سگ‌ها با شانس بودند که صاحبشان انبار داشت و الا باید تو خیابان میخوابیدند. حالا هی‌ بگیم که تاریخ ۲۵۰۰ ساله داریم. و هی‌ به همسایه‌های کشورمان فحش بدیم و خود را بزرگ ببینیم. دوست عزیز شما هم با خریدن سگ دنبال کلاس نروید.اگر میخواهی‌ با کلاس بشوی برو کمی‌ مطالعه کن و فرهنگ جهانی‌ و انسانی‌ بخوان.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 23:50
Face Book 121 - تهران - ایران
دوست عزیز شما هم با خریدن سگ دنبال کلاس نروید.اگر میخواهی‌ با کلاس بشوی برو کمی‌ مطالعه کن و فرهنگ جهانی‌ و انسانی‌ بخوان. DAGHIGHAN
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 00:11
gardash - برادفورد - انگلستان
مسابقه : کدام دین هست که دستور کشتن سگها را میدهد ؟ . جوابها به آدرس : تهران صندوق پستی (ارتباط مردمی) ارسال شوند. هرجا که سخن از دین .....است ، سگ کشی و سگ گیری و ....میدرخشد
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 02:24
perser68 - فلوریدا - امریکا
آخوند جماعت از زیر بوته به عمل اومده اینه که میگن کلاش رمال مفت خور دروغگو!هر جا به صرفش باشه از سگا استفاده میکنه و هر جا که باز می‌خواد لذت ببره به بهونه سگا همین یه ذره دوستی‌ و عشق و علاقه و محبت رو هم از مردم میگیره!آخوند جماعت سادیسم داره،آخوند جماعت مریضه و مرض داره و آخوند جماعت همه چی‌ هست جز یه انسان!حتی بویی از حیوون هم نبرده!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:35
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
م تهرانی - دورتموند - آلمان/ واقعا که حداقل این حیوون بی‌ خودی پاچه کسی‌ را نمی‌گیرد، باید میگفی شرف داره به هرچی‌ آخوند و سگ در گاه آخوند.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 03:13
perspolisi - سیدنی - استرالیا
به قول علما ساگ نجسه، ولی‌ استفادشون در هلال احمر و پیدا کردن مواد مخدّر یه دفعه نجسیش پاک می‌شه. از آخوند کثیف تر خود آخونده.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 04:18
م تهرانی - دورتموند - آلمان
antikaselis - اصفهان - ایران و ridwan - برگن - ناروی هاها خوشم میاد بموقع خودتون رو لو میدید عرب زاده های...آره من حاضرم سگ باشم ولی مثل شماها شرف و وطنم رو نفروشم سایبری های .. حیف اسم ... که بزارن رو شما ..
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 01:36
آسمانی - ریچموند - کانادا
هر کاری کنی آ ایرانی ها غرب پرستن, تو غرب هر کار کنن ایرانی هم میاد میگه منم میخوام. اگه بگن نه می گه ما آزادی نداریم آزادی که غرب زدگی نیست , بزن و برقص و سگ بازی نیست
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 05:35
آسمانی - ریچموند - کانادا
هر کاری کنی آ ایرانی ها غرب پرستن, تو غرب هر کار کنن ایرانی هم میاد میگه منم میخوام. اگه بگن نه می گه ما آزادی نداریم آزادی که غرب زدگی نیست , بزن و برقص و سگ بازی نیست
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 05:39
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
آخه شما ها که دهنتون رو باز میکنید یک چیز میگید ....من خودم با بودن سگ تو ایران مخالفم نه به خاطر وجود سگ بلکه به خاطر فرهنگ ضعیف و امکانات محدودی که برای این حیوان دوست داشتنی هست ... بابا جان سگ مراقبت میخواد . فضای بزرگ میخواد/ ورزش میخواد / تغذیه مناسب میخواد/ از همه مهمتر دارو و درمان میخواد . تو ایران سگ ابزاری شده واسه دختر بازی ولی به وقتش کسی به نیازهای این حیوان نمیتونه جواب مناسب بده سگی که ازش خسته میشن دست به دستش میکنن حیون زجر میکشه !!! هر وقت فرهنگ نگهداری از سگ تو ایران رفت انوقت ...
