پیشنهاد بی‌ شرمانه به بانوان بسکتبالیست

انتخاب : سرمربی بسکتبال بانوان صابری تهران که برای جذب اسپانسر به یک شرکت مراجعه کرده بود، با پیشنهاد بی شرمانه‌ی آنها مواجه شد.

 زهره صابری در خصوص این که آیا تیم بسکتبال صابری تهران اسپانسر دارد؟ اظهار کرد: گروهی از تیم‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان مانند مهرآمین قزوین، دانشگاه آزاد، آرارات، وحدت آریا و استیل آذین اسپانسر دارند اما بعضی از تیم‌ها مثل تیم ما و نیکان ترابر بدون اسپانسر در لیگ شرکت کرده اند.

وی افزود: ما به سختی تیم را تا این مرحله رسانده‌ایم و الان که در رده دوم جدول قرار داریم، دیگر دلمان نمی‌آید، تیم را رها کنیم. ما پول روی‌هم می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تیم را در جدول نگه داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران در خصوص میزان دستمزد بازیکنان این تیم، گفت: ما نه تنها به بازیکنان پولی بابت دستمزد پرداخت نمی‌کنیم بلکه بازیکنان ما برای اینکه بتوانند بازی کنند، باید مبلغی را نیز پرداخت کنند.

صابری با بیان اینکه برای پرداخت ورودی مسابقات باید وام بگیریم، افزود: یک تیم بسکتبال بانوان برای اینکه بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند و لباس بازیکنان را تامین کند، باید رو به اسپانسرهایی بزند و با پیشنهادات بی شرمانه‌‌‌‌ی اسپانسرها مواجه شود. اینجاست که می بینیم باید دستمان تو جیب خودمان باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که برای حمایت مالی از تیم، با آنها صحبت کرده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان‌تر و لطیف‌تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا.

صابری اضافه کرد: ما می‌خواهیم ورزش را در کشور رواج دهیم و جوانان را از فساد دور نگه داریم اما برای این که یک اسپانسر مالی داشته باشیم که بتوانیم مخارج فوق العاده ضروری تیم را تامین کنیم، با دام‌های فساد مواجه می‌شویم. آیا من باید به بازیکنانم بگویم که فلان شرکت چنین پیشنهادی داده است؟

به گزارش پانا،وی خاطرنشان کرد: این تنها مشکل زهره صابری با اسپانسرها نیست و بسیاری از مربیان دیگر نیز به دلیل اینکه از عنوان کردن این موضوع دردناک شرم دارند، چیزی نگفته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران افزود: در همین راستا یکی از اسپانسرها هفته گذشته برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت 10 و نیم شب با من تماس گرفته و می‌گوید آخر هفته کجایید؟ با چند بازیکن تیمت بیا و در ازای این کار، 200 میلیون تومان به تیمت کمک می کنم.