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 07:05
Tumba - استکهلم - سوئد
این رژیم با همه مشگل داره حتی با سگ‌ها . به عنوانه یک انسان آزاد دوست دارم سگ یا گربه یا هر چیزی که دوست دارم داشته باشم. ماله کشی‌ ممنوع. ملتی که حتی اجازه داشتن حیوان رو نداره واسه لای جرز دیوار خوبه.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 08:15
massoudoslo - اسلو - نروژ
شاید باور نکنید من سگم را به کسی مثل آخوند و بسیجی و پاسدار نمیدهم حتا برا ۱۰ دقیقه که ببرندش بیرون برا گاسی ! اتفاقا fanoos .ایران .ایران راست میگه . سگ را اول داشته باشید تا بدونید فانوس چی میگه ! سگ داشتن مفهوم اش این نیست که کسی از کسی بالاتر است اما مفهومش این است که شخص میتواند به یه موجود زنده دیگه اهمیت بده و نگه داری ازش کنه .
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 08:31
Nowruz-57 - تهران - ایران
در کشور‌هایی‌ که سگ داشتن معمولی‌ است. این حیوانات به صاحبان خود خدمات شایان توجه می‌کنن. شما زندگی‌ نابینایی را بدون این سگ‌های راهنما تصور بکنید.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 09:16
ازرده دل - تهران - ایران
در دین اسلام سگ داشتن حرام است خب مردم ایران لطف کنید از فردا با خود اسب به خیابان ببرید آیا ببینید باز هم ایراد میگیرند یا نه در ضمن هم نجیب است و هم نیازی به بنزین ندارد هاهاها
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 10:55
baran828 - تهران - ایران
من حیوونارو خیلی دوست دارم ولی از حیوونایی که موهای بلند و دندونهای تیز دارن میترسم هر کاری هم میکنم نترسم نمیشه .ضمن اینکه وقتی تازه زایمان کرده بودم یکبار یک موش بقدر یک گربه دیدم از اونموقع هر وقت موش میبینم نمیدونید چقدر حالم بد میشه حتی یک مدتی هم دکتر بهم دارو داد ولی هنوز بعد چندین سال به حال مرگ میفتم موش میبینم . پسرم بزرگ شده ولی من هنوز فکر میکنم میخواد نوزاد منو بخوره اون موش گنده !!!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 11:49
فراوانی - قطر - قطر
مردم خوب گوسفند نگهدارند هم میتونن از گوشتش استفاده کنند هم پشگلش هم پوستش تازه حلال هم است وبجای عو عو بع بع میکنه
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 11:24
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
اکثر کسانیکه از سگ نگهداری میکنند برای کلاس گذاشتن نیست همانگونه که در مورد رژیم و دین خونینش همه اینگونه نیستند!!!! پس در مورد نگهداری سگ نیز!!!!! پس برای ارضای احساسات ضدّ ایرانی‌ خود همه را به یک چوب نرانید!!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 12:00
اهورا شمس - تهران - ایران
ولی من عجیب از سگ میترسم هر وقت میبینمش فکر میکنم الان بهم حمله میکنه و گازم میگیره ....به نظرم چون از بچگی نبوده تو فرهنگمون واسه کسایی مثل من هیچوقت عادی نمیشه این حیوون
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 14:12
sunia - استرالیا - استرالیا
سگا مال خارجیها است که اونو مس بچشون میدونن و تا آخر عمر بچشون میمونه نه مال ایرانی‌ جماعت که واسه کلاس می‌خرن باهاش بازی می‌کنن خسته که شدن ولش می‌کنن به امان خدا و رسیدگی نمی‌کنن
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 14:52
perser68 - فلوریدا - امریکا
بهروز رضا زده سیدنی استرالیا. میخواهی‌ بگی‌ فرانسه و آلمان از ایران بزکترن!؟یا فرانسوی‌ها و آلمانی‌‌ها از ایرانی‌‌ها با احساس تر!؟نه آقا مشکل خمینی شپشو یه کثافت بود و امروز جونور‌های ریزو درشتش،کثافت مکارم شیرازی و لجن خامنه‌ای نکبت و جمهوری فاشیست اسلامیه!این کثافت‌ها برن، سگا هم یه نفس راحت خواهند کشید!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 14:59
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
baran828 - تهران - ایران. -- باران جان اونی‌ که شما دیدی موش کور بود ؟
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 15:16
high - تهران - ایران
از قدیم واژه سگ باز معنی خوبی نداشت !!!!!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 16:27
sarkhosh - برمن - آلمان
‌بهروز رضازاده- استرالیا - با شما موافقم ، دقیقا همین مورد را من تو ایران دیدم.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 17:49
oghab - هلسینکی - فنلاند
ای کاشک حس حیوان دوستی باشه .../ در غرب اگر الاغ چرانی مد بشه ..فرداش یک مشت غرب زده هم راه میافتند .. حداقل گوسفند بچرانید که گوشت هم ارزان بشه مگه گوسفند حیوان نیست ..
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 18:58
antikaselis - اصفهان - ایران
م تهرانی - دورتموند - آلمان - شما که حال و احوالت معلومه. کم شما خارج نشینان مست در خبرهای حمله امریکا به ایران طرفداری امریکا را میکنید حالا دم ازوطن فروشی من را میکنید؟
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 20:08
kobalt - تهران - ایران
سگ وگربه دوستان ایرانی رو بیشتر افراد مجرد وکسایی که تنها زندگی میکنن تشکیل میدن علت هم معلومه در ضمن آگاهی این گروه در مورد نگهداری حیوانات خانگی هم بیشتر شده وهمچنین خدمات مربوطه هم حداقل در تهران بهتر شده فروشگاه لوازم وغذای حیوانات بشکل تخصصی هم موجوده چندتاشون تو خیابون اسکندری هستن بلاخره اینم باید به مرور جا بیفته من دوتا دوبرمن دارم برا کلاس ملاسم نیست میگی نه بیا از خودشون بپرس.
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 22:00
baran828 - تهران - ایران
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان :شادان جون نمیدونم فقط خیلی وحشتناک بود بچه تو کالسکه بود اونم از موشهای گنده ی خیابون ولیعصر بود .وای وای وای خدا از این موشا نصیب گرگ بیابون نکنه .کاشکی اونجا بودی میدیدیش . اصلا از هیچکس نمیترسید برای خودش تو شانزه لیزه قدم میزد ما از اون میترسیدیم .!!!