+33
رأی دهید
-241

be_pa_khaste - هارلم - هلند
اینا ۴ تا مثل پسر رفسنجانی‌ و اون علی‌ چلاق هستن دیگه که باده انقلاب کثیف خمینی اومدن شدن بالا شهر نشین و همه چیزو به گند کشیدن
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:27
razikimiya - تهران - ایران
واقعا چه جامعه با حالی شده . همه بند باز شده اند و از ناموس و وجدان و همه چیز میگذرند
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:38
baran828 - تهران - ایران
این جوریه !این یعنی زن ایرانی !!!باز بیاین به این زن بدبخت فحش بدین وبرین مبادا دیر بشه !
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:53
بت شکن - مونترال - کانادا
خانم صابری عزیز، مثل این که شما فراموش کرده اید در چه نظامی زندگی‌ می‌کنید، در نظامی عدالت محور، با ایدئولوژی اسلام ناب محمدی، شک ندارم آنهائی که این پیشنهاد را به شما و اعضای تیمتان داده اند جای مهری بر پیشانی و احتمالا تسبیحی از سنگ و یاقوت در دستانشان که شبانه روز در چرخش است و با اعتمادی به نفس چنین پیشنهاد هایی را میدهند، وگر نه آن که نه خدا می‌داند و نه ایمان، با این بذل و بخشش‌ها میتواند در خارج از کشور بهترین اخر هفته را با از ما بهتران در خارج از کشور داشت باشد بی‌ آن که ترسی‌ از گرفتار شدن داشته باشد!!! پس اگر به دنبال اسپانسر هستید بگردید دنبال آن دسته از بی‌ دین و ایمان ها!!
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:42
massoudoslo - اسلو - نروژ
خاهر و زن و مادر کسانی که به این خانوم یا خانوما پیشنهادهای وقیحانه میدن بیان تو همین تیم بسکتبال بازی کنند و دنبال اسبانسر بگردند !
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:50
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
عجب؛ ظاهرا بی غیرتی در جامعه فراگیر شده و فقط مسئولان بی غیرت نیستند. اگه باز دعوا شروع نمی کنید به نظر من این از برکات ادیان محترمیه که فقط به زیر شکم توجه دارن و بهشتی که وعده می دن ...خونه ای بیشتر نیست.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 12:38
vertigo - واترفورد - ایرلند
وقتی‌ این ریشو پشمهایه سکس اددیکته زن ندیده بشن مربی‌ و سرپرسته تیم اوضاع از این بهتر نمیشه که
دوشنبه 8 آبان 1391 - 12:11
fdsa60 - تهران - ایران
پولدارهای بیشرف ,8 سال مردان ایرانی جنگیدن تا نگذارند احدی به ناموس ایرانی بی احترامی کند حالا شما بی شرفهای دزد به زنهای ورزشکار ایرانی که با تمام مشکلات ایستادن و نمیزارن ورزش زنان ازبین بره پیشنهاد هایی میدین, که لایق زن و دخترهای خودتونه.من به شرف این زنها افتخار میکنم چون مظهر ایستادگی در مقابل فساد و زورگویی هستند.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 12:11
kabootar - لاهور - پاکستان
خیلی عجیبه که هم نام تیم گفته شده و هم خواسته اسپانسر فقط مانده که آقای مدعی العموم از خانم بخواد طرف را معرفی کند.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 14:58
delmorde - یوتوبوری - سوئد
در هیچ دینی اینقدر کثافت کاری نمی بینید...یک عده می ایند خود را جر میدهند و هی دلایل صدتا یم غاز ارائه میکنند که قران و محمد اینه گفته اونه گفته. نه بابا اینها اسلامی عمل می کنند و مسئولان و وابستگان بتمام و کمال مسلمانند شما نمی خواهید باور کنید از اسلام و قوانینش یا اطلاع ندارید یا زیرسبیل رد می کنید در زمان محمد هم دقیقا همین بوده که بعد از فوت او اجتماع مسلمین از هم پاشید و چندین دستگی شد. اسلام برپایه قتل و تجاوز و چپاول بنا شده و این در بطن و بنیاد اسلام است. معنای واقعی این مکتب است. چرا نمی خواهید بپذیرید. تعاریف از بهشتش نمونه انست.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 14:01
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
تو این ممکلت کی میتونه کمک 200 میلیونی بکنه غیر از آغا زاده های بی پدر و نماینده های مجلس.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 17:16
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
رژیمی‌‌های منفور این چه کشوریست که با نام انننننننننن قلاب شکوهمند با هزار دوز و کلک به ملت قالب کردید؟؟
دوشنبه 8 آبان 1391 - 18:59
kobalt - تهران - ایران
حج آغا درسته که بسکتبالیست ها قدشون بلنده ولی به حوری های هفتاد متری نمیرسن این دنیا به اینا کمک کن تو بهشت با حوریات تیم درست کن وبسکتبال بزن.
دوشنبه 8 آبان 1391 - 21:43
sepherdad - سیدنی - استرالیا
۲۰۰ میلیون که پولی‌ نیست!! بدین بشون! اینها هم مثه کارگران معدن زحمت میکشن :)))
‌سه شنبه 9 آبان 1391 - 16:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.