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 22:30
م تهرانی - دورتموند - آلمان
antikaselis - اصفهان شما اولا اونanti رو بهتره از اول اسمتون بردارید تا همه کاملا شمارو بشناسن دوما من برعکس آخونها و رژیم کثیف سیدعلی چلاق و حامیای پستتر از خودشون که همیشه در حال پاچه دریدن هستند همیشه مخالف جنگ توی ایران بوده و هستم چون من مثل بعضیعا از زیر بوته بعمل نیومدم و دوست ندارم حتی یک خار به پای خانواده و دوستان داخل ایرانم بره
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 02:12
emad12 - ونکوور - کانادا
دنیا بهترین سگ روداره اسراییلو میگم ایشالاه سقط میشه
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 06:42
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
persare 68 . منظورم به بزرگی و کوچکی کشور نیست عزیزم به فرهنگه و به محیط شما استر ترالیا و نیوزلند رو در نظر بگیر vet nursing خودش یکی از بزرگترین رشته های دانشگاهی محسوب میشه محاله شما یک سگ تربیت نشده تو خیابون ببینی شما تو عکس بالا نگاه کن انصافا تا حالا شده شما تو کشوری که زندگی میکنی ببینی سگ رو اون طوری وسط خیابون بدوانن وسط ماشین هااونم با لباس پلو خوری ؟؟؟ پس طرف واسه ورزش دادن سگشو بیرون نیاورده منظور دیگه داره .... تو همه کشورها همه واسه سگشون به اندازه اعضای خانواده شون خرج تغذیه و دارو داگ ترینر میدن ... به نظر تو یک ایرانی در ماه چقدر حاضره واسه سگش هزینه کنه ؟؟ نه واسه یک مدت محدود تا دلش رو بزنه واسه تمام عمر سگ ؟؟. قبول کن فرهنگ 2500 داریم درست ... ولی فرهنگ نگهداری از سگ نداریم جان من
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 06:40
kuorosh21 - وین - اتریش
سگ حیوانی با وفا و مهربان است
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 07:48
felora - تهران - ایران
،،، من شنیدم که برای مردم عادی روستاهاست که سگ گله خوبه و نجس نیست! تا مبادا گرگ به گله نزنه ! وده تا دلیل دیگه که اشکالی نداره! واین است فتوی های آنچنانی! و چه کلاهی که سر مردم رفت،تا زیر زانو رسیده ....... !!
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 10:15
antikaselis - اصفهان - ایران
ازرده دل - تهران - ایران شعار نده کی گفته در اسلام داشتن سگ حرامه؟ این همه چوپان مسلمان داریم که سگ دارن. اگر سگ داشتن و برهنگی کلاس آدم را بالا میبرد تمامی افراد مثل persare م تهرانی -و.. همین حالا لخت شوند و در خیابان ها بگردند تا کلاس داشته باشند.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 13:21
piade - تهران - ایران
حالا ایرانی ها همینشون مونده بود سگ نگهداری کنند. فقط برای اینکه به هم فخر بفروشند حاضرند هر کاری بکنند. متنفرم از این جماعته پوچ.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:53
massoudoslo - اسلو - نروژ
عقاب .هلسینکی .فنلاند . کامنت با مزه و درستی نوشتی و کلی خندیدم :) :) من عیب و ایراد نمیگیرم وقتی که میبینم هموطنی اینجا جو گیر شده و سگ و گربه نگه میداره چون میدونم دیر یا زود به اون حیوون عادت میکنه و بهش علاقه پیدا میکنه و دیگه هر کاریش کنی حاضر نیست از دستش بده (اکثرا اینطورند ). میگم عقاب از کفتر که خوشت نمیاد، ها !؟ :)
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 19:14
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
baran828 - تهران - ایران. -- باران جان دقیقاً درست میگی‌ ؛ من خودم هم چند بار از این موشهای گنده که داری میگی‌ در خیابان ولی‌ عصر نرسیده به میدان ولی‌ عصر داخل جوی آب دیدم !، البته توی روز روشن !!،،، فکر می‌کردم الان دیگه نیست !، ولی‌ شما میگی‌ که هنوز هست !!، باعث تأسفه !، خیر سرمون ، ناسلامتی پایتخت کشور است !!!،، خاک بر سر بی‌ لیاقتشون کنند که هر کجایش را که نگاه میکنی‌ خراب است !!،، مدیران نالایق !!
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:35
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
مرگ بر رژیم بی‌ رمق کاسه لیس پرور.
‌چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:50
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( @ )-- تو , ‌ای انسان نمای آتش افروز ؛ ز انسانیتت خیری ندیدیم !، به ظاهر متقی ؛ در اصل مرموز !، وفا را لااقل از سگ بیاموز !!
‌پنجشنبه 11 آبان 1391 - 18:40
dokhtar khoob - دوحه - قطر
فراوانی‌ -قطر -قطر ایول خیلی باحال گفتی
یکشنبه 14 آبان 1391 - 13:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